Şimdi Ara

► AURIS FAN CLUB ◄ (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
14.418
Cevap
104
Favori
1.227.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • forumları gezerken tesadüfen gördüm gayet iyi olmuş teşekkürler
    bende yeni aldım 2008 1.4 manuel dizel gri renkte Auris blue diye geçiyor
    kullananların tecrübelerini takip ediyorum
  • bugun düşündüm 2008 astra dizel otomatik alsam kaç yıl ne kadar verimle kullanacagım. şimdi üniye yeni başlıyorum 5 yıl üni mezun olduktan snra 5 yıl falanda calıssam ancak kendi paramla doğru düzgün bir araba alabilicem. siz toyota arıza yapmaz diyosunuz opeli ezer geçer diyosunuz şekli şemalide güzel arabanın babamla konuşup sınırları zorlayıp auris alayım diyorum. hatta tamponlardan falan vazgeçip elegant mm 43 milyara alayım sonra para biriktirip tamponlarını yaptırırım. bana az yakan sağlam bir araba lazım çünkü :D sizin görüşlerinizde bu yönde sanırım????

  • yeni corolla dizel, auris dizelden daha az yakıyor, daha seri ve son hızda auristen daha hızlı.






    quote:

    Orjinalden alıntı: muserdogan

    yorumun için tesekkurler pisagor yakıtı ne olacağını zamanla göreceğiz.Bu cumartesi servis kapalı imiş haftaya kaldı.
    Bu arada corsa ile aurisi karşılaştırma yapan aliemre ye şunu ilave etmeliyim.ben geçen ay almadan önce çok araştırdım.OTomotiv sektöründe çalışan
    çocukluk arkadaşım var.Almanyada doğmuş büyümüş biridir.Ben opele de vw de baktım.Opelin almanyada en alt sıradaki alman arabası oldugunu ve her zaman diğerlerine göre %15 fazla yaktığını bunun almanyada iyi bilindiğini söylemişti.Onunlada baktık.Gerçekten opelin stili iyi.Fakat yedek parça ve servis yakıt konularına girince ben vazgeçmiştim.Vw de de kampanyaları vardı 34.400 1.6 110 beygir aracı vardı ama 100km de 9.9 gösteriyordu.Servisi yedek parçası pahalı idi.Seni ikna etmek değil amacım.Bence içine sinen arabayı almalısın.İnşallah gönlüne göre olur.Toyota da edindiğim bilgilerde şöyle idi.
    Yaris 1.0 az yakıt az performans kasa motora göre ağır geliyor.
    Yaris 1.3 ortlama yakıt iyi performans en uygun dizayn motora göre kasası tam.
    Yaris 1.4 toyota modelleri içinde en az yakıt fakat motor kasaya fazla geliyor çok iyi performans
    Auris 1.6 yakıtı yüksek kasaya fazla geliyor iyi performans yine arabada kasaya fazla geliyor çok iyi performans
    Auris 1.4 yakıtı iyi performans iyi kasaya göre tam gelen uygun dizayn
    Corolla larda da dizel motorun kasaya hafif kaldığını öğrendim.
    Arabayı alırken sadece Auriste itiraz ettiler.Corolla ile ağırlık fazla değil.50-100 kilo arası fark var.Yanıldığımızı belirttiler.Ben de inceledim.Haklı olabilrler
    ama ben 1.700 ytl fark olduğu için dizel comfort aldım.M/M larda da yarı otomatik olduğu için yanlış kullanımlarda 15.000 km de vitesin değiştiğini servisten bir arkadaşım zaman zaman olduğunu doğruladı.Ben zaten otomatik araba istemediğim için ban problem olmadı.
    özetlersek uzun vadede servis+yedek parça yakıt+ performans toyota opelden daha iyi derim.Multi mode yerine duz tercih edersen vede Blue modelinide seçmezsen bence iyi fiyata aurisi alabilirsin.
    Bu sonuçlara uzun araştırmalarım ve tecrübeli kişilerden aldığım bilgilerle ulaştım.Belki işine yarayacak bir şeyler anlatabildiysem ne mutlu bana.








  • mesela vsc+trc gibi hayati bir donanımın abartmasının ne tür bir zararı olabilir?



    quote:

    Orjinalden alıntı: Pis@gor

    anladım. ama ben yine de auris'i fazla abartmadan ( comfort donanımlı ) almanı öneririm. astra da çok hoş bir araba. ben de alırken ikisi arasında kalmıştım. 1.3 motorla ilgili çok olumsuz izlenimler vardı, vazgeçmiştim. tabi tercih senin.
  •  ►  AURIS FAN CLUB  ◄
     ►  AURIS FAN CLUB  ◄
     ►  AURIS FAN CLUB  ◄




  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    yeni corolla dizel, auris dizelden daha az yakıyor, daha seri ve son hızda auristen daha hızlı.




