Şimdi Ara

Atmosferik araç nasıl kullanılmalı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
0
Favori
3.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Crdi gücü..
    Normalde atmosferik severim ama crdi'ın karakteri tek beğendiğim dizel motordur. Sessiz sedasiz uçuruşu emsallerinde yok.
    i30,ceed,elantra,cerato ve accent sırf motorları için bile alınır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yüksek devirde kullanıcan, düşük devirlerde tospağa gibi kalır
  • Benzine acımassan bas basabildiğin kadar zaten üst devirlerde zevk veriyor araç. Rampada tamam uçmuyor ama kahnıda değil yine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ...BeDo... -- 28 Haziran 2016; 16:06:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdm6

    Alt devirlerde cansız kabul ama o sütcü beygirli dediğin opel 4000 devirden sonra gayet güzel hızlanıyor.1.6 tdi la başa çıkabilir, 1.4 tsi la başa çıkamaz bu gerçek.Ayrıca adam 5-6 bin devirdeyken tdi 2000 devirde gaza basmadan arkasından gelecek öyle mi ? Bu kadar komik olmayın.

    maksimum torku kaç devirde verdiğine bakarsan dediğimi anlarsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3000 cc ve ustu atmosferik,
    Altı icin dizel.

    Gerisi hikaye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VTEC ciler konuya bekleniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Accent manuel olsa tatmin ederdi ama cvt ise yak gitsin

    aynen öyle hocam kesinlikle bende öyle düşünüyorum.Aslında alınırken CRDI ve DCT ile alacaktım hata yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Accent manuel olsa tatmin ederdi ama cvt ise yak gitsin

    aynen öyle hocam kesinlikle bende öyle düşünüyorum.Aslında alınırken CRDI ve DCT ile alacaktım hata yaptım

    Öyle mükemmel olurdu tabi koltuğa yapismayı tadardınCrdi manuel bile çok zevkli dct crdi roketliyor hissi veriyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Accent manuel olsa tatmin ederdi ama cvt ise yak gitsin

    aynen öyle hocam kesinlikle bende öyle düşünüyorum.Aslında alınırken CRDI ve DCT ile alacaktım hata yaptım

    Öyle mükemmel olurdu tabi koltuğa yapismayı tadardınCrdi manuel bile çok zevkli dct crdi roketliyor hissi veriyor

    320d ile karsilastirabilir misiniz?

    Edit: Hizlanma videosuna baktim da 320d ile kiyaslanamayacak kadar hantal geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 28 Haziran 2016; 17:10:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    2000 motor benzinli atmosferik kullanıcısı olarak yazdıklarınıza tamamen katılıyorum. Helede 2000 dizelden inip benzinliye binince bu çekmiyor hissini cok iyi farkettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik araçlarda gaz tepkileri güzel oluyor, turbolu araçlarda o his yok, gaza basınca biraz gecikme oluyor. Ama turbonun alt devirlerdeki torku yokuşlarda çok büyük nimet gerçekten.

    Atmosferik aracı, 1. ve 2. vites full pati, 6.500 7000 devirde redline'da vites değiştirerek bağırtarak kullanmak zevkli oluyor, turbo dizel aracı bağırtmaktan daha keyifli atmosferik benzinliyi devir çevirterek bağırtmak, ama bağırtınca da çok yakıyorlar be Ayrıca atmosferik araçlarda turbo boşluğu olmadığı için, 40-50 ile giderken en üst vitese atıyorum arada.

    Yeni Honda Jazz'ın 1.3 102 bg'lik atmosferiği manuel şanzımanla birlikte gayet keyifli Ama çok pahalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Accent manuel olsa tatmin ederdi ama cvt ise yak gitsin

    aynen öyle hocam kesinlikle bende öyle düşünüyorum.Aslında alınırken CRDI ve DCT ile alacaktım hata yaptım

    Öyle mükemmel olurdu tabi koltuğa yapismayı tadardınCrdi manuel bile çok zevkli dct crdi roketliyor hissi veriyor

    TDI+DSG den o hisse aşinayım zaten keyif veriyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdm6

    Alt devirlerde cansız kabul ama o sütcü beygirli dediğin opel 4000 devirden sonra gayet güzel hızlanıyor.1.6 tdi la başa çıkabilir, 1.4 tsi la başa çıkamaz bu gerçek.Ayrıca adam 5-6 bin devirdeyken tdi 2000 devirde gaza basmadan arkasından gelecek öyle mi ? Bu kadar komik olmayın.

