Şimdi Ara

AVEA TÜKETİCİ HEYETİNE BAŞVURMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 5 yıldır avea kullanıcısıyım.30/01/2013 tarihinde eşimle birlikte yurtdışına çıktım ve orada da hattımızı kullanalım dedik.(Hata yaptık sanırım )
    İkimizde aveanın aylık 30 dk paketini aldık 19 tl ye.Ancak ben bayiden bilgi alırken bana 1 sn bile konuşsanız 1 dk nız gider gibi açıklama zahmetinde bulunma gereği duymadı sanırım bende çok dikkat etmedim ve oradaki konuşmalarımızı sn sn hesaplayarak konuştuk.

    Sonuç
    Ben yaklaşık 10 dk aştığımı düşünürken 54 dk paketi aşmışım ve fatura 297 tl eşimin hiç aşmadığını düşünürken ona da 200 tl fatura geldi.

    İşin garibi o kadar müşteri memnuniyetini düşünen avea !!!!!! mesala benim onların hesaplamasına göre dk periyodi ile 54 dk paket aşımına yaklaşık 250 tl alırken aylık 90 dk paketi 45 tl .Bide orada yazan paket bitiminde dünya varmış tarifesini de bi bulamadım aveanın sitesinde !!!!

    En kısa zamanda üzerimdeki tüm hatları kapatıp çevremdeki insanlarada AVEA nın ne kadar müşteri sevdalısı!!!!!! insanlar olduğunu anlatacağım

    İki kere müşteri hizmetleri ile görüşmeme , mail atmama rağmen ellerinden hiç bir şey gelemeyeceğini söylüyorlar. Bende yarın tüketici heyetine başvuracağım.Karşılığını almadğım bir hizmet için (hemde emsal ücreti bu kadar düşükken ) hakkımı arayacağım hem bu dünyada hemde diğerinde .Artık hangisinde makes bulur bunu bekleyip göreceğiz.

    Siz değerli arkadaşları bilgilendirmek ve nacizane tavsiyeleriniz varsa almak için bu konuyu açtım.İyi forumlar....







  • Gidin eksik bilgi veren bayiyi dövün, öldürmekle tehdit edin falan. İşiniz daha kolay olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Gidin eksik bilgi veren bayiyi dövün, öldürmekle tehdit edin falan. İşiniz daha kolay olur.

    iyi fikir ama adam ölürse azmettiricim olarak sizi ele veririm haberiniz olsun




  • Camdan atla desem yapacak mıydı falan der yırtarım, sorun yok. :)
  • Faturalı abone olup kazıklanmadığım kurum firma kalmadı. Avea şu an yalvarıyor faturalıya geç geçirelim diye babayı alırlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Camdan atla desem yapacak mıydı falan der yırtarım, sorun yok. :)

    4.10 ABONE
    ,
    ULUSLARARASI DOLAŞIM (ROAMING) hizmetinden faydalanabilmek için, işbu Sözleşme’nin yapılması sırasında veya sonrasında AVEA tarafından belirlenen usul ve yöntemlere uygun olarak müracaat eder.AVEA bu hizmeti SIM KART ’ın görüşmeye açılmasından itibaren en geç 3 (üç) ay içerisinde uygulamaya sokacaktır.ABONE
    ,ULUSLARARASI DOLAŞIM (ROAMING)halinde; arayan ve cevaplayan durumundayken yaptığı tüm görüşmeler, gönderdiği mesajlar ve data kullanımı için AVEA
    tarafından belirlenen ULUSLARARASI DOLAŞIM (ROAMING) ücreti tahakkuk ettirileceğini ve AVEA tarafından sunulan ULUSLARARASI DOLAŞIM (ROAMING) uygulamalarını kabul etmiştir.

    bu madde ne manalara geliyor acep?Bana bi yararı yad zararı olur mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cellad58

    Yaklaşık 5 yıldır avea kullanıcısıyım.30/01/2013 tarihinde eşimle birlikte yurtdışına çıktım ve orada da hattımızı kullanalım dedik.(Hata yaptık sanırım )
    İkimizde aveanın aylık 30 dk paketini aldık 19 tl ye.Ancak ben bayiden bilgi alırken bana 1 sn bile konuşsanız 1 dk nız gider gibi açıklama zahmetinde bulunma gereği duymadı sanırım bende çok dikkat etmedim ve oradaki konuşmalarımızı sn sn hesaplayarak konuştuk.

    Sonuç
    Ben yaklaşık 10 dk aştığımı düşünürken 54 dk paketi aşmışım ve fatura 297 tl eşimin hiç aşmadığını düşünürken ona da 200 tl fatura geldi.

    İşin garibi o kadar müşteri memnuniyetini düşünen avea !!!!!! mesala benim onların hesaplamasına göre dk periyodi ile 54 dk paket aşımına yaklaşık 250 tl alırken aylık 90 dk paketi 45 tl .Bide orada yazan paket bitiminde dünya varmış tarifesini de bi bulamadım aveanın sitesinde !!!!

    En kısa zamanda üzerimdeki tüm hatları kapatıp çevremdeki insanlarada AVEA nın ne kadar müşteri sevdalısı!!!!!! insanlar olduğunu anlatacağım

    İki kere müşteri hizmetleri ile görüşmeme , mail atmama rağmen ellerinden hiç bir şey gelemeyeceğini söylüyorlar. Bende yarın tüketici heyetine başvuracağım.Karşılