Avea 10 TL'ye 10.000 dakika yapıyorum dese bile artık çok geç. Kaybolan güveni geri almak neredeyse imkansız. eski operatörüm olan Turkcell'e cumartesi 05:03 de geçiyorum. Avea'lı arkadaşlara çelik gibi sinirler diliyorum.
Ortada operatör değiştirecek kadar büyütülecek bir mesele yok benim görüşümce..
quote:
Orijinalden alıntı: Wolverine
Mesaj bana ilk geldiğinde ilk farkettiğim şey mesajdaki büyük harflerle yazılan VE kelimesiydi ve orda dedim bu bir kelime oyunu değilse hiç sorun etmeye değmez, aynen kullanmaya devam dedim. Şimdi görüyorum ki büyük ihtimalle o VE kelimesi benim anladığım gibiydi yani VEYA değildi, bu nedenle de 3000 dk.yı geçinceye kadar kaç kişiyi ararsak arayalım sorun yok demekti. 50 saat eder bu süre ve ortalama günde 1,5saatlik görüşme hakkı veriyor. Bunu da 75ten çok farklı numara ararsak. Önceden 5,5saatti. Günde toplam 1,5 saati geçmeyecek ve 75ten çok farklı numara aramayacak kişiler bence hiç kafaya takmasınlar. Öte yandan 75ten az kişi arayacak olan içinse 3000dk. zaten sınır olmuyor. Adamlar her iki şartı da gerçekleştirirsek geri kalanda faturaya ekleme yapacaklarını söylemişler. Ama bizim insanımız hata etmiş, 75 kişiden çok farklı numara+3000dk.dan çok görüşme süresi şartının ikisini değil de birini gerçekleştirirsek diye düşünüp hattını iptal etmiş veya taşımış. Bence şu durumda bile hâlâ en avantajlı görüşme süresi tanıyan şebeke avea. Şimdi geçiş yapanlar hata yaptıklarını anlayınca ne olacak bu sefer? Bu bence aveanın mesajla ilgili hatası değil bizim cahilliğimiz, okuduğunu anlamadaki yetersizliğimiz, tezcanlılığımızdan kaynaklanan ve acele aldığımız karar neticesinde yapılan kişisel bir hatadır. Ben avea kullanmaya devam ediyorum. 3000dk.yı aşmam bence mümkün değil, zaten hadi bugün 2 saat aralıksız görüşme yapsam, diğer günlerde daha az konuşsam bu dengelenecektir. Bu süre aşılmadıkça kaç kişiyi ararsak arayalım sorun yoksa kullanmaya devam.
şimdi yukarıda ''bizim cahilliğimiz, okuduğunu anlamadaki yetersizliğimiz'' demişsin ben 4 senelik iktisat mezunuyum , kız arkadaşımda 4 senelik Çalışma ekonomisi mezunu ikimiz de çözemedik mesajdaki dili sizce bizim cahillik ve Türkçe anlama kıtlığımız mı yoksa avea nın mı bana bunu açıklarmısınız.Eğer sorun bizdeyse ikimizin üniversiteside yalan olmuş keşke okumasaydık bilmiyorum diğer arkadaşlar ne düşünüyor bu konuda saygılar
@İvandrago
Sorun AVEA'nın Türkiye'de yaşadığını unutarak tarifeyi kullananların %90'ını etkilemeyecek bir değişimi düzgün anlatmayışı. Türkiye'de yaşadığını unutarak diyorum çünkü benzer şekilde ucu açık cümleler nedeniyle bu ülkede tüketici hep mağdur edildi ve firmalar biz orada "şunu kastetmiştik" dediler. Bu yüzden siz de dahil olmak üzere okuduğumuza inanırken kanıt istedik. Cümleler aslında Türkçe kurallarına göre açık, ancak aynız amanda kanıt olamayacak kadar belirsizdi. Türkçe'yi düzgün kullanmadıkları için de hem anlamsız abone kaybı yaşadılar hem de fazla mesai yapmak zorunda kaldılar.
Avea'ya öneriyorum, herkes araştırıp doğrusunu anlayamıyor ve birçok kişi sınırın 3000 dakikaya indirildiğini düşünüyor. (Medya dahil) Oysa normal kullanıcı için 10.000 dakika sınırı azaltılmadı bilakis arttırıldı. (Hoş o seviyede konuşursak muhtemelen başımız derde girer ama. Bunu halka düzgün anlatmak için yeni bir sms göndersinler, hatta cümlelerini de ben yazayım.
