Şimdi Ara

AURİS (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.253
Cevap
1
Favori
96.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ancak daha fazla yakıt parası ödüyorsunuz. MMT ler tam otomatik araçlardan daha az oranda yakıt harcıyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Farketmez, sonuç olarak ucuza malolsun diye otomatik şanzıman yerine bu şanzımanı koyuyorlar ve otomatik şanzıman fiyatı alıyorlar. Üstüne otomatik şanzımandaki sarsıntısız ve kesintisiz vites değişimlerine sahip olamıyorsunuz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ees

    Ancak daha fazla yakıt parası ödüyorsunuz. MMT ler tam otomatik araçlardan daha az oranda yakıt harcıyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Farketmez, sonuç olarak ucuza malolsun diye otomatik şanzıman yerine bu şanzımanı koyuyorlar ve otomatik şanzıman fiyatı alıyorlar. Üstüne otomatik şanzımandaki sarsıntısız ve kesintisiz vites değişimlerine sahip olamıyorsunuz.




    düz vitesden bile az yakıyor.
    neden boşuboşuna fazla yakıt parası vereyim ki.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Merhaba, emin misiniz 150 YTL olduğuna?


    pardon bir sıfır eksik yazmışım... 1500 YTL olacaktı. Çok büyük bir rakam değil sonuçta. 30000 YTL ye araba alan biri 1500 fazla verip MMT şanzımanlı alabilir. Çok büyük bir extra maliyet olarak görmüyorum ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackal78 -- 19 Şubat 2008; 16:58:52 >
  • bir iki gün önce auris i bu forumda eleştirmiştim.bidaha test edip iyice emin olayım dedim.mmt dizel test ettim.eğer vitesi kullanmayı öğrenirseniz kesinlikle arac sarsılmıyor değişirken.ve şunu anladım bu sınıfta her aracın bi kötü yanı var.mesela focus da arkada oturanların kafası tava değiyor ve bu çok sinir bozucu.auris de plastik kalitesi düşük astra da 1.3 cdti kalkışlarda çok hantal C4 süspansiyonları iyi değil ve problemli aynı şekilde focus gibi arkada kafanız rahat değil,308 dede baş mesafesi kısıtlı golf 1.9tdi var o da çok pahalı.şu sonuca vardım auris geçen eleştirmeme rağmen alırım.evet çok eleştirdiğim yönleri var ama auris in içi çok geniş ve rahat.ayrıca bu araç toyota .yani geçen gün burda yazdıklarımı kısmende olsa geri alıyorum.auris sahipleri araçlarınızın kıymetini bilin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LTBA_36R -- 19 Şubat 2008; 19:00:19 >
  • MMT şanzımana verdiğiniz parayı, daha az yakmasıyla ne kadar zamanda çıkarır sizce? Kendinizi avutmayın, normal otomatik seçeneği de olsaydı alırken, hiç kimse gidip MMT almazdı. Neyse berbat ve sarsıntılı vites değişimlerine alıştıysanız problem yok, sizin için sevindim.
  • arkadaşım daha 2 saat önce test ettim aracı mmt öyle denildiği kadar sarsıntılı değil yeterki kullanmayı bilin
  • Vitesleri geç değiştiriyor, otomatik şanzımandaki gibi hızlı değil.
  • eğer dsg ve tam otomatiklerle kıyaslıyorsan tabiki haklısın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Vitesleri geç değiştiriyor, otomatik şanzımandaki gibi hızlı değil.

    ya arkadasim yanlis anlamada burda otomatık vıtesten anlayan bır sen degılsın. ben audide sürdüm bmw de sürdüm otomatik. ve diyorum ki mmt de aracın kontrolu daha çok sende.. eksi yanı eğer kullanmayı bilmiyorsan yığılma yapar.. ama bu kadar insan alışınca sarsıntısız geçiş olduğunu savunurken sen niye bu kadar inat ediyorsun. evet dsg kadar seri olmayabilir ama kullanmayı bilirsen ona çok çok yakın performans elde edersin. hemde golf otm vitesle 12 litreye yakın benzn yakarken sen auris ile 8 küsür litre benzin yakarsın buda 1000 km de 40 litreye yakın eder. 100 milyon desen benzinin fiyatınında arttığını düşünürsen 50000 km de 6 7 milyar kar eder. bence hiç te az değil 30 40 milyarlık araçlar için...




  • Söylemek istediğim otomatik şanzımanın yerini tutabilecek bir seçenek değil. Söylediğin araçlardan daha fazlasını sürdüm, MMT'li Auris'i, Easytronic Opel'i de sürdüm ve kesinlikle otomatik şanzımanın yerini tutamaz. Hala neyi iddia ediyorsunuz anlamıyorum. Kimse yoğurduna ekşi demiyor ilginç. Yazdıklarınızı okuyan MMT şanzımanın üstüne yok sanacak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Söylemek istediğim otomatik şanzımanın yerini tutabilecek bir seçenek değil. Söylediğin araçlardan daha fazlasını sürdüm, MMT'li Auris'i, Easytronic Opel'i de sürdüm ve kesinlikle otomatik şanzımanın yerini tutamaz. Hala neyi iddia ediyorsunuz anlamıyorum. Kimse yoğurduna ekşi demiyor ilginç. Yazdıklarınızı okuyan MMT şanzımanın üstüne yok sanacak.

