Şimdi Ara

AURİS (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.253
Cevap
1
Favori
96.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu tuttu tutmadı olayı daha önce başka başlıklarda da tartışıldı. Bir çok arkadaş da yorum yazdı.

    Ancak, bir arkadaşım satış rakamlarını ilettikten sonra tartışma kesildi. Bu rakamlarda 2007 yılı içinde, satılan Auris sayısı, Golf'den(Auris daha geç satışa çıkmasına rağmen) yaklaşık 30 adet azdı.

    Yani tutmadı diyen arkadaşların araştırma yaparak yorum yapmaları en azından daha gerçekçi olur. Yaşam alanında az görülen Auris tutmadı anlamı içermez.

    Bende arkadaşıma katılıyorum. Yine olsa yine Auris alırım.
  • 1.4 dizel Comfort'u en ucuza kaça alabiliriz bayiden?
  • toyota bayileri liste fiyatı üzerinden pek indirim yapmıyorki
  • 1000 YTL civarında indirim yapıyorlarmış
  • tartışmaya ben sebep oldum galiba.

    benim kasdım şu idi : hatcback olan bu arabanın bir önceki corolla hb gibi pek satış rakamlarını tutturamadığı idi.

    bunda tabiki diğer markaların model, versiyon gamının çeşitlenmesi
    ve
    auris le birlikte peşpeşe çıkan 10. nesil corolla nın etkisi var diye düşünüyorum.
  • 1000 ytl indirim yapıyorsalar iyi ben hiç yapmıyorlar diye biliyorum
  • ben 41.300 du liste fiyati 40.250 aldim ama tanidik soktuk araya yapabiliyolar aklinizda olsun aurisin yaninda park sensorude hedie bazilari solemio
  • 36.900 YTL diyorlar 1.4 dizel Auris Comfort için..
  • arkadaşlar bende tutmadı diye yorum yapanlardan biriyim yaklaşık 6-7 aydır araştırma yapıyorm bütün markaları inceledim.toyota almayı düşünyordum auris için 2 tane ana bayine gidip arabayıda inceledim açıkçası kaliteside bana gayet güzel geldi. benim amacım nasıl tutmadı demekti aslında. ewt araba gerçekten bencede corolla Hblerin gerisinde kaldı bazen baktığımda aurisin kasası yarisin biraz scale edilmiş hali gibi geliyo. belkide bundan sebep arabaya ısınamıyorm kendi adıma.birde belki bir çok insan için garip gelicek ama orta konsoluna bayılmama rağmen arabanın sürücü koltuğundan diğer tarafa geçemiycek olmak sanki beni bindiğimde kapalı bi alana oturmuşm gibi hissettiriyo.yan tarafla bağımı kısıtlıyo sanki bilmiyorm garip bir his belkide böle hisseden tek insanımdırama sonuçta araba gerçekten güzel dizel motor seçeneğinin olması zaten büyük bir avantaj. ve arabaya görüdğüm tek rakipte honda civic açıkçası dış görünüş ve kalite olarak gerçekten güzel denebilen nadir bir araba.ben bulursam HB civic uygun bir ikinci el almayı düşünyorm ama vazgeçersemde 1 ay içinde alıcağım araba toyota auris olcak

    birde ben otomatik vites alıcam ve multi mode vitesle ilgili her gün yeni bir şey duyuyorm şöyle kötü böyle kötü diye.uzun zamandır kullanan arkadaşlar multimodela ilgili daha çok bilgi verirlerse sevinirim memnun olma durumuyla ilgili. sorunlu bir vitesmi yoksa gerçekten güzel bir vitesmi bu konudada alan arkadaşlardan daha ayrıntılı bi bilgi almak istiyorum. bu forum sayfası altlarda yok olmamalı yeni çıkan bir toyota araç var ortada ve bu sayfa sürekli en üstte durmalı arabayı kullanan arakdaşlarımız daha fazla yorum yapmalı ve araştırma yapan insanlara arabanın güzel yanlarını anlatmalıki almak isteyen ve özellikle 40milyar bir arabaya vericem herşeyini düşüniyim araştırıyım diyen benim gibi insanlara daha fazla yardımcı olmalı diye düşünüyorum.




  • Multimode bence çok kötü bir seçenek. Araçtaki bütün keyfi törpülüyor..
  • ben arabamı alalı yaklaşık 3 ay oluyor. veee çooooooooooookkkkkk memnunum.
    dış görünümü harika. bemnim arabamda siyah. yıkamacıdan cıkınca cayır cayır yakıyor. mmt vites hakkında olumsuz bir düşüncem yok açıkçası. ilk başta vites değişimleri biraz kemikli gibi geliyordu. sanki geçişler çok hissediliyor gibiydi ama şimdi öyle gelmiyor. gaza basıyorsun ve şahlanıyor.
    multimode ile ilgili şikayetler nedir acaba??
    frenlerden ses bende de geldi kaliperleri değiştirdiler ses yok şimdi. ara sıra sağ ön emniyet kemerinden gıcırtı geliyor ama herzaman değil. sebebini anlayamadım henüz.

    yakıt tüketimi fena değil. kullanıma bağlı aslında biraz devirli kullanırsanız çok yakıyor. benimki 8,2. eşim kullandıkça düşüyor o daha az devirli kullanıyor.bi ara 7,9 olmuştu.

    cruise uzun yol için çok kullanışlı ve yakıt tasarrufu sağlıyor.