"MÜJDE. AVEA Özgürlük tarifesinde artık 10.000 dakika sınırı kaldırıldı. Doya doya konuşun diye sınırları kaldırdık. Artık 10.000 dakikadan daha fazla konuşsanız da ödeyeceğiniz fatura 67TL. Uyarı : Sadece ticari kullanımları engellemek amacıyla ayda 75 kişiden daha fazla kişiyi arayan abonelerimizi 3000 dakika ile sınırlandırdık. "
quote:
Orijinalden alıntı: CarpeNoctem
@İvandrago
Sorun AVEA'nın Türkiye'de yaşadığını unutarak tarifeyi kullananların %90'ını etkilemeyecek bir değişimi düzgün anlatmayışı. Türkiye'de yaşadığını unutarak diyorum çünkü benzer şekilde ucu açık cümleler nedeniyle bu ülkede tüketici hep mağdur edildi ve firmalar biz orada "şunu kastetmiştik" dediler. Bu yüzden siz de dahil olmak üzere okuduğumuza inanırken kanıt istedik. Cümleler aslında Türkçe kurallarına göre açık, ancak aynız amanda kanıt olamayacak kadar belirsizdi. Türkçe'yi düzgün kullanmadıkları için de hem anlamsız abone kaybı yaşadılar hem de fazla mesai yapmak zorunda kaldılar.
Avea'ya öneriyorum, herkes araştırıp doğrusunu anlayamıyor ve birçok kişi sınırın 3000 dakikaya indirildiğini düşünüyor. (Medya dahil) Oysa normal kullanıcı için 10.000 dakika sınırı azaltılmadı bilakis arttırıldı. (Hoş o seviyede konuşursak muhtemelen başımız derde girer ama. Bunu halka düzgün anlatmak için yeni bir sms göndersinler, hatta cümlelerini de ben yazayım.
"MÜJDE. AVEA Özgürlük tarifesinde artık 10.000 dakika sınırı kaldırıldı. Doya doya konuşun diye sınırları kaldırdık. Artık 10.000 dakikadan daha fazla konuşsanız da ödeyeceğiniz fatura 67TL. Uyarı : Sadece ticari kullanımları engellemek amacıyla ayda 75 kişiden daha fazla kişiyi arayan abonelerimizi 3000 dakika ile sınırlandırdık. "
katılıyorum kardeşim çok güzel yazmışsın yalın Türkçe kullanmak anlaşılmaz ikilemler yaratmak değildir bir şeyi yalınlaştıramıyorsan uzun cümle kurarsın ki açıklayıcı olsun Ben avea nın bize gönderdiği mesajı yazan kişinin 2 senedir falan Türkiye de yaşadığına kanaat getirdim.
quote:
Orijinalden alıntı: greentooth
quote:
Orijinalden alıntı: wildermess
quote:
Orijinalden alıntı: greentooth
Ayda 100 farklı kişi ile 1'er dk konuşan kişi son 25 kişi (dakika) için ekstra ücret ödeyecek, 75 kişi ile 2999 dk konuşan bişi 67 lira ödeyecek, olacak iş değil.
En baştan güzel haber
Yalnız bu durum Avea'nın müşterilerine saygısız bir şekilde tarife değiştirdim diye haber vermesi gerçeğini değiştirmiyor elbette....
böyle bir durum olabilirmi ? kim konuştuğu kişilerin hesabını tutuyorki bu ülkede 1 kişi söyleyin bana lütfen.. bu tarife resmen müşteriyi nasıl sömürürüm tarifesi olmuş
Ben de olamazlığını vurgulamaya çalışıyorum zaten
Avea bu tarifeyi eline yüzüne bulaştırdı. Öyle bi lanse ettiler ki, "götürün, sebil". E bu bizim millete söylenir mi?
Sağolsun halkımız "hak" konusunda çok hassas olduğundan, benim 10 000 dakikam var, arar açık bırakırım, kimse karışamaz yaklaşımına girdi. Ama şunu unuttu, karşısındakiler de "Türk".
Ve Avea'nın yapıtığı da aynı saçmalıkta ve yakışıklıksızlıkta oldu.
En başta "Her Yöne 3000 dk, 67 lira" demiş olsalardı, zaten herkes yine tercih ederdi. Boşuna dememiş büyükler "Büyük lokma yut, büyük laf etme"...
