Şimdi Ara

//// AVEA HERYÖNE SINIRSIZ TARİFE DETAYLARI!! \\\\ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
5.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arenwap


    quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan

    Tarife ile ilgili kesin ve net bilgi aşağıdaki gibidir!

    1- 10 000 dakika sınırı ortadan kaldırılmıştır.!!!
    2- 3 000 dakika sınırı hattı ticari amaçlı kullananlar ve 67 TL lik hat üzerinden kazanç sağlamak isteyenler için konulan bir sınırlamadır!!
    3- 75 kişi sınırlaması yine aynı şekilde ticari amaçlı kullanımlar için getirilmiş bir sınırdır.
    4- Kullanılan dakikaları "DAKIKA yazıp 6000" Aranılan kişi sayısını ise "KULLANIM yazıp 6000" e mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.


    Örnekler:
    1- 2 999 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı ise 200! = Bu durumda size gelecek fatura 67.00 TL
    Neden: Tarife bireysel kullanıcılar için yapılmış olup normal bir insanın bir aylık süre içinde ortalama görüşmeleri ve ihtiyaçları düşünüldüğünde bu süre yeterlidir!

    2- 8 000 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı ise 25 = Bu durumda size gelecek fatura 67.00 TL
    Neden: Tarife ile 3 000 dakika sınırlaması sadece ticari kullanıldığı düşünülen(75 numara ve üstü) ve normal kullanımın üstünde bir kullanım yapanlar için konulan bir sınır olduğu için bu tarife kesinlikle 3 000 dakika ile sınırlı değildir!

    3- 8 000 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı 450 = Bu durumda size gelecek fatura çok yüksek bir tutar olacaktır!
    Neden: Normal bi insan bir ay boyunca birbirinden farklı 450 kişi ile görüşemez. Eğer görüşüyorsa;
    a) İş yerindeki işlerini bu hat ile halledip normalde ödemesi gereken faturalardan büyük oranda kar sağlamaya çalışıyordur!!
    b) Bir bakkal dükkanında kontörlü telefon gibi insanlara para karşılığı kullandırıyordur!!
    c) Bir telefonla tüm arkadaşlarının ve akrabalarının telefon ihtiyacını karşılıyor demektir!!
    Neden: Bu tarife bireysel faturalı hat aboneleri için çıkarıldığından dolayı hattın yasal sahibinin kendi ihtiyaçları için kullanması için düşünülmüştür. Yukarıdaki kullanım şartları tamamen kötü amaçlı kullanımlara yönelik bir kısıtlamadır!

    Sonuç: Şu anda Türkiye'de en avantajlı tarife yine bu tarifedir. Tarifenin dikkatle incelenmesini ve forum üyelerine farklı bilgiler verilmemesini rica ediyorum. Sorularınız olursa memnuniyetle yardımcı olurum.

    İyi forumlar



    Arkadaşlar tamamen doğru arkadaşın söyledikleri şimdi bende inanmayarak aradım müşteri hizmetlerini arkadaşın örneklemelerini okudum müşteri hizmetlerine tamamen doğrudur dediler extra ücret için 2 koşulunda gerçekleşmesi gerekiyormuş.



    Dostum teşekkür ederim, amacım doğru edindiğim bilgileri arkadaşlara paylaşmaktı. Fakat birçok kişi konuyla ilgili eksik bilgi yüzünden ağır eleştirilerde bulunuyorlar. Ben yardımcı olmaya çalıştım. Bilgi paylaştıkça çoğalır..




  • bu bir değil iki değil üç değil AVEA'nın yaptığı ne doğru düzgün müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorum nede herhangi bir hizmet alabiliyorum saçma sapan mesajlar , gönderilen mesajları anlamak için kahin olmak yada tutmak gereken durumlar bugünkü mesajda bardağı taşıran son damla oldu.gittim vodafone'na 1 sınırsız hattım ve 4 kontörlü hattımı taşıdım.bu ne ya her defasında sinir krizleri geçiriyorum ne çözüm buluyorlar nede çözüm üretiyorlar bu kadar amatör bir şirket olamaz bizim köşedeki mehmet efendinin bakkal dükkanı bile AVEA'dan daha iyi yönetiliyordur walla...
    ben günde oratalama 2 saat'e yakın konuşuyorum nasıl ve ne şekilde 75 kişi sınırını gözetleyeceğim , tek tek not almam gerekiyor ancak o şekilde sınırlı tutabilirim..
    yaptılar bir tarife yüzüne gözüne bulaştırdılar bu kadar basit , artık ağızlarınla kuş tutsalar bile nafile yazık hemde çok yazık...
    bugün akşam saatlerinde hattımı taşıdığım bayide inanın kuyruk vardı !!! yaklaşık 45 dakika bekledikten sonra ancak işlem yapabildim herkes AVEA'dan ayrılıyordu , bence böyle bir şirketede müstahak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan

    Herkesin kendi tercihidir tarife ve operatör değiştirmek. Sadece Avea nın yapmış olduğu değişikliği yanlış anlamamanız için bu konuyu açtım. Turkcell in tarife detaylarını okursanız orada
    *Turkcell abonenin kullanımını inceleme ve kötü niyetten kuşkulandığı takdirde, aboneyi uyarma, kampanya kullanımından çıkarma, gerekirse hattı kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.

    bu şekilde bir açıklama bulunmaktadır! O tarifede de bu şekilde parantez içinde kullanım koşulları olduğunu unutma geçtiğinde!!



    turkcell bu güne kadar kimseyi tarife dışına atmadı.

    tehditvari sms göndermedi.

    sapla samanı karıştırmayınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis


    quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan

    Herkesin kendi tercihidir tarife ve operatör değiştirmek. Sadece Avea nın yapmış olduğu değişikliği yanlış anlamamanız için bu konuyu açtım. Turkcell in tarife detaylarını okursanız orada
    *Turkcell abonenin kullanımını inceleme ve kötü niyetten kuşkulandığı takdirde, aboneyi uyarma, kampanya kullanımından çıkarma, gerekirse hattı kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.

    bu şekilde bir açıklama bulunmaktadır! O tarifede de bu şekilde parantez içinde kullanım koşulları olduğunu unutma geçtiğinde!!



    turkcell bu güne kadar kimseyi tarife dışına atmadı.

    tehditvari sms göndermedi.

    sapla samanı karıştırmayınız.



    Amacım Turkcell i kötülemek değildi. Bu tarz kampanyalarda kullanım koşulları çok önemlidir. Aynı problem veya farklı bir problem ile karşılaşmaması için arkadaşı uyardım sadece. Avea nın savunmasında da bu madde yer almakta ve tamamen bu madde sayesinde haklı çıkıyorlar. Bu yüzden uyarma gereği hissettim.




  • aveanın savunulacak bir tarafı yok.

    kısaca döneklik yaptım demiyorda, kıvırtıyor işte...
  • arkadaşalar msj 50 sefer okudum.msjın türkçe açıklaması bu ve müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor.3000dkyı 75 kişiyle kulanabilrisin konuşma süren 3000 dkdır.bundan başka bunun bir açıklaması yoktur
  • Demek ben okuduğumu doğru anlıyormuşum ve avea'nın metin yazarları Türkçe biliyormuş. Çünkü en baştan itibaren böyle anlaşmıştım.

    Aksi halde gerçekten rezalet bir durum olacaktı.

    Ayda 100 farklı kişi ile 1'er dk konuşan kişi son 25 kişi (dakika) için ekstra ücret ödeyecek, 75 kişi ile 2999 dk konuşan bişi 67 lira ödeyecek, olacak iş değil.

    En baştan güzel haber

    Yalnız bu durum Avea'nın müşterilerine saygısız bir şekilde tarife değiştirdim diye haber vermesi gerçeğini değiştirmiyor elbette....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis


    aveanın savunulacak bir tarafı yok.

    kısaca döneklik yaptım demiyorda, kıvırtıyor işte...




    benim asıl merak ettiğim konu bu olaylardan sonra acaba kaç bin kişi hattını iptal ettirdi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkay23

    arkadaşalar msj 50 sefer okudum.msjın türkçe açıklaması bu ve müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor.3000dkyı 75 kişiyle kulanabilrisin konuşma süren 3000 dkdır.bundan başka bunun bir açıklaması yoktur


    Mesajda yanlış anlaşılıyor. Fakat müşteri hizmetlerini ararsan daha doğru bilgilendirme yapılacaktır sana.. Benim yukarıda yazdıklarımıda müşteri hizmetlerine teyid et ve aklına takılan her soruyu sor. Mesaja bakma, yazan sarhoş muş heralde yazarken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth



    Ayda 100 farklı kişi ile 1'er dk konuşan kişi son 25 kişi (dakika) için ekstra ücret ödeyecek, 75 kişi ile 2999 dk konuşan bişi 67 lira ödeyecek, olacak iş değil.

