Şimdi Ara

//// AVEA HERYÖNE SINIRSIZ TARİFE DETAYLARI!! \\\\

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
5.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tarife ile ilgili kesin ve net bilgi aşağıdaki gibidir!

    1- 10 000 dakika sınırı ortadan kaldırılmıştır.!!!
    2- 3 000 dakika sınırı hattı ticari amaçlı kullananlar ve 67 TL lik hat üzerinden kazanç sağlamak isteyenler için konulan bir sınırlamadır!!
    3- 75 kişi sınırlaması yine aynı şekilde ticari amaçlı kullanımlar için getirilmiş bir sınırdır.
    4- Kullanılan dakikaları "DAKIKA yazıp 6000" Aranılan kişi sayısını ise "KULLANIM yazıp 6000" e mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.


    Örnekler:
    1- 2 999 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı ise 200! = Bu durumda size gelecek fatura 67.00 TL
    Neden: Tarife bireysel kullanıcılar için yapılmış olup normal bir insanın bir aylık süre içinde ortalama görüşmeleri ve ihtiyaçları düşünüldüğünde bu süre yeterlidir!

    2- 8 000 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı ise 25 = Bu durumda size gelecek fatura 67.00 TL
    Neden: Tarife ile 3 000 dakika sınırlaması sadece ticari kullanıldığı düşünülen(75 numara ve üstü) ve normal kullanımın üstünde bir kullanım yapanlar için konulan bir sınır olduğu için bu tarife kesinlikle 3 000 dakika ile sınırlı değildir!

    3- 8 000 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı 450 = Bu durumda size gelecek fatura çok yüksek bir tutar olacaktır!
    Neden: Normal bi insan bir ay boyunca birbirinden farklı 450 kişi ile görüşemez. Eğer görüşüyorsa;
    a) İş yerindeki işlerini bu hat ile halledip normalde ödemesi gereken faturalardan büyük oranda kar sağlamaya çalışıyordur!!
    b) Bir bakkal dükkanında kontörlü telefon gibi insanlara para karşılığı kullandırıyordur!!
    c) Bir telefonla tüm arkadaşlarının ve akrabalarının telefon ihtiyacını karşılıyor demektir!!
    Neden: Bu tarife bireysel faturalı hat aboneleri için çıkarıldığından dolayı hattın yasal sahibinin kendi ihtiyaçları için kullanması için düşünülmüştür. Yukarıdaki kullanım şartları tamamen kötü amaçlı kullanımlara yönelik bir kısıtlamadır!

    Sonuç: Şu anda Türkiye'de en avantajlı tarife yine bu tarifedir. Tarifenin dikkatle incelenmesini ve forum üyelerine farklı bilgiler verilmemesini rica ediyorum. Sorularınız olursa memnuniyetle yardımcı olurum.

    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doluhan -- 27 Ağustos 2009; 21:06:02 >







  • Ya bırakın kendinizi kandırıyorsunuz..

    TARİFE BİR KERE YENİLER İÇİN 77 LİRA..

    BAKIYORUM BEN BUGÜN CEP LİMİTSİZ HERKESLE HATTIM İLE..

    AKBANK
    BAKIRKÖY TELEKOM SANTRAL
    BAKIRKÖY TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ
    İSTANBUL TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ
    GARANTİ POS DESTEK
    PARÇA KONTÖR SATTIĞIM BAYAN PARASINI GETİRMEDİ ARADIM
    AVCILAR TÜRK TELEKOM BAYİ
    AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    BAŞKA BİR ŞUBEMİZ
    BABAM
    3 TANE NİYE ARADIĞIMI BİLMEDİĞİM NUMARA
    SINIRSIZ TARİFE ALMAK İSTEYEN BİR ARKADAŞIM
    ANNEM
    KANKAM 10 SN
    Abim
    BAHİS İÇİN PARA YATIRMAK GEREKİYORDU KIBRISLI BİR ŞİRKETE :D Adamların Türkiye bürosu
    ve bunun için başka arkadaşım..

    Ayrı ayrı aradığım insanlar..Bunları bir çok defa aradım..ve sadece bugün..

    19 farklı arama..

    Ay sonuna kadar bu rakam 150 yi rahat bulur..

