Şimdi Ara

Audi A4 1.8T sizce nasıl ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
12.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Audi A4 1.8T: Kapsamlı Bir İnceleme

    Audi A4 1.8T, performans ve lüksü bir arada sunan popüler bir orta boy sedan otomobildir. 1,8 litrelik turboşarjlı motoru, etkileyici bir güç ve yakıt verimliliği dengesi sağlar.

    Motor Performansı

    Audi 1.8T motor, 163 beygir gücü ve 250 Nm tork üretir. Turboşarj teknolojisi, düşük devirlerde bile hızlı hızlanma sağlar. A4 1.8T, 0-100 km/s hızlanmasını yaklaşık 8 saniyede tamamlar, bu da bu sınıftaki araçlar için mükemmel bir performanstır.

    Kronik Sorunlar

    Diğer tüm otomobiller gibi, Audi A4 1.8T'nin de bazı bilinen kronik sorunları vardır. Yaygın sorunlar arasında bobin arızaları, zamanlama zinciri sorunları ve yağ sızıntıları yer alır. Bu sorunların erken teşhis edilmesi ve giderilmesi önemlidir, çünkü uzun vadede pahalı onarımlara yol açabilirler.

    Kullanıcı Yorumları

    Audi A4 1.8T kullanıcı yorumları genellikle olumludur. Sahipler, aracın performansından, yakıt verimliliğinden ve lüks iç mekanından memnun kalırlar. Ancak bazı kullanıcılar, kronik sorunların zaman zaman ortaya çıkmasından şikayet etmişlerdir.

    Satın Almaya Değer mi?

    Audi A4 1.8T, performans ve lüks arayanlar için iyi bir seçim olabilir. Ancak satın almadan önce kronik sorunların farkında olmalısınız. Aracın düzenli bakımları yaptırılarak ve potansiyel sorunlar yakından izlenerek bu sorunların ortaya çıkma riski azaltılabilir.

    Sonuç olarak, Audi A4 1.8T, dikkate alınması gereken sağlam bir seçenektir. Etkileyici performansı, yakıt verimliliği ve lüks iç mekanı ile öne çıkar. Ancak kronik sorun potansiyeli hakkında bilgi sahibi olmak ve bu sorunların önlenmesi için gerekli adımları atmak önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • efsane passat motoru var bildiğim
  • Araba hakkında pek bilgim yok ama km doğru değil bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    efsane passat motoru var bildiğim

    0-100 8.3 saniye :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruling_S

    Araba hakkında pek bilgim yok ama km doğru değil bence

    Bence de hocam ama ekspere sokulucak arBar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Km çok iyi analiz edilmeli. Gerçekten bu km de ise iyi.

    Turbo su koyabilir. Bu yıllardaki arabalara arabaya özel turboya ihtiyaç yoktur. 500tl'ye tamir ettirene kadar, temiz çıkma turbo takılabilir. Abd'de les fiyatına satılır.

    Gostergeye dikkat et. Hatasız olmalı. İmmobiliser iptal edilmiş olmasın. Bu durumda immobiliser ışığı yanar. Yanmasın diye gostergedeki ışıği sokerler.

    Arabanın her türlü elektronigi birbirine bağlıdır. Motor su sıcaklığı gostergeye iletilir. Gostergede bu bilgi islenir. Bilgi klimaya iletilir. Gösterge kafayı yer, motor suyu yüksek olmamasına rağmen yüksek sanirsa klima kapanır, radyatör fanlari sürekli çalışır...

    1.8t motorunun kendinde bir hassasiyet hatırlamıyorum. Turbosu biraz nazlı, ondan eminim.

    Bir de bu eski nesil klasik turbolularin standart olayı, benzin pompası... Ses yapıyor mu bak. Artık pahalı değil. Değiştirmenin gerekirse 300-350 falan diye hatırlıyorum.

    Ateşleme bobinlerinin durumu ne? Su koyarsa komple takımı 200tl'ye abd'den alınır. Burada 1000'i bulur.