Yahu ondan mı reklamlarında sen kapat ben ararım, sana yazmasın benim ki bedava diye kullanıyor. Sonra da karşıdakine neden kapat dedin diye aboneliği iptal ediyor. Kusura bakma ama bu müşteriyi aptal yerine koymaktır.
bazı arkadaşlar "sözde" sınırın kalktığını öğrenip sevinmişler,ancak bu avea'nın yeni oyunlarından birisi. daha önce 2000 veya 3000dk konuşma yapan hatların tarifesini değiştiren avea nasıl olurda 10.000dk sınırını kaldırır. şimdiki durumda 74 kişiyle 24 saat konusan 67 lira ödeyeceksin diye bir durum oluşmuş. sizce avea bunu yapabilir mi,hayır yapamaz. dikkat ederseniz tarife isminden "sınırsız" kelimesi kaldırıldı,insanların avea'nın yaptığı değişiklerde veya kısıtlamalarda öne sürdüğü ilk şey bizim tarifemiz "sınırsız" neden sınır koyuyorsunuzdu.tarife adı "özgürlük" yapılarak kullanıcının elinden bir kanıtı alındı.
şimdi de 10,000 dk sınırı kaldırıldı sözde.ancak bu da avea'nın yaptığı kısıtlamalarda kullanıcıların ilk gösterdiği kanıtlardan biriydi.bizim tarifemizde "10,000dk konuşma hakkı var" niye 3,000 dk'da hattımızı kapatıyorsunuz.
şimdi kullanıcıların elinde avea'ya karşı kanıt niteliğinde olan "sınırsız" ve "10,000dk hakkı" ellerinden alındı.ve ortaya "3,000dk" ve "75 kişi" ibaresi geldi.
şimdi soruyorum 3,000dk diğer operatörlerle konuşan kişilerin hatlarını "zarar ettiğinden dolayı" 1,000dk tarifesine geçiren avea nasıl olurda 74 kişiyle istediğiniz kadar konuşun der?
olacaklar şimdiden belli aslında,belki ilk 1-2 ay birşey olmaz.ama sonra 74 kişiyi aşmamış olmasına rağmen 3,000dk konuşmayı geçenler yine tarifeden çıkartılacak ve bu yeni gelen "3,000dk" ibaresine dayanılarak yapılacak.
çünkü kullanıcı itiraz ettiğinde elinde avea'ya karşı ne "sınırsız" kanıtı kaldı ne"10,000dk" konuşma hakkı kanıtı.
bekleyelim görelim.
Gözden kaçırdığınız bir husus var yalnız, bu değişikliği yaparkan, usulsüz kullanım esaslarını tekrardan belirlediler.
Önceden ne diyordu, 10 000 dk yı aşan görüşmelerin haberleşme amacı dışında olduğundan, şu şu bu bu yapılacak. Oldukça eksik ve muğlak tanım haberleşme özgürlüğü için. Bu cümleden hareket eden arkadaşlar, 10 000 dk yı mı aştık, koyduğun kriter bu değil mi? diyorlardı kendilerince haklı olarak.
Hatta kapatılan hatlar için "haberleşme özgürlüğüm elimden alındı" diyenler dahi oldu, sanki hücreye atılıp, kapı üstüne kilitlendi.
Ben anımsıyorum, forumda Turkcell'in kampayasından kontör kazanmak için, sınırsız tarifeden 4 konferens arama yaparak açık bırakan kişiler olduğunu. Kişilik 1 günde 4 günlük konuşma yapabildim bu sayede diyordu...
İşte insanın ağzından çıkanlar bunun için önemli, "ağzından çıkana kadar söz senin kölendir, çıktıktan sonra sen sözün". En azından teoride böyle, avea için böyle olmadığı kesin...
Şimdi ne yaptılar? Öncelikle müşteri hizmleri, şu numara, bu numarayı aramak ücretli mi? sorularına cevap verdiler.
"Bu fiyat yurtiçi her yöne aramalar için geçerlidir. "Bireysel Faturalı HerYöne Özgürlük" tarifesi kapsamındaki kullanım, yurtdışına, Avea Müşteri Hizmetlerine, bilgi ve danışma numaralarına, özel servis numaralarına, ve tüm katma değerli hizmet sunulan numaralara doğru yapılan aramaları, faks, data, WAP aramalarını, görüntülü aramaları kapsamamaktadır. Bu aramalar ilgili arama ve/veya servis için belirlenen ve bu sitenin Servis Ücretleri kısmında yer alan fiyatlara göre ücretlendirilecektir."