    Nasıl bir ticari yaklaşım var bu işte söylermisiniz ?

    TÜRKİYENİN EN KÖTÜ SINIRSIZ TARİFESİ AVEADADIR..

    BU KADAR İDDALIYIM




  • Şu anda yeni abone olacaklar ve numarasını avea ya taşıyacaklar için 77 tl ücretlendirlmektedir. Sizin aramış olduğunuz firmalar veya kişiler ile yaptığınız görüşmeler 3 000 dakikayı zaten aşmaz! bunun dışında 75 numara sınırlaması yukarıdada açıkladığım gibi 3 000 dakikanın üzerinde görülmeler için geçerlidir.
  • İyi bakalım

    Dakika ve kişi sınırınıda geçip

    Hangi Akıllı yeni abone 77 verecek merak ediyorum..

    Gideirm Turkcell sınırsıza veririm 79

    Zaetn toplum %60 ı Turkcelli..

    5000 dk turkcell
    1000 dk diğerleri..

    Kolay gelsin siz AVea çalışanlarına..
  • peki iyi güzel anlatmışsınız da avea niye böyle diktatör gibi haber vermeden yetersiz Türkçe yle mesaj bilgilendirmesi yapıyor ben dahil bir çok kişi avea ya karşı artık 9 senedir aria a dan sonra avea kullanıyorum yarın ilk iş vodafone geçeceğim değer mi bu kadar müşteri kaybına
  • İnsanları pişman ve mağdur ettiler. Özüleri ise kabahatlerinden büyük.
    Şu anki haliyle yeni abone olacaklar için hiçbir avantajı yok.
    Eski aboneler için ise karşılaştıkları muamele başlı başına tarife ve aveadan ayrılma sebebidir.
    Ben öyle yaptım. Aklı başında olanlarında böyle davranacağını düşünüyorum.
  • Herkesin kendi tercihidir tarife ve operatör değiştirmek. Sadece Avea nın yapmış olduğu değişikliği yanlış anlamamanız için bu konuyu açtım. Turkcell in tarife detaylarını okursanız orada
    *Turkcell abonenin kullanımını inceleme ve kötü niyetten kuşkulandığı takdirde, aboneyi uyarma, kampanya kullanımından çıkarma, gerekirse hattı kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.

    bu şekilde bir açıklama bulunmaktadır! O tarifede de bu şekilde parantez içinde kullanım koşulları olduğunu unutma geçtiğinde!!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone sınırsız paket
    2 yıl önce açıldı
    Avea Kamu Mega Tarifesi (Referans)
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İvandrago

    peki iyi güzel anlatmışsınız da avea niye böyle diktatör gibi haber vermeden yetersiz Türkçe yle mesaj bilgilendirmesi yapıyor ben dahil bir çok kişi avea ya karşı artık 9 senedir aria a dan sonra avea kullanıyorum yarın ilk iş vodafone geçeceğim değer mi bu kadar müşteri kaybına



    Haklısınız bu konuda önceden bilgilendirme yapsaydı daha iyi olabilirdi. Fakat tarifenin yinede avantajlı olduğu ortada.
  • @ doluhan

    Sen neye dayanarak yardımcı oluyorsun neye dayanarak üyelerin farklı bilgiler verip doğruluğunu sorguluyorsun avea çalışanımısın yoksa...
  • Bende bu hattı kullanıyorum. Aynı problemleri yaşadım!! bugün müşteri hizmetlerine 45 dakikada bağlanabildim ve tüm soruları sorarak cevapları aldım. Forumda yanlış bilgilendirmeler yapılmış. Bu yüzden doğru bilgilendirmeyi ve forumdaki arkadaşları bu konuda aydınlatmak amacıyla açtım. Müşteri hizmetleri ile uzun süren görüşmeler sonunda ikna olabildim. Forumun amacı doğru bilgiyi paylaşmak olduğundan dolayı burada bu konuyla ilgili zaman harcıyorum.
  • @doluhan

    Doğrusu cümlelerden ben de sizin söylediğiniz çıkarımı yaptım. Özellikle bayilere gönderilen ve diğer başlıklardan birinde sunulan belgede "hem 75 kişiyi aşar hem de 3000 dakikayı aşarsan" kısmı web sitesinden daha net şekilde anlaşılabiliyor. Ancak yine de emin olamadım. Diğer arkadaşların anladığı gibi 3000 dakika sonrası her halükarda ücretli ise kesinlikle tarife avantajı kalmayacak. Sizin anlattığınız ve benim de aynı şekilde anladığım şekli ile ise bir çok kullanıcı için tarife avantajlı kalmaya devam edecek.

