Şimdi Ara

Audi A3 1.0 TFSI S-Tronic 116 hp PI (ANA KONU) (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
8.268
Cevap
131
Favori
856.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sınıfının en kaliteli aracı, millete bakmayın hocam siz. İyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fasson kullanıcısına yanıt
    Ilk kullanmaya baslayinca bir acemilik yasaniyor. Ama biraz kullaninca hemen adapte oluyorsunuz. arac sizin gaza basma biciminize gore cevap veriyor. Test surusu yaparsaniz dedigim daha bir anlasilir olur. Rolantide hic bir titresim yok arac gercekten sessiz. Bir arkadas daha soylemisti lastik sesinden kaynakli bir olumsuzluk. Bende ara ara lastik sesinden rahatsiz oldum. Goodyear efficient grip var aracta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnkskl -- 28 Ekim 2016; 21:07:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Led Zeppelin L kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler. Bende sinifinda gayet basarili oldugunu dusunuyorum. Belki 1.16 kadar surus zevki olmayabilir ama fiyat / performans olarak on siralarda oldugu kesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç kur farkıyla 88 veya 89 olursa bu kadar popüler olmaz buda biline

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    Audi iyice kendini bozdu. Eskiden olsa kesinlikle premium derdim ama şuan premiumluk neyi kaldı bilmiyorum. Motor desen bütün alt markalarıyla paylaşıyor. Malzeme desen öyle. Bir tek yalıtım mı premium yapıyo bi markayı ?

    Aslında mantıklı bir yorum olmuş. Zira bahsi geçen araçtaki koltuklar ve genel anlamda donanım oldukça eksik. Yine de markayı göz önüne aldığımızda fiyat performans aracı bu fiyat için. Alan arkadaşlar güzel bir alışveriş yapmış oluyorlar bana kalırsa.



    Ses yalıtımı, yüksek hızı hissettirmeme, yol tutuş anlamında Audi markası alt gruplarından ve hatta rakiplerinden ayrılıyor. Bence asıl parayı bu kısım ediyor. Bu yüzden 84 lira bu araç için makul.



    Diğer taraftan , olmayan araba için 84 değil 34 bin de deseler anlamsız. Yapılan basit bir kasaba kurnazlığından ibaret. Piyasaya belki 100 tane uygun fiyatlı araç servis ettiler. Karşılığında tüm forumlarda bu araba konuşulur oldu. Araç bulmak için bayi bayi arayan sürüyle insan var. Sonuç olarak beklenti içerisine giren müşteri portföyü yaratılıyor. Kasım itibariyle araca 87-88-89 etiketi koyup devam edecekler gibi duruyor.



    Audi premium bir markadır. R8 den tutun rs modelleri olsun s modelleri ve a8-a6-a4 ,, premium rakipleri ile hemen her kulvarda rakip model yelpazesine sahiptir. 3 Alman her segmentte pay kapma savaşı verir.



    Peugeot ise kendi hedeflediği rakiplerle mücadele eden bir marka. Bu demek değildir ki her ürettiği mal premium firmalara göre her yönden geride. Bugün 320ied diye yere göğe sığdırılamayan premium arabanın motoru pug motorudur nihayetinde. 3008 denen aracın 130 liralık modelindeki teknolojileri bir a3 w eklemeye kalksanız o araba 200 bin TL falan olur tahminen. Yani onun da alıcı kitlesi muhakkak olacaktır ve piyasada iyi bir izlenim bıraktığını düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    Audi iyice kendini bozdu. Eskiden olsa kesinlikle premium derdim ama şuan premiumluk neyi kaldı bilmiyorum. Motor desen bütün alt markalarıyla paylaşıyor. Malzeme desen öyle. Bir tek yalıtım mı premium yapıyo bi markayı ?

    Aslında mantıklı bir yorum olmuş. Zira bahsi geçen araçtaki koltuklar ve genel anlamda donanım oldukça eksik. Yine de markayı göz önüne aldığımızda fiyat performans aracı bu fiyat için. Alan arkadaşlar güzel bir alışveriş yapmış oluyorlar bana kalırsa.



    Ses yalıtımı, yüksek hızı hissettirmeme, yol tutuş anlamında Audi markası alt gruplarından ve hatta rakiplerinden ayrılıyor. Bence asıl parayı bu kısım ediyor. Bu yüzden 84 lira bu araç için makul.



    Diğer taraftan , olmayan araba için 84 değil 34 bin de deseler anlamsız. Yapılan basit bir kasaba kurnazlığından ibaret. Piyasaya belki 100 tane uygun fiyatlı araç servis ettiler. Karşılığında tüm forumlarda bu araba konuşulur oldu. Araç bulmak için bayi bayi arayan sürüyle insan var. Sonuç olarak beklenti içerisine giren müşteri portföyü yaratılıyor. Kasım itibariyle araca 87-88-89 etiketi koyup devam edecekler gibi duruyor.



    Audi premium bir markadır. R8 den tutun rs modelleri olsun s modelleri ve a8-a6-a4 ,, premium rakipleri ile hemen her kulvarda rakip model yelpazesine sahiptir. 3 Alman her segmentte pay kapma savaşı verir.