Sonra "makul kullanım" -ne demekse- olayını oldukça ayrıntılı tanımladılar. Artık ben telefonu açık bırakırım gibi yaklaşımların önünü kestiler.
"# Tarifeye kaydedilen hatların, FCT ya da benzer cihazlarla veya ticari amaçla yahut kötü niyetli olarak ya da haberleşme maksadı dışında ya da konferans görüşmeleri maksadıyla kullanılması halinde, hattın sahibi olan aboneye SMS gönderilerek veya arama yoluyla bilgi verilerek, bu bildirimin ardından ilgili hat Avea tarafından görüşmeye kapatılabilir, tarifesi değiştirilebilir, ara ödeme talep edilebilir veya abonelik sözleşmesi feshedilebilir.
Aslında Avea bu tarifeyi çıkarırken yapması gerekenleri yapmış görünüyor. Fakat yöneticiler "öngörü" niteliğinden yoksun olduklarından, ortaya çıkması muhtemel problemlere baştan önlem almak yerine, gayri profesyonel ve panik şekilde gidermeye çalışıyorlar.
Dizginleri ele almaya yeni çalışıyorlar. Yapılan iş doğru, izlenen yol tamamen hatalı.
Avea'dan tekzip gelmiş. Bu kadar çok şey söyleyip, hiç birşey söylememeyi başarmışlar, tebrik etmek lazım...
Faaliyet gösterdiği telekomünikasyon sektöründe lider kuruluşlardan olan ve kurulduğu günden bugüne kadar başta kendi aboneleri ile olan işlemleri olmak üzere, her türlü iş ve işleminde hukuka uygun davranmayı ilke edinen Kurumumuz, AVEA İletişim Hizmetleri A.Ş.'nin tüketicilerin hizmetine sunduğu ve Telekomünikasyon Kurumu tarafından da onaylanmış olan tüm abonelik hizmetleri ve bu çerçevede aboneleri ile Kurumumuz arasında süre gelen abonelik ilişkileri, iddia edildiğinin aksine hukuk kuraları çerçevesinde gelişmektedir. Bu kapsamda özellikle, Medyaya yansıyan haberlere konu olan Her Yöne Özgürlük tarifemizin kullanım esasları Avea'nın tabi olduğu mevzuat kapsamında belirlenmiş ve telekomünikasyon sektörü düzenleyici otoritesi olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na bildirim yapılarak yürürlüğe konulmuştur. Aksi yöndeki tüm beyan ve iddialar, gerçeği yansıtmamaktadır. Kurumumuzun hukuk ve sözleşme ilkelerinin dışında faaliyette bulunduğunun iddia edilmesi, tüketicileri yanıltmaktadır. Önemle belirtmek isteriz ki, hukuka aykırı olarak hiçbir abonemizin hattı kapatılmamıştır ve tarife koşullarında herhangi bir değişiklik yapılmamıştır. Sadece ilgili yasal düzenlemeler çerçevesinde tarifemiz sözleşmesindeki makul kullanım şartlarına uymayan abonelerin tarifeleri Her Yöne 1000 olarak değiştirilmiştir. Bu uygulama yasal olmasının yanı sıra, tüm abonelerimizin haklarını da koruyucu mahiyettedir. Tüm aboneleri ile kurduğu hukuki ilişkilerinde hukuk ilkelerinden ayrılmayan ve tüketici memnuniyeti odaklı hizmetleri ile tanınan tüketicilere sunduğu kaliteli ve hesaplı hizmetleri ile her gün büyüyen Kurumumuz ve Kurumumuz işlemleri hakkında gerçeğe aykırı beyanlarda bulunularak kurumumuzun menfaatlerine zarar verme hedefi taşıyan girişimlerin haksız ve hukuka aykırı olduğu açıktır. Kamuoyunun bilgisine saygı ile sunulur."
