arkadaşalar msj 50 sefer okudum.msjın türkçe açıklaması bu ve müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor.3000dkyı 75 kişiyle kulanabilrisin konuşma süren 3000 dkdır.bundan başka bunun bir açıklaması yoktur
Bir de şunu okuyun, bakalım anladığınız değişecek mi
"...bir fatura döneminde ilgili hattan aranan farklı telefon numarası sayısının 75'i aşması ve aynı fatura döneminde tarifeye kayıtlı olarak kullanılan hat başına toplam yurt içi arama süresinin 3.000 dakikayı geçmesi halinde, yurt içi her yönü aramanın dakikasının KDV ve ÖIV dahil 0.12 TL üzerinden ücretlendirilir."
Sizin anladığınız gibi olsa, "75'i aşmasından sonra cümle ikinci kez "aynı fatura döneminde" diyerek başlamaması gerekir.
Yani burada birden fazla şartın aynı anda yerine getirilmesi gereği belirtiliyor "Türkçe" olarak
inşallah öyledir ama sanırım 59 ytlye 6000 dk turkcell e geçcem 5000 turkcell içi 1000dk diğer operatörler
Aslında çok mantıklı bu tarife, hem de daha ekonomik. Benim düşündüğüm de buydu zaten.
Yalnız şu her yöne 1000 dk'nın takibini yapabilecek miyim endişesi içindeyim ??? Farkında olmadan aşarsam, yine kötü bi sürpriz gelirse...
vodaofne da musterı hızmetlerını alan kodu koyarak aramak konusna en az 15 farklı cevap aldım kımısı ucretsız kımısı ucretlı dıor ! avea mh yeterınce guvenılır degıl bu kampanyanın kosulları bence acık
3000 dakıkayı gecersen ucretlı 75 kısıyı gecersen ucretlı , bunlardan ıkısınden bırınden gerceklesmesı ucretlı zaten ne farkederkı ?
77 tl den kımsede bahsetmıyor ! 75 numarayı gecmeden sınır yok dıe bırsey yok !
Arkadaşlar bence herekes müşteri hizmetlerini arayıp teyit etmeli neden mi? Çünkü size tarifeyi anlattıklarında ses kaydı yapılıyor. herşeyi detayıyla sorun mesele ben 9000 dakika konuşma yaptım ama o ay içinde aradığım farklı numara sayısı 70 bu şekilde faturam 67 TL mi gelecek? diye ve bunun tam tesrsini sorun. ileride söyelediklerinin zıttı gelişirse genel müdürlüğü arayıp şu tarihte yaptığım görüşmede bana bu bilgi verildi demeniz yeterli olacaktır. Büyük bir firma beni daha önce böyle mağdur etmeye çalışmıştı fakat ses kayıtlarının yapıldığını ve dinlenmesini istedim ve sorun çözülmüştü.
Cebe gelen smsi birisi yazabilir mi
75 den az sınırsız konuşma olayının gerçekleşmesi imkansız diyorum ve yakında bir mesaj daha alacaksınız
Avea'dan 'her yöne sınırsız' açıklaması
GSM operatörü AVEA, 'her yöne sınırsız' tarifesi ile ilgili son günlerde medyada çıkan haberlere yönelik bir açıklama yaptı. Avea kurumun itibarının zedelendiğini belirtiyor...
Şirketimizin Şubat 2009�da kamuoyuna duyurduğu ve müşteri alımına başladığı Her Yöne Özgürlük (Her Yöne Sınırsız) tarifesine ilişkin olarak, son dönemde medyada gerçeklerle bağdaşmayan, gerek okurları gerekse müşterilerimizi yanlış yönlendirerek kurumumuz itibarını zedeler nitelikte bazı haberlerin yayınlandığını görmekteyiz. Bu doğrultuda Şirketimiz tarafından basında yer alan çeşitli iddialara açıklık getirmek ve tüketicileri doğru bilgilendirmek mecburiyeti doğmuştur.
Öncelikli olarak belirtmek isteriz ki Şirketimiz, kurulduğu günden bu yana Türkiye GSM pazarına rekabeti getirmiş, daima yenilikçi tarife, ürün ve servisleriyle pazardaki dengeleri tüketici ihtiyaçları doğrultusunda değiştirmiş; tüketiciler nezdinde rekabetin gerçek destekleyicisi ve temsilcisi olmuştur.
