Şimdi Ara

AVEA nın BÜYÜK AYIBI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
11.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sırf gidip kontör yükleyeyim diye hattımda kalan 2 kontör hiç bir işlem yapmamama rağmen buhar olup gitti! Bu olay daha önceleride başıma geldi ama bu bardağı taşıran son damlaydı.

    Daha fazla enayi yerine konmamak için 4 yıllık hattımı iptal ettim.



  • iyi yapmışsında şimdi hangisine geçeceksin

    telsimde de var benzer sorunlar

    nasıl oldu anlamadım 40küsur kontör vardı dün bi baktım 2 kalmış



    türkcellden de millet şikayetçi

    hepsine
  • TURKCELL MAĞDURLARINI ARIYORUM

    Turkcell deki sistem hatalarından dolayı bir çok abone gereksiz yere fazladan ücret ödeyerek mağdur olmaktadır. Şikayetçi sitelerini incelediğinizde, Turkcell’in bir çok faturaya fazladan ücret yansıttığını, kayıtlı telefonu kayıtsız görerek fazladan 5 YTL aldığını, kazanılan bir çok hediye kontörü ve mesajları vermediğini, bir çok aboneyi konuştukları tarife üzerinden değil farklı bir tarife üzerinden faturaya daha yüksek bir ücret yazdığını, sistemin bazı aboneleri isteği dışında servislere üye yaparak hattından gereksiz yere kontör düşüşüne neden olduğunu, ancak abone hakkını aradığında, Turkcell’in sistem hatasını kabul ettiğini göreceksiniz. Sistemdeki hatadan haberi olmayanların mağduriyeti Turkcell’e haksız kazanç olarak dönmektedir. Hangi GSM operatörünü kullanıyorsanız kullanınız, mutlaka ayrıntılı fatura isteyiniz ve inceleyiniz. Şikayetçi sitelerinde Turkcell haksız olduğunda gerekli görüşme yapılmıştır diyerek hatasını saklarken, haklı olduğunda ise haklılığını açıkça beyan etmektedir. Bu şekilde davranmasının nedeni hem sistem hatasını saklamak, hem de insanların hakkını aramasını önlemek sistemde hata yok dercesine. Bazı şikayetlerde ise hatasını açıkça kabul etmektedir. Abone görüşmeden memnun olmadığını belirtmesine rağmen, Turkcell memnun kalmıştır sözünü her zaman kullanmaktadır.
    Turkcell faturalarında hata yaptığı abonenin ücretini iade etmek yerine, gelecek faturadan düşüleceğini belirtmektedir. Buradaki amaç abonenin konuşmasını sağlamak, parayı kullanmak … Ama faturanızı 3-4 gün içinde yatırmadığınızda hemen hattınızı kesmesi, faiz eklemesi kendi davranışıyla ne kadar adaletlidir bilinmez.
    Turkcell sistemlerindeki hatalardan dolayı mağdur olanların tarafıma mağdur olduğu sistem hatasını yazmasını istiyorum. Mağdur olanların yazısını mahkemelere delil olarak taşıyarak, Turkcell’in sistemlerindeki gerekli güvenlik önlemlerini almasını sağlayacağım. Ayrıca Turkcell’in hiçbir şekilde tazminat hakkını vermeden işine son verdiği çalışanlarına, “konuyla ilgili açıklama yaparsanız sizi de dava ederiz” diye korkuttukları eski çalışanlarını da haklarını aradıklarından dolayı, hayran kaldığımı belirtmek isterim.

    Yazımda farkına varmadan herhangi bir okuyucuma saygısızlık yaptıysam özür dilerim. Turkcell halkımın mağdur olmaması için, bilgilendirici yazılarım nedeniyle tarafıma ikinci davayı açtı. Çünkü bilgilendirici yazılarımı okuyanlar hakkını aramaya başlamıştır. İkinci dava ile ilgili, iler ki zamanda Türk Adaletinin tarafıma tanıdığı yasal süreç zarfında açıklama yapmayı Amasya Barosu Avukatlarından, Avukatım Metin Kara (Cep:0533 257 27 89) uygun görmesi halinde düşünüyorum.

    Bebeklerin o tatlı gülümseyişleri gözünüzde buluşması dileğiyle:)
    {SadeBirSevgi Ailesinin Bir Üyesi{
    H a s a n Y ı l d ı r ı m
    Tel : 0 505 604 01 80
    E-posta : hasanyildirim1300@yahoo.com
    “ONURSUZ YAŞAMAKTANSA HER ŞEYE RAĞMEN MÜCADELE ETMEK ZORUNDAYIM. ÇÜNKÜ HAKKINI ARAMAYAN İNSANLAR, DİĞER İNSANLARIN MAĞDUR OLMASINA SEBEBİYET VEREREK TOPLUMUN GERİ KALMASINA NEDEN OLURLAR”
    NOT: Turkcell deki sistem hatasından dolayı mağdur olanların tarafıma ulaşıp, mahkeme hakkında avukatım ile görüşmek istediğinden dolayı avukatımın telefon numarasına yer vermek zorunda kaldım.
    http://www.kocbankasi.com/trk/bayiifade.JPG Linkini Tıklamak Yasaktır.

    SadeBirSevgi Ailesine Davetlisiniz
    SadeBirSevgi Ailesi olarak şu ana kadar değindiğimiz konular arasında “Limitli ADSL Kullanıcısı İnterneti Nasıl Limitsiz Kullanabilir?”, “Dedenizin Babasının TC Nosunu Biliyor musunuz? / Aile Soy Ağacı Nasıl Çıkarılır?”, “IP Numarasının Bir Değeri Yoktur”, “Kullanılmayan GSM Kartları Suç Unsuru Taşıyor” , “Yönlendirilen Telefon Basitçe Dinlenir” , “Sahte MSN Adreslerine Dikkat / Sahte E-posta Adreslerleri ile Süper Şakalar Yapınız”, “E-Kolay E-posta Kullananlara Uyarı” , “Bana Turkcell Numaranı Söyle, Sana Telefonunun Modelini Söyleyim / Shubuo Mağduru Olmayınız”, “Turkcell de Yönlendirilmiş Numara Nasıl Anlaşılır?” , “Eski Operatörünüz, Yeni Numaranızı Dilediğiniz Kadar Ücretsiz Anons Yapsın”, “Telefon Sapıklarına / Gizli Numara İle Arayanlara Sürpriz Yapın”, “Sizi Rahatsız Eden E-Posta Sahibi Hakkında Bilgi Edinme” , “E-Postalarda IP No Nasıl Bulunur Sorgulanır?/Resimli Anlatım” , “Cep Telefonu Deyip Geçmeyiniz / Mağdur Olmayınız”, “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır?”… yer almaktadır. İler ki zamanda ise “Bedava Kontör Nasıl Kazanılır?” , “Rehberde Kayıtlı Olmayan Numaraya Nasıl Ulaşılır?” , “İstediğiniz MSN adresini Devre Dışı Bırakın” , “TC Kimlik Numaralarında Hata mı Var?” , “İnternet Ortamında 10 Dk.da Kız Nasıl Ayarlanır? / Çok Ciddi Bir Konu Lütfen Başlığına Aldanmayınız” , “İstediğiniz E-posta Adresinden, İstediğinize E-Posta Gönderiniz”, “DP Programlarına Dikkat” , ”İstek Dışı Üyelik Nedeniyle Kontör Düşüşüne Son”, “İsim Soy İsimden Kişisel Bilgilere Nasıl Ulaşılır?”, “İstediğiniz Numaradan, İstediğiniz Numaraya Sms Gönderiniz”, “Servis Dışı / Kapalı Hattan Nasıl Mesaj Gönderilir?” , “GSM Operatörlerinden Birisi, Konuşma Ücretlerine Fazladan 1-2 Saniye mi Ekliyor?” , “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır-2 ?”… konularına yer verilecektir. SadeBirSevgi Ailesinde yayınlanan önceki yazılara “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/messages” linkinden ulaşabilirsiniz. Öncelikle bir tane “@yahoo.com” uzantılı e-posta adresi ile SadeBirSevgi Ailesinehttp://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi linkinden katılmanız gerekmektedir.