    Arkadaşımda bir dönem problemli bir a3 vardı da...

    Orjinal müzik setinin ses chipi arızalanabilir. Olursa Hiç kasma, cak bir pioneer. O müzik setine 200tl verdigine değmez.

    Bir de klasik, ne kazası olmuş, arabanın kendi sağlam mi, bunu iyi ölçüp tartmak gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Km çok iyi analiz edilmeli. Gerçekten bu km de ise iyi.

    Turbo su koyabilir. Bu yıllardaki arabalara arabaya özel turboya ihtiyaç yoktur. 500tl'ye tamir ettirene kadar, temiz çıkma turbo takılabilir. Abd'de les fiyatına satılır.

    Gostergeye dikkat et. Hatasız olmalı. İmmobiliser iptal edilmiş olmasın. Bu durumda immobiliser ışığı yanar. Yanmasın diye gostergedeki ışıği sokerler.

    Arabanın her türlü elektronigi birbirine bağlıdır. Motor su sıcaklığı gostergeye iletilir. Gostergede bu bilgi islenir. Bilgi klimaya iletilir. Gösterge kafayı yer, motor suyu yüksek olmamasına rağmen yüksek sanirsa klima kapanır, radyatör fanlari sürekli çalışır...

    1.8t motorunun kendinde bir hassasiyet hatırlamıyorum. Turbosu biraz nazlı, ondan eminim.

    Bir de bu eski nesil klasik turbolularin standart olayı, benzin pompası... Ses yapıyor mu bak. Artık pahalı değil. Değiştirmenin gerekirse 300-350 falan diye hatırlıyorum.

    Ateşleme bobinlerinin durumu ne? Su koyarsa komple takımı 200tl'ye abd'den alınır. Burada 1000'i bulur.

    Arkadaşımda bir dönem problemli bir a3 vardı da...

    Orjinal müzik setinin ses chipi arızalanabilir. Olursa Hiç kasma, cak bir pioneer. O müzik setine 200tl verdigine değmez.

    Bir de klasik, ne kazası olmuş, arabanın kendi sağlam mi, bunu iyi ölçüp tartmak gerek.

    Teşekkür ederim hocam uzun uzun anlatmışsınız :)https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-saglam-otomotivden-1.8t-passat-confort-322069782/detay bu içime daha çok sindi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bmw 1 mi Audi A3 mü?
    5 yıl önce açıldı
    Audi a4 1.4 tfsi kullanan ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt

    Adamım 2024 yılında 1.8 T alınır mı ?


    Kronik başka sorunu var mı ?


    Tüpe uyumlu arıza yapmaz değil mi ?


    Multitronic şanzıman kronik sorunlar neler ?

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    7 yıllık konu. Sizin akıl sağlığınız gerçekten yerinde değil. Ben bazı konularda size cevap yazdıgım ıcın kendımden utanıyorum  Adamım madamım bi de tipe bak bız bu trollü ciddiye alıp cevap falan yazmısız  

  • Jr09 kullanıcısına yanıt

    Konu 7 değil 77 senelik olsun ne fark eder ?


    1.8 T halen alınıp satılmıyor mu ?


    2024 yılında yine de baştan sıfır konu mu açmam gerekiyordu ?


    Mesela bu yazdığıma cevap verme madem utanıyorsan, senin cevabından mahrum kalmak beni çok üzer ama sen nasıl istersen

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Onno usta küçük turbosu (o yıllarda böyle küçük turbolar yokmuş demek ki) nazlıdır, sıkıntı çıkarabiliyor demişti. Neden aklımda kaldı bilmem. O yıllarda d sınıfında tek geçiyordu, ondan belki

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Bu motordan 90 ların ortasından 2000 lerin ortasına o kadar çok üretildi ki..İlk model yıllarındaki araçlarda oluşan arızalar sonrası turbolarda geliştirme yapıldı. Adam gibi kullanılırsa, uzun ömürlü ve dayanıklı olduğunu söyleyebilirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.8T'yi bilmiyorum. Ne desem boş. Aşırı sıkıntılı olacağını sanmıyorum; ama çok eski. Bakımları yapılmamış ve gelişine kullanılmış, tamir gereksinimleri görmezden gelinmiş bir araç ocağına incir ağacı diker. NET.