    Peugeot ise kendi hedeflediği rakiplerle mücadele eden bir marka. Bu demek değildir ki her ürettiği mal premium firmalara göre her yönden geride. Bugün 320ied diye yere göğe sığdırılamayan premium arabanın motoru pug motorudur nihayetinde. 3008 denen aracın 130 liralık modelindeki teknolojileri bir a3 w eklemeye kalksanız o araba 200 bin TL falan olur tahminen. Yani onun da alıcı kitlesi muhakkak olacaktır ve piyasada iyi bir izlenim bıraktığını düşünüyorum.





    Söyledikleriniz doğru ben de sizin gibi düşünüyorum. Ancak 84 bin tl verip sırf yalıtım var aynı zamanfa önde 4 tane halka var ve hiç bir donanım yok bana mantıklı gelmiyor. Bu konuda farklı düşünüyoruz yani.

    Onun dışında diğer markaların ağzına kadar donanım koyduğu bi devirde bu adamlar neden bi bardaklık için dahi 500tl ye varan fiyatlar istiyolar mantık erdiremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son bir not olarak , bilindiği üzere bu sabah itibariyle USD TL de yeni rekor geldi. Uzun senelerdir ticarette olan biriyim, 2017 yılının ekonomik anlamda dikkat edilmesi gereken bir yıl olduğunu düşünüyorum. Sıfır faiz kampanyaları muhakkak kafa çeliyor fakat temkinli olunmasında fayda görüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cruise kontrol eksik olmasa, şu sıralar kampanya daki diğer araç olan, Peugeot 308 siparişi verdigime pisman olurdum. Zira arabada en çok kullandığım şey cc. Ancak yinede çok alınası bir araç. Alan arkadaşlara hayırlı olsun, güzel günlerde kullansinlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb

    Cruise kontrol eksik olmasa, şu sıralar kampanya daki diğer araç olan, Peugeot 308 siparişi verdigime pisman olurdum. Zira arabada en çok kullandığım şey cc. Ancak yinede çok alınası bir araç. Alan arkadaşlara hayırlı olsun, güzel günlerde kullansinlar.

    piremiyum bir araca binecekseniz premiyum bir şöför olmanız gerekiyor cruz kontrolü iyi şöförler kendisi manuel olarak yaparlar. Arabaya laf etmeden önce kendi şöförlüğünüze bakın lültfen audi'ye laf eden karşısında beni bulur.

    cruz kontrol piremiyum bir özellik olsa 2003 model clio'da bile olmazdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sangokudbgt -- 28 Ekim 2016; 22:1:33 >
  • Closer kullanıcısına yanıt
    "hiç bir donanım yok" demişiniz. Donanımdan kastınız ve beklentiniz nedir? Birde kendi aracınız ile bu araç arasındaki donanım farkları nelerdir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_K_B -- 28 Ekim 2016; 22:03:16 >
  • Bence araçta konfor ve kullanacağın teknoloji önemli mesela ben memlekete giderken hız sabitlemeyı en fazla bir saat kullanıyorum. Sürekli kullansam doksanı geçemem. Ve gittiğim yol 1100 km 11 saat sürüyor. Yani benin için hız sabitleme anlamsız hale geliyor. Ama diğer şeyler önemli mesela fonksiyonel direksiyon. Bu yüzden çok fazla donanıma kapılmayın bu saatten sonra. Nerdeyse her araç istenilen özelliğe sahip olmaya başladı.
    Kendi kendine giden araç olmadıkça donanim artık önemini kaybetti bence
    Konfora bakın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_K_B

    "hiç bir donanım yok" demişiniz. Donanımdan kastınız ve beklentiniz nedir? Birde kendi aracınız ile bu araç arasındaki donanım farkları nelerdir?

    Hocam bende audi q3 vardı. Şuan piyasada bulunan araçların içinde en dolularından biriydi( orjinal 19 jamt vs vardı öyle söyliyim) Onda bile cc yoktu. Dikiz aynalarını elimle kapatıyodum. Anahtarsız çalıştırma vs zaten hak getire. Geri görüş kamerası da aynı şekilde yoktu. Usb girişi sanırım genel audilerde yok ama o da bi eksik sonuç olarak. Navigasyon var ama yazılım yüklemek gerek. Navigasyon aletine 1.5-2 bin tl verdik bir de yazılıma o kadar vermemizi istediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: stuff2

    he doğru pejo 135 bin olunca o pre oluyo 85 audi olunca non pre oluyor haha senin sorman gerken soru 85 e pre audi alınırken bu nalet 3008 ne diye 135 bin ama işte sizdeki algı böyle işliyor ne diyelim geçirenler sağolsun.

    Kardeş audi alalade bir alman firması, küçük çapta yani ancak pejo dediğin ise bir fransız devi.. Audinin yanından bile geçemeyeceği dizaynları, donanımları, motorları var.

