Şimdi Ara

Audi A3 1.0 TFSI S-Tronic 116 hp PI (ANA KONU) (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.238
Cevap
132
Favori
851.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alan arkadaşlara Allah kaza bela vermesin herkesin görüşüne saygı duyuyorum ama pejo ile karşılaştırmak çok doğru olmuş hakkaten =)
    Neyse alan arkadaşlar arka ve ön sinyaller nasıl yanıyor? Yurtdışı forumlarda A8 ve yeni A4lerde olan yana doğru kayan gibi mi normal bildiğimiz gibi mi?
    Bir de gece farları yakıp paylaşırsanız çok sevinirim.
    Bursa doğuş Özlem hanımı arayın tavsiye ederim pişman olmazsınız.
  • Vergi gelecek ilave bence düşünen her türlü alsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SmuraY S kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni vergi düzenlemesine göre acaba aracın fiyatı nasıl etkilenecek? Markadan dolayı daha yüksek vergi mi alınacak yoksa motor hacmi düşük olduğu için daha düşük vergi mi alınacak? (Gerçi ikinci seçeneğe çok fazla ihtimal vermiyorum). İlk seçenek olursa aracı erken alanlar çok şanslı olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar anadolu yakasında test aracı olan bayiler hangileridir? Özellikle 1.0 veya 1.4 tfsi olursa iyi olur. Birde 1.4 tfsi da ne kadar fiyat aldınız? Liste fiyatlarından satış yapmaları çok zor :) Birde yeni vergilendirme gelir ise benim anladığım en büyük nasibi A3 gibi motor küçük fiyat yüksek araçlar alacak. Hatta 1.6 olupta nisapeten ucuza alınabilen 3.16 benzeri araçlarda da fiyat 2.0 seviyelerinde görünene denk olacak...
  • halil759 H kullanıcısına yanıt
    Şöyle olacak bence araç 1.0 tamam sorun yok kilo 1000 kg üzeri o zaman ilave %... peki vergisiz fiyatı 40.000 TL o zaman bir ilave %... daha gelsin oldu işte. Bizde A3 almak lüks oldu millet başka ülkelerde bekarken, öğrenciyken alıp biniyor. Biz karı koca 10 yılda çalışıp didinip en boş AUDI ye zor biniyoruz ama lüks oldu. Birde iyi oluyor bunu alan verecek diyen tipleri görünce satıp araç kullanmamayı ve vergi vernemeyi iyice düşünmeye başladım. Bu ülkede en çok vergi kaçıranlar ticari işletmeler onlara ötvsiz sat maaşlı çalışan vergi ile maaşı helal kazanana ceza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A3 e ilave vergi geleceğini sanmıyorum açıkçası 1.0 a hic gelmemesi lazim, 1.6tdi ye gelse desek zaten 2.0 motor hacmi olan bir modeli yok Türkiyede, ayrıca a3 ün nesi premium, marka olarak tamam ama a4 a5 a6 a7 a8 q5 q7 ler premiuma girer, mercedesi örnek alirsak E serisi ve üstü garantide, c seriside muallakta, bmw 5 tamam ama 3 ile 1 serisi nasil olcak, mesela passat 1.4tsi ve 1.6tdi ler ne olacak, bu motorlar Turkiyeye özgü degil ki, almanyadada var, bu olay kpps sonrası sözlü mulakata benzedi tam kesin sonucu adil degil, ucu açık, şimdi suv sınıfı mesela qq kadjar 1.2 veya 3008 1.2 ne olacak, premiumda degiller suv desen oda yok, fiyat sınırına göre olacaksa Türk halkına geçmiş olsun derim, 100bin tl yi geçmesin diye arka camlari manuel olan jantlari kapaklı olan suv lara passatlara hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada vergilendirme kriterlerinin ne olacağı çok önemli. Tutup da 1.0 ve alti araçlarda ötv %0-%20 aralığında bir şey olacak falan derlerse, 84 bine sıfır a3 aldık diye sevinirken asrın kazığını yemiş oluruz.
    Yok eğer motor hacminden bağımsız markaya ve gümrük beyannamesindeki fiyata göre bir düzenleme olursa, aracın fiyatı tam tersine baya zamlanabilir.
    Aracı 84 binden alanlar ya da benim gibi alacak olanlar şu an büyük risk alıyor gibi.. Bakalım bekleyip göreceğiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halil759 H kullanıcısına yanıt
    Pahalı araç daha yüksek oranla vergilendirelecek diyor haberde

    Buna göre, araçların ÖTV oranlarını sadece motor hacmine göre değil, aynı zamanda satış fiyatına, tipine, sınıfına, kapasitesine, cinsine, kasa yapısına göre ayrı ayrı belirleyebilecek. Böylece örneğin her ikisi de 1600cc olmasına rağmen vergisiz fiyatı 20 bin lira olan otomobille 100 bin lirayı aşan otomobilden farklı oranlarda ÖTV tahsil edilebilecek. Bu iki araçtan birine yüzde 45 diğerine yüzde 90 ÖTV uygulanabilecek.

