Şimdi Ara

Atmosferik araç nasıl kullanılmalı ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
137
Cevap
0
Favori
3.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opelin 115hplik benzinli motoru yüksek devirlerde oldukça canlı ve atak. Herşeyin tork olduğunu düşünüyorsunuz fakat düzde de yokuşta da olay motorun ürettiği anlık güçle alakalıdır. Yüksek devir çeviren bir atmosferik o anda dizelden fazla güç üretiyorsa yokuşta dizeli geçebilir. Dizelin avantajı düşük devirde gücü veriyor olması.
  • Hepimizin astra 5 'e (ya da bazıları için 6) atınca gerisi boş diyen bir arkadaşı vardır sanırım. (Araba şehir içi biraz hantal ama 5 e taktın mı ondan sonra uzar.)
    Bir de sık yaşadığım bir olayı paylaşayım. Arabayı dolduruyorum eşim çocuk bagaj falan yola çıkıyorum. Hız sabitleme açık güzel güzel gidiyorum. Arkadan bir adam vites düşürüyor vuu solluyor önümde yavaşlıyor. Hız sabit olduğu için veriyorum sinyali tekrar geçiyorum. Geçilince tekrar vuu. Arkadaş yarış mı yapıyorum senle bir de yüzüme camış gibi bakarlar.
    Işıkta kalkarken vuuu. Sürdüğüm araba yarış arabası sanki 90hp kıçı kırık araba.

    Neyse astra sahipleri bu konuda nedense biraz hassas. O yüzden en güzel araba onların ki.
  • :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Sen asıl altındaki araçla trafiğe çıkma. Nerden arıza verceği belli olmaz kendini sağa bile atamazsın.
    Bu millet harbiden atmosferik kullanmayı bilmiyor bu konuda o belli oldu.
    Dizel 110 beygir bir araçta 0-100 = 12 saniye diyelim
    Benzinli 110 beygir bir araçta da = 12 saniye olsun

    Bu araçlar yokuş yukarı 0-100 yarışı yaptığında
    Dizel 18 saniyede 100 e çıkarken benzinli 28 saniyede çıkmıcak oda 18 saniyede 100 e çıkar.

    Kullanmayı gerçekten çoğu kişi bilmiyor benim bu konudan anladığım en net sonuç bu. Atmosferikde turbo benzin ve turbo dizel kullanmasam şu konuyu okusam atmosferiği yokuşu 1. Vitesle bile çıkamayan bişey sanarsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucas Black


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Sen asıl altındaki araçla trafiğe çıkma. Nerden arıza verceği belli olmaz kendini sağa bile atamazsın.
    Bu millet harbiden atmosferik kullanmayı bilmiyor bu konuda o belli oldu.
    Dizel 110 beygir bir araçta 0-100 = 12 saniye diyelim
    Benzinli 110 beygir bir araçta da = 12 saniye olsun

    Bu araçlar yokuş yukarı 0-100 yarışı yaptığında
    Dizel 18 saniyede 100 e çıkarken benzinli 28 saniyede çıkmıcak oda 18 saniyede 100 e çıkar.

    Kullanmayı gerçekten çoğu kişi bilmiyor benim bu konudan anladığım en net sonuç bu. Atmosferikde turbo benzin ve turbo dizel kullanmasam şu konuyu okusam atmosferiği yokuşu 1. Vitesle bile çıkamayan bişey sanarsın.

    En cok sen biliyorsun tamam mı ? Sağdan devam edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucas Black


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Sen asıl altındaki araçla trafiğe çıkma. Nerden arıza verceği belli olmaz kendini sağa bile atamazsın.
    Bu millet harbiden atmosferik kullanmayı bilmiyor bu konuda o belli oldu.
    Dizel 110 beygir bir araçta 0-100 = 12 saniye diyelim
    Benzinli 110 beygir bir araçta da = 12 saniye olsun

    Bu araçlar yokuş yukarı 0-100 yarışı yaptığında
    Dizel 18 saniyede 100 e çıkarken benzinli 28 saniyede çıkmıcak oda 18 saniyede 100 e çıkar.

    Kullanmayı gerçekten çoğu kişi bilmiyor benim bu konudan anladığım en net sonuç bu. Atmosferikde turbo benzin ve turbo dizel kullanmasam şu konuyu okusam atmosferiği yokuşu 1. Vitesle bile çıkamayan bişey sanarsın.