    SadeBirSevgi Ailesine Katılmak İçin
    “Karşılıksız Yardımlaşanların Yeri”
    “SadeBirSevgi-subscribe@yahoogroups.com” adresine konu ve mesaj bölümüne hiçbir şey yazmadan boş bir e-posta gönderiniz. Sistem tarafından daha sonra konu bölümünde “Please confirm your request to join SadeBirSevgi ” yazısı yer alan bir e-posta gelecektir. Gelen e-posta üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan yanıtla (reply) yöntemi ile geri gönderdikten sonra “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı bir e-posta gelecektir. Bu e-posta SadeBirSevgi Ailesine katıldığınız anlamındadır. “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı e-posta 1-2 gün içinde gelmez ise işlemlerinizi yeniden tekrar ediniz. Eğer ki “@yahoo.com” uzantılı bir e-posta adresiniz var ise “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/” linkinden aramıza kolaylıkla katılabilirsiniz. SadeBirSevgi Ailesinden bir ay içinde en fazla 5-6 adet bilgilendirme e-postası gönderilir.




  • adam her yere aynı mesajı yazıyor. adam egzersiz programına bile bu mesajı yazmış. seni şikayet ettim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tema777

    TURKCELL MAĞDURLARINI ARIYORUM

    Turkcell deki sistem hatalarından dolayı bir çok abone gereksiz yere fazladan ücret ödeyerek mağdur olmaktadır. Şikayetçi sitelerini incelediğinizde, Turkcell’in bir çok faturaya fazladan ücret yansıttığını, kayıtlı telefonu kayıtsız görerek fazladan 5 YTL aldığını, kazanılan bir çok hediye kontörü ve mesajları vermediğini, bir çok aboneyi konuştukları tarife üzerinden değil farklı bir tarife üzerinden faturaya daha yüksek bir ücret yazdığını, sistemin bazı aboneleri isteği dışında servislere üye yaparak hattından gereksiz yere kontör düşüşüne neden olduğunu, ancak abone hakkını aradığında, Turkcell’in sistem hatasını kabul ettiğini göreceksiniz. Sistemdeki hatadan haberi olmayanların mağduriyeti Turkcell’e haksız kazanç olarak dönmektedir. Hangi GSM operatörünü kullanıyorsanız kullanınız, mutlaka ayrıntılı fatura isteyiniz ve inceleyiniz. Şikayetçi sitelerinde Turkcell haksız olduğunda gerekli görüşme yapılmıştır diyerek hatasını saklarken, haklı olduğunda ise haklılığını açıkça beyan etmektedir. Bu şekilde davranmasının nedeni hem sistem hatasını saklamak, hem de insanların hakkını aramasını önlemek sistemde hata yok dercesine. Bazı şikayetlerde ise hatasını açıkça kabul etmektedir. Abone görüşmeden memnun olmadığını belirtmesine rağmen, Turkcell memnun kalmıştır sözünü her zaman kullanmaktadır.
    Turkcell faturalarında hata yaptığı abonenin ücretini iade etmek yerine, gelecek faturadan düşüleceğini belirtmektedir. Buradaki amaç abonenin konuşmasını sağlamak, parayı kullanmak … Ama faturanızı 3-4 gün içinde yatırmadığınızda hemen hattınızı kesmesi, faiz eklemesi kendi davranışıyla ne kadar adaletlidir bilinmez.
    Turkcell sistemlerindeki hatalardan dolayı mağdur olanların tarafıma mağdur olduğu sistem hatasını yazmasını istiyorum. Mağdur olanların yazısını mahkemelere delil olarak taşıyarak, Turkcell’in sistemlerindeki gerekli güvenlik önlemlerini almasını sağlayacağım. Ayrıca Turkcell’in hiçbir şekilde tazminat hakkını vermeden işine son verdiği çalışanlarına, “konuyla ilgili açıklama yaparsanız sizi de dava ederiz” diye korkuttukları eski çalışanlarını da haklarını aradıklarından dolayı, hayran kaldığımı belirtmek isterim.

    Yazımda farkına varmadan herhangi bir okuyucuma saygısızlık yaptıysam özür dilerim. Turkcell halkımın mağdur olmaması için, bilgilendirici yazılarım nedeniyle tarafıma ikinci davayı açtı. Çünkü bilgilendirici yazılarımı okuyanlar hakkını aramaya başlamıştır. İkinci dava ile ilgili, iler ki zamanda Türk Adaletinin tarafıma tanıdığı yasal süreç zarfında açıklama yapmayı Amasya Barosu Avukatlarından, Avukatım Metin Kara (Cep:0533 257 27 89) uygun görmesi halinde düşünüyorum.

    Bebeklerin o tatlı gülümseyişleri gözünüzde buluşması dileğiyle:)
    {SadeBirSevgi Ailesinin Bir Üyesi{
    H a s a n Y ı l d ı r ı m
    Tel : 0 505 604 01 80
    E-posta : hasanyildirim1300@yahoo.com
    “ONURSUZ YAŞAMAKTANSA HER ŞEYE RAĞMEN MÜCADELE ETMEK ZORUNDAYIM. ÇÜNKÜ HAKKINI ARAMAYAN İNSANLAR, DİĞER İNSANLARIN MAĞDUR OLMASINA SEBEBİYET VEREREK TOPLUMUN GERİ KALMASINA NEDEN OLURLAR”
    NOT: Turkcell deki sistem hatasından dolayı mağdur olanların tarafıma ulaşıp, mahkeme hakkında avukatım ile görüşmek istediğinden dolayı avukatımın telefon numarasına yer vermek zorunda kaldım.
    http://www.kocbankasi.com/trk/bayiifade.JPG Linkini Tıklamak Yasaktır.

    SadeBirSevgi Ailesine Davetlisiniz
    SadeBirSevgi Ailesi olarak şu ana kadar değindiğimiz konular arasında “Limitli ADSL Kullanıcısı İnterneti Nasıl Limitsiz Kullanabilir?”, “Dedenizin Babasının TC Nosunu Biliyor musunuz? / Aile Soy Ağacı Nasıl Çıkarılır?”, “IP Numarasının Bir Değeri Yoktur”, “Kullanılmayan GSM Kartları Suç Unsuru Taşıyor” , “Yönlendirilen Telefon Basitçe Dinlenir” , “Sahte MSN Adreslerine Dikkat / Sahte E-posta Adreslerleri ile Süper Şakalar Yapınız”, “E-Kolay E-posta Kullananlara Uyarı” , “Bana Turkcell Numaranı Söyle, Sana Telefonunun Modelini Söyleyim / Shubuo Mağduru Olmayınız”, “Turkcell de Yönlendirilmiş Numara Nasıl Anlaşılır?” , “Eski Operatörünüz, Yeni Numaranızı Dilediğiniz Kadar Ücretsiz Anons Yapsın”, “Telefon Sapıklarına / Gizli Numara İle Arayanlara Sürpriz Yapın”, “Sizi Rahatsız Eden E-Posta Sahibi Hakkında Bilgi Edinme” , “E-Postalarda IP No Nasıl Bulunur Sorgulanır?/Resimli Anlatım” , “Cep Telefonu Deyip Geçmeyiniz / Mağdur Olmayınız”, “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır?”… yer almaktadır. İler ki zamanda ise “Bedava Kontör Nasıl Kazanılır?” , “Rehberde Kayıtlı Olmayan Numaraya Nasıl Ulaşılır?” , “İstediğiniz MSN adresini Devre Dışı Bırakın” , “TC Kimlik Numaralarında Hata mı Var?” , “İnternet Ortamında 10 Dk.da Kız Nasıl Ayarlanır? / Çok Ciddi Bir Konu Lütfen Başlığına Aldanmayınız” , “İstediğiniz E-posta Adresinden, İstediğinize E-Posta Gönderiniz”, “DP Programlarına Dikkat” , ”İstek Dışı Üyelik Nedeniyle Kontör Düşüşüne Son”, “İsim Soy İsimden Kişisel Bilgilere Nasıl Ulaşılır?”, “İstediğiniz Numaradan, İstediğiniz Numaraya Sms Gönderiniz”, “Servis Dışı / Kapalı Hattan Nasıl Mesaj Gönderilir?” , “GSM Operatörlerinden Birisi, Konuşma Ücretlerine Fazladan 1-2 Saniye mi Ekliyor?” , “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır-2 ?”… konularına yer verilecektir. SadeBirSevgi Ailesinde yayınlanan önceki yazılara “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/messages” linkinden ulaşabilirsiniz. Öncelikle bir tane “@yahoo.com” uzantılı e-posta adresi ile SadeBirSevgi Ailesinehttp://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi linkinden katılmanız gerekmektedir.

