hocam yapacakları max 100k indirim, gidip %10 altını almak falan zor. he tabi şu an yeni kasa duyurulduktan sonra işler değişebilir ayrı mesele ancak dediğim gibi tiguanı vs. baz alırsanız yeni kasalar hali hazırdakilerin %25 üzerine geliyor satışa. ben isterim ki C ile 3 ile aynı para olsun, c yi satar alırım valla her ne kadar iç tasarımını çok beğenmesem de genele baktığımda C'den güzel bir araç. etrafımda 3 tane S60 satan arkadaşım var, beni S60 almaktan vazgeçiren kişiler kendileri. şubattan nisana kadar 3 ay boyunca S60 kovaladım ben C yi almadan önce. favorilerimdeki araçların bazıları hala ilanda duruyor. |
Audi A5 2025 tanıtıldı (3. sayfa)
-
-
Passat B6 2.0 tdi kullanıcısı ve ailesine çokça premium araç giren çıkan bir kardeşiniz olarak hiçbir güç bana 1.6 premium araba aldıramaz
Ben dediğim gibi sürpriz bekliyorum,fiyatlar açıklanınca bakarız
-
tercih meselesi hocam :) ben 1.5 204 hp motordan oldukça memnunum açıkçası c200de. S60 ile ciddi bir gönül bağım vardı her yolda gördüğümde uzun uzun bakıyordum. 3 tane volvo bayisine gittim hepsi suratıma bile doğru düzgün bakmadan "daha benzinli gelmez elektrikliler gelecek artık" deyip resmen kovar gibi tavır gösterdiler. 100k usd verip 2. el araç almak da istemeyince gittim c200 aldım. malesef her şey motor değil, evet çok şey motor ama her şey değil. iç tasarım olarak bambaşka c serisi, akşam arabadan inmek istemiyorum.
-
Mercedes E serisinden başlar . C serisi malesef eski kalitesinde kesinlikle değil çok ucuz ve yer yer kalitesiz duruyor. Millet ucuz diye c serisi alıyor . Yer gök c serisi oldu zaten .
-
C200u beğenmeme sebebim arabanın içinin premium araba gibi olmaması mezar gibi kokpit yapmışlar
204hp diyor ama gidişi bildiğin 1.6 motor,araba ağırkanli
Cafcaflı kokpit de bozuk yollarda trim sesi yapıyor
Biraz basayım dersen Hayvan gibi de yakıyor
Genelde alınma sebebi zaten düşük MTV ve çabuk satılması
Volvodan S90 aldık sattık bizim şikayetimiz olmadı
Ama bazı bayilerden duyuyorum çok talep nedeniyle müşteriye ilgi göstermiyorlarmis
-
Yeni A5 boyutları
Uzunluk 4829 mm (190.12 in.); Genişlik 1860 mm (73.23 in.); Yükseklik 1460 mm (57.48 in.); Dingil Mesafesi 2892 mm (113.86 in.)
Mercedes C serisi
Uzunluk 4842 mm (190.63 in.); Genişlik 1900 mm (74.8 in.); Yükseklik 1458 mm (57.4 in.); Dingil Mesafesi 2875 mm (113.19 in.)
BMW 3 serisi
Uzunluk 4714 mm (185.59 in.); Genişlik 1827 mm (71.93 in.); Yükseklik 1446 mm (56.93 in.); Dingil Mesafesi 2851 mm (112.24 in.)
Volvo S60
Uzunluk 4778 mm (188.11 in.); Genişlik 1850 mm (72.83 in.); Yükseklik 1431 mm (56.34 in.); Dingil Mesafesi 2872 mm (113.07 in.) -
tasarım görecelidir hocam kimisi daha klasik sever, daha az dijital sever, kimisi fiziksel tuşları sever vs vs. ancak c200 ün 3 serisi ve a4 e göre asıl tercih edilme sebebi zaten çok beğenilen iç tasarımı. benim için eleştirilecek tek yanı ekranın aşağıda ve biraz yatay konumlandırılması. gözümü yoldan ayırmam gerekebiliyor bazen bunu sevmiyorum.