    En baştan güzel haber

    Yalnız bu durum Avea'nın müşterilerine saygısız bir şekilde tarife değiştirdim diye haber vermesi gerçeğini değiştirmiyor elbette....



    böyle bir durum olabilirmi ? kim konuştuğu kişilerin hesabını tutuyorki bu ülkede 1 kişi söyleyin bana lütfen..
    bu tarife resmen müşteriyi nasıl sömürürüm tarifesi olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkay23

    arkadaşalar msj 50 sefer okudum.msjın türkçe açıklaması bu ve müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor.3000dkyı 75 kişiyle kulanabilrisin konuşma süren 3000 dkdır.bundan başka bunun bir açıklaması yoktur


    Mesajda yanlış anlaşılıyor. Fakat müşteri hizmetlerini ararsan daha doğru bilgilendirme yapılacaktır sana.. Benim yukarıda yazdıklarımıda müşteri hizmetlerine teyid et ve aklına takılan her soruyu sor. Mesaja bakma, yazan sarhoş muş heralde yazarken.


    arkadaşım ya böyle değilse sonra borcu müşteri hizmetlerimi ödeyecek internette yazan açıklamadada msjla yanı kapıya çkıyor.yani bu işin şakası olmaz fatura kitlerse kalırız anim allah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkay23

    arkadaşalar msj 50 sefer okudum.msjın türkçe açıklaması bu ve müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor.3000dkyı 75 kişiyle kulanabilrisin konuşma süren 3000 dkdır.bundan başka bunun bir açıklaması yoktur


    Bir de şunu okuyun, bakalım anladığınız değişecek mi

    "...bir fatura döneminde ilgili hattan aranan farklı telefon numarası sayısının 75'i aşması ve aynı fatura döneminde tarifeye kayıtlı olarak kullanılan hat başına toplam yurt içi arama süresinin 3.000 dakikayı geçmesi halinde, yurt içi her yönü aramanın dakikasının KDV ve ÖIV dahil 0.12 TL üzerinden ücretlendirilir."

    Sizin anladığınız gibi olsa, "75'i aşmasından sonra cümle ikinci kez "aynı fatura döneminde" diyerek başlamaması gerekir.

    Yani burada birden fazla şartın aynı anda yerine getirilmesi gereği belirtiliyor "Türkçe" olarak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkay23


    quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkay23

    arkadaşalar msj 50 sefer okudum.msjın türkçe açıklaması bu ve müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor.3000dkyı 75 kişiyle kulanabilrisin konuşma süren 3000 dkdır.bundan başka bunun bir açıklaması yoktur


    Mesajda yanlış anlaşılıyor. Fakat müşteri hizmetlerini ararsan daha doğru bilgilendirme yapılacaktır sana.. Benim yukarıda yazdıklarımıda müşteri hizmetlerine teyid et ve aklına takılan her soruyu sor. Mesaja bakma, yazan sarhoş muş heralde yazarken.


    arkadaşım ya böyle değilse sonra borcu müşteri hizmetlerimi ödeyecek internette yazan açıklamadada msjla yanı kapıya çkıyor.yani bu işin şakası olmaz fatura kitlerse kalırız anim allah



    orası kesin binlerce kişiye kitleyecekler faturaları bu şekilde
    kim konuştuğu kişilerin sayılarını aklında tutuyor bu ülkede !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkay23


    quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkay23

    arkadaşalar msj 50 sefer okudum.msjın türkçe açıklaması bu ve müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor.3000dkyı 75 kişiyle kulanabilrisin konuşma süren 3000 dkdır.bundan başka bunun bir açıklaması yoktur


    Mesajda yanlış anlaşılıyor. Fakat müşteri hizmetlerini ararsan daha doğru bilgilendirme yapılacaktır sana.. Benim yukarıda yazdıklarımıda müşteri hizmetlerine teyid et ve aklına takılan her soruyu sor. Mesaja bakma, yazan sarhoş muş heralde yazarken.


    arkadaşım ya böyle değilse sonra borcu müşteri hizmetlerimi ödeyecek internette yazan açıklamadada msjla yanı kapıya çkıyor.yani bu işin şakası olmaz fatura kitlerse kalırız anim allah


    Dostum adamların iletmek istediği 3000 dakika VE 75 numara aynı anda aşıldığında problem olur. aradaki "VE" anlaşılmasını zorlaştırıyor. VEYA dese idi o zaman işin boyutu herkesin anladığı gibi olacaktı. İnternet sitesinde açıklamada yukarıda özetlediğim şekilde bir durum çıkıyor ortaya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildermess


    quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis


    aveanın savunulacak bir tarafı yok.

    kısaca döneklik yaptım demiyorda, kıvırtıyor işte...




    benim asıl merak ettiğim konu bu olaylardan sonra acaba kaç bin kişi hattını iptal ettirdi ?




    Doğru dürüst açıklama yapmadıklarından 10 000 lerce kişi ilk tepki olarak geçti.

    Herkes taşıma için gittiği yerde sıra olduğundan bahsediyor. Benim çevremde de birçok kişi taşıdı hattını Turkcell'e...