    SadeBirSevgi Ailesine Katılmak İçin
    “Karşılıksız Yardımlaşanların Yeri”
    “SadeBirSevgi-subscribe@yahoogroups.com” adresine konu ve mesaj bölümüne hiçbir şey yazmadan boş bir e-posta gönderiniz. Sistem tarafından daha sonra konu bölümünde “Please confirm your request to join SadeBirSevgi ” yazısı yer alan bir e-posta gelecektir. Gelen e-posta üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan yanıtla (reply) yöntemi ile geri gönderdikten sonra “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı bir e-posta gelecektir. Bu e-posta SadeBirSevgi Ailesine katıldığınız anlamındadır. “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı e-posta 1-2 gün içinde gelmez ise işlemlerinizi yeniden tekrar ediniz. Eğer ki “@yahoo.com” uzantılı bir e-posta adresiniz var ise “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/” linkinden aramıza kolaylıkla katılabilirsiniz. SadeBirSevgi Ailesinden bir ay içinde en fazla 5-6 adet bilgilendirme e-postası gönderilir.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanici adi -- 23 Ekim 2006; 10:03:47 >




  • benide şikayet et, bende seni ilgili birime şikayet ettim.

    BANA TURKCELL NUMARANI SÖYLE
    SANA TELEFONUNUN MODELİNİ SÖYLEYİM / SHUBUO MAĞDURU OLMAYINIZ

    Turkcell de telefon numarasını bildiğiniz bir kimsenin hangi telefon modelini kullandığını öğrenmek için önceliklewww.shubuo.com.tr sitesine girilir.www.shubuo.com.tr sitesine girildikten sonra sol yukarı köşede “Üye Girişi” yazısı yer almaktadır. “Üye Girişi” yazısının altında yer alan “Üye Ol” seçeneği tıklandığında aşağıdaki forum gelecektir:

    Yukarıdaki forumu doldurup tamam dediğinizde, aşağıdaki sözleşme metni gelecektir:

    Yukarıdaki sözleşme metnindeki “Koşulları kabul ediyorum” deyip “Tamam” dediğinizde aşağıdaki son bölüm gelecektir. Son bölümdeki ekranda abonenin hangi telefon modeli (Nokia 6610) kullanıldığı görülmektedir. Cep telefonunuz kısmında bilinmeyen yazısı çıkarsa o telefon büyük ihtimalle o anda kapalıdır ya da imei (cihaz seri) nosu hatalıdır.

    Shubuo’ya kayıtlı bir abonenin telefon numarasını yazdığınızda aşağıdaki hata ekranı gelir. Demek ki bir abonenin shubuo üyesi olup olmadığını bir başkası kolaylıkla öğrenebilir.

    Eğer ki sisteme kayıtlı olmayan bir numarayı yazarsanız “Sistemde bir sorun var. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz” hata mesajıyla karşılaşırsınız.

    Konuyla İlgili Aklıma Gelen Sorular:

    1. Bir çok abonenin telefonu kayıt dışı olmamasına rağmen, telefonunuz kayıt dışıdır mesajı gönderilmiştir. Nedeni ise hat aldığınızda abonelik sözleşmesine bir tane telefonun imei numarası (cihaz seri nosu) yazılır. Hat alırken telefonu olmayanlara rastgele imei numarası yada var olan bir imei numarası verilir. Abone kayıt dışı olmayan bir tane telefon alsa bile, sistemde abonelik sözleşmesine ilk yazılan imei numaralı telefon görülür. Sistem bu bilgileri güncellemediği için bir çok aboneye telefonunuz kayıt dışıdır mesajı göndererek, abonelerin gereksiz yere ücret ödemesine neden olmuştur. Çünkü GSM şirketi tarafından gönderilen kayıt dışı mesajındaki imei numarası ile kullanıcının kullandığı imei numaralı telefonlar tamamen farklıdır. Burada suçlu sistemdeki eski bilgileri güncellemeyen GSM şirketi mi? Yoksa telefonu olmayana hat aldığında rastgele imei numarası yazan hat satıcısı mı? Yukarıdaki anlattığım yöntem ile telefonunuzun modelini öğrenmek istediğinizde hiç kullanmadığınız bir telefon modeli çıkarsa bilin ki sizin abonelik sözleşmesine de rastgele bir telefonun imei numarası yazılmıştır.

    2. Bir başkası, birisinin yerine Shubuo Sözleşmesini kabul ediyorum dese bu sözleşme geçerli olur mu? Hukukçular bu olaya nasıl bakarlar?

    3. Birisi sizi Shubuo’ya üye yaparak, telefonunuza Shubuo reklam iletilerinin gelmesini sağlayarak tarafınızın rahatsız olmasına imkan sağlaması doğru mu? Böyle bir durumda Shubuo Müşteri Hizmetlerini aradığınızda, haklı olduğunuzu anlatabilecek misiniz? Yoksa Shubuo Müşteri Hizmetleri Yetkilisi mesaj gelmesinin nedeni olarak sizi mi gösterecek?

    4. Anket çalışması yapan gazeteciler Millet Vekillerinin … Turkcell telefon numarasını Shubuo’ya kayıt ederek Millet Vekillerinin kullandıkları telefon modellerini açıklasalar. Merak etmez miyiz bu gazeteciler Millet Vekillerinin hangi telefon modelini kullandığını nereden biliyor diye?

    5. Abone “Koşulları Kabul Ediyorum / Sözleşmeyi Kabul Ediyorum” dediğinde Turkcell telefon numarasına bir kod göndererek bu kodun ilgili bölüme girilmesi sayesinde sözleşmenin geçerli olmasını sağlaması daha mantıklı olmaz mı? Yoksa Turkcell haklarını savunamayan aboneleri mağdur ederek, sistem eksiklerinden dolayı hukuk dışı kar etmeyi doğru mu buluyor?

    6. Shubuo Sözleşmesinin 2.14 maddesi acaba Türk Hukuk sistemine aykırı mı? Çünkü sistemdeki açıklardan dolayı birisi sizin şifrenize ulaşsa yerinize işlem yapsa Turkcell yine sizi suçlu gösteriyor ve hiçbir şekilde Turkcell’den hakkınızı arayamayacağınızı beyan ediyor. Acaba Turkcell gerekli güvenlik önlemlerini aldı mı? Yoksa bu madde kaçamak bir madde mi?

    7. Shubuo Sözleşmesinin 4.2 maddesi: TURKCELL, KULLANICI’lar tarafından SHUBUO aracılığıyla internet ya da cep telefonu üzerinden yapılacak olan olası Fikri ve Sinai Hak ihlallerinden sorumlu tutulamaz. KULLANICI, eser sahibine karşı doğrudan sorumludur. TURKCELL’e hak sahibinin herhangi bir talebi veya davası söz konusu olduğunda KULLANICI’nın fikri hakları ihlalinden dolayı eser/mali hak sahibinin TURKCELL’e karşı yöneltebileceği her türlü dava veya talep nedeniyle TURKCELL’in uğrayabileceği zararları KULLANICI tazmin etmekle yükümlü olacaktır. Bu maddeden anladığım Shubuo aracılığı ile telefonuma melodi, resim … yüklesem ve daha sonra melodi, resim … hak sahibi Turkcell’i mahkemeye verip kazanması halinde zararları kullanıcıların (abonelerin) karşılayacağını beyan etmektedir. Peki böyle bir durumda fikri hakları çiğneyen kullanıcılar mıdır? Yoksa hak sahibinin izni olmadan resimleri, melodileri … Shubuo aracılığı ile abonelerine kontor karşılığında sunan mı? Eğer ki yanlış anladığım yer var ise her zaman eleştirebilirsiniz. Sözleşmenin tamamını okumanızı tavsiye ederim.

