Şimdi Ara

Audi A6'da Otomatik Vites Niçin Olmaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • A6 2.0 TDİ modelinde otomatik vites seçeneği yok... A3'de var A4'de var A6'da yok... Sizce bunun mantığı ne olabilir... Konu hakkında bilgisi olan var mı?



  • 2.0 TDı en düşük motor secenegi zaten o kasaya agır kalmasın die koymamış olabilirler.Aynen bmw nin 1.6 larında otomatik vites seceneginin olmaması gibi.
  • Onunla ilgisi yok, çünkü multitronic şanzumanda performans kaybı olmuyor
    otomatik olan 0-100km/h : 10.2
    manuel 0-100 km/h: 10.3

    Kaynak için Tıklayınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Zer Gıfari

    Onunla ilgisi yok, çünkü multitronic şanzumanda performans kaybı olmuyor
    otomatik olan 0-100km/h : 10.2
    manuel 0-100 km/h: 10.3

    Kaynak için Tıklayınız
    İngiltere sitesinde multitronic şanzıman seçeneği var. Herhalde burada pazarı oluşmaz diye getirmiyorlar.
    Bu arada aynı araba ingiltere'de 27785 pound, 77.000 ytl civarına tekabül ediyor..
    Burada 104.000 ytl,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakki

    İngiltere sitesinde multitronic şanzıman seçeneği var. Herhalde burada pazarı oluşmaz diye getirmiyorlar.
    Bu arada aynı araba ingiltere'de 27785 pound, 77.000 ytl civarına tekabül ediyor..
    Burada 104.000 ytl,

    Alıntıları Göster
    fiyatı düşük tutmak için bunu birçok arabanın dizel modelinde yapıyorlar. s-max ta da aynı durum var.
    100 milyar para verecem bi konfor arabasına ve de manual vitesli olacak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    fiyatı düşük tutmak için bunu birçok arabanın dizel modelinde yapıyorlar. s-max ta da aynı durum var.
    100 milyar para verecem bi konfor arabasına ve de manual vitesli olacak?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bunlardan da olacağını sanmıyorum, pazarı var A4 otomatik alıyorsa A6 hayli hayli otomatik alır, fiyatı düşürmek le de ilgisi olamaz zaten bir çok şeyi opsiyonel seçiyorsunuz, çıkamadım bu işin içinden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Zer Gıfari

    Arkadaşlar bunlardan da olacağını sanmıyorum, pazarı var A4 otomatik alıyorsa A6 hayli hayli otomatik alır, fiyatı düşürmek le de ilgisi olamaz zaten bir çok şeyi opsiyonel seçiyorsunuz, çıkamadım bu işin içinden

    Alıntıları Göster
    Kim demiş yok?

    Alın size bir örnek;http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=813464
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    fiyatı düşük tutmak için bunu birçok arabanın dizel modelinde yapıyorlar. s-max ta da aynı durum var.
    100 milyar para verecem bi konfor arabasına ve de manual vitesli olacak?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    fiyatı düşük tutmak için bunu birçok arabanın dizel modelinde yapıyorlar. s-max ta da aynı durum var.
    100 milyar para verecem bi konfor arabasına ve de manual vitesli olacak?



    aynı yorumu ben yapıcaktım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUNERBOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    fiyatı düşük tutmak için bunu birçok arabanın dizel modelinde yapıyorlar. s-max ta da aynı durum var.
    100 milyar para verecem bi konfor arabasına ve de manual vitesli olacak?



    aynı yorumu ben yapıcaktım

    Alıntıları Göster
    galerilerde istemediğin kadar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    galerilerde istemediğin kadar var.

    Alıntıları Göster
    fiyatı düşük tutmak için olabilirmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLMVER

    fiyatı düşük tutmak için olabilirmi

    Alıntıları Göster
    doğuş oto getirmeye başladı multitronic A6ları ama sanırım 2007de satmayı düşünüyorlar..

    greymarketlerde 6 aya yakın süredir A6 multitronic tdilar satılmakta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Zer Gıfari

    Onunla ilgisi yok, çünkü multitronic şanzumanda performans kaybı olmuyor
    otomatik olan 0-100km/h : 10.2
    manuel 0-100 km/h: 10.3

    Kaynak için Tıklayınız
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Zer Gıfari

    Onunla ilgisi yok, çünkü multitronic şanzumanda performans kaybı olmuyor
    otomatik olan 0-100km/h : 10.2
    manuel 0-100 km/h: 10.3



    sen o teknik verilere pek aldanma, esneklik asla düz vites gibi olamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Zer Gıfari