    sadece teknik tabloda böyle gözüküyor ama performans farkını hissetmek mümkün değil ve yakıt farkı sadece 0.1lt/100km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 28 Ağustos 2008; 13:54:39 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    mesela vsc+trc gibi hayati bir donanımın abartmasının ne tür bir zararı olabilir?



    quote:

    Orjinalden alıntı: Pis@gor

    anladım. ama ben yine de auris'i fazla abartmadan ( comfort donanımlı ) almanı öneririm. astra da çok hoş bir araba. ben de alırken ikisi arasında kalmıştım. 1.3 motorla ilgili çok olumsuz izlenimler vardı, vazgeçmiştim. tabi tercih senin.




    tabi ki önemli donanımlar bu dedikleriniz. heralde konuyu pek okumadan yorum yaptınız. arkadaş yeterli parası olmadığı için alamadığından sözediyor.
    ben de eğer auris istiyorsan burada birçok insanın yaptığı gibi comfort donanımlısını alabilirsin dedim. bunun ne tür bir zararı olabilir? bizlerin hep hayatı tehlikede mi şu an?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pis@gor -- 28 Ağustos 2008; 14:27:47 >




  • Arkadaşlar otomatik şanzıman ile ilgili bir sorum var. ..
    ilk defa Otomatik şanzıman bir araba kullanıyorum.
    P-park
    R-geri Vites
    N-Boş Vites
    D-Normal Sürüş
    S-Spor sürüş.

    B-??????????

     ►  AURIS FAN CLUB  ◄
  • Arkadaşlar tartışmamıza gerek yok isteyen istediği pencereden bakabilir.Aurisi tavsiye ederken maliyet açısından incelemede opelden daha iyi diye vurgulamak istedim.Tabiki paranız varsa basıp en fullunu alabilirsiniz.Örneğin ben yaris 1,3 sol ile yola çıktım zorlaya zorlaya comfort 1,4 dizel alabildim.
    Bu sizin nerden bakabildiğinize bağlı.
    Corollanın daha az yaktığını sanmıyorum.Sizin dediğiniz M/M ile düz vites farkı teknik veriler bu şekilde ama kullanımı sırasında M/M daha fazla yaktığını serviste kabul ediyor.Test merkezlerindeki gibi kimse kullanamayacağını herkes biliyor.Ayrıca seneye normal otomatikler geri dönüyormuş.
    Yakamoz arkadaşta belirtmişmiydi tam hatırlamıyorum ama ben bu şekilde toyotadan bilgi aldım.
    Bilginize ...
  • Arkadaşlar otomatik şanzıman ile ilgili bir sorum var. ..
    ilk defa Otomatik şanzıman bir araba kullanıyorum.
    P-park
    R-geri Vites
    N-Boş Vites
    D-Normal Sürüş
    S-Spor sürüş.

    B-??????????


    --------------------------------------------------------------------------------

    revive bu resmi nereden buldun bunun ne oldugunu bende bilmiyorum. Bu hangi modele ait acaba

    Japonyada aurisin CVT modeli var o diyecem ama ondada manuel seçenegi ve vites üzerinde + - var oda değil..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yakamoz54

    Arkadaşlar otomatik şanzıman ile ilgili bir sorum var. ..
    ilk defa Otomatik şanzıman bir araba kullanıyorum.
    P-park
    R-geri Vites
    N-Boş Vites
    D-Normal Sürüş
    S-Spor sürüş.

    B-??????????


    --------------------------------------------------------------------------------

    revive bu resmi nereden buldun bunun ne oldugunu bende bilmiyorum. Bu hangi modele ait acaba

    Japonyada aurisin CVT modeli var o diyecem ama ondada manuel seçenegi ve vites üzerinde + - var oda değil..



    Tam üstüne bastın 2006 japon, otomatik vites 1.5 Benzin.
    resmi kendim çektim




  • Arkadaslar yakıt göstergeniz nasıl calısıyor orantılımı ? Benım yakıt gostergesının ılk kutucugu yaklasık 230 km gıdınce sonuyor . gerıye 9 kutucuk kalıyor sankı arac herk utucukda 200 km ortalam gıdecek dıye dusunsenız 2000 km yol alırım hesabı gıbı bısı cıkıyor:).

    Ama tabı dıger ktuucklar 900 kusur km sona bıtıyor orantısızlık var gıbı geldı sızde de oylemı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akita

    Arkadaslar yakıt göstergeniz nasıl calısıyor orantılımı ? Benım yakıt gostergesının ılk kutucugu yaklasık 230 km gıdınce sonuyor . gerıye 9 kutucuk kalıyor sankı arac herk utucukda 200 km ortalam gıdecek dıye dusunsenız 2000 km yol alırım hesabı gıbı bısı cıkıyor:).

    Ama tabı dıger ktuucklar 900 kusur km sona bıtıyor orantısızlık var gıbı geldı sızde de oylemı ?