    8. Shubuo dan diyelim ki 08.Mart.2006 tarihi itibari ile bir pakete üye oldunuz ve 1-2 … gün sonra iptal ettiniz. Shubuo paketlerinin bir kısmına üye olduğunuzda 3 aylık üye olmuş sayılıyor ve iptal ettiğinizde günlük almanız gereken mesajlar gelmiyor ama 3 aylık hizmet bedeli hattınızdan alınıyor. Hizmeti alınmayan bir ürüne bedel ödenir mi?

    Bu gibi konulara değinmemin nedeni, halkımızın sistem hatalarından zarar görmelerini engellemek ve haksız yere mağdur olmaları karşısında haklarını aramalarını sağlamaktır. Bilgilendirme amaçlı yazılarımı halkımın aleyhine kullanılması durumunda sorumluluk kabul (hakkımı helal) etmeyeceğimi beyan ederim. İnsanlarımızın yeterince sorunları varken bir de onlara biz sıkıntı vermeyelim. Bu tip yazılar ilginizi çekiyorsa sizi ve sevdiklerinizi de SadeBirSevgi ailesinde görmek isteriz. SadaBirSevgi ailesinde yayınlanmasını istediğiniz halkımızın mağdur olmasına neden olan bir sistem hatası var ise ilgili yazıyı e-posta adresime göndermeniz halinde sizin adınıza eğer ki isminizin yayınlanmasını istemiyorsanız gizli kalacak şekilde yer verilecektir.

    Sevgi ve Saygılarımla
    H a s a n Y ı l d ı r ı m
    E.Posta: sadebirsevgi@yahoo.com
    Tel:0 505 604 01 80
    http://www.kocbankasi.com/trk/bayiifade.JPG Linkini Tıklamak Yasaktır.

    SadeBirSevgi Ailesine Davetlisiniz
    SadeBirSevgi Ailesi olarak şu ana kadar değindiğimiz konular arasında “Limitli ADSL Kullanıcısı İnterneti Nasıl Limitsiz Kullanabilir?”, “Dedenizin Babasının TC Nosunu Biliyor musunuz? / Aile Soy Ağacı Nasıl Çıkarılır?”, “IP Numarasının Bir Değeri Yoktur”, “Kullanılmayan GSM Kartları Suç Unsuru Taşıyor” , “Yönlendirilen Telefon Basitçe Dinlenir” , “Sahte MSN Adreslerine Dikkat / Sahte E-posta Adreslerleri ile Süper Şakalar Yapınız”, “E-Kolay E-posta Kullananlara Uyarı” , “Bana Turkcell Numaranı Söyle, Sana Telefonunun Modelini Söyleyim / Shubuo Mağduru Olmayınız”, “Turkcell de Yönlendirilmiş Numara Nasıl Anlaşılır?” , “Eski Operatörünüz, Yeni Numaranızı Dilediğiniz Kadar Ücretsiz Anons Yapsın”, “Telefon Sapıklarına / Gizli Numara İle Arayanlara Sürpriz Yapın”, “Sizi Rahatsız Eden E-Posta Sahibi Hakkında Bilgi Edinme” , “E-Postalarda IP No Nasıl Bulunur Sorgulanır?/Resimli Anlatım” , “Cep Telefonu Deyip Geçmeyiniz / Mağdur Olmayınız”, “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır?”… yer almaktadır. İler ki zamanda ise “Bedava Kontör Nasıl Kazanılır?” , “Rehberde Kayıtlı Olmayan Numaraya Nasıl Ulaşılır?” , “İstediğiniz MSN adresini Devre Dışı Bırakın” , “TC Kimlik Numaralarında Hata mı Var?” , “İnternet Ortamında 10 Dk.da Kız Nasıl Ayarlanır? / Çok Ciddi Bir Konu Lütfen Başlığına Aldanmayınız” , “İstediğiniz E-posta Adresinden, İstediğinize E-Posta Gönderiniz”, “DP Programlarına Dikkat” , ”İstek Dışı Üyelik Nedeniyle Kontör Düşüşüne Son”, “İsim Soy İsimden Kişisel Bilgilere Nasıl Ulaşılır?”, “İstediğiniz Numaradan, İstediğiniz Numaraya Sms Gönderiniz”, “Servis Dışı / Kapalı Hattan Nasıl Mesaj Gönderilir?” , “GSM Operatörlerinden Birisi, Konuşma Ücretlerine Fazladan 1-2 Saniye mi Ekliyor?” , “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır-2 ?”… konularına yer verilecektir. SadeBirSevgi Ailesinde yayınlanan önceki yazılara “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/messages” linkinden ulaşabilirsiniz. Öncelikle bir tane “@yahoo.com” uzantılı e-posta adresi ile SadeBirSevgi Ailesinehttp://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi linkinden katılmanız gerekmektedir.


    SadeBirSevgi Ailesine Katılmak İçin
    “Karşılıksız Yardımlaşanların Yeri”
    “SadeBirSevgi-subscribe@yahoogroups.com” adresine konu ve mesaj bölümüne hiçbir şey yazmadan boş bir e-posta gönderiniz. Sistem tarafından daha sonra konu bölümünde “Please confirm your request to join SadeBirSevgi ” yazısı yer alan bir e-posta gelecektir. Gelen e-posta üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan yanıtla (reply) yöntemi ile geri gönderdikten sonra “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı bir e-posta gelecektir. Bu e-posta SadeBirSevgi Ailesine katıldığınız anlamındadır. “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı e-posta 1-2 gün içinde gelmez ise işlemlerinizi yeniden tekrar ediniz. Eğer ki “@yahoo.com” uzantılı bir e-posta adresiniz var ise “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/” linkinden aramıza kolaylıkla katılabilirsiniz. SadeBirSevgi Ailesinden bir ay içinde en fazla 5-6 adet bilgilendirme e-postası gönderilir.




  • inan hiç bir operatör tek bir aboneyi kafaya takıp uğraşmaz yada kontörleri bitmek üzere olan abonelerin tümünü listeleyip onların kontörünü durduk yere yok etmez
    Bu yaşadığın olayın mantıklı bir açıklaması olduğuna inanıyorum ve keşke pire için yorganı yakmasaydın diyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bir_Bilen

    Sırf gidip kontör yükleyeyim diye hattımda kalan 2 kontör hiç bir işlem yapmamama rağmen buhar olup gitti! Bu olay daha önceleride başıma geldi ama bu bardağı taşıran son damlaydı.

    Daha fazla enayi yerine konmamak için 4 yıllık hattımı iptal ettim.
  • Evet bunun mantıklı bir açıklaması var! "Çağrı yapma! GİT KONTÖR YÜKLE"

    En küçük tepki, tepkisizlikten iyidir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: highjacker

    inan hiç bir operatör tek bir aboneyi kafaya takıp uğraşmaz yada kontörleri bitmek üzere olan abonelerin tümünü listeleyip onların kontörünü durduk yere yok etmez
    Bu yaşadığın olayın mantıklı bir açıklaması olduğuna inanıyorum ve keşke pire için yorganı yakmasaydın diyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bir_Bilen

    Sırf gidip kontör yükleyeyim diye hattımda kalan 2 kontör hiç bir işlem yapmamama rağmen buhar olup gitti! Bu olay daha önceleride başıma geldi ama bu bardağı taşıran son damlaydı.

    Daha fazla enayi yerine konmamak için 4 yıllık hattımı iptal ettim.






  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: highjacker

    inan hiç bir operatör tek bir aboneyi kafaya takıp uğraşmaz yada kontörleri bitmek üzere olan abonelerin tümünü listeleyip onların kontörünü durduk yere yok etmez
    Bu yaşadığın olayın mantıklı bir açıklaması olduğuna inanıyorum ve keşke pire için yorganı yakmasaydın diyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bir_Bilen

    Sırf gidip kontör yükleyeyim diye hattımda kalan 2 kontör hiç bir işlem yapmamama rağmen buhar olup gitti! Bu olay daha önceleride başıma geldi ama bu bardağı taşıran son damlaydı.