quote:
Orijinalden alıntı: Wolverine
Mesaj bana ilk geldiğinde ilk farkettiğim şey mesajdaki büyük harflerle yazılan VE kelimesiydi ve orda dedim bu bir kelime oyunu değilse hiç sorun etmeye değmez, aynen kullanmaya devam dedim. Şimdi görüyorum ki büyük ihtimalle o VE kelimesi benim anladığım gibiydi yani VEYA değildi, bu nedenle de 3000 dk.yı geçinceye kadar kaç kişiyi ararsak arayalım sorun yok demekti. 50 saat eder bu süre ve ortalama günde 1,5saatlik görüşme hakkı veriyor. Bunu da 75ten çok farklı numara ararsak. Önceden 5,5saatti. Günde toplam 1,5 saati geçmeyecek ve 75ten çok farklı numara aramayacak kişiler bence hiç kafaya takmasınlar. Öte yandan 75ten az kişi arayacak olan içinse 3000dk. zaten sınır olmuyor. Adamlar her iki şartı da gerçekleştirirsek geri kalanda faturaya ekleme yapacaklarını söylemişler. Ama bizim insanımız hata etmiş, 75 kişiden çok farklı numara+3000dk.dan çok görüşme süresi şartının ikisini değil de birini gerçekleştirirsek diye düşünüp hattını iptal etmiş veya taşımış. Bence şu durumda bile hâlâ en avantajlı görüşme süresi tanıyan şebeke avea. Şimdi geçiş yapanlar hata yaptıklarını anlayınca ne olacak bu sefer? Bu bence aveanın mesajla ilgili hatası değil bizim cahilliğimiz, okuduğunu anlamadaki yetersizliğimiz, tezcanlılığımızdan kaynaklanan ve acele aldığımız karar neticesinde yapılan kişisel bir hatadır. Ben avea kullanmaya devam ediyorum. 3000dk.yı aşmam bence mümkün değil, zaten hadi bugün 2 saat aralıksız görüşme yapsam, diğer günlerde daha az konuşsam bu dengelenecektir. Bu süre aşılmadıkça kaç kişiyi ararsak arayalım sorun yoksa kullanmaya devam.
quote:
Orijinalden alıntı: İvandrago
şimdi yukarıda ''bizim cahilliğimiz, okuduğunu anlamadaki yetersizliğimiz'' demişsin ben 4 senelik iktisat mezunuyum , kız arkadaşımda 4 senelik Çalışma ekonomisi mezunu ikimiz de çözemedik mesajdaki dili sizce bizim cahillik ve Türkçe anlama kıtlığımız mı yoksa avea nın mı bana bunu açıklarmısınız.Eğer sorun bizdeyse ikimizin üniversiteside yalan olmuş keşke okumasaydık bilmiyorum diğer arkadaşlar ne düşünüyor bu konuda saygılar
Arkadaşım, ben de öğretmenim, yani bizler lisans mezunlarıyız, bunu baştan bilelim.. ben de o mesajı ilk okuduğumda şaşırdım, beklemediğimden. Sonra 2.kez okuduğumda da büyük harfle yazılmış VE kelimesi dikkatimi çekti, yine de bunda kelime oyunu olabilir, burası Türkiye dedim, ama daha sonra 3. kez okuduğumda içimde ve aklımda hiçbir şüphe kalmadı. Bu mesajı neden 3 kez okuduğumu umarım anlatabilmişimdir ama aslında adamlar 3 defada okunup anlaşılacak bir mesaj bile yazmamışlar, benim kafam geç bastı, geç anladım, bir kerede anlaşılacak bir mesaj aslında ve tersini anlayıp peşisıra komplo teorileri üretip buna kendini inandıran insanlarımız varsa bu hatayı başkalarında değil kendilerinde aramalıdır diye düşünüyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: CarpeNoctem
"MÜJDE. AVEA Özgürlük tarifesinde artık 10.000 dakika sınırı kaldırıldı. Doya doya konuşun diye sınırları kaldırdık. Artık 10.000 dakikadan daha fazla konuşsanız da ödeyeceğiniz fatura 67TL. Uyarı : Sadece ticari kullanımları engellemek amacıyla ayda 75 kişiden daha fazla kişiyi arayan abonelerimizi 3000 dakika ile sınırlandırdık. "
Keşke mesajı bu şekilde atsalarmış. Çok daha iyi olurmuş..
şimdi bu tarife ticari kullanımı engellemek için değiştirildi dimi.
vodafone aran kazan var. 2 dakika aran 1 kontör kazan. 60*24= 1440 dakika /2 = 720 kontör yapar günde.
satarım 750 kontörü 10 liraya ayda 300 lira yapar. alın size ticari kullanım. hemde ayda 30 numara ile.
konuyu açan arkadaşa; lütfen avea müşteri hizmetlerindeki çalışanların sözlerine kanıpta millete yanlış bilgi verme. 2 gün sonra avea 3000 dakikanın üstüne ücret aldığı zaman "ya ben müşteri hizmetleri ile görüştüm nasıl olurda fazla ücret gelir" dediğin zaman ispatlayabilirmisin sana denilenleri.