    Opelin 1.6 atmosferigi Tdi başeder derken ya bu opel size ozel uretiyor bu araclari ya da bizimkilerin malzemesinden caliyor. N Ş A da bu dediginizin hic bir tutar dali yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İster atmosferik olsun ister kompresör isterse turbo.hepsini olabildiğince az devirde kullanmaya ani hizlanmalarsa 5000 devir civarini gecmemeye calisirsan motor uzun ömürlü ve sorunsuz olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Accent manuel olsa tatmin ederdi ama cvt ise yak gitsin

    aynen öyle hocam kesinlikle bende öyle düşünüyorum.Aslında alınırken CRDI ve DCT ile alacaktım hata yaptım

    Öyle mükemmel olurdu tabi koltuğa yapismayı tadardınCrdi manuel bile çok zevkli dct crdi roketliyor hissi veriyor

    320d ile karsilastirabilir misiniz?

    Edit: Hizlanma videosuna baktim da 320d ile kiyaslanamayacak kadar hantal geldi.

    320 d ile neden karşılaştırıyoruz?

    Ayrıca hafiflikten dolayı his olarak e90 320d'den sadece 1 tık yavaş hissettiriyor.Yazılım,big turbo işin içine girince stock 320d'yi duman ediyor zaten.




  • atmo araçlar incitmeden acıtmadan vazelin sürülerek kullanılmalı.


    sanki uzay mekiği kullanacak "spor gazetesi"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 28 Haziran 2016; 18:11:11 >
  • Atmosferik devir çevirmeyi sever.Torkunu yüksek devirlerde verirler.Bakımları ucuz genelde sorun çıkarmazlar.Tüp kullanılacaksa genelde uyumludurlar ekonomi yaşatırlar.

    Ama tüp düşünmüyorsanız Turbo beslemeli bir motor şart.1.2 TSİ gibi hele 1.2 Puretech 130 hp olanı.Hem en alt vergi dilimindesiniz hemde torkunu 1500 yada 2000 gibi devirlerden itibaren verdiginden atmosferik gibi yüksek devir çevirmenize gerek yok.Alt devirlerde canlı.

    Biraz daha performans isterseniz 1.4 TSİ yada 1.4 TURBO Ecotec 150 hp gibi benzinli araçlar girer.O zaman bahsedilen 1.6 dizel üniteleri istediginiz yerde tokatlarsınız.Tabi yakıt tüketimine girmiyorum.

    Özetle atmosferikler ülkemizdeki benzin fiyatlarını bakınca LPG ile güzel.Rampaya gelince 4000 devir üzerinde çevirmek yakıt tüketiminde ciddi üzer.Aynı rampada yanınızdan 1.2 TSİ yada 1.2 Puretech'libiraraç sizin yarı devrinizde sizinle beraber rampa çıkar.Sonra atmosferik yakıyor yakar tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Accent manuel olsa tatmin ederdi ama cvt ise yak gitsin

    aynen öyle hocam kesinlikle bende öyle düşünüyorum.Aslında alınırken CRDI ve DCT ile alacaktım hata yaptım

    Öyle mükemmel olurdu tabi koltuğa yapismayı tadardınCrdi manuel bile çok zevkli dct crdi roketliyor hissi veriyor

    320d ile karsilastirabilir misiniz?

    Edit: Hizlanma videosuna baktim da 320d ile kiyaslanamayacak kadar hantal geldi.

    320 d ile neden karşılaştırıyoruz?

    Ayrıca hafiflikten dolayı his olarak e90 320d'den sadece 1 tık yavaş hissettiriyor.Yazılım,big turbo işin içine girince stock 320d'yi duman ediyor zaten.

    320d den once basamak olarak dusundum de bir an.

    Saydiklarin tum araclar icin gecerli. Ama 1.6 motor icin guzel performans

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adieu kullanıcısına yanıt
    Saka misiniz siz? 10 dk boyunca kapistik diyorum. Ne yasadigimi bana mi anlatiyorsun. 105 bg tdi 115 bg atmosferikten ahim sagim degil. 4-6 bin devir araliginda tdi karsisinda zerre geri kalmiyorum. Laf kalabaligi yapmayin. Denemek isteyen varsa buyursun deneyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işine bak gondii. amacımız bilgi almak dedik.ukalalığın lüzumu yok
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.