Şimdi Ara

Atmosferik araç nasıl kullanılmalı ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
0
Favori
3.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    lpg taktırıp doya doya abanacağız gaza hocam : )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raiser34 -- 28 Haziran 2016; 21:25:40 >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    110 beygir diye belirttim, cidden okumadan mı cevaplıyorsunuz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3500den başla vites geçişlerine biraz da dolmuşcular gibi debriyajdayken gaza bas

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    benim anlamadığım olay ise neden herkes turbo dizel aracı hala atmosferik benzinli arabayla kıyaslıyor ? turbolu araç turbolu araçla kıyaslanır konuşulacak bir konu varsa 1.6 turbo dizeli 1.6 turbo benzinli ile kıyaslarsın. ama illa atmosferik diyorsa millet gelsin atmosferik dizelle kıyaslayalım. ben bir tek bu forumda bunu görüyorum turbolu aracı turbosuz araçla kıyaslama işini :S milletin kafa sanırım ancak buna basıyor :S

    Valla abi bizde bir tane 1.6 Hrv var 4x4 2000 model kac kilo araba motoru da bilmem % kaca dusmutur ama bugun hala kalkislarda falan subaru impreza wrx havasiyla kalkar gaz tepkileri falan o canlilik benim Cupra dan daha iyi .

    Yuksek gucte bir Atmosferik candir gerisi heyecan . Turbo falan haram beygir


    Ayrica dedigine katiliyorum bizim forumda kiyaslama yapilma bilinmiyor hep yanlis parametrelerle ugrasiyorlar denk degil esit degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • metallurgy kullanıcısına yanıt
    Halen 0-100 diyor yazık ya he he 0-100 astra süpersport hatta gitte o yokuşta çekmeyen aracı kullan sonra görüşelim ben kullandım 1.5 dci megane 2 bile 200 torkla madara ediyor o aracı. Yokuş nedir yokuşta neyin etkisi olur git öğren.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Halen 0-100 diyor yazık ya he he 0-100 astra süpersport hatta gitte o yokuşta çekmeyen aracı kullan sonra görüşelim ben kullandım 1.5 dci megane 2 bile 200 torkla madara ediyor o aracı. Yokuş nedir yokuşta neyin etkisi olur git öğren.

    Sen şaka mısın ya? Okuduğunu anlamıyor musun sen? 0-100'de astra iyi diyen mi oldu.

    Videolar ile kanıt koydum önüne. Hala anlamıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    110 beygir diye belirttim, cidden okumadan mı cevaplıyorsunuz?

    Ezik bi tabletten giriyorum bi suredir forumun atarı da baydı artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metallurgy kullanıcısına yanıt
    Anlama kıtlığı sende bariz ad hominem yapıp birde salağa yatıyorsun ben sana araba yokuşta gitmiyor diyorum sen çıkmış 0-100'de önde diyorsun şimdi de kalkmış 0-100 mü dedim diyorsun ötede oyna, ya da doğru dürüst konuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gaza basmadan önce,güneşin diğer gezegenlere olan konumunu hesaplayıp,ona göre gaza basmalısınız,vites değiştirirken ise,önce sağa sonra sola sonra tekrar sağa bakmayı unutmayın.Kontağı kapamadan öncede 3 kulvallah bir elham okumalısınız.İşte atmo araba böyle kullanılır,pis cahaller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Anlama kıtlığı sende bariz ad hominem yapıp birde salağa yatıyorsun ben sana araba yokuşta gitmiyor diyorum sen çıkmış 0-100'de önde diyorsun şimdi de kalkmış 0-100 mü dedim diyorsun ötede oyna, ya da doğru dürüst konuş.

    Once uslubuna dikkat et.