    Ancak burada önemli olan bu bilgi kirliliği içerisinde sizin kaynağınızın ne olduğu. Sadece duyurudaki cümlelerden anladığımız ise, bu kadar yoruma açık cümleler kullanılmış olması tedirgin edici ve 3000 dakikayı aştığımda faturamın şişeceği korkusunu fazlası ile hissettirici. Bu nedenle kaynağınızı belirtirseniz müteşekkir olurum.
  • yani bu bence gerçek olmuyor çünkü bize gelen msj böyle değil ne yazıkki
  • @kenanmorbulut

    Öncelikle doluhan'ın dediklerini anlayamamışsınız. 10.000 dakikanız 3000 dakikaya inmemiş, bilakis tamamen sınırsız yapılmış, tabii bir ay içerisinde 75 farklı kişiyi aramadığınız sürece. Çok özel durumlar haricinde (iş icabı sürekli farklı numara arayanlar) 75 kişi rakamının az olmadığını düşünüyorum. Elbet herkesin kullanımı değişiktir ancak bir insanın telefonla konuşacak kadar yakın 75 arkadaşının olması çok da mümkün değil. Eğer 3000 dakika sınırı burada anlatıldığı gibi 75 kişi aşılmadığı sürece uygulanmayacaksa evet en iyi tarife bir çok insan için budur. Ben de savunurum.

    Ancak AVEA'nın kötü Türkçe'sine ve habersiz şekilde böyle bir değişime gitmesine, ve tabii ki bu durumu baştan analiz edemeyiş acizliğini ise eleştiririm. Zaten taraftar değiliz, olumlu yönleri takdir, olumsuz yönleri tenkit etmemiz gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarpeNoctem

    @doluhan

    Doğrusu cümlelerden ben de sizin söylediğiniz çıkarımı yaptım. Özellikle bayilere gönderilen ve diğer başlıklardan birinde sunulan belgede "hem 75 kişiyi aşar hem de 3000 dakikayı aşarsan" kısmı web sitesinden daha net şekilde anlaşılabiliyor. Ancak yine de emin olamadım. Diğer arkadaşların anladığı gibi 3000 dakika sonrası her halükarda ücretli ise kesinlikle tarife avantajı kalmayacak. Sizin anlattığınız ve benim de aynı şekilde anladığım şekli ile ise bir çok kullanıcı için tarife avantajlı kalmaya devam edecek.

    Ancak burada önemli olan bu bilgi kirliliği içerisinde sizin kaynağınızın ne olduğu. Sadece duyurudaki cümlelerden anladığımız ise, bu kadar yoruma açık cümleler kullanılmış olması tedirgin edici ve 3000 dakikayı aştığımda faturamın şişeceği korkusunu fazlası ile hissettirici. Bu nedenle kaynağınızı belirtirseniz müteşekkir olurum.


    Müşteri hizmetleri ile görüştüm ve bunlar kayıt altında olan ispatlardır! Bana aynen yukarıda anlattığım gibi bilgi verildi.
    Yinewww.avea.com.tr sitesinde bu kampanya ile ilgili çok detaylı bir şekilde kullanım detayları yeralmakta.

    Gelen mesaj a ilk başta bende neden 3 000 dakika diye itiraz ettim sözleşmede bu yoktu diye itiraz ettim fakat açıklamaları yukarıdaki şekilde oldu.




  • Adamlar nasıl bir tarife çıkarttılar kimse çözemiyor :)
  • Sevgili Doluhan kardeşim,

    Sakın bana Avea'nın yalan söyleyen, insanları küçümseyen (oysa iq seviyesi 80 üstü olduğuna inanmadığım), çoğu zaman sorduğun sorulara yanıt bile veremeyen müşteri temsilcisine inandığını ve ikna olduğunu söyleme.