    Dostum, ilk kutucuğun 230 km de düşmesinin sebebi, depoyu fullediğimizde depodaki şamandıranın üzerinde bir yakıt alıyor. yani belli bir süre zaten şamandıraya yakıtın ulaşması için geçiyor. Ulaştıktan sonra da artık şamandıra çalışmaya başlıyor. Yani ilk kutucuğun fazla dayanmasının sebebi, deponun ölçebileceği seviyenin üzerinde yakıt almamızdır.
    İnşallah anlatabilmişimdir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akita

    Arkadaslar yakıt göstergeniz nasıl calısıyor orantılımı ? Benım yakıt gostergesının ılk kutucugu yaklasık 230 km gıdınce sonuyor . gerıye 9 kutucuk kalıyor sankı arac herk utucukda 200 km ortalam gıdecek dıye dusunsenız 2000 km yol alırım hesabı gıbı bısı cıkıyor:).

    Ama tabı dıger ktuucklar 900 kusur km sona bıtıyor orantısızlık var gıbı geldı sızde de oylemı ?

    Bende de aynen öyle zaten Pisagor açıklamış durumun nedenini..
    benzin alıyorum ondan sonra gidiyorum moralim çok iyi bir türlü düşmüyor gösterge.. Sonra düşmeye bir başlıyor Hele yarımdan sonra su gibi




  • Ben bu aracı almadan önce peugeot 206 SW 1.4 HDI aracım vardı 110.000 km kullandım ort. 5,5 lt/100 km tüketiyordu.Sorduğum bir çok kullanıcı ve tamirci sağlamlık arıza düşüklüğü ve sarfiyat açısından Toyotayı tavsiye ettiler.Her şey tamamda yakıt konusunda maalesef 6 lt/100 km altına inmeyi başaramadım.Teknik verilere ulaşmak zaten hayal onun farkındayım henüz 3.000 km.deyim daha uzun kullanan arkadaşlarda durum nedir,yazarlarsa sevinirim.
    Verdiğim rakam uzun yol ağırlıklı şehiriçide dahildir.Yol bilgisayarından değil bizzat fulleyerek ölçtüğüm rakamdır.
  • Önceki aracım focus dizeldi, 4 yıl kullandım, ilk aldığım günden itibaren sorun yaşamaya başladım. İlk gün baskı balata değişti, satıcının yaklaşımı çok hoştu, değiştirmeye gerek yok aracı olumsuz etkileyecek bi durum değil sadece ses yapar umursamayın gibi komik şeyler söyledi. 5 sene önce 36 milyar sayıp sıfır araç alımışım adam sesi umursama diyor.. Markayı kötülemek anlamında yazmadım. Her araçta benzer durumlar olabilir, araba işi biraz şans işi.

    1 yıldır auris kullanıyorum, yaklaşık 20 bin km.deyim çok şükür şimdiye kadar bakım haricinde servise gitmeye ihtiyaç olmadı.
  • Arkadaşlar, bugün arabanın sağ altından su aktığını gördüm. Yani aralıklarla damla damla damlıyordu. Aldığım gibi servise gittim. Klimayı uzun süre kullanıp kullanmadığı sordu. EEe klima sürekli açıktı tabi.
    Bu klimanın tahliye borusu varmış. Onun suyu olduğunu söylediler. Sizler de dikkat eder misiniz? Aracınızı stop ettikten sonra sağ alt taraftan su akıyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pis@gor -- 29 Ağustos 2008; 18:21:24 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pis@gor

    Arkadaşlar, bugün arabanın sağ altından su aktığını gördüm. Yani aralıklarla damla damla damlıyordu. Aldığım gibi servise gittim. Klimayı uzun süre kullanıp kullanmadığı sordu. EEe klima sürekli açıktı tabi.
    Bu klimanın tahliye borusu varmış. Onun suyu olduğunu söylediler. Sizler de dikkat eder misiniz? Aracınızı istop ettikten sonra sağ alt taraftan su akıyor mu?



    Sanırım normal bişey bu.. Auris te başıma gelmedi ama, focusta uzun yolda mola verdiğimde aynı durumu bende yaşamıştım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pis@gor

    Arkadaşlar, bugün arabanın sağ altından su aktığını gördüm. Yani aralıklarla damla damla damlıyordu. Aldığım gibi servise gittim. Klimayı uzun süre kullanıp kullanmadığı sordu. EEe klima sürekli açıktı tabi.
    Bu klimanın tahliye borusu varmış. Onun suyu olduğunu söylediler. Sizler de dikkat eder misiniz? Aracınızı stop ettikten sonra sağ alt taraftan su akıyor mu?

    Geçen yaz tatile gittiğimiz dizel focus sedan da da aynı şey başımıza gelmişti. Klima çok sıcak havalarda özellikle yapıyor. Kafaya takma dostum
  • @volcano_tdci
    @levent--

    Çok teşekkür ederim. haklısınız bugün özellikle hava çok sıcaktı ve klima da sürekli çalıştı. Demek ki klima da dayanamamış :))
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.