    www.hurriyet.com.tr
    Dikkat: Araç vergisinde sistem sil baştan! İşte ödeyeceğiniz vergi...
    http://www.hurriyet.com.tr/dikkat-arac-vergisinde-sistem-sil-bastan-iste-odeyeceginiz-vergi-40261783




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofagun

    Pahalı araç daha yüksek oranla vergilendirelecek diyor haberde

    Buna göre, araçların ÖTV oranlarını sadece motor hacmine göre değil, aynı zamanda satış fiyatına, tipine, sınıfına, kapasitesine, cinsine, kasa yapısına göre ayrı ayrı belirleyebilecek. Böylece örneğin her ikisi de 1600cc olmasına rağmen vergisiz fiyatı 20 bin lira olan otomobille 100 bin lirayı aşan otomobilden farklı oranlarda ÖTV tahsil edilebilecek. Bu iki araçtan birine yüzde 45 diğerine yüzde 90 ÖTV uygulanabilecek.

    http://www.hurriyet.com.tr/dikkat-arac-vergisinde-sistem-sil-bastan-iste-odeyeceginiz-vergi-40261783

    Aynen bende onu diyorum, bu yazılan şu demek; ikisi de 1.4 olan Punto ile A3 şu an aynı vergi dilimindeler fakat A3'ün satış fiyatı daha yüksek. Bu durumda A3 daha pahalı olduğundan vergi dilimi daha yüksek olacak ve daha erişilmez kalacak. Düşünene helal olsun :)




  • Arkadaşlar 2012 Passat 1.6 Tdi kullanıyorum. Haftaiçi A3 Sedan 1.0 Tfsi için 92bin fiyat aldım. Aracı test etmedim henüz. Sedan 1.0 Tfsi test eden arkadaşlar var mı? Passatı verip A3 Sedana geçiş yapsam pişman olur muyum sizce?

    Araç alırken göz önünde tuttuğum özellikler: Yakıt ekonomisi, Prestijli olması ve Güvenli olması. Sizce A3 Sedan 1.0 Tfsi mantıklı olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrcp

    Arkadaşlar 2012 Passat 1.6 Tdi kullanıyorum. Haftaiçi A3 Sedan 1.0 Tfsi için 92bin fiyat aldım. Aracı test etmedim henüz. Sedan 1.0 Tfsi test eden arkadaşlar var mı? Passatı verip A3 Sedana geçiş yapsam pişman olur muyum sizce?

    Araç alırken göz önünde tuttuğum özellikler: Yakıt ekonomisi, Prestijli olması ve Güvenli olması. Sizce A3 Sedan 1.0 Tfsi mantıklı olur mu?

    1.0 motorun test aracı yok.
    fakat a3 passata göre çok çok dar ve basık.
    passattaki konfor yol tutuş güven hissi ve yakıt ekonomisini asla bulamazsınız.
    bana passat mı a3 mu dersenız passat der geçerim.
  • Evet haklısınız. A3 sedanın özellikle arkası çok basık ve bunaltıcı geliyor bana. Bide geniş arabaya alışınca dar arabaya alışmak çok zor oluyor. Passatın yeni kasasını tercih etmem şuan için daha mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu vergilendirmeyle beraber en alt vergi dilimi aynen şu an ki oranla devam edip üsttekileri ek vergi getiriler, Yani hiçbir şekilde alt vergi diliminde ek avantaj gelmez üsttekiler için dokunan yanar formülü getiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulkemizde hicbir zaman yeni duzenlemelerle mevcut vergi oraninin altina inilmemistir. Bu nedenle alanlar zarar edecek diye kimse huzursuz olmasin. Olmasi gereken gibi aracin fiyati üzerinden vergilendirme getirilecek. Tipki kdv gibi ve ust segment araclarin fiyati yuksek oldugundan motordan bagimsiz dahada pahalanacaktir. Amac ithalati engellemek ve cari acigi azaltmak.

