Şimdi Ara

AURİS (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.253
Cevap
1
Favori
95.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emre000


    quote:

    Orjinalden alıntı: ees

    Arkadaşlar Auris'in full'ü 46.000 YTL yaklaşık. 5.000 YTL verilip Honda HB verilmez mi ? ne dersiniz?

    KESİNLİKLE DOSTUM TOYOTA BİRAZ UÇURMUŞ AURİSİ VE COROLLA YI 46 MİLYARA AURİS ALICANA 4 MİLYAR DAHA VER HONDA HB 1.8 AL UZAY ÇAĞINI YAŞA DEİLMİ


    öylede yakıt tüketimi yüksek bu araçların benzin derdi olan dizele bakmalı honda da böyle bi alternatif yok birde yukarıda yazdığım gibi son fiyatlar bunlar değil toyota kafadan 3-4 bin ytl iniyo




  • auris tam bir fiyaskooooooooooooooooo
  • Yuh ya 2007 yılındayız..Ancak Auris kadar berbat bir tasarım yapılabilirdi toyota tarafından Tr de kesinlikle iyi satış yapabilecek bi araç değil ama Sedan için tam tersini söyleye bilirim.Harika
  • Bağdat caddesine bi tane siyah auris getirmişler kaldırıma koymuşlar tanıtım yapmaya çalışıyolar.
  • Arkadaşlar hiçmi auris satın alan kullanan yok. İzlenim alamıyoruz...
  • auris i dün inceledim ve test ettim... bence mükemmel. bir hb. ancak bu kadar olur... yalnız auris in alınırsa elegance modeli alınmalı , alt modeller yaramaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ees

    Arkadaşlar hiçmi auris satın alan kullanan yok. İzlenim alamıyoruz...


    Ben Dün aldım elegant 1.4 d-4d mmt gayet güzel çokta memnunum şimdilik .. bence milletin dediği gibi işçilik kötü değil yine burda bazıların söylediği gibi ön konsolu elinle itip kakınca oynama yapıyo falan gibi şeyler benim araçta yık sadece konsolu değil heryerini itip kaktım hiç bir sorun yok aletin hiçbiyerindende gıcırtı falan gelmiyo corollayada baktım bence abartmayın olayı malzeme kalitesi falan yönünden güneş ışığında parlamayı önleyen bir malzeme
  • Hayırlı olsun arkadasım.Auris gercekten cok guzel.İlk baslarda tipi yadırganyanlardanım bende ancak hem icinin kalitesi ve konforu hem surus konforu benim cok hosuma gitti.Soyledigi gibi elegant alınırsa dısıda koyu renk dosemeler bej.Cift taraflı otomatik klimalı celik jantlı mukemmel olur.Tabi birde camlara fil falan super oluyor güle güle kullan..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ERDM

    auris i dün inceledim ve test ettim... bence mükemmel. bir hb. ancak bu kadar olur... yalnız auris in alınırsa elegance modeli alınmalı , alt modeller yaramaz


    aurisin elegance modelide mi varmıs? o elegant olmasın?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MerT2244


    quote:

    Orjinalden alıntı: ERDM

    auris i dün inceledim ve test ettim... bence mükemmel. bir hb. ancak bu kadar olur... yalnız auris in alınırsa elegance modeli alınmalı , alt modeller yaramaz


    aurisin elegance modelide mi varmıs? o elegant olmasın?



    neyse işte.... anla.. yanlış yazmışım
  • Ben Dün aldım elegant 1.4 d-4d mmt gayet güzel çokta memnunum şimdilik .. bence milletin dediği gibi işçilik kötü değil yine burda bazıların söylediği gibi ön konsolu elinle itip kakınca oynama yapıyo falan gibi şeyler benim araçta yık sadece konsolu değil heryerini itip kaktım hiç bir sorun yok aletin hiçbiyerindende gıcırtı falan gelmiyo corollayada baktım bence abartmayın olayı malzeme kalitesi falan yönünden güneş ışığında parlamayı önleyen bir malzeme


    Aracın hayırlı olsun güle güle kullan. Ön göğüste kullanılan malzemenin benzeri Linea Dynamic de de vardı ama açıkcası Auris bende daha kaliteli bir izlenim bırakmıştı.
  • mrb arkadaşlar bu aracın benzinli multimode olanını kullanan varsa yorumlarını yazabilir mi lütfen performans nasıl..fiyatı??donanım vs.. merak ediyorum...
  • Toyotaların tasarımları ilk bakışta çok itici geliyor ama zamanla alışıyor insan.

    Auris e 18' lik alaşım jant bi de siyah renk fena halde çekici yapar toyota bence bu aracı pazarlamasını beceremedi öyle sağda solda tanıtımla olmuyo...
  • Zamanla çok can yakar bu tasarım sanki:

    Dediğim buydu işte siyah ve 18 lik alaşım jantlar...offf of bu ne yav

     AURİS
  • bence eski kasa toyota corolla hb - yeni corolla sedan, alacak olsam bunları düşünürdüm !
  • neden yeni kasa bir aracı beğenmemek için kendinizi bu kadar zorluoyrsunuz.

    imkanınzı ve niyetiniz olsa ( ki eminim ikiside vardır) ve eski ile yeni kasa yı yanyana koysalar (aynı şartlarla) haydi hangisini istersen onu al deseler hangisini alrsınız... ben söyleyeyim tabi ki yeni kasayı seçersiniz. çünkü insanın doğasında her zaman yeni ye karşı bir zaafiyet vardır....
  • Arkadaşlar, aracı deneme şansı buldum. Ancak, şuan için fiyatının yüksek olduğunu düşünüyorum. Kaldı ki bu aracın gelmesini bekleyenlerin en başındakilerdendim. Umarım fiyatlarda ciddi iyileştirme olur.
    Özetle;
    -Frenleri pek beğenmedim.
    -Otomatik şanzımanda vites geçişlerinde öne yığılabiliyorsunuz.
    -Dik yokuşta 10-15 cm kadar araç geri kayıyor.
    -Kol dayamanın alçak olması nedeniyle kolunuz yorulabilir.
    -Arka cam açma düğmesinin yeri ergonomik değil.
    -Kapı içi kollar ve çok kaliteli değil gibi duruyor.
    -Direksiyon kontrolleri çok ergonomik değil.
    -Sert plastik iç aksam pek kaliteli durmuyor.