    Onunla ilgisi yok, çünkü multitronic şanzumanda performans kaybı olmuyor
    otomatik olan 0-100km/h : 10.2
    manuel 0-100 km/h: 10.3



    sen o teknik verilere pek aldanma, esneklik asla düz vites gibi olamaz

    Alıntıları Göster
    esnekliği düz vitesten çok daha iyi olur çünkü gaza tam bastığın anda CVT şanzıman maksimum performansı vereceği 4000devire çıkartıyor motoru ve oldukça iyi bir ivmelenmeyi sağlıyor..

    manuel şanzımanda ise aynı zamanda hızlanabilmek için vites küçültmen gerekir; yani üstteki arkadaşın yazdığına inanma bildiğinden yazmıyor açıkçası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    esnekliği düz vitesten çok daha iyi olur çünkü gaza tam bastığın anda CVT şanzıman maksimum performansı vereceği 4000devire çıkartıyor motoru ve oldukça iyi bir ivmelenmeyi sağlıyor..

    manuel şanzımanda ise aynı zamanda hızlanabilmek için vites küçültmen gerekir; yani üstteki arkadaşın yazdığına inanma bildiğinden yazmıyor açıkçası


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.

    esnekliği düz vitesten çok daha iyi olur çünkü gaza tam bastığın anda CVT şanzıman maksimum performansı vereceği 4000devire çıkartıyor motoru ve oldukça iyi bir ivmelenmeyi sağlıyor..

    manuel şanzımanda ise aynı zamanda hızlanabilmek için vites küçültmen gerekir; yani üstteki arkadaşın yazdığına inanma bildiğinden yazmıyor açıkçası





    o zaman audinin düz vitesinde iş yok kardeşim beceremiyorlar demekki hiçbir otomatik şanzıman (yada adını her ne koyup süslersen süsle) vites geçişleri sırasında güç kaybı ve kısa süreli kesintiyi engelleyemez, nano cinsinden bile olsa gene de bir kayıp olacaktır. Çünkü işleyiş mekanik değil elektronik vasıtalar ile sağlanıyor. Ayrıca güç aktarılırken de kayıplar yaşanacaktır bu da beygir kaybı olarak sineye çekilmek durumunda kalınacaktır. Gerçi güçlü bir arabada önemli değil alınabilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.

    esnekliği düz vitesten çok daha iyi olur çünkü gaza tam bastığın anda CVT şanzıman maksimum performansı vereceği 4000devire çıkartıyor motoru ve oldukça iyi bir ivmelenmeyi sağlıyor..

    manuel şanzımanda ise aynı zamanda hızlanabilmek için vites küçültmen gerekir; yani üstteki arkadaşın yazdığına inanma bildiğinden yazmıyor açıkçası





    o zaman audinin düz vitesinde iş yok kardeşim beceremiyorlar demekki hiçbir otomatik şanzıman (yada adını her ne koyup süslersen süsle) vites geçişleri sırasında güç kaybı ve kısa süreli kesintiyi engelleyemez, nano cinsinden bile olsa gene de bir kayıp olacaktır. Çünkü işleyiş mekanik değil elektronik vasıtalar ile sağlanıyor. Ayrıca güç aktarılırken de kayıplar yaşanacaktır bu da beygir kaybı olarak sineye çekilmek durumunda kalınacaktır. Gerçi güçlü bir arabada önemli değil alınabilir..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.

    esnekliği düz vitesten çok daha iyi olur çünkü gaza tam bastığın anda CVT şanzıman maksimum performansı vereceği 4000devire çıkartıyor motoru ve oldukça iyi bir ivmelenmeyi sağlıyor..

    manuel şanzımanda ise aynı zamanda hızlanabilmek için vites küçültmen gerekir; yani üstteki arkadaşın yazdığına inanma bildiğinden yazmıyor açıkçası





    o zaman audinin düz vitesinde iş yok kardeşim beceremiyorlar demekki hiçbir otomatik şanzıman (yada adını her ne koyup süslersen süsle) vites geçişleri sırasında güç kaybı ve kısa süreli kesintiyi engelleyemez, nano cinsinden bile olsa gene de bir kayıp olacaktır. Çünkü işleyiş mekanik değil elektronik vasıtalar ile sağlanıyor. Ayrıca güç aktarılırken de kayıplar yaşanacaktır bu da beygir kaybı olarak sineye çekilmek durumunda kalınacaktır. Gerçi güçlü bir arabada önemli değil alınabilir..