    Ben de taşıyacakken, bu konunun netleşmesi için yarını bekleme kararı almıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth


    quote:

    Orijinalden alıntı: wildermess


    quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis


    aveanın savunulacak bir tarafı yok.

    kısaca döneklik yaptım demiyorda, kıvırtıyor işte...




    benim asıl merak ettiğim konu bu olaylardan sonra acaba kaç bin kişi hattını iptal ettirdi ?




    Doğru dürüst açıklama yapmadıklarından 10 000 lerce kişi ilk tepki olarak geçti.

    Herkes taşıma için gittiği yerde sıra olduğundan bahsediyor. Benim çevremde de birçok kişi taşıdı hattını Turkcell'e...

    Ben de taşıyacakken, bu konunun netleşmesi için yarını bekleme kararı almıştım.


    Bende son anda vazgeçtim. Şu haliyle bile bana fazlasıyla yeter.




  • Aradağınız kişileri aklınızda tutmanıza gerek yok :) Ay ortasında kullanıdığınız dakikayı öğrenip 3000 dakikaya yaklaşıp yaklaşmadığınızı kontrol etmeniz yeterli olacaktır bence onun dışında aramalarınız 3000 dakikayı bulmadığı sürece 500 farklı numara arayın isterseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkay23

    arkadaşalar msj 50 sefer okudum.msjın türkçe açıklaması bu ve müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor.3000dkyı 75 kişiyle kulanabilrisin konuşma süren 3000 dkdır.bundan başka bunun bir açıklaması yoktur


    Bir de şunu okuyun, bakalım anladığınız değişecek mi

    "...bir fatura döneminde ilgili hattan aranan farklı telefon numarası sayısının 75'i aşması ve aynı fatura döneminde tarifeye kayıtlı olarak kullanılan hat başına toplam yurt içi arama süresinin 3.000 dakikayı geçmesi halinde, yurt içi her yönü aramanın dakikasının KDV ve ÖIV dahil 0.12 TL üzerinden ücretlendirilir."

    Sizin anladığınız gibi olsa, "75'i aşmasından sonra cümle ikinci kez "aynı fatura döneminde" diyerek başlamaması gerekir.

    Yani burada birden fazla şartın aynı anda yerine getirilmesi gereği belirtiliyor "Türkçe" olarak


    inşallah öyledir ama sanırım 59 ytlye 6000 dk turkcell e geçcem 5000 turkcell içi 1000dk diğer operatörler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth


    quote:

    Orijinalden alıntı: wildermess


    quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis


    aveanın savunulacak bir tarafı yok.

    kısaca döneklik yaptım demiyorda, kıvırtıyor işte...




    benim asıl merak ettiğim konu bu olaylardan sonra acaba kaç bin kişi hattını iptal ettirdi ?




    Doğru dürüst açıklama yapmadıklarından 10 000 lerce kişi ilk tepki olarak geçti.

    Herkes taşıma için gittiği yerde sıra olduğundan bahsediyor. Benim çevremde de birçok kişi taşıdı hattını Turkcell'e...

    Ben de taşıyacakken, bu konunun netleşmesi için yarını bekleme kararı almıştım.



    Az önce arkadaşım aradı, Hattını turkcell'e geçirmek için gittiğini ve çok sıra olduğunu söyledi. Hatta okadar sıraq beklemesine rağmen sim kart kalmadığından alamadığını söyledi :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildermess


    quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth



    Ayda 100 farklı kişi ile 1'er dk konuşan kişi son 25 kişi (dakika) için ekstra ücret ödeyecek, 75 kişi ile 2999 dk konuşan bişi 67 lira ödeyecek, olacak iş değil.

    En baştan güzel haber

    Yalnız bu durum Avea'nın müşterilerine saygısız bir şekilde tarife değiştirdim diye haber vermesi gerçeğini değiştirmiyor elbette....



    böyle bir durum olabilirmi ? kim konuştuğu kişilerin hesabını tutuyorki bu ülkede 1 kişi söyleyin bana lütfen..
    bu tarife resmen müşteriyi nasıl sömürürüm tarifesi olmuş



    Ben de olamazlığını vurgulamaya çalışıyorum zaten

    Avea bu tarifeyi eline yüzüne bulaştırdı. Öyle bi lanse ettiler ki, "götürün, sebil". E bu bizim millete söylenir mi?

    Sağolsun halkımız "hak" konusunda çok hassas olduğundan, benim 10 000 dakikam var, arar açık bırakırım, kimse karışamaz yaklaşımına girdi. Ama şunu unuttu, karşısındakiler de "Türk".

    Ve Avea'nın yapıtığı da aynı saçmalıkta ve yakışıklıksızlıkta oldu.

    En başta "Her Yöne 3000 dk, 67 lira" demiş olsalardı, zaten herkes yine tercih ederdi. Boşuna dememiş büyükler "Büyük lokma yut, büyük laf etme"...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.