    Eksi demiyoruz cunku yogurt tatli.. Herkes memnun MMT den... niye eksi diyelim ki? ben su anda MMT kullanmaktan otomatık sanzımanı kullanmaktan daha cok zevk alıyorum belkı yasım ve hızı sevmem dolayısıyla daha hıslı kullanım sagladıgı ıcındır.. sende bu kadar kötüleme alışınca hakikaten güzel sen alışmamışsındır sonuçta kaç km kullandın ki? ayrıca takdir edersin ki Easytronic den daha iyi bir şanzıman..




  • Şirkete Corolla dizel almadan önce Auris dizel MMT'yi test ettim. Kesinlikle otomatik vitesle alakası olmadığını görünce düz vites almıştık. 730d'den sonra sürmüş olmamında etkisi olabilir
  • mmt vitesin 0-100 km/h hızlanması ile düz vitesin hızlanması arasında 1.5 sn. var sadece.varsın olsun 1.5 sn geç hızlansın.debrijay sorunu yok şehir içinde cok kullanışlı.zaten düz vitesiyle de aynı hatta daha az yakıyor.bakım maliyetleri klasik otomatikden daha az.daha ne olsun.
    sen bir kere test etmişsin aracı ben 2 senedir kullanıyorum.yaris,eski corolla,yeni corolla, hb, auris ve toyotanın satışda olan bütün modellerini hepsini de defalarca kullanmış ve bunların da ürün eğitimlerini almış biriyim.mmt otomatikleştirilmiş şanzumanlar arasında en iyisidir ve en sorunsuzu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Şirkete Corolla dizel almadan önce Auris dizel MMT'yi test ettim. Kesinlikle otomatik vitesle alakası olmadığını görünce düz vites almıştık. 730d'den sonra sürmüş olmamında etkisi olabilir

    bizimde su anda ailenin a6 2008 otomatik vitesten sonra ikinci araba. ama bana a6 dan sonra bile otomatik geliyor belkide audinin otomatigi de kotudur
  • Arkadaşlar geçen pazar bursa beşevlerde mahsur kaldım kardan arabam daha 3 aylık lastikler yepyeni olmasına ragmen bi türlü karafatma heykelinin oradaki yokuşu çıkamadım. yanımdan zincirsiz arabalar vızır vızır geçerken ben bi saat zincirle ugraştım. zincirle bile zor çıktım yokuşu. acaba bu MMT vitestenmi kaynaklanıyor daha önceki arabam otomatik clio idi karda bukadar zorlanmamıştım. Bu işin bi püf noktası felan varmıdır acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmete

    Arkadaşlar geçen pazar bursa beşevlerde mahsur kaldım kardan arabam daha 3 aylık lastikler yepyeni olmasına ragmen bi türlü karafatma heykelinin oradaki yokuşu çıkamadım. yanımdan zincirsiz arabalar vızır vızır geçerken ben bi saat zincirle ugraştım. zincirle bile zor çıktım yokuşu. acaba bu MMT vitestenmi kaynaklanıyor daha önceki arabam otomatik clio idi karda bukadar zorlanmamıştım. Bu işin bi püf noktası felan varmıdır acaba


    eğer kar lastiğin yoksa karda mahsur kalman cok normal.bunun mmt ile alakası yok ki.ama eğer kalkışta patinaja düşerse m moduna almak daha mantıklı.çünkü vites değiştirmemiş oluyor.
  • 1 viteste yokusta dur kalk gibi bisey yaptiysan problem yaratir unutma yokusu yolunu almis bir araba cok rahat cikabilir ama yokusun basina durup ole cikmaya falan kalktiysan bole bi problem yasamis olabilirsin
  • 3 aydan bu yana kullanıyorum auris elegant manuel modelini. İlk başlarda kalkışlarda tereddüt ediyordum, 125 beygirin gerçek gücünü kullanımına alışınca gayet iyi gördüm. Işıklarda kalkışlarda tüm arabaları ancak dikiz aynasına baktığımda görebiliyorum Tekrar araç alsam tereddütsüz tercihim auris olur. Aracın sessizliği, genişliği, sürüş keyfi, konforu, yakıtı, yol tutuşu vesorunsuzluğu. Daha ne isteyeyim. Tek kelime ile arabama tutkunum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kabuto

    1 viteste yokusta dur kalk gibi bisey yaptiysan problem yaratir unutma yokusu yolunu almis bir araba cok rahat cikabilir ama yokusun basina durup ole cikmaya falan kalktiysan bole bi problem yasamis olabilirsin

    1.si karlastiğim yoktu. Enkısa zamanda temin edicem zincirle ugraşmak büyük dert
    2.yokuşa girerken bayagı hızlıydım ama yokuşun sonuna doğru yaklaştıgımda araba vites küçülltü ve patinaj yapmaya başladı. E modunda sürüyordum
  • dik yokuşlarda ve fazla dur kalk yapılacağında m modunda kullanmak daha kullanışlı oluyor. benim fazla araç çeşidi kullanmışlı ğım yok. ama mmt kullanmak çok keyifli ve rahat. aslında eskiden düz vites diye tuttururdum şimdi mmt yi tek geçiyorum.

    aurisimi çok seviyorum.

    bazı arkadaşların görüşlerimi bildiriyorum diye fikirlerini empoze etmeye çalışmasını anlayamıyorum. mmt den hoşlanmayan kullanmaz bu kadar basit. ama mmt nin kötü olduğunu söyleyemez. herkesin fikri, beğenileri, öncelikleri farklı. bunları unutmayalım.
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.