    1.8Tfsi ise pek tavsiye etmiyorum. Bende var.  Alternatifi olmayan alabilir (istediği araçta istediği performansı sadece bu meret veriyordur falan). Alacaksa olursa bakması gerekenler:


    1) Aracın iyi bakılmış olması şart.


    2) Bir noktada yağ yakmadan ötürü araca motor yapılmış olması doğaldır. İyi bir usta yapmış olmalı. Bu işlem yapılmamış ise siz yaptıracaksınız. Ona göre fiyat verin. Segmanlarından kaçak vermeyen, dolayısı ile kompresyonu düşmeyen 1.8tfsi YOKTUR.  


    3) Triger kayışı zincirlidir. Ama "zincirli bu ömürlük" demeyin. Kullanıma göre değişmekle birlikte, 100-140.000km aralığında uzama yapar. Değiştirilmezse sente atlar. Motorun üstünü birbirine sokar. Araca komple üst motor yaptırmanız gerekir. Dolayısı ile alacağınız arabada mutlaka triger zincirini kontrol edin. Gergin mi bakın. Gergi braketleri plastiktir (kafam girsin). Kırılabilir. Durumları nedir o da kontrol edilmeli.



    4) İlk nesil DSG'ler biraz daha sıkıntılı. Sıkıntılarını çözdüğünüzde uzun süre sıkıntı çıkarmıyor. Benimki 170.000km'dir sıkıntısız. Balatayı dibine kadar kullanmadan değiştirin. Sonra selenoid valfleri cortluyor.  Mekatronik arızası çıkarmamış bir 2010-2011 model DSG bir araç bulursanız arıza %100 size patlayacak muamelesi çekin. Ucuza alırsanız sorun yok. Siz yaptırırsınız.  


    5) Turbolarda kasa çatlaması. Tamiri yoktur. Kasa çatlarsa tamir edilmez (edilir de, ömrü çok kısa olur). Bu araçlarda da kasa çatlaması sık yaşanıyor. Turbo çok pahalı olduğu ve kısmen küçük olduğu için çözümü Almanya'dan ikinci el diyebilirim.  Kasa çatlağı olmayan turbo alınır. Gelenle getirtilir. Burada bakımdan geçer, gerekirse rektifiye edilir ve araçta kullanılır. Benim turbo motor rektifiye edilirken kontrol edildi ve temiz çıktı. Performans düşüklüğünün tamamı kompresyonun düşmesindenmiş. Bir ara basınç valfini de kontrol edeceğim. Ondan şüpheleniyorum. Motor yapılmış olmasına rağmen eski performansı yok. Oldukça yakın; ama eskisi gibi değil. O yüzden turboyla ilgili diğer parçalara bir zamanım olduğunda bakacağım.


    -----------------------------------


    Başıma onca bela açmış olmasına rağmen, A3 cabrio 1.8tfsi aracımı seviyorum. Ucuza cabrio. Hala şekli yerinde. Muz Cumhuriyetinde fazla fazla yeterli. MTV düşük. Yakıt tüketimi çok değil. 1.8tfsi + DSG'nin verdiği performansı herhangi bir markada, benzer ağırlıkta 2.0T verir. O da pahalı ve vergisi çok. Ama unutmamak lazım. Sonuçta afili bir Golf'tür. Direksiyon hissi biraz kalas. Sıradan araba gibi. Bana çok uygun değil. Ama aracın ikinci el fiyatı, yıllar içinde bana sağladığı vergi ve yakıt avantajı düşünülürse pişman mıyım? Değilim. Neden? Ucuza aldım yıllar yıllar önce. O fiyata satıldığı sürece gene olsa gene alırdım.  





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.