    Audi anca skoda seat ile aynı klima kapağını filan paylaşa dursun kendi çapında "ben premiyumum" desin araç kulislerinde herkes gülüyor bu söylemlere..

    audi ne yahu fiyatı zaten 85 bin ederi bu o da tr'de ki premiyum algısına binaen yoksa clio ile denk araç bu a3'ler 20 yıldır aynı kasa vestel buzdolabı bile tasarımda geçti audiyi


    forumda para toplayıp sizi topluma kazandırmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLaYeR KiNG -- 28 Ekim 2016; 22:40:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ynsbrc

    Bence araçta konfor ve kullanacağın teknoloji önemli mesela ben memlekete giderken hız sabitlemeyı en fazla bir saat kullanıyorum. Sürekli kullansam doksanı geçemem. Ve gittiğim yol 1100 km 11 saat sürüyor. Yani benin için hız sabitleme anlamsız hale geliyor. Ama diğer şeyler önemli mesela fonksiyonel direksiyon. Bu yüzden çok fazla donanıma kapılmayın bu saatten sonra. Nerdeyse her araç istenilen özelliğe sahip olmaya başladı.
    Kendi kendine giden araç olmadıkça donanim artık önemini kaybetti bence
    Konfora bakın derim

    Kıyaslama asla yapmıyorum. 2004-2011 arası golf 5, 2011-2016 arası Ford Cmax kullandım. A3 muhtemelen de daha iyidir. Ancak yinede uzun yolda, konfor olarak atla deve kadar farkı olacağını sanmıyorum. 2 aracımdan da oldukça memnun ayrıldım. Ancak yine belirtiyorum. Fiyat bu olunca, diğerleri ile a3'ü kiyaslamam bile. Düşünmeden alırım. Ama keşke bir ekstra 15 binim olsaydı.
    Sunu da ekleyeyim.
    Cc'ü sadece şehir dışında değil, s.içinde de oldukça yoğun kullanıyorum. Hatta sanırım, yeni 308'imde devreye girmesi icin 4.vites istiyormuş. O bile beni düşündürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vs-fb kullanıcısına yanıt
    Kur yükselmezse bu fiyata kaçırılmaz bence. Ama olmazsa da ölecek değiliz ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracımı pazartesi teslim alacagım arabanın eksiği


    hız sabitleyici 1000 tl
    cam filmi 600
    ses sistemi 2500 tl
    geri kamera 750-250 tl
    on kamera 150 tl
    paspas 250 tl



    aşağıdaki ilaveleri de yspınca tadından yenmeyecek kovama gelir
    toplam bu donanımlarla hb aracım 90 bin e gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fozix F kullanıcısına yanıt
    Liste güzel olmuş, hız sabitleyici için 1500 söyleniyordu, 1000 i servisten mi aldınız dışardan mı acaba ?
    Bir de arka ledler eklenirse yakar ortalığı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fozix

    aracımı pazartesi teslim alacagım arabanın eksiği


    hız sabitleyici 1000 tl
    cam filmi 600
    ses sistemi 2500 tl
    geri kamera 750-250 tl
    on kamera 150 tl
    paspas 250 tl



    aşağıdaki ilaveleri de yspınca tadından yenmeyecek kovama gelir
    toplam bu donanımlarla hb aracım 90 bin e gelecek

    cam filmini tüm camlar 3m marka 500 tl ye yaptırdım.
    ön kaput koruma + kapı kolları + dikiz üzeri + 4 marşpiyel üzeri + çamurluklar yarım + kapı kenarları korumaları da toplamda 500 tl ye mal oldu + 3m koltuk koruma hediye olarak yapıldı.
    hız sabitleme için bekleyeceğim biraz ilk servis bakımında inşallah (bulunduğum ilde yetkili servis yok )
    paspas internet l.locker havuzlu paspas aldım youtube da a3 diye ararsanız video da var tam kapladı önler için sabitleme aparat yerleride mevcut (130 tl ye aldım)
    bagaj havuzu aldım 90 tl ye gene eliftuning üzerinden .
    kamera şart gelmedi bana.

    hayırlı olsun




  • seramik kaplama 5 yıl ömürlü en kalite ürün 1.250 tl tavan siyah kaplama 600 tl 10 yıl garantli on cam hariç cam filmi ise 700 tl süresiz garantili olacak şekilde tek bir yerden fiyat aldım. Araştırsam daha ucuza da bulabilirim. Ayrıca servise hiç sormadım belki onlar daha uygun fiyata yapar.
    Yarın servise gidip bende kapora yatıracağım inşallah. Kasım ayının birinde kotalar açılacak. Gelmesi kasımın ortası en geç sonuna dediler. Bir diğer önemli husus kur farkı kur yüksek kalırsa 3 bilemedin en az 4 bin zamlanir araçlar. O zamanda alınır ama bu sefer verdiğin fazla para senin gözüne batar düşüncesindeyim.
    Bakalım kısmet . Tabiki öncelikle bugün gelecek 3 alıcıdan birinin elimde bulunan aracı alması bu ideallerime başlamak için ilk adım olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • av.ak kullanıcısına yanıt
    Yeni çıkan dsg ler sorunsuz diyorlar. Çok yorum okudum hepsi bu yönde. Ben kredi kullanacağım için garanti uzatma da olacak 2+2 şeklinde dört yıl sonraya kim öle kim kala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.