ben inanıyorumki 3000 dakikayı geçipte 75 kişiyi geçmeyen hatlar ya kapatılacak ya da başka tarifelere aktarılacaktır.
esas sorun aveaya güven sarsılmıştır. artık avea ağzıyla kuş tutsa yaranamaz millete.
aveaya güven olmaz. siz ya numaranızı taşıyın yada kullancaksanız 3000 dakikayı geçmemeye bakın.
quote:
Orijinalden alıntı: 10K
şimdi bu tarife ticari kullanımı engellemek için değiştirildi dimi.
vodafone aran kazan var. 2 dakika aran 1 kontör kazan. 60*24= 1440 dakika /2 = 720 kontör yapar günde.
satarım 750 kontörü 10 liraya ayda 300 lira yapar. alın size ticari kullanım. hemde ayda 30 numara ile.
konuyu açan arkadaşa; lütfen avea müşteri hizmetlerindeki çalışanların sözlerine kanıpta millete yanlış bilgi verme. 2 gün sonra avea 3000 dakikanın üstüne ücret aldığı zaman "ya ben müşteri hizmetleri ile görüştüm nasıl olurda fazla ücret gelir" dediğin zaman ispatlayabilirmisin sana denilenleri.
ben inanıyorumki 3000 dakikayı geçipte 75 kişiyi geçmeyen hatlar ya kapatılacak ya da başka tarifelere aktarılacaktır.
esas sorun aveaya güven sarsılmıştır. artık avea ağzıyla kuş tutsa yaranamaz millete.
aveaya güven olmaz. siz ya numaranızı taşıyın yada kullancaksanız 3000 dakikayı geçmemeye bakın.
Kimsenin birşey söylemesine gerek yok. Zaten internet sitesinde ve atılan mesajda her iki koşulun aşılması durumunda dakikası 0.12 kuruştan ücretlenecektir diyor. Her ne kadar laf ebeliği yapılsa da çıkan anlam bu şekilde. Ben 2 kere görüştüm, benim yazıma istinaden forumdaki diğer arkadaşlarda görüştüler sonuç benim konuyu açtığım şekildeki açıklamalar ile aynı.
Not olarak eklemek istiyorum!!! 10 000 dakika süre sınırlaması kaldırılmış! diyelim ki sen tüm ay boyunca 20 kişi ile konuştun, Ya ben nede olsa 67 tl veriyorum her koşulda, dur ben bi abimi arıyım telefon açık kalsın(NEDE OLSA BELEŞ), yada çocuğumun odasına açık bir şekilde koyayım bebek telsizi şeklinde kullanayım!!!(PARASINI ÖDEMİYORMUYUM KARDEŞİM İSTER AÇIK TUTARIM İSTER vs.) gibi makul kullanım koşulları dışına çıkılmadığı müddetçe hiçbir şekilde güvensizlik yaratacak bir durum söz konusu değil. Bundan iyi tarife yok piyasada!! Giden Pişman Olur.
Ya çarşaf çarşaf yazıyorsunuz şuraya. Ortada her şey işte.
Seçenek 1: İstersen binlerce kişiyle konuş, ama 3000 dk yi geçemezsin. Seçenek 2: İstersen 9999 dk konuş, ama 75 kişiyi geçemezsin.
bu kadar basit tarife detayları.
quote:
Orijinalden alıntı: Dante
Ya çarşaf çarşaf yazıyorsunuz şuraya. Ortada her şey işte.
Seçenek 1: İstersen binlerce kişiyle konuş, ama 3000 dk yi geçemezsin. Seçenek 2: İstersen 9999 dk konuş, ama 75 kişiyi geçemezsin.
bu kadar basit tarife detayları.
Bu şekilde dene bakalım. Avea sana denetiyor mu?
3000 DK YI AŞARSANIZ
HER YÖNE 1000 DAKİKAYA GEÇERSİNİZ..
DEMEDİ DEMEYİN..
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
quote:
Orijinalden alıntı: Dante
Ya çarşaf çarşaf yazıyorsunuz şuraya. Ortada her şey işte.
Seçenek 1: İstersen binlerce kişiyle konuş, ama 3000 dk yi geçemezsin. Seçenek 2: İstersen 9999 dk konuş, ama 75 kişiyi geçemezsin.
bu kadar basit tarife detayları.
Bu şekilde dene bakalım. Avea sana denetiyor mu?
Yok ben sınırsız kullanmıyorum beni ilgilendirmiyor