    Gecen haftalarda tuzak radarlar vatandasi magdur ediyor diyerek kaldirildi ve sonra ne oldu? Cezalar artirildi, o nedenle rahat olsun herkes. Suan vestelin bu kadar atak yapmasi da ithalati engellemek amaciyla yapilan ve devletce desteklenen bir proje.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_K_B -- 30 Ekim 2016; 15:57:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A3 ün fiyatı artacaktır, alan arkadaşlar zarar edeceğini düşünmesin. Almak isteyen de vergiden önce gidip alsın çünkü yakında meclistende geçer. Çaldıkları paraları, önleyemedikleri kdv kaçakçılığını ve kayıp kaçak gibi bir sürü şeyi böyle akla mantığa sığmayan vergilendirmelerle çıkarıyorlar. Kiralama bedelleri, lüks harcamaları, en az 26bin tl olan maaşları nerden çıkaracaklar yoksa. Başıma gelen bir olayı anlatayım. Cam filmi satıyorum, Ankara'da bir firmaya teklif götürdük. İşlerinden bahsettiler, 81 ilden gelen resmi araçlara 650-700tl gibi rakamlara film çekiyorlar. Hemde aksesuarcıların 50 tl ye kadar çektikleri Çin malı filmleri. Duruma şaştım kaldım niye bu kadar uçuk fiyat dedim. Çünkü çoğunlukla aracı getiren şöförlere de film çekiyoruz, onun parasını da makam aracından çıkartıyoruz dedi. İnanın vergilerimizin buralara gittiğini görmek çok acı. Bu halk ne zaman uyanır, nasıl uyanır bilmiyorum ama artık şu padişahım çok yaşa, sen hep doğru söylüyorsun demekten umarım vazgeçerler.

    Şu da bir ihtimal: audi gibi markalar liste fiyatlarını 100.000 tl nin altına çekip fatura ettikleri rakamlara yakın liste fiyatı verirlerse vergiden nasibini almadan satışa devam edebilirler. A3 sedanda liste fiyatından17 bine yakın indirim yapıyorlar çünkü. Fiyatın düşeceğini kimse düşünmesin, hiç vergi indirimine gidildiğini görmedim ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖzGüR-LüK -- 30 Ekim 2016; 17:49:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ÖTV'de değişiklik yapılmasını öngören taslak: Elektrik motorlu araçların ÖTV'lerinde değişiklik yapıyor. Benzin veya Dizellerde bir değişiklik yok. En düşük oran yine %45.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mickyknox

    ÖTV'de değişiklik yapılmasını öngören taslak: Elektrik motorlu araçların ÖTV'lerinde değişiklik yapıyor. Benzin veya Dizellerde bir değişiklik yok. En düşük oran yine %45.

    Sanırım siz yeni durumdan haberdar değilsiniz, elektrikliler için ötv indiriminden sonra çıktı bu haber,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofagun

    Pahalı araç daha yüksek oranla vergilendirelecek diyor haberde

    Buna göre, araçların ÖTV oranlarını sadece motor hacmine göre değil, aynı zamanda satış fiyatına, tipine, sınıfına, kapasitesine, cinsine, kasa yapısına göre ayrı ayrı belirleyebilecek. Böylece örneğin her ikisi de 1600cc olmasına rağmen vergisiz fiyatı 20 bin lira olan otomobille 100 bin lirayı aşan otomobilden farklı oranlarda ÖTV tahsil edilebilecek. Bu iki araçtan birine yüzde 45 diğerine yüzde 90 ÖTV uygulanabilecek.

    http://www.hurriyet.com.tr/dikkat-arac-vergisinde-sistem-sil-bastan-iste-odeyeceginiz-vergi-40261783

    Ozaman 90bin tl lik passat 1.4tsi aynı kalacak, 1.6tdi 120bin tl lik passat 160bin tl ye çıkacak yada passat premium denilip fiyati aynı mi kalacak, 2.0tdi passatta 160bin tl, diger taraftan 105bin tl lik golf 1.6tdi comfortline 150bin tl mi olacak, böyle bir vergilendirme sistemi olması sacma bir durum, silindir hacmine göre mi fiyata göre mi net bir karar alınmalı, bu çok karmaşık bir durum yaratıyor, sadece 1.0motor altına ötv nin daha uygun olacak diye haberler bir ara soylendi ama uygulanmadi, fakat 1.0-1.6cc arasında hiçbir şekilde %45 altı olmaz çünkü en cok araç satilan sınıf devlet bundan vazgeçemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüksek fiyatlı araca yüksek vergiyi savunan arkadaşlar yüksek vergi nedeniyle daha iyi bir araca güç yetiremeyen ve bir kaza anında daha fazla zarar gören yakınlarınız için üzülmeyecek misiniz ? Fiyat üzerinden vergi olunca rekabet için çift hava yasağı ile gelen, güvenlik donanımları kısılmış araç çöplüğü olursak şaşırmayalım. Mercedes e, Bmw 5, Audi A6, Volvo S60 vb araçlar lüks değildir gayet ihtiyaca hitap eden ve ortalamanın üstü standartlara sahip ve güvenli araçlardır. Gelir vergisini düzgün ve usulunde ödeyen her vatandaşın ötv bile olmadan alıp binme hakkı vardır. Neyse konunun dışına çıktım özür dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SmuraY -- 30 Ekim 2016; 18:51:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu cok alakasiz şeylerle bulandırıyorsunuz arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.