Tüketicilerin mobil hizmetlerden en avantajlı ücretlerle faydalanabilmelerini sağlamak amacıyla Şirketimiz, 2009 yılının Şubat ayında ülkemizde ilk ve tek olan Her Yöne Özgürlük tarifesini müşterilerinin beğenisine sunmuştur.
Her Yöne Özgürlük tarifesi, sunmakta olduğu fırsatlar dolayısıyla GSM sektöründe bir ilki başlatmış ve Avea dışındaki diğer operatörlerin de tarife ücretlerini yeniden gözden geçirmelerine ve tüketici yararına tarifeler sunmalarına vesile olmuştur.
Son dönemde medyaya yansıyan haberlere konu olan Her Yöne Özgürlük tarifemizin kullanım esasları Avea’nın tabi olduğu mevzuat kapsamında belirlenmiş ve telekomünikasyon sektörü düzenleyici otoritesi olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na bildirim yapılarak yürürlüğe konulmuştur.
Tarifenin makul kullanım esasları da, tüm Avea abonelerinin sağlıklı hizmet alabilmelerinin sağlanması, hizmet kalitesi kriterlerinin karşılanması ve haberleşmenin sürekliliğinin sağlanması gibi yükümlülüklerin yerine getirebilmesinin temini amacıyla önceden belirlenmiş ve tüketicilere ilgili mecralarda duyurulmuştur. Belirlenen esaslar, makul kullanım esasları olarak ifade edilmekte; aynı şekilde diğer işletmecilerin de “adil kullanım” ve benzeri isimler altında benzer uygulamaları bulunmaktadır.
Medyada da zaman zaman yer aldığı üzere, Her Yöne Özgürlük tarifesi kapsamında haberleşme amacından tamamen bağımsız makul kullanım dışı kullanımlarla karşılaşılmış ve halen karşılaşılmaktadır.
Yaşanan bu durum nedeniyle, tüm tüketicilerin iletişim hakkını gereği gibi sağlamak amacıyla, Şirketimiz tarafından ilk olarak 24 Temmuz 2009 tarihinde, makul kullanım esasları dışına çıkmış olduğu gözlenen abonelerimize öncelikle bilgilendirme amaçlı bir SMS gönderilmiştir.
Bu hatırlatmalara rağmen makul kullanım esaslarına uymayan abonelerimizin hatları, müşteri memnuniyeti ilkelerimiz çerçevesinde, müşterilerimizin kullanım alışkanlıkları göz önünde bulundurularak ve ilgili yasal düzenlemelere uygun olarak, 7 Ağustos 2009 tarihinde bu defa Her Yöne 1000 tarifesine aktarılmıştır.
Önemle belirtmek isteriz ki, çeşitli basın mecralarında ifade edildiği şekilde hiçbir abonemizin hattı kapatılmamıştır ve tarife koşullarında herhangi bir değişiklik yapılmamıştır. Sadece ilgili yasal düzenlemeler çerçevesinde tarifemiz sözleşmesindeki makul kullanım şartlarına uymayan abonelerin tarifeleri Her Yöne 1000 olarak değiştirilmiştir. Bu uygulama yasal olmasının yanı sıra, tüm abonelerimizin haklarını da koruyucu mahiyettedir.
benim bin dakikayı niye kapattıklarını açıklayabilirmi acaba
quote:
Orijinalden alıntı: alikuşcu
benim bin dakikayı niye kapattıklarını açıklayabilirmi acaba
bence AVEA'nın yaptıklarında mantık aramayın
Sabahtan beri tarifeyi anlamaya çalışıyordum konuyu açan arkadaşa teşekkürler.
Herşey iyi güzelde bu 75 numara sınırı çok tehlikeli bence.. Sebebine gelirsek benim bu tarifeyi seçmemdeki amaç eşimin ve benimailemdeki herkesle rahat rahat konuşmak ev telefonunu kullanmamaktı ki bu ay ilk defa ev telefonu 9,33 lira geldi.
Şimdi ben telefona bakıyorum sadece birkaç günlük aramalar 30-40 farklı numara... Bunların içinde banka telefonları , internetten alış-veriş yaptığım yerlerin telefonları , kargo telefonları vs.. birçok yer var...