    Daha fazla enayi yerine konmamak için 4 yıllık hattımı iptal ettim.



    bende 8 kontör vardı msn e girdim birden kontör sıfırlandı

    1 hafta sonra geri geldi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: KooSeo

    iyi yapmışsında şimdi hangisine geçeceksin

    telsimde de var benzer sorunlar

    nasıl oldu anlamadım 40küsur kontör vardı dün bi baktım 2 kalmış



    türkcellden de millet şikayetçi

    hepsine



    O dediğin asla telsimde olmaz !!! telsim durmadan kntr yolluyo bana birak kntr almayi!!
  • bu adamlar bu işin suyunu çıkardılar arkadaşlar.telsim,türkcell varken hep başka bir firma daha gelse de rekebet olsa bu işler düzelse dedik.dedik dedik ama değişen birşey olmadığı gibi iyice suyu çıktı!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kullanici adi

    adam her yere aynı mesajı yazıyor. adam egzersiz programına bile bu mesajı yazmış. seni şikayet ettim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tema777

    TURKCELL MAĞDURLARINI ARIYORUM

    Turkcell deki sistem hatalarından dolayı bir çok abone gereksiz yere fazladan ücret ödeyerek mağdur olmaktadır. Şikayetçi sitelerini incelediğinizde, Turkcell’in bir çok faturaya fazladan ücret yansıttığını, kayıtlı telefonu kayıtsız görerek fazladan 5 YTL aldığını, kazanılan bir çok hediye kontörü ve mesajları vermediğini, bir çok aboneyi konuştukları tarife üzerinden değil farklı bir tarife üzerinden faturaya daha yüksek bir ücret yazdığını, sistemin bazı aboneleri isteği dışında servislere üye yaparak hattından gereksiz yere kontör düşüşüne neden olduğunu, ancak abone hakkını aradığında, Turkcell’in sistem hatasını kabul ettiğini göreceksiniz. Sistemdeki hatadan haberi olmayanların mağduriyeti Turkcell’e haksız kazanç olarak dönmektedir. Hangi GSM operatörünü kullanıyorsanız kullanınız, mutlaka ayrıntılı fatura isteyiniz ve inceleyiniz. Şikayetçi sitelerinde Turkcell haksız olduğunda gerekli görüşme yapılmıştır diyerek hatasını saklarken, haklı olduğunda ise haklılığını açıkça beyan etmektedir. Bu şekilde davranmasının nedeni hem sistem hatasını saklamak, hem de insanların hakkını aramasını önlemek sistemde hata yok dercesine. Bazı şikayetlerde ise hatasını açıkça kabul etmektedir. Abone görüşmeden memnun olmadığını belirtmesine rağmen, Turkcell memnun kalmıştır sözünü her zaman kullanmaktadır.
    Turkcell faturalarında hata yaptığı abonenin ücretini iade etmek yerine, gelecek faturadan düşüleceğini belirtmektedir. Buradaki amaç abonenin konuşmasını sağlamak, parayı kullanmak … Ama faturanızı 3-4 gün içinde yatırmadığınızda hemen hattınızı kesmesi, faiz eklemesi kendi davranışıyla ne kadar adaletlidir bilinmez.
    Turkcell sistemlerindeki hatalardan dolayı mağdur olanların tarafıma mağdur olduğu sistem hatasını yazmasını istiyorum. Mağdur olanların yazısını mahkemelere delil olarak taşıyarak, Turkcell’in sistemlerindeki gerekli güvenlik önlemlerini almasını sağlayacağım. Ayrıca Turkcell’in hiçbir şekilde tazminat hakkını vermeden işine son verdiği çalışanlarına, “konuyla ilgili açıklama yaparsanız sizi de dava ederiz” diye korkuttukları eski çalışanlarını da haklarını aradıklarından dolayı, hayran kaldığımı belirtmek isterim.

    Yazımda farkına varmadan herhangi bir okuyucuma saygısızlık yaptıysam özür dilerim. Turkcell halkımın mağdur olmaması için, bilgilendirici yazılarım nedeniyle tarafıma ikinci davayı açtı. Çünkü bilgilendirici yazılarımı okuyanlar hakkını aramaya başlamıştır. İkinci dava ile ilgili, iler ki zamanda Türk Adaletinin tarafıma tanıdığı yasal süreç zarfında açıklama yapmayı Amasya Barosu Avukatlarından, Avukatım Metin Kara (Cep:0533 257 27 89) uygun görmesi halinde düşünüyorum.

    Bebeklerin o tatlı gülümseyişleri gözünüzde buluşması dileğiyle:)
    {SadeBirSevgi Ailesinin Bir Üyesi{
    H a s a n Y ı l d ı r ı m
    Tel : 0 505 604 01 80
    E-posta : hasanyildirim1300@yahoo.com
    “ONURSUZ YAŞAMAKTANSA HER ŞEYE RAĞMEN MÜCADELE ETMEK ZORUNDAYIM. ÇÜNKÜ HAKKINI ARAMAYAN İNSANLAR, DİĞER İNSANLARIN MAĞDUR OLMASINA SEBEBİYET VEREREK TOPLUMUN GERİ KALMASINA NEDEN OLURLAR”
    NOT: Turkcell deki sistem hatasından dolayı mağdur olanların tarafıma ulaşıp, mahkeme hakkında avukatım ile görüşmek istediğinden dolayı avukatımın telefon numarasına yer vermek zorunda kaldım.
    http://www.kocbankasi.com/trk/bayiifade.JPG Linkini Tıklamak Yasaktır.

    SadeBirSevgi Ailesine Davetlisiniz
    SadeBirSevgi Ailesi olarak şu ana kadar değindiğimiz konular arasında “Limitli ADSL Kullanıcısı İnterneti Nasıl Limitsiz Kullanabilir?”, “Dedenizin Babasının TC Nosunu Biliyor musunuz? / Aile Soy Ağacı Nasıl Çıkarılır?”, “IP Numarasının Bir Değeri Yoktur”, “Kullanılmayan GSM Kartları Suç Unsuru Taşıyor” , “Yönlendirilen Telefon Basitçe Dinlenir” , “Sahte MSN Adreslerine Dikkat / Sahte E-posta Adreslerleri ile Süper Şakalar Yapınız”, “E-Kolay E-posta Kullananlara Uyarı” , “Bana Turkcell Numaranı Söyle, Sana Telefonunun Modelini Söyleyim / Shubuo Mağduru Olmayınız”, “Turkcell de Yönlendirilmiş Numara Nasıl Anlaşılır?” , “Eski Operatörünüz, Yeni Numaranızı Dilediğiniz Kadar Ücretsiz Anons Yapsın”, “Telefon Sapıklarına / Gizli Numara İle Arayanlara Sürpriz Yapın”, “Sizi Rahatsız Eden E-Posta Sahibi Hakkında Bilgi Edinme” , “E-Postalarda IP No Nasıl Bulunur Sorgulanır?/Resimli Anlatım” , “Cep Telefonu Deyip Geçmeyiniz / Mağdur Olmayınız”, “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır?”… yer almaktadır. İler ki zamanda ise “Bedava Kontör Nasıl Kazanılır?” , “Rehberde Kayıtlı Olmayan Numaraya Nasıl Ulaşılır?” , “İstediğiniz MSN adresini Devre Dışı Bırakın” , “TC Kimlik Numaralarında Hata mı Var?” , “İnternet Ortamında 10 Dk.da Kız Nasıl Ayarlanır? / Çok Ciddi Bir Konu Lütfen Başlığına Aldanmayınız” , “İstediğiniz E-posta Adresinden, İstediğinize E-Posta Gönderiniz”, “DP Programlarına Dikkat” , ”İstek Dışı Üyelik Nedeniyle Kontör Düşüşüne Son”, “İsim Soy İsimden Kişisel Bilgilere Nasıl Ulaşılır?”, “İstediğiniz Numaradan, İstediğiniz Numaraya Sms Gönderiniz”, “Servis Dışı / Kapalı Hattan Nasıl Mesaj Gönderilir?” , “GSM Operatörlerinden Birisi, Konuşma Ücretlerine Fazladan 1-2 Saniye mi Ekliyor?” , “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır-2 ?”… konularına yer verilecektir. SadeBirSevgi Ailesinde yayınlanan önceki yazılara “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/messages” linkinden ulaşabilirsiniz. Öncelikle bir tane “@yahoo.com” uzantılı e-posta adresi ile SadeBirSevgi Ailesinehttp://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi linkinden katılmanız gerekmektedir.