    Senin kadar kendini rezil eden baska insan gormedim su forumda. Butun mesajlarim yukarida. Hic birini editlemedim. 0-100 de astrayi ovdugumu, daha iyi oldugunu soyledigim cumleyi bana goster kendimi banlayacayim. Aksi halde sen kendini banlayacaksin. Ben kime ne anlatiyorum arkadas. Adam daha okumaktan aciz biriymis. Ne okudugunu anlamayan ne udigi belirsiz sacma sapan mesajlar yazip durma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devirlendire devirlendire kullanılmalı. Ne kadar ekmek o kadar köfte misali
  • Atmosferik motoru ne diye bu kadar ovdunuz anlamadım 1.6 120hp atmosferik vti motoru 2 yıl kullandım resmen çile , ara hızlanma var mı ? Yok , az yakıyor mu ? Yok , yokuş çıkarken illa vites küçültmek gerekiyor mu ? Evet eee daha ne anladım bu isten he tek artısı taş gibi olması dersen evet zor bozuluyor ama ne yapayım gitmeyen motoru. Benzinli kullanacaksan 1.2 de olsa turbo benzinli kullanacaksın yoksa performanslı diye kendini avutursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG kitleri turbo motora tam uyumlu olunca kimse atmosferiğin yüzüne bakmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayram geliyor atmocular rampaları kara kara düşünmeye başlamış. Bir kısmı bilgi edinmek için giriyor 5 bin devir çevirtip içerdekilerin huzurunu kaçırıcam, motorun ağzına tüküreceğime yığılır kalırım 80le çıkarım daha iyi. Devir turbo devri beyler. Zevk falan hikaye. Gitmeyen arabanın ne zevki olacak? Biz bizeyiz şurda sallamaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Halen 0-100 diyor yazık ya he he 0-100 astra süpersport hatta gitte o yokuşta çekmeyen aracı kullan sonra görüşelim ben kullandım 1.5 dci megane 2 bile 200 torkla madara ediyor o aracı. Yokuş nedir yokuşta neyin etkisi olur git öğren.

    Abicim sen haklısın. Katılıyorum. Ben de 1.5 16v aracımla 2005 2.0 HDI berlingo geçtim yokuş yukarı. Uzun yokuştu bide. Devir lazım devir.



    Lada Vega araç.
  • Siz ne anlarsiniz atmosferikten. Yuksek devir de dizeli, rampa da surda burda heryerde tokatlar gecin bu isleri. Dizel fakir isi, gariban isi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metallurgy kullanıcısına yanıt
    Üslubu senden mi öğrenecek mişim? Gel öğret. Sen kısa paça don giyerken ben hakim karşısında müdafilik yapıyordum, sen git kendini eğit. Birde çıkmış 0-100 mü dedim diyor aç oku mesajlarını biz yokuş performansından bahsediyoruz sen çıkmış bak 0-100'ü de şöyle deyip konuyu değiştirme derdindesin aç o mesajlarına bak hepsine 0-100 yazmışsın. Bunu anlamak mı zor, derdimiz 0-100 değil 0-100'de devir bandı etkisi yüksektir, yokuşta tork konuşur, aktarma kalitesi konuşur. Her lafa zorla 0-100'ü sokarak haklı çıkılmaz. Rezillikse şu çocukluğunla senin yaptığın rezillik. O gitmeyen astranla git bir a3 veya golf bul dene, gerçi senin araç süperspor her yerde geçer 0-100'ü de iyi değil mi? 0-100 her şey ne de olsa 0-100'ü en iyi araç en iyi de yokuş çıkan araçtır.
  • atmosfer dışına çıkmadan, turbolulardan uzak durarak, lpg takıp ucuz ve sakin gezerek kullanılmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    LPG kitleri turbo motora tam uyumlu olunca kimse atmosferiğin yüzüne bakmaz.

    Konuya noktayı koyan yorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Gel deneyelim arkadaşım 1.6 tdi golf ile 110'luk 1.6 dizel astra j bile yakalayamıyor beni belkahvede, 1.6 tdi golf ile o senin gitmeyen astra plaka okur burada boşuna reklam yapma o arabayı da kullandım daha önce belkahveyi de çıktım onunla, ben torkun verdiği uçuyor hissinden bahsetmiyorum araba bariz gitmiyor bile, param buna yetti demek var ben bunu kullanıyorum demek var birde bu çok iyi diye olmayan bir iddiada diretmek var.

    Atmosferik motor ile tdi..

    0-100 de bile civic, aracta 2 kisi olmasina ragmen golfu rahatlikla geciyor.

    https://m.youtube.com/watch?v=VkMud6hlX7g

    Civic de ki motor devir bandının genişliği,kasa hafifliği ve vites oranlarının uyumu sayesinde piyasa da ki en performanslı atmosferiklerden biri yıllardır.Opel de ki 1.6 115lik ecotec ise en kötüsü zannımca.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.