neye göre mezar gibi sizce kıstasınız nedir? örneğin eren tekin s60a da a4e de 3 serisine de oturuyor 1.85 boyu var ve hemen hepsinde aynı yaşam alanı mevcut araçların. 1.95 boy 110 kiloysanız her D segment mezar gibi olur zaten. teknik verilere bakarsanız ayrıca c200 seleflerinden büyük.
belki de onlarca kıyaslama videosu izledim aracı almadan özellikle G20 ve S60 ile olan tüm kıyaslamalarda c200 tüm koşulları göz önüne alırsanız öne çıkıyor. bu tip seçimler beklentinizin ne olduğuyla alakalıdır tamamen. eğer satmak hiç umrumda değil diye düşünseydim ben de muhtemelen S60 alırdım ama sadece ve sadece 250hp motor için alırdım. o limitörü de kaldırtırdım ayrıca, 180 limitörle 500bg araç olsa ne olur?
4 çeker 1703 kg ve konfor odaklı bir araç ve şanzıman için gidişi gayet iyi aracın. 245 km gördüm kuzey marmarada düzde, daha ne yapsın 300 mü yapsın 1.5 litre aile sedanı? :) uçmak isteyen varsa aynı paraya golf R alabilir 320 beygirin tadını çıkartabilir. ama birinde golfe, birinde yıldıza binmiş olursun. ben yıldızı aldıktan sonra açıkçası çok şey değişti etrafımda :)
herhangi bir trim sesi duymadım şu ana kadar, trim sesi biraz da şans işi duyanlar da olmuş ama her araçta olabilir. bende sıfır trim sesi var, mbclubda okuduğum kadarıyla sürücü koltuğu altından ve elektrikli başlıklardan gelen iki kronik trim sesinden bahsedilmiş. dediğim gibi bu da şans. ben trim sesinden çok şanssızımdır normalde her aracımda tüm aracı sökmekten anam ağlardı ama bu kez ilk defa şanslıyım tık yok araçta. mesela 2021-2022 model AMG edition olarak gelen araçlarda kapı kollarında vs gıcırtılar mevcut videoları izleyin. bunların hiçbiri benim aracımda yok. benim tahminim 2023 sonrası üretilen araçlar daha sağlam bu konuda.
zaten w206 yeni bir kasa olduğu için makyajlısında kusursuz olacaktır. rakiplerine bakarsanız a4 ve 3 serisi iki tane makyaj yedi, s60 da bir tane yedi. w206 daha yazılımsal olarak bile yeni oturuyor aracı aldığımdan beri 3 defa yazılım güncellemeleri için servise gittim.
yakıt karma 10-12 bende. uzun yolda abanmazsanız 7lt yakarsınız 120 130 ile çok rahat. basarsanız da 15 çok rahat yakarsınız.
önceki aracım 1.6 cdti insigniaydı dizel olmasına rağmen neredeyse kafa kafaya yakıyordu bunla. bir de şu var 100 bin dolarlık araç alıp yakıt düşünen adamın ruhu pintidir zaten. ben dikkate almam yani 3-4 milyonluk araca binip yakıt konuşacak adamı.
bu arada konu a5 konusu ikili konuşmaya çevirmeyelim :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falterubbix -- 17 Temmuz 2024; 17:1:57 >
-
tamamen ergen türkler tarafından uydurulan ve tarihin en boş yorumu olduğunu geçen gün yine size söylemiştim ama forum genelde papağan trendiyle işliyor malesef.
focus ferrari gibi yol tutar, opel sanayiden çıkmaz, tüm dsgler bozuktur gibi saçmalıklardan birisi de bu. hayatında c serisinin arka koltuğuna bile binmemiş adamlar mercedes e den başlar diyor. tamam ilettim mercedese A,B,CLA,GLA, C, CLE serilerini ürün gamından çıkartmalarını ve ÇÖP olduklarını söyledim.
audi de A5 den başlıyor aslında bu konudaki gibi. a3 a4 Q3 falan tamamen çöp.
renault amblemi ve megane fanatikliğiyle c serisine yorum yapmak komik oluyor o yüzden fazla zorlamayın bence.
-
Coupe modeli kesin olarak gelmeyecek mi yahu acayip hayal kirikligina ugrarim gelmezse. Bu konuda net bilgisi olan var mi? Gecen ay bayide sorduğumda sedanlar 2024 son bahar coupeler 2025te gelecek demisti ancak bilmeyip atmis olabilir. Yurt disindaki bazi siteler coupenin cikmayacagini yazmis.