Bence 75 numara çok az... madem ticaret için kullanıldığını düşünüyorsun 5000 dk yap 4000 dk yap ama numara sınırı koyma hiç kafaları çalışmıyor mu nedir?
TARİFENİN YENİ ADI
HER AN EL BOMBASI!
Hep sabit faturadan sıkıldınızmı. Her an el bombası tarifesi tam size göre. Ayda 77 liraya elinize bi bomba versek, kimi ay 77 göndersek sonra ki ay aynı kullanıma 777 göndersek memnun kalmazmısınız..
3000 dk ve 75 kişi dedik ama yarın bakarsan biden ve olmuş veya dimi
heyecan adrenalin ve zevk..
hepsi her an el bombası tarifesinde
arkadaşlar bizim hat kesim tarihi 27 si ben ayın 1 i gibi turkcelle geçcem.8-10 ytl gibi bir fatura gelir dimi?kesin olark bunu öğrenemek istiyorum.tşkler
quote:
Orijinalden alıntı: s.volkan
TARİFENİN YENİ ADI
HER AN EL BOMBASI!
Hep sabit faturadan sıkıldınızmı. Her an el bombası tarifesi tam size göre. Ayda 77 liraya elinize bi bomba versek, kimi ay 77 göndersek sonra ki ay aynı kullanıma 777 göndersek memnun kalmazmısınız..
3000 dk ve 75 kişi dedik ama yarın bakarsan biden ve olmuş veya dimi
heyecan adrenalin ve zevk..
hepsi her an el bombası tarifesinde
quote:
Orijinalden alıntı: s.volkan
Cebe gelen smsi birisi yazabilir mi
"Tarifenizin 10000dk siniri kalkmistir.Aylik yurtici arama suresi 3000dk VE aranan farkli telefon no.lari 75'i asarsa,yurtici heryonu 12 Kr/dk'ya arayabilirsiniz"
Harfi harfine bu şekilde "ve"yi büyük yazmışlar.
aynen böle ise
sınır kalkmış doğru
iki şart sağlanmalı..
Mesaj bana ilk geldiğinde ilk farkettiğim şey mesajdaki büyük harflerle yazılan VE kelimesiydi ve orda dedim bu bir kelime oyunu değilse hiç sorun etmeye değmez, aynen kullanmaya devam dedim. Şimdi görüyorum ki büyük ihtimalle o VE kelimesi benim anladığım gibiydi yani VEYA değildi, bu nedenle de 3000 dk.yı geçinceye kadar kaç kişiyi ararsak arayalım sorun yok demekti. 50 saat eder bu süre ve ortalama günde 1,5saatlik görüşme hakkı veriyor. Bunu da 75ten çok farklı numara ararsak. Önceden 5,5saatti. Günde toplam 1,5 saati geçmeyecek ve 75ten çok farklı numara aramayacak kişiler bence hiç kafaya takmasınlar. Öte yandan 75ten az kişi arayacak olan içinse 3000dk. zaten sınır olmuyor. Adamlar her iki şartı da gerçekleştirirsek geri kalanda faturaya ekleme yapacaklarını söylemişler. Ama bizim insanımız hata etmiş, 75 kişiden çok farklı numara+3000dk.dan çok görüşme süresi şartının ikisini değil de birini gerçekleştirirsek diye düşünüp hattını iptal etmiş veya taşımış. Bence şu durumda bile hâlâ en avantajlı görüşme süresi tanıyan şebeke avea. Şimdi geçiş yapanlar hata yaptıklarını anlayınca ne olacak bu sefer? Bu bence aveanın mesajla ilgili hatası değil bizim cahilliğimiz, okuduğunu anlamadaki yetersizliğimiz, tezcanlılığımızdan kaynaklanan ve acele aldığımız karar neticesinde yapılan kişisel bir hatadır. Ben avea kullanmaya devam ediyorum. 3000dk.yı aşmam bence mümkün değil, zaten hadi bugün 2 saat aralıksız görüşme yapsam, diğer günlerde daha az konuşsam bu dengelenecektir. Bu süre aşılmadıkça kaç kişiyi ararsak arayalım sorun yoksa kullanmaya devam.
rakip taride 20 lira daha ucuz..
kimse hata görmez.iyiki geçmişiz derler
quote:
Orijinalden alıntı: s.volkan
TARİFENİN YENİ ADI
HER AN EL BOMBASI!