    far ışıkları biraz yakına düşüyor gibi geldi bana ölçtüler serviste normal dediler ama bana normal gelmedi biraz kaldırttım.

    güvenlik ve konfor açısından beni tatmin ediyor. tabi herkesin beklentisi farklı.

    bi arkadaş camların tam otamatik olmadığından bahsetmiş. doğru sadece sürücü camı otomatik. bu biraz saçma tabi. öyle bir araca yakışmamış.

    anahtarsız çalışma sistemi de süper bişey. anahtar aramıyorsun çantada.

    ne diyeyim aklıma gelenler bunlar.

    gece xenonlar açıkken bir de farları yıkıyosun süpeeer oluyo yaaaaa...
    ben arabamı çok seviyorum ve çok memnunum. aracın tutmaması için hiç bir neden yok. etrafta fazla görünmesin daha iyi.

    yalnız şu kedilerin tırnaklarını törpülemek istiyorum. azıcık güneş çıkınca benim araba siyah olduğu için daha çok ısınıyo. kediler üşüşüyo. sinir oluyorum. çiziyo hep tırnakları yaaaaa.




  • Gaza bastıktan sonra, sıra vites değişimine geldiğinde meydan gelen boşluk can sıkıcı. Herkes görüşü ve zevki farklıdır ama Easytronic ve Multimode şanzımanlar bence berbat. Otomatik vites parası verip, çakma bir şanzıman almaya aklım yatmıyor benim.
  • alirken multi mod icin satici yabanci deildi su uyariyi yapmisti yogun trafikte dur kalklar sonucu balatalar fazla isinio ve bu yuzden uyari verio araba .

    duz vites dizel kullaniyorum arabaya ilginc bisey yapmislar vites yukseltirken ve alcaltirken gostergelerin yaninda yukari ve assagi ok bulunuo deviri geldigi zaman vites kucultmek yada yukseltmek icin bu okun uyarilarini dikkate alinca yakit tsarrufu yapilimus yaraba yanliz normalde 3000 yada 30000 bin anlamiyorum pek gostergede 3 :D derive gelince normalde vites atiyorum bu 2.5 da vites at diyo 3 devirde araba max olarak 120 km hiz yapio arabaya alisik olmadigim ve bos biyer bulamadigim icin max hiz olayini deniyemedim.

    su kar kis bittikten sonra arabami yikatip fotograf makinamida alip aracain resimleriyle birlikte + ve- lerini yazip genel bi inceleme yazisi yazmayi dusunuyorum ben bulamadim bole bi yazi alirken okuma sansim olsaydi daha fazla bilgi ile secenekleri degerlendirebilirdim.

    frenler ve alidigim yerin cam filmlerini dogru duzgun takamamasi sonucu gelen sesler icin 2 gun icinde bi servis yolu gozuktu


    bu arada araci aldigim gun param kalmadi :D 50 ytl lik euro dizel aldim 230 km de benzin isigi yandi 130 mlna depoyu fulledim bu hesapla 550 km yol yapacak araba yeni araba diemi bu kadar cok yakio yoksa baska bi problemmi war bilemiyorum . 1 tam depo ile 700km falam yol yapabilicegim soylenmsiti bunuda test etmis olucaz bakalim ne olucak hepsini bu hafta yazicagim yazida anlaticaz bakalim bekleyin cok yakinda




  • Yeni diye öyledir. 1000 KM sonra düşmeye başlar yakış..
  • Bir auris multimode sahibi olarak alacaklara sunu soyluyorum asla normal bir otomatik viteste bu surus zevkini yasayamassiniz. o isiklarda kalkislarda gazi kokledigimde etraftakilerin araca bakisini gormeniz lazim. normal yolda cok sessiz olan motor gazi kokleyince bir yaris arabasi edesiyla bagiriyor ve sahlaniyor. 125 beygiri heryerinizde hissediyorsunuz. vites gecislerinide alistikca sarsinntisiz yapmayi(ayagınzı gazdan cekerek) basarabılıyorsunuz. bende fren sesı sorunu da olmadı. ıyıkı aurısı almısım..
  • Senin değişik bir zevk anlayışın var demek ki Sarsıntısız vites değişimi için ne diye çabalıyım ki, adam gibi otomatik şanzıman yapsınlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Senin değişik bir zevk anlayışın var demek ki Sarsıntısız vites değişimi için ne diye çabalıyım ki, adam gibi otomatik şanzıman yapsınlar..


    mmt yi kullnmayı bildikten sonra sarsıntı, öne yığılma gibi bir probleminiz olmuyor.sizin düşündüğünüzü merak etmeyim toyota da düşünmüştür.hem yakıt hem de performans açısından mmt otomatik vitesden daha avantajlıdır.
  • Farketmez, sonuç olarak ucuza malolsun diye otomatik şanzıman yerine bu şanzımanı koyuyorlar ve otomatik şanzıman fiyatı alıyorlar. Üstüne otomatik şanzımandaki sarsıntısız ve kesintisiz vites değişimlerine sahip olamıyorsunuz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Farketmez, sonuç olarak ucuza malolsun diye otomatik şanzıman yerine bu şanzımanı koyuyorlar ve otomatik şanzıman fiyatı alıyorlar. Üstüne otomatik şanzımandaki sarsıntısız ve kesintisiz vites değişimlerine sahip olamıyorsunuz.



    Aurisi bilmem ama Yarisde MMT farkı sadece 150 YTL
  • Merhaba, emin misiniz 150 YTL olduğuna?
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.