    Nasil rampada da ikisininde 0-100u ayni oluyor arkadasim. Need for speed oyunlarindan bahsetmiyoruz burda. Gercek hayatta isler oyle degil malesef uyanma vakti geldi neo ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aymosferik nasil kullanilmali?

    Brinnn brinnn vutututu vutututu brinn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ilk mesajımda insanca bilgi vermeyi amaçladım yazdım. Ama siz küçümseme, aşağılama, yazdıkların benim için bişe ifade etmiyor, ben bildiğimi okurum tarzındaki ; Sağdan devam et çok biliyon tarzı yorumunu yaptınız. Bu yüzdendir ki bende anlıcağınız dilden konuşmaya çalıştım araya hakaret argo girdi. Kusura bakmayın sizde. Zaten bu saaten sonra kişilere takılıp onlar çerçevesinde mesaj yazmam çünkü kimsede okuma, okuyup anlayıp hakkıyla cevap verme huyu yok.
    İyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Bende atmosferik araçla rampa çıkarken bırakın kamyonları bisikletliler arkamda kuyruk oluyor. Bazısı selektör yapınca sağa kendimi zor atıyorum, sağa geçince kaldırımda yürüyen insanlarla göz göze geliyorum. Bir süre göz göze geldikten sonra onlar arayı açıp gidiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya daha düne kadar 1 tane turbo araç yokken bu atmosferik ler yokuş çıkıyordu da bugün mü çıkamıyor.. harbi komiksiniz..
    Birde şu performans bekleme mevzusu yokmu. Ya arkadaşlar hepiniz mi apaçisiniz anlamıyorum ki.. Hayır hergün trafikteyim benzin turbo benzin dizel kullanan kim varsa tın tın ilerliyor.. öyle kimse yarış felan yapmıyor yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Bende atmosferik araçla rampa çıkarken bırakın kamyonları bisikletliler arkamda kuyruk oluyor. Bazısı selektör yapınca sağa kendimi zor atıyorum, sağa geçince kaldırımda yürüyen insanlarla göz göze geliyorum. Bir süre göz göze geldikten sonra onlar arayı açıp gidiyorlar

    :)) iste bu yüzden size bir turbolu arac lazım böyle zor durumlar da kalmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Saka misiniz siz? 10 dk boyunca kapistik diyorum. Ne yasadigimi bana mi anlatiyorsun. 105 bg tdi 115 bg atmosferikten ahim sagim degil. 4-6 bin devir araliginda tdi karsisinda zerre geri kalmiyorum. Laf kalabaligi yapmayin. Denemek isteyen varsa buyursun deneyelim.

    Bir atmosferik araç kullanıcısı olarak dediklerinize inanamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Bende atmosferik araçla rampa çıkarken bırakın kamyonları bisikletliler arkamda kuyruk oluyor. Bazısı selektör yapınca sağa kendimi zor atıyorum, sağa geçince kaldırımda yürüyen insanlarla göz göze geliyorum. Bir süre göz göze geldikten sonra onlar arayı açıp gidiyorlar

    :)) iste bu yüzden size bir turbolu arac lazım böyle zor durumlar da kalmayın

    Evet lazım. Şöyle 2000tfsi audi s3 fena olmazdı. Yoksa 90-110 hp lik turbolulular bana göre değil. Bu arada dikkat edin güncel bir atmosferik motorlu araç rampada sizi aracınızda soğutmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anlatamazsınız bunlara hocam :) bunlar turbonun anlık etkisiyle uçtuğunu sanıyor 1.6 dizel değilde 6000 v12 kullanıyo hissine kapılıyorlar. Oysa beygirler neyse araç odur benim araca göre kıyaslarsam 120 beygir atındaki dizelleri rahat geçiyorum yokuş iniş farketmeden ama 120 yukarsı beygirliler zorluyor yavaştan geçiyor dizelle alakası yok benzinlide olsa böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Bende atmosferik araçla rampa çıkarken bırakın kamyonları bisikletliler arkamda kuyruk oluyor. Bazısı selektör yapınca sağa kendimi zor atıyorum, sağa geçince kaldırımda yürüyen insanlarla göz göze geliyorum. Bir süre göz göze geldikten sonra onlar arayı açıp gidiyorlar

    :)) iste bu yüzden size bir turbolu arac lazım böyle zor durumlar da kalmayın

    Evet lazım. Şöyle 2000tfsi audi s3 fena olmazdı. Yoksa 90-110 hp lik turbolulular bana göre değil. Bu arada dikkat edin güncel bir atmosferik motorlu araç rampada sizi aracınızda soğutmayın.