    Sana sadece tek bir soru sormak istiyorum. Mantığın bu soruya acaba ne yanıt veriyor? Avea 10000 dakikanın çoğu sadece 2000-3000 dakikasını kullanan abonelerini sorgusuz sualsiz heryöne 1000 tarifesine geçirdi. Bunu neden yaptı? Zarar ettiği için. Peki 2000-3000 dakika ile zarar eden bir operatör nasıl olur da sınırları kaldırır? Yazdığın yazıdan anlıyorum ki; ben 74 kişi ile istersem aralıksız 1 ay boyunca telefonu kapatmadan, günde 24 saat bile konusabilirim. Yanılıyor muyum?



    quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan

    Bende bu hattı kullanıyorum. Aynı problemleri yaşadım!! bugün müşteri hizmetlerine 45 dakikada bağlanabildim ve tüm soruları sorarak cevapları aldım. Forumda yanlış bilgilendirmeler yapılmış. Bu yüzden doğru bilgilendirmeyi ve forumdaki arkadaşları bu konuda aydınlatmak amacıyla açtım. Müşteri hizmetleri ile uzun süren görüşmeler sonunda ikna olabildim. Forumun amacı doğru bilgiyi paylaşmak olduğundan dolayı burada bu konuyla ilgili zaman harcıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arenwap

    Adamlar nasıl bir tarife çıkarttılar kimse çözemiyor :)




    Çözülemiycek birşey yok, sadece atılan mesaj ortalığı karıştırıyor. Mesajı anlamak gerçekten çok zor. Bu yüzden böyle bir durum ortaya çıktı. Keşke bu kadar insana daha detaylı açıklanan bir mesaj yada mms atsalardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Sevgili Doluhan kardeşim,

    Sakın bana Avea'nın yalan söyleyen, insanları küçümseyen (oysa iq seviyesi 80 üstü olduğuna inanmadığım), çoğu zaman sorduğun sorulara yanıt bile veremeyen müşteri temsilcisine inandığını ve ikna olduğunu söyleme.

    Sana sadece tek bir soru sormak istiyorum. Mantığın bu soruya acaba ne yanıt veriyor? Avea 10000 dakikanın çoğu sadece 2000-3000 dakikasını kullanan abonelerini sorgusuz sualsiz heryöne 1000 tarifesine geçirdi. Bunu neden yaptı? Zarar ettiği için. Peki 2000-3000 dakika ile zarar eden bir operatör nasıl olur da sınırları kaldırır? Yazdığın yazıdan anlıyorum ki; ben 74 kişi ile istersem aralıksız 1 ay boyunca telefonu kapatmadan, günde 24 saat bile konusabilirim. Yanılıyor muyum?



    quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan

    Bende bu hattı kullanıyorum. Aynı problemleri yaşadım!! bugün müşteri hizmetlerine 45 dakikada bağlanabildim ve tüm soruları sorarak cevapları aldım. Forumda yanlış bilgilendirmeler yapılmış. Bu yüzden doğru bilgilendirmeyi ve forumdaki arkadaşları bu konuda aydınlatmak amacıyla açtım. Müşteri hizmetleri ile uzun süren görüşmeler sonunda ikna olabildim. Forumun amacı doğru bilgiyi paylaşmak olduğundan dolayı burada bu konuyla ilgili zaman harcıyorum.





    Aynen söylediğin gibi.. bir ayda 720 saat yani 43 200 dakika konuşabiliyoruz.. Fakat bu da şurada kesişiyor ( bir insan günde 24 saat nasıl ve kiminle konuşabilir?) günde 5.5 saat e denk geliyor 10 000 dakika.. abi kimle konuşcan bırak allah aşkına :) Bu konuda sende müşteri hizmetlerini arayıp bu soruyu sorabilirsin. Bunu sormadım tarife işime gelince :)
    Her yöne 1 000 tarifesine geçişler hakkında bir bilgim yok, bende yoğun kullanıyordum kız arkadaşımla fakat bana öyle bir uyarı gelmedi.. ama ben en fazla 30 kişiyi aramışımdır ay boyunca. fakat 4 000 dk larda görüşmüşümdür.. O kadar bilgim olsa gider avea ya yönetici olurum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doluhan -- 27 Ağustos 2009; 20:46:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarpeNoctem

    @kenanmorbulut

    Öncelikle doluhan'ın dediklerini anlayamamışsınız. 10.000 dakikanız 3000 dakikaya inmemiş, bilakis tamamen sınırsız yapılmış, tabii bir ay içerisinde 75 farklı kişiyi aramadığınız sürece. Çok özel durumlar haricinde (iş icabı sürekli farklı numara arayanlar) 75 kişi rakamının az olmadığını düşünüyorum. Elbet herkesin kullanımı değişiktir ancak bir insanın telefonla konuşacak kadar yakın 75 arkadaşının olması çok da mümkün değil. Eğer 3000 dakika sınırı burada anlatıldığı gibi 75 kişi aşılmadığı sürece uygulanmayacaksa evet en iyi tarife bir çok insan için budur. Ben de savunurum.

    Ancak AVEA'nın kötü Türkçe'sine ve habersiz şekilde böyle bir değişime gitmesine, ve tabii ki bu durumu baştan analiz edemeyiş acizliğini ise eleştiririm. Zaten taraftar değiliz, olumlu yönleri takdir, olumsuz yönleri tenkit etmemiz gerekir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: doluhan

    Tarife ile ilgili kesin ve net bilgi aşağıdaki gibidir!

    1- 10 000 dakika sınırı ortadan kaldırılmıştır.!!!
    2- 3 000 dakika sınırı hattı ticari amaçlı kullananlar ve 67 TL lik hat üzerinden kazanç sağlamak isteyenler için konulan bir sınırlamadır!!
    3- 75 kişi sınırlaması yine aynı şekilde ticari amaçlı kullanımlar için getirilmiş bir sınırdır.
    4- Kullanılan dakikaları "DAKIKA yazıp 6000" Aranılan kişi sayısını ise "KULLANIM yazıp 6000" e mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.


    Örnekler:
    1- 2 999 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı ise 200! = Bu durumda size gelecek fatura 67.00 TL
    Neden: Tarife bireysel kullanıcılar için yapılmış olup normal bir insanın bir aylık süre içinde ortalama görüşmeleri ve ihtiyaçları düşünüldüğünde bu süre yeterlidir!

    2- 8 000 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı ise 25 = Bu durumda size gelecek fatura 67.00 TL
    Neden: Tarife ile 3 000 dakika sınırlaması sadece ticari kullanıldığı düşünülen(75 numara ve üstü) ve normal kullanımın üstünde bir kullanım yapanlar için konulan bir sınır olduğu için bu tarife kesinlikle 3 000 dakika ile sınırlı değildir!

    3- 8 000 dakika görüşme yaptın, aradığın kişi sayısı 450 = Bu durumda size gelecek fatura çok yüksek bir tutar olacaktır!
    Neden: Normal bi insan bir ay boyunca birbirinden farklı 450 kişi ile görüşemez. Eğer görüşüyorsa;
    a) İş yerindeki işlerini bu hat ile halledip normalde ödemesi gereken faturalardan büyük oranda kar sağlamaya çalışıyordur!!
    b) Bir bakkal dükkanında kontörlü telefon gibi insanlara para karşılığı kullandırıyordur!!
    c) Bir telefonla tüm arkadaşlarının ve akrabalarının telefon ihtiyacını karşılıyor demektir!!
    Neden: Bu tarife bireysel faturalı hat aboneleri için çıkarıldığından dolayı hattın yasal sahibinin kendi ihtiyaçları için kullanması için düşünülmüştür. Yukarıdaki kullanım şartları tamamen kötü amaçlı kullanımlara yönelik bir kısıtlamadır!

    Sonuç: Şu anda Türkiye'de en avantajlı tarife yine bu tarifedir. Tarifenin dikkatle incelenmesini ve forum üyelerine farklı bilgiler verilmemesini rica ediyorum. Sorularınız olursa memnuniyetle yardımcı olurum.

    İyi forumlar



    Arkadaşlar tamamen doğru arkadaşın söyledikleri şimdi bende inanmayarak aradım müşteri hizmetlerini arkadaşın örneklemelerini okudum müşteri hizmetlerine tamamen doğrudur dediler extra ücret için 2 koşulunda gerçekleşmesi gerekiyormuş.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.