Hep sabit faturadan sıkıldınızmı. Her an el bombası tarifesi tam size göre. Ayda 77 liraya elinize bi bomba versek, kimi ay 77 göndersek sonra ki ay aynı kullanıma 777 göndersek memnun kalmazmısınız..
3000 dk ve 75 kişi dedik ama yarın bakarsan biden ve olmuş veya dimi
heyecan adrenalin ve zevk..
hepsi her an el bombası tarifesinde
Taktım kulaklığı, defalarca deneye deneye avea müşteri hizmetlerini düşürdüm. Halen de kulaklıkla bekliyorum, 30 dk yı devirdik, bakalım ne zaman bağlanacak.
Tarifeyle ilgili bir ses kaydı var; "10 000 dakika sınırı kaldırılmıştır" diyor.
Yanlış tahmin etmiyorsam, gerçekten 75 kişiden az görüşme yapılırsa bundaki süre sınırını kaldırmışlar. 75 kişiden fazla görüşme yapılırsa aylık sınır 3000 dk.
Tarife detaylarını yazan aklıevvel; "75 kişiden fazla kişi ile görüşme yapan abonelerimiz için aylık ücretsiz görüşme süresi 3000 dk'dır. Bunu sınırı aşan görüşmeler, dakikası 12 kuruş üzerinden ücretlendirilecektir. 75 kişiyi aşmayan abonelerimiz için dakika sınırı bulunmamaktadır" yazsa. Bu kadar kızılca kıyamet kopmayacak.
Ya da en azından Turkcel gibi SSS eklersin tarife açıklamalarına, örneklendirerek insanları bilgilendirirsin.
İki satır yazı yazmaktan eğriniyorlar, gecenin saat 01'i olmuş halen müşteri hizmetleri cevap veremiyor telefona.
Be adam hadi baştan yazmadın, onbinlerce hat taşıma talebi, internette aleyhine protesto sitesi kurulmuş, forumlar çalkalanıyor anlaşılamadı diye, müşteri hizmetlerine gelen her 1000 telefondan en az 990 tanesi bu tarife üzerinedir. Yapsana bi açıklama, bu ne aymazlık, bu ne cehalet, bu ne vurdum duymazlık???
Yuh diyorum bu işleri organize eden ve yöneticiyim diye maaş alıp ceplerine koyanlara.
Bu arada ben mesajı yazarken hat 34. dakikada koptu...
45 dakika beklemenin ardından müşteri hizmetlerinden Irmak hanıma ulaştım...
BEN - İyi geceler Irmak hanım. Her yöne özgürlük tarifenizdeki değişiklik ile ilgili olarak internetteki bilgiler yetersiz olduğu için bilgi almak istemiştim. MT - Hemen bilgi vereyim. Tarifemizdeki 10.000 dakika sınırı kaldırılmıştır. SADECE AYDA 75 NUMARADAN FAZLA NUMARAYI ARARSANIZ 3000 DAKİKA İLE SINIRLANDIRILIRSINIZ VE EK ÜCRETE TABİ TUTULURSUNUZ. BEN - Teyit etmek için soruyorum, Toplam konuştuğum 10 numara ile aylık 5000 ya da 6000 dakika konuştuğumda 67 lira ödeyeceğim. MT - 75 KİŞİYİ AŞMADIĞINIZ SÜRECE 5000 DAKİKA DA KONUŞSANIZ, DAHA FAZLA DA KONUŞSANIZ FATURANIZ 67 LİRA OLACAK BEN - TEŞEKKÜR EDERİM, İYİ ÇALIŞMALAR MT - BEN TEŞEKKÜR EDERİM
- OLAY NETLEŞMİŞTİR ARKADAŞLAR... -
Sonuç, benim gibi kişisel kullananlar açısından değişen herhangi bir şey yok. Ancak iş icabı hem çok farklı numaraları arayan hem de 3000 dakikayı aşan bireyler açısından bir sıkıntı var.
Kurumsal hat kullananlar eski koşullarla mı devam edecek ? Bu değişiklik bireysel hatlar için sanırım, kurumsal sayfasında hala eski açıklamalar var.