    SadeBirSevgi Ailesine Katılmak İçin
    “Karşılıksız Yardımlaşanların Yeri”
    “SadeBirSevgi-subscribe@yahoogroups.com” adresine konu ve mesaj bölümüne hiçbir şey yazmadan boş bir e-posta gönderiniz. Sistem tarafından daha sonra konu bölümünde “Please confirm your request to join SadeBirSevgi ” yazısı yer alan bir e-posta gelecektir. Gelen e-posta üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan yanıtla (reply) yöntemi ile geri gönderdikten sonra “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı bir e-posta gelecektir. Bu e-posta SadeBirSevgi Ailesine katıldığınız anlamındadır. “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı e-posta 1-2 gün içinde gelmez ise işlemlerinizi yeniden tekrar ediniz. Eğer ki “@yahoo.com” uzantılı bir e-posta adresiniz var ise “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/” linkinden aramıza kolaylıkla katılabilirsiniz. SadeBirSevgi Ailesinden bir ay içinde en fazla 5-6 adet bilgilendirme e-postası gönderilir.










    Birader sende paso turkcelli(kazıkcell) sawunuyosun,orda çalışan birimisin ne ayaksın anlamadım gittti,sus isteyen istediği yorumu yapar karışma,biz senin turkceli sawunmana kızıyomuyuz,yanlış bişey yapıyosun ama gende özgürsün istediğini yap ama başkasına karışmaseni kınıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ask_bocegi -- 9 Eylül 2006; 16:00:50 >




  • bir ay önce yaşanmış bir olaya niye şimdi mesaj yazdığını anlamış değilim. bi kere sen anlamadan mesaj yazmışsın. olayı bilmiyosun. ben o kişiyi eleştirmemin sebebi turkcell ile ilgisi olmayan hatta herhangi bir gsm operatörüyle bile ilgisi olmayan konulara aynı mesajı yazmasından dolayı eleştirdim. ve o kişiyi şikayet ettim forum yöneticileride benim şikayetimi haklı bulup o kişiyi süresiz banladılar. ama sen konuyu bir ay geriden takip ettiğin için bu olaydan haberin yok. ben gerektiği zaman turkcellide telsimide aveayıda savunurum. ama gerektiği zamanda turkcellide telsimide aveyıda eleştiririm. ben bir operatörü göklere çıkarırken başka bir operatü yerin dibine geçirmem. bana sus diyosun ama susması gereken kişi sensin. boş konuşuyosun. ben bugune kadar hiç bir konuya gereksiz, ilgisiz, alakasız mesajlar yazmadım. beni bilen bilir. turkcellden olumlu bahsetmem benim turkcellde çalıştığımı göstermez. o zaman avedan olumlu bahsedenler aveda çalışıyor. telsimden olumlu bahsedenler de telsimde çalışıyor. ben türkceli övüp onun reklamını yapmaya mı çalışıyorum? tabiki hayır. anladığım konularla ilgili bilgimi paylaşıyorum. ama sen herşeyi yanlış anlamışsın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ask_bocegi

    quote:

    Orjinalden alıntı: kullanici adi

    adam her yere aynı mesajı yazıyor. adam egzersiz programına bile bu mesajı yazmış. seni şikayet ettim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tema777

    TURKCELL MAĞDURLARINI ARIYORUM

    Turkcell deki sistem hatalarından dolayı bir çok abone gereksiz yere fazladan ücret ödeyerek mağdur olmaktadır. Şikayetçi sitelerini incelediğinizde, Turkcell’in bir çok faturaya fazladan ücret yansıttığını, kayıtlı telefonu kayıtsız görerek fazladan 5 YTL aldığını, kazanılan bir çok hediye kontörü ve mesajları vermediğini, bir çok aboneyi konuştukları tarife üzerinden değil farklı bir tarife üzerinden faturaya daha yüksek bir ücret yazdığını, sistemin bazı aboneleri isteği dışında servislere üye yaparak hattından gereksiz yere kontör düşüşüne neden olduğunu, ancak abone hakkını aradığında, Turkcell’in sistem hatasını kabul ettiğini göreceksiniz. Sistemdeki hatadan haberi olmayanların mağduriyeti Turkcell’e haksız kazanç olarak dönmektedir. Hangi GSM operatörünü kullanıyorsanız kullanınız, mutlaka ayrıntılı fatura isteyiniz ve inceleyiniz. Şikayetçi sitelerinde Turkcell haksız olduğunda gerekli görüşme yapılmıştır diyerek hatasını saklarken, haklı olduğunda ise haklılığını açıkça beyan etmektedir. Bu şekilde davranmasının nedeni hem sistem hatasını saklamak, hem de insanların hakkını aramasını önlemek sistemde hata yok dercesine. Bazı şikayetlerde ise hatasını açıkça kabul etmektedir. Abone görüşmeden memnun olmadığını belirtmesine rağmen, Turkcell memnun kalmıştır sözünü her zaman kullanmaktadır.
    Turkcell faturalarında hata yaptığı abonenin ücretini iade etmek yerine, gelecek faturadan düşüleceğini belirtmektedir. Buradaki amaç abonenin konuşmasını sağlamak, parayı kullanmak … Ama faturanızı 3-4 gün içinde yatırmadığınızda hemen hattınızı kesmesi, faiz eklemesi kendi davranışıyla ne kadar adaletlidir bilinmez.
    Turkcell sistemlerindeki hatalardan dolayı mağdur olanların tarafıma mağdur olduğu sistem hatasını yazmasını istiyorum. Mağdur olanların yazısını mahkemelere delil olarak taşıyarak, Turkcell’in sistemlerindeki gerekli güvenlik önlemlerini almasını sağlayacağım. Ayrıca Turkcell’in hiçbir şekilde tazminat hakkını vermeden işine son verdiği çalışanlarına, “konuyla ilgili açıklama yaparsanız sizi de dava ederiz” diye korkuttukları eski çalışanlarını da haklarını aradıklarından dolayı, hayran kaldığımı belirtmek isterim.

    Yazımda farkına varmadan herhangi bir okuyucuma saygısızlık yaptıysam özür dilerim. Turkcell halkımın mağdur olmaması için, bilgilendirici yazılarım nedeniyle tarafıma ikinci davayı açtı. Çünkü bilgilendirici yazılarımı okuyanlar hakkını aramaya başlamıştır. İkinci dava ile ilgili, iler ki zamanda Türk Adaletinin tarafıma tanıdığı yasal süreç zarfında açıklama yapmayı Amasya Barosu Avukatlarından, Avukatım Metin Kara (Cep:0533 257 27 89) uygun görmesi halinde düşünüyorum.

    Bebeklerin o tatlı gülümseyişleri gözünüzde buluşması dileğiyle:)
    {SadeBirSevgi Ailesinin Bir Üyesi{
    H a s a n Y ı l d ı r ı m
    Tel : 0 505 604 01 80
    E-posta : hasanyildirim1300@yahoo.com
    “ONURSUZ YAŞAMAKTANSA HER ŞEYE RAĞMEN MÜCADELE ETMEK ZORUNDAYIM. ÇÜNKÜ HAKKINI ARAMAYAN İNSANLAR, DİĞER İNSANLARIN MAĞDUR OLMASINA SEBEBİYET VEREREK TOPLUMUN GERİ KALMASINA NEDEN OLURLAR”
    NOT: Turkcell deki sistem hatasından dolayı mağdur olanların tarafıma ulaşıp, mahkeme hakkında avukatım ile görüşmek istediğinden dolayı avukatımın telefon numarasına yer vermek zorunda kaldım.
    http://www.kocbankasi.com/trk/bayiifade.JPG Linkini Tıklamak Yasaktır.

