< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
AUDI -A3- 35, 1.5TFSI-150 hp (299. sayfa)
-
-
Hayırlı forumlar. Araç 30 TFSI mı? Yoksa 35 mi? Bende de 2021 model var. 8Y kasalar için ayrı bir konu var, isterseniz oraya da sorabilirsiniz hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: eapantherea
Yeni kasaya buradakilerin cogu hakim degil, sanziman karakteristikleri farkli fakat sunu deneyebilirsiniz: o bahsettiginiz durumu gaza cok hafif dokununca yasarim.
Bir alt vitese gecmek icin aniden gaza %30-40 ve daha fazla oranda basmaniz lazim… Dedigim gibi aniden basarsaniz istediginiz hareketi yapip alt vitese alacaktir… (bu bahsettigim yazilim ile gaz ayari oynanmamis fabrika ayarlarinda olan arac icin)Sağ olun ustam buna da dikkat edeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ustam araç 35 TFSI. Diğer konu başlığını da incelerim. Peki sizin aracınızda rahatsız olduğunuz bir husus var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İkinci vitesten üçe atarken çok hafif bir titreme oluyor hocam, geçişi hissettiriyor. Sizde oluyor mu bu durum?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ustam vites yükseltme sırasında hiçbir viteste hiçbir sorun yaşamıyorum. Yalnızca dediğim gibi 3. vitesteyken neredeyse rölantiye yaklaştığında ve vites düşürmesi gerektiği sırada resmen ısrarla 3 ile devam ediyor pedalla zorladığımda ise 2’ye alıp tekrar 3’e geçirmesi bir oluyor. Son zamanlarda bu gecikme veya kararsızlık artık her neyse dikkatimi çekiyor. Onun dışında DSG programlaması da hoşuma gitmiyor. Vites küçültmek için illa pedalla müdahale gerektiriyor yoksa sabit gazla motor boğulana kadar vites düşürmüyor. Utanmasa 1500 devirde en yüksek rampaları çıkacak. Mühendisler illa onu da düşünmüştür diyorum ama bi taraftan da sanki bazı şeyler araç az yaksın emisyonu düşsün de nolursa olsun mantığıyla tasarlanmış gibime geliyor. Sürekli sportta gezmekte istemiyorum çünkü şehir içinde en alakasız durumlarda bile 3 bin devirde götürüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şanzıman adaptasyonunu resetlemeyi deneyin belki düzelir. Kontak tek tık açıkken kaza 30 sn basıp kontağı kapatınca resetleniyordu sanırım. Yukarıda videosunu paylaşmıştım. Servise gidince de rica edebilirsiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2 silindir moduna geçince bende de yapıyor ama genelde her viteste yapıyor. Yapmaması için çok hafif gaza basmam ya da vitesi S’ye çekmem gerekiyor.
Yurt dışı forumlarında turbo içinde bir çubuğun yatağının gevşemesi gibi birşeyden bahsediyordu.
Gereğinden fazla sakin kullanımlarda bu durumla karşılaşıyorum. Normal ya da biraz sportif kullanımda bu durum hissedilmiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi individual -- 16 Ocak 2025; 21:2:13 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam bu resetleme muhabbetini zamanında çok denedim acaba bir değişiklik olur mu diye ancak ne denemelerim sırasında ne de sonrasında araçta hiçbir değişiklik yaşanmadı. Belki de bu eski kasalara has bir özelliktir veya tamamen palavradır. Ancak eğer serviste dsg adaptasyonu gibi şeyler yapılabiliyorsa bunu bir düşünürüm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X