    Dsg , s-tronic smg şanzımanlarda güç kaybı falan yok.Manuelden daha hızlı ve daha az yakıyor.

    quote:

    DSG şanzıman, 6 ileri 1 geri vites kademeli manuel şanzıman sisteminde, iki adet çoklu ıslak plakalı kavramanın paralel yerleştirilmesiyle çalışıyor. Bu kavramalardan biri devredeyken diğeri bir sonraki vites geçişi için hazır bekliyor. Bu özgün ikiz kavrama tasarımı, vites değişikliğini sadece 3-4 milisaniyede sağlayarak, vites değiştirmede çekiş kuvvetinin kesilmesini engelliyor.


    Yani manuelde boyle vites degiştirme imkanın yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    doğuş oto getirmeye başladı multitronic A6ları ama sanırım 2007de satmayı düşünüyorlar..

    greymarketlerde 6 aya yakın süredir A6 multitronic tdilar satılmakta

    Alıntıları Göster
    hımm, bu bilgiyi nereden aldınız, Doğuş oto bu modelde özel sipariş bile almıyor kaldıki getirmiş olsunlar, getirdikleri araçları ne yapıyorlar burada bekletip değer kazanmasını mı bekliyorlar... 3 tane bayii ile görüştüm, 2 si ile yüz yüze 1 tanesi ile telefonla hepsinin dediği şuan yok, özel siparişle de olsa getiremeyiz ve yakın zamanda da gelmeyecek ve grey markette gelenler problemli hiç bir şeklide garanti vermiyoruz dediler.... ( Doğuş kartal, erel maltepe, doğuş balgat ) Sizce bunun açıklaması ne olabilir....





    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.

    doğuş oto getirmeye başladı multitronic A6ları ama sanırım 2007de satmayı düşünüyorlar..

    greymarketlerde 6 aya yakın süredir A6 multitronic tdilar satılmakta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Zer Gıfari

    hımm, bu bilgiyi nereden aldınız, Doğuş oto bu modelde özel sipariş bile almıyor kaldıki getirmiş olsunlar, getirdikleri araçları ne yapıyorlar burada bekletip değer kazanmasını mı bekliyorlar... 3 tane bayii ile görüştüm, 2 si ile yüz yüze 1 tanesi ile telefonla hepsinin dediği şuan yok, özel siparişle de olsa getiremeyiz ve yakın zamanda da gelmeyecek ve grey markette gelenler problemli hiç bir şeklide garanti vermiyoruz dediler.... ( Doğuş kartal, erel maltepe, doğuş balgat ) Sizce bunun açıklaması ne olabilir....





    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.

    doğuş oto getirmeye başladı multitronic A6ları ama sanırım 2007de satmayı düşünüyorlar..

    greymarketlerde 6 aya yakın süredir A6 multitronic tdilar satılmakta


    Alıntıları Göster
    yaw size ne a6 dan sanki alacaksınız:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolution100

    yaw size ne a6 dan sanki alacaksınız:)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    yaw size ne a6 dan sanki alacaksınız:)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta1903

    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    yaw size ne a6 dan sanki alacaksınız:)



    Alıntıları Göster
    A6 larda otomatik olmaza zaten gayet normal triptonik yani AUDİ'deki adıyla sanırım Multitronic vites vardır fakat belki şuan Türkiye seçenekleri arasına konmamıştır o nedenle sana yok gibi geliyordur.. Yakın zamanda multitronicleri gelir sanırım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    A6 larda otomatik olmaza zaten gayet normal triptonik yani AUDİ'deki adıyla sanırım Multitronic vites vardır fakat belki şuan Türkiye seçenekleri arasına konmamıştır o nedenle sana yok gibi geliyordur.. Yakın zamanda multitronicleri gelir sanırım..

    Alıntıları Göster
    Audi A6 TDI'larda multitronic şanzıman m.c.k'nın da dediği gibi 6 aydan beri greymarketlerde var. Doğuş'un onlar için sorunlu demesi gayet doğal. Gidip de grey'den alın demezler tabi. Yakında TDI m.t. gelicek.

    Bu arada bu ve buna benzer DSG, SMG gibi şanzımanlarda çift kavrama sistemi vardır. Yani siz 3. vitesteyken hızlanmanız için 4. vites hazırda beklemektedir. Hızı buradan kaynaklanmaktadır




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.