    SadeBirSevgi Ailesine Davetlisiniz
    SadeBirSevgi Ailesi olarak şu ana kadar değindiğimiz konular arasında “Limitli ADSL Kullanıcısı İnterneti Nasıl Limitsiz Kullanabilir?”, “Dedenizin Babasının TC Nosunu Biliyor musunuz? / Aile Soy Ağacı Nasıl Çıkarılır?”, “IP Numarasının Bir Değeri Yoktur”, “Kullanılmayan GSM Kartları Suç Unsuru Taşıyor” , “Yönlendirilen Telefon Basitçe Dinlenir” , “Sahte MSN Adreslerine Dikkat / Sahte E-posta Adreslerleri ile Süper Şakalar Yapınız”, “E-Kolay E-posta Kullananlara Uyarı” , “Bana Turkcell Numaranı Söyle, Sana Telefonunun Modelini Söyleyim / Shubuo Mağduru Olmayınız”, “Turkcell de Yönlendirilmiş Numara Nasıl Anlaşılır?” , “Eski Operatörünüz, Yeni Numaranızı Dilediğiniz Kadar Ücretsiz Anons Yapsın”, “Telefon Sapıklarına / Gizli Numara İle Arayanlara Sürpriz Yapın”, “Sizi Rahatsız Eden E-Posta Sahibi Hakkında Bilgi Edinme” , “E-Postalarda IP No Nasıl Bulunur Sorgulanır?/Resimli Anlatım” , “Cep Telefonu Deyip Geçmeyiniz / Mağdur Olmayınız”, “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır?”… yer almaktadır. İler ki zamanda ise “Bedava Kontör Nasıl Kazanılır?” , “Rehberde Kayıtlı Olmayan Numaraya Nasıl Ulaşılır?” , “İstediğiniz MSN adresini Devre Dışı Bırakın” , “TC Kimlik Numaralarında Hata mı Var?” , “İnternet Ortamında 10 Dk.da Kız Nasıl Ayarlanır? / Çok Ciddi Bir Konu Lütfen Başlığına Aldanmayınız” , “İstediğiniz E-posta Adresinden, İstediğinize E-Posta Gönderiniz”, “DP Programlarına Dikkat” , ”İstek Dışı Üyelik Nedeniyle Kontör Düşüşüne Son”, “İsim Soy İsimden Kişisel Bilgilere Nasıl Ulaşılır?”, “İstediğiniz Numaradan, İstediğiniz Numaraya Sms Gönderiniz”, “Servis Dışı / Kapalı Hattan Nasıl Mesaj Gönderilir?” , “GSM Operatörlerinden Birisi, Konuşma Ücretlerine Fazladan 1-2 Saniye mi Ekliyor?” , “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır-2 ?”… konularına yer verilecektir. SadeBirSevgi Ailesinde yayınlanan önceki yazılara “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/messages” linkinden ulaşabilirsiniz. Öncelikle bir tane “@yahoo.com” uzantılı e-posta adresi ile SadeBirSevgi Ailesinehttp://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi linkinden katılmanız gerekmektedir.

    SadeBirSevgi Ailesine Katılmak İçin
    “Karşılıksız Yardımlaşanların Yeri”
    “SadeBirSevgi-subscribe@yahoogroups.com” adresine konu ve mesaj bölümüne hiçbir şey yazmadan boş bir e-posta gönderiniz. Sistem tarafından daha sonra konu bölümünde “Please confirm your request to join SadeBirSevgi ” yazısı yer alan bir e-posta gelecektir. Gelen e-posta üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan yanıtla (reply) yöntemi ile geri gönderdikten sonra “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı bir e-posta gelecektir. Bu e-posta SadeBirSevgi Ailesine katıldığınız anlamındadır. “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı e-posta 1-2 gün içinde gelmez ise işlemlerinizi yeniden tekrar ediniz. Eğer ki “@yahoo.com” uzantılı bir e-posta adresiniz var ise “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/” linkinden aramıza kolaylıkla katılabilirsiniz. SadeBirSevgi Ailesinden bir ay içinde en fazla 5-6 adet bilgilendirme e-postası gönderilir.










    Birader sende paso turkcelli(****) sawunuyosun,orda çalışan birimisin ne ayaksın anlamadım gittti,sus isteyen istediği yorumu yapar karışma,biz senin turkceli sawunmana kızıyomuyuz,yanlış bişey yapıyosun ama gende özgürsün istediğini yap ama başkasına karışmaseni kınıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanici adi -- 23 Ekim 2006; 10:07:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ask_bocegi

    quote:

    Orjinalden alıntı: kullanici adi

    adam her yere aynı mesajı yazıyor. adam egzersiz programına bile bu mesajı yazmış. seni şikayet ettim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tema777

    TURKCELL MAĞDURLARINI ARIYORUM

    Turkcell deki sistem hatalarından dolayı bir çok abone gereksiz yere fazladan ücret ödeyerek mağdur olmaktadır. Şikayetçi sitelerini incelediğinizde, Turkcell’in bir çok faturaya fazladan ücret yansıttığını, kayıtlı telefonu kayıtsız görerek fazladan 5 YTL aldığını, kazanılan bir çok hediye kontörü ve mesajları vermediğini, bir çok aboneyi konuştukları tarife üzerinden değil farklı bir tarife üzerinden faturaya daha yüksek bir ücret yazdığını, sistemin bazı aboneleri isteği dışında servislere üye yaparak hattından gereksiz yere kontör düşüşüne neden olduğunu, ancak abone hakkını aradığında, Turkcell’in sistem hatasını kabul ettiğini göreceksiniz. Sistemdeki hatadan haberi olmayanların mağduriyeti Turkcell’e haksız kazanç olarak dönmektedir. Hangi GSM operatörünü kullanıyorsanız kullanınız, mutlaka ayrıntılı fatura isteyiniz ve inceleyiniz. Şikayetçi sitelerinde Turkcell haksız olduğunda gerekli görüşme yapılmıştır diyerek hatasını saklarken, haklı olduğunda ise haklılığını açıkça beyan etmektedir. Bu şekilde davranmasının nedeni hem sistem hatasını saklamak, hem de insanların hakkını aramasını önlemek sistemde hata yok dercesine. Bazı şikayetlerde ise hatasını açıkça kabul etmektedir. Abone görüşmeden memnun olmadığını belirtmesine rağmen, Turkcell memnun kalmıştır sözünü her zaman kullanmaktadır.
    Turkcell faturalarında hata yaptığı abonenin ücretini iade etmek yerine, gelecek faturadan düşüleceğini belirtmektedir. Buradaki amaç abonenin konuşmasını sağlamak, parayı kullanmak … Ama faturanızı 3-4 gün içinde yatırmadığınızda hemen hattınızı kesmesi, faiz eklemesi kendi davranışıyla ne kadar adaletlidir bilinmez.
    Turkcell sistemlerindeki hatalardan dolayı mağdur olanların tarafıma mağdur olduğu sistem hatasını yazmasını istiyorum. Mağdur olanların yazısını mahkemelere delil olarak taşıyarak, Turkcell’in sistemlerindeki gerekli güvenlik önlemlerini almasını sağlayacağım. Ayrıca Turkcell’in hiçbir şekilde tazminat hakkını vermeden işine son verdiği çalışanlarına, “konuyla ilgili açıklama yaparsanız sizi de dava ederiz” diye korkuttukları eski çalışanlarını da haklarını aradıklarından dolayı, hayran kaldığımı belirtmek isterim.

    Yazımda farkına varmadan herhangi bir okuyucuma saygısızlık yaptıysam özür dilerim. Turkcell halkımın mağdur olmaması için, bilgilendirici yazılarım nedeniyle tarafıma ikinci davayı açtı. Çünkü bilgilendirici yazılarımı okuyanlar hakkını aramaya başlamıştır. İkinci dava ile ilgili, iler ki zamanda Türk Adaletinin tarafıma tanıdığı yasal süreç zarfında açıklama yapmayı Amasya Barosu Avukatlarından, Avukatım Metin Kara (Cep:0533 257 27 89) uygun görmesi halinde düşünüyorum.