    Bunun yanında beğendiğim noktalar
    -Direksiyon çok hafif.
    -Dizayn çok çarpıcı olmasa bile güncel ve güzel.
    -Özellikle bej döşeme iç ambiyansı ciddi güzelleştiriyor.
    -Aracın içi genel olarak çok şık.
    -Dual klima ne kadar kullanılır ama olması güzel bir özellik.
    -Anahtarsız kullanım hayatı ciddi kolaylaştıracak gibi.




  • Sadece oturup kalktım, aklımda kalan en önemli şey: Silecekler öyle nasıl konulmu hayret. Göznünde daha fazla olamazdı herhalde. Diğer tarafları e, normal.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HCD16

    mrb arkadaşlar bu aracın benzinli multimode olanını kullanan varsa yorumlarını yazabilir mi lütfen performans nasıl..fiyatı??donanım vs.. merak ediyorum...



    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Aracın hayırlı olsun güle güle kullan. Ön göğüste kullanılan malzemenin benzeri Linea Dynamic de de vardı ama açıkcası Auris bende daha kaliteli bir izlenim bırakmıştı.


    saolun arkadaşlar teşekkür ederim biraz geç oldu ama olsun

    quote:

    Orjinalden alıntı: ees
    Arkadaşlar, aracı deneme şansı buldum. Ancak, şuan için fiyatının yüksek olduğunu düşünüyorum. Kaldı ki bu aracın gelmesini bekleyenlerin en başındakilerdendim. Umarım fiyatlarda ciddi iyileştirme olur.
    Özetle;
    -Frenleri pek beğenmedim.
    -Otomatik şanzımanda vites geçişlerinde öne yığılabiliyorsunuz.
    -Dik yokuşta 10-15 cm kadar araç geri kayıyor.
    -Kol dayamanın alçak olması nedeniyle kolunuz yorulabilir.
    -Arka cam açma düğmesinin yeri ergonomik değil.
    -Kapı içi kollar ve çok kaliteli değil gibi duruyor.
    -Direksiyon kontrolleri çok ergonomik değil.
    -Sert plastik iç aksam pek kaliteli durmuyor.

    Bunun yanında beğendiğim noktalar
    -Direksiyon çok hafif.
    -Dizayn çok çarpıcı olmasa bile güncel ve güzel.
    -Özellikle bej döşeme iç ambiyansı ciddi güzelleştiriyor.
    -Aracın içi genel olarak çok şık.
    -Dual klima ne kadar kullanılır ama olması güzel bir özellik.
    -Anahtarsız kullanım hayatı ciddi kolaylaştıracak gibi.


    şimdi arkadaşın söylediklerine biraz açıklama getireyim gerçi bendeki araç dizel ama olsun

    - bendeki araç 1350 kilo ve frenleride gayet iyi ya senin kullandığın araçta bişey var yada dozaja alışamamışın
    - aslıda bu olay balata kullanan bütün otm. araçlarda var ve en az olan araçlarda toyota ve citroen c4 (diğer modellerinde yok) burda trik vites geçişleri sırasında ayağı biraz gazdan çekmek mesela benim kullandığım araca binerseniz geçişleri nerdeyse hiç hissetmessiniz yani kullandıkça aracı çözüyosunuz
    - bu araçlardaki eksiklerden biri hillholder özelliğinin olmaması ama alışınca geriye kaçmıyo .. ben bi kaç kullanımdan sonra artık 5 cm bile kaçırmıyorum geriye
    - ben pek kol dayama kullanmadığım için beni rahatsız etmedi ama doğrudur
    - bunu pek anlamadım göreceli geldi .. bana göre cam açmayla ilgili ergonomik olmayan tek şey altlarında ışık olmayışı
    - göreceli .. kendi fikrimi yazayım burda toyota dinamik görüntü vermek için metal görünümü yapmaya çalışmış bunun yerine metal kullansaydı daha iyi olurdu
    - işte benim tam anlamıyla katılmadığım konu burası ... bence bu aracın direksiyon kontrolleri manevra kabileyiti hıza göre sertlik ayarlaması ve dozajı çok iyi 4 metrelik araçla içine düştüğüm tümsek yada çukur yok şu ana kadar Türkiye koşullarında en önemli özellik bu bence direksiyon turu ve dönüş çapıda oldukça iyi bu araç uno nun dönemediği yerden döner
    - yukarda biyerlerde bunla ilgili açıklama yapmıştım .. bu konuyla ilgili yeni bi açıklama daha yapayım bu araç güneşte durduğu zaman bu sert malzeme oldukça yumuşuyor sonra tekrardan sertleşiyor bu aracı alırken bizimkiler bide önüne güneşlik alalım yaz geliyo konsol çatlamasın demişlerdi ordaki adamda merak etmeyin bişi olmaz dedi yani anlayacağınız bu malzeme kolay kolay çatlayıp patlamıyo




  • Corolla dan insan farklı şeyler bekliyor. Bekledim, İnceledim ve İşte bu diyemedim bence önemli olan budur. bu fiyata alan arkadaşlar yazık etmişler...
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.