Buyuk hata olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anafartalar- -- 17 Temmuz 2024; 18:45:54 > -
Bence bu kasanın coupe ve cabrio modelinin olmaması imkansız muhtemelen yıl sonu tanıtılıp 2025’te gelecektir -
Umarim gelir. -
Yeni resmi video
AudiyoutubeAudi A5 Sedan - Design Walkaroundhttps://www.youtube.com/watch?si=VuRrjingswHGXo_n&v=GqzTVpP9Fu0&feature=youtu.be
-
A5e dönersek ya makul fiyattan gelir segmentin tozunu atar, yada full donanımla getirip 5 10 tane satar giderler
Malum A4 yüzü eskimiş olmasa bu segmentteki en mantıklı araç normalde -
A5 kasa degistirdigi icin suan 2024 model ic dis S-line araci 3.7 milyona veriyorlar, advance paket icin 3.3 veya 3.4 fiyat verdiler ama net rakami hatirlayamadim.
3 ve C serisi fiyatlarina bakinca A5 suan f/p araci.Teknolojisi C ve 3 serisine gore eski olmasi disinda dezavantaj göremiyorum. Bu saatte kasa degiştirecek araba alinir mi bilemedim.
-
2.0 olduğu halde yeni kasa gırtlak A5’de gırtlak 1.6 C serisiyle hemen hemen aynı fiyat olacak. Gelince görürsünüz -
C serisinden bir tek siz memnunsunuz heralde
-
aynen o yuzden en cok satan premium d segment oluyor kendisi. -
Bakın hocam bunların forumdaşların yorumları işte . Dahası da var. Kimse memnun değil . Belki hangi araçtan geçtiğinizde önemlidir. Siz Insignia'dan geçince size çok kaliteli gelmiş olabilir ama zaten premium marka kullanıcısı için mercedese yakışmayan kalitede bir arac .
Ayrıca bir aracın çok satması iyi olduğu anlamına gelmez hatta tam tersi . Mercedes C serisinin fiyatını uygun tutabilmek ve çok satabilmek için demek ki kaliteden kısmış. Egea da en çok satan C sedan ama aracın kalitesi ortada .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 19 Temmuz 2024; 1:35:16 >
-
çok mantıklı kardeşim. aynı şekilde şikayetvar.com a gittiğim zaman 1 milyon golf-passat, 2 milyon iphone, 10 milyon asus, 100 milyon nike şikayeti buluyorsun mesela. hepsi sınıfının en kaliteli markaları ve ürünleri dünya genelinde.
bi tarafımla güldüm attığın fotoğrafa. adam alınacak AMG GT ve S class var gerisi yaramaz demiş. muhtemelen yaşı 15 ya da trollün teki. ciddiye alınacak bir yanı yok. diğeri de demiş ki omoda f/p olarak daha iyi 5 sene sonra tekrar konuşmak isterdim omoda sahibiyle. nasıl ciddiye alabilirim bu tipleri?
ayrıca c serisinin fiyatı uygun falan değil, A4 ün fiyatı uygun bu sınıfta S60ı saymıyorum zaten artık satmıyor. aynı dolulukta 3 serisiyle yan yana koy bakalım hangisi daha pahalı olacak.
gereksiz ve forum yorumlarından öteye bilgi sahibi olmadığın bi tartışmayı uzatmaya gerek yok, yazmayın lütfen. "kimse memnun değil" diyerek yine sizi ciddiye alamayacağımı söylemiş oldunuz.
al, objektif güzel bir KULLANICI dan inceleme videosu izlemek istersen linki bırakıyorum. binmediği araç için forumlar üzerinden atıp tutanlardan değil.
Kadir SyoutubeMercedes C200 1 yıl 20bin Km Değerlendirme, Ambiyanslar, Sesli komutlar...https://www.youtube.com/watch?v=mfbLRpx70GA&ab_channel=KadirSayrıca A5 konusunun içine ettiğimiz için tebrikler, umarım modlar mesajları siler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falterubbix -- 19 Temmuz 2024; 10:41:33 >
-
Önünü Ford mustange benzettim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X