    Bebeklerin o tatlı gülümseyişleri gözünüzde buluşması dileğiyle:)
    {SadeBirSevgi Ailesinin Bir Üyesi{
    H a s a n Y ı l d ı r ı m
    Tel : 0 505 604 01 80
    E-posta : hasanyildirim1300@yahoo.com
    “ONURSUZ YAŞAMAKTANSA HER ŞEYE RAĞMEN MÜCADELE ETMEK ZORUNDAYIM. ÇÜNKÜ HAKKINI ARAMAYAN İNSANLAR, DİĞER İNSANLARIN MAĞDUR OLMASINA SEBEBİYET VEREREK TOPLUMUN GERİ KALMASINA NEDEN OLURLAR”
    NOT: Turkcell deki sistem hatasından dolayı mağdur olanların tarafıma ulaşıp, mahkeme hakkında avukatım ile görüşmek istediğinden dolayı avukatımın telefon numarasına yer vermek zorunda kaldım.
    http://www.kocbankasi.com/trk/bayiifade.JPG Linkini Tıklamak Yasaktır.

    SadeBirSevgi Ailesine Davetlisiniz
    SadeBirSevgi Ailesi olarak şu ana kadar değindiğimiz konular arasında “Limitli ADSL Kullanıcısı İnterneti Nasıl Limitsiz Kullanabilir?”, “Dedenizin Babasının TC Nosunu Biliyor musunuz? / Aile Soy Ağacı Nasıl Çıkarılır?”, “IP Numarasının Bir Değeri Yoktur”, “Kullanılmayan GSM Kartları Suç Unsuru Taşıyor” , “Yönlendirilen Telefon Basitçe Dinlenir” , “Sahte MSN Adreslerine Dikkat / Sahte E-posta Adreslerleri ile Süper Şakalar Yapınız”, “E-Kolay E-posta Kullananlara Uyarı” , “Bana Turkcell Numaranı Söyle, Sana Telefonunun Modelini Söyleyim / Shubuo Mağduru Olmayınız”, “Turkcell de Yönlendirilmiş Numara Nasıl Anlaşılır?” , “Eski Operatörünüz, Yeni Numaranızı Dilediğiniz Kadar Ücretsiz Anons Yapsın”, “Telefon Sapıklarına / Gizli Numara İle Arayanlara Sürpriz Yapın”, “Sizi Rahatsız Eden E-Posta Sahibi Hakkında Bilgi Edinme” , “E-Postalarda IP No Nasıl Bulunur Sorgulanır?/Resimli Anlatım” , “Cep Telefonu Deyip Geçmeyiniz / Mağdur Olmayınız”, “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır?”… yer almaktadır. İler ki zamanda ise “Bedava Kontör Nasıl Kazanılır?” , “Rehberde Kayıtlı Olmayan Numaraya Nasıl Ulaşılır?” , “İstediğiniz MSN adresini Devre Dışı Bırakın” , “TC Kimlik Numaralarında Hata mı Var?” , “İnternet Ortamında 10 Dk.da Kız Nasıl Ayarlanır? / Çok Ciddi Bir Konu Lütfen Başlığına Aldanmayınız” , “İstediğiniz E-posta Adresinden, İstediğinize E-Posta Gönderiniz”, “DP Programlarına Dikkat” , ”İstek Dışı Üyelik Nedeniyle Kontör Düşüşüne Son”, “İsim Soy İsimden Kişisel Bilgilere Nasıl Ulaşılır?”, “İstediğiniz Numaradan, İstediğiniz Numaraya Sms Gönderiniz”, “Servis Dışı / Kapalı Hattan Nasıl Mesaj Gönderilir?” , “GSM Operatörlerinden Birisi, Konuşma Ücretlerine Fazladan 1-2 Saniye mi Ekliyor?” , “Hackerler Türkcell de Süper Şifreye Nasıl Ulaşır-2 ?”… konularına yer verilecektir. SadeBirSevgi Ailesinde yayınlanan önceki yazılara “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/messages” linkinden ulaşabilirsiniz. Öncelikle bir tane “@yahoo.com” uzantılı e-posta adresi ile SadeBirSevgi Ailesinehttp://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi linkinden katılmanız gerekmektedir.

    SadeBirSevgi Ailesine Katılmak İçin
    “Karşılıksız Yardımlaşanların Yeri”
    “SadeBirSevgi-subscribe@yahoogroups.com” adresine konu ve mesaj bölümüne hiçbir şey yazmadan boş bir e-posta gönderiniz. Sistem tarafından daha sonra konu bölümünde “Please confirm your request to join SadeBirSevgi ” yazısı yer alan bir e-posta gelecektir. Gelen e-posta üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan yanıtla (reply) yöntemi ile geri gönderdikten sonra “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı bir e-posta gelecektir. Bu e-posta SadeBirSevgi Ailesine katıldığınız anlamındadır. “Welcome to SadeBirSevgi” konu başlıklı e-posta 1-2 gün içinde gelmez ise işlemlerinizi yeniden tekrar ediniz. Eğer ki “@yahoo.com” uzantılı bir e-posta adresiniz var ise “http://groups.yahoo.com/group/SadeBirSevgi/” linkinden aramıza kolaylıkla katılabilirsiniz. SadeBirSevgi Ailesinden bir ay içinde en fazla 5-6 adet bilgilendirme e-postası gönderilir.










    Birader sende paso turkcelli(****) sawunuyosun,orda çalışan birimisin ne ayaksın anlamadım gittti,sus isteyen istediği yorumu yapar karışma,biz senin turkceli sawunmana kızıyomuyuz,yanlış bişey yapıyosun ama gende özgürsün istediğini yap ama başkasına karışmaseni kınıyorum




    avea ile ilgili bir konuda sırf turkcelli karalamak maksadıyla yazılmış bir yazıyı adam eleştirmiş ve şikayet etmiş. sana noluyor ki adamı karalıyosun. burda kınanması gereken birisi varsa oda sensin

    sana




  • banada olmuştu da halen kulanıyoz işte aveayı




  • HİÇ BİR GSM FİRMASI DURDUK YERE İŞLEM YAPMADIĞIN ZAMAN KONTÜRUNU YEMEZ.KESİNLİKLE BİR SEBEBİ VARDIR.
  • avea nın faturaları da çok dengesiz
  • bunu sebebsiz yere hattından fazladan kontör düşen kişilere sormak lazım. onlar cevaplasın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: y_a_v_u_z_1903

    HİÇ BİR GSM FİRMASI DURDUK YERE İŞLEM YAPMADIĞIN ZAMAN KONTÜRUNU YEMEZ.KESİNLİKLE BİR SEBEBİ VARDIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanici adi -- 23 Ekim 2006; 10:09:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: y_a_v_u_z_1903

    HİÇ BİR GSM FİRMASI DURDUK YERE İŞLEM YAPMADIĞIN ZAMAN KONTÜRUNU YEMEZ.KESİNLİKLE BİR SEBEBİ VARDIR.

    BENCEDE BİR YERE ÜYELİGİN FALAN VARDIR
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ZoRBa

    quote:

    Orjinalden alıntı: highjacker

    inan hiç bir operatör tek bir aboneyi kafaya takıp uğraşmaz yada kontörleri bitmek üzere olan abonelerin tümünü listeleyip onların kontörünü durduk yere yok etmez
    Bu yaşadığın olayın mantıklı bir açıklaması olduğuna inanıyorum ve keşke pire için yorganı yakmasaydın diyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bir_Bilen

    Sırf gidip kontör yükleyeyim diye hattımda kalan 2 kontör hiç bir işlem yapmamama rağmen buhar olup gitti! Bu olay daha önceleride başıma geldi ama bu bardağı taşıran son damlaydı.

    Daha fazla enayi yerine konmamak için 4 yıllık hattımı iptal ettim.



    bende 8 kontör vardı msn e girdim birden kontör sıfırlandı

    1 hafta sonra geri geldi

    zorba hocam senden borç almışlar geri vermişler üle gözüküyo




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ...fukala44...

    arkadaşlarr sizee kaılıyorummmmmmm benim telsimm 100 konötörüm vardı 2ye düştüüüüüü neden anlamadımm aradımdaa dedilerkii eskiden herekese msj yolamışsınızzzz şimdi o msjlarınn parası gidiyo dediler doğrumu

    www.blogcu.com/fukala/


    açıkçası telsim faturasız alayım diyordum bir ara,kontörlerin mesajların ulaşmasından sonra birden topluca düşüldüğünü arkadaşımdan duyunca biraz duraksadım.Arkadaşım bir dönem telsim cep öğrenci kullandığı için böyle bir şey var sanırım.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.