    1.4 tsi dan hic bir zaman soğumayacagimi size garanti edebilirim 122 beygir ama idare ediyoruz iste :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Bende atmosferik araçla rampa çıkarken bırakın kamyonları bisikletliler arkamda kuyruk oluyor. Bazısı selektör yapınca sağa kendimi zor atıyorum, sağa geçince kaldırımda yürüyen insanlarla göz göze geliyorum. Bir süre göz göze geldikten sonra onlar arayı açıp gidiyorlar

    :)) iste bu yüzden size bir turbolu arac lazım böyle zor durumlar da kalmayın

    Evet lazım. Şöyle 2000tfsi audi s3 fena olmazdı. Yoksa 90-110 hp lik turbolulular bana göre değil. Bu arada dikkat edin güncel bir atmosferik motorlu araç rampada sizi aracınızda soğutmayın.

    1.4 tsi dan hic bir zaman soğumayacagimi size garanti edebilirim 122 beygir ama idare ediyoruz iste :)

    Güzel bir motordur, uçup kaçmasada ihtiyaçları rahat karşılar. Ama atmosferikleri gözünüzde çok küçültmemenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    :)) Atmosferik aracla yokusta sollamaya çıkmayın da pesiniz de turbolu araclar kuyruk olusturabilir veya bir travego,kamyon tamponunuza yapışabilir hic sürmesek inanicaz yani istediğin kadar devirli gir yokusa bide onune bir engel cikasa terlemeye baslarsin sağa kendimi nasil aticam diye :)

    Bende atmosferik araçla rampa çıkarken bırakın kamyonları bisikletliler arkamda kuyruk oluyor. Bazısı selektör yapınca sağa kendimi zor atıyorum, sağa geçince kaldırımda yürüyen insanlarla göz göze geliyorum. Bir süre göz göze geldikten sonra onlar arayı açıp gidiyorlar

    :)) iste bu yüzden size bir turbolu arac lazım böyle zor durumlar da kalmayın

    Evet lazım. Şöyle 2000tfsi audi s3 fena olmazdı. Yoksa 90-110 hp lik turbolulular bana göre değil. Bu arada dikkat edin güncel bir atmosferik motorlu araç rampada sizi aracınızda soğutmayın.

    1.4 tsi dan hic bir zaman soğumayacagimi size garanti edebilirim 122 beygir ama idare ediyoruz iste :)

    Güzel bir motordur, uçup kaçmasada ihtiyaçları rahat karşılar. Ama atmosferikleri gözünüzde çok küçültmemenizi tavsiye ederim.

    Şöyle söyleyeyim atmosferik arac kullandım daha önce ama keyif alamadım veya atmosferik sürmesini bilemiyor da olabilirim :)) tavsiyenizi dikkate alicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok ilginç ama yokuşta olan rahat kullanımda haklısınız. Yokuş ve kasis birleştimi atmosferikde 1. vitesde devir en az 5000 çevirmek lazım 2. Vitestede yardırmak lazım. Bende şunu iddia ediyorum hocam sizde pejo olsun bende avensis iniz. Önde başlayın yolun sonunda yine bana farkı açamıcaksınız hemen arkanızda olucam sürekli. Bunu nerden mi biliyorum arkadaşımın dizel aracı benim atmosferik var köy yoluna çıkarız alabildiğine basar ama eve vardığımızda 10 metre fark açabildiği olmaz. Ben önde olduğumda da beni geçebilmişliği yok ama bende ona fazla fark açamam çünkü araçlar ortalama eşit güçte ve ikimizde aracın hakkını veriyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızla alakam olmadığı için, LPG'li Hitler kullanıyorum. Gayet memnunum.
    Az teknoloji, az sorun...

    Not: İmkanım olursa, tabii ki Turbo dizel
  • Eger bahsettiginiz yol asfalt ve duzgunse arkadasin size acik ara fark atmasi lazim. Arkadasinizin soforlugu sorgulanmali hatta gerekirse ehliyetine el konulmali

    Yol basip gitmeye musait olmadigi surece tabiiki fark acilmaz ama asfalt uzun soluklu bir rampada fark acik ara olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 29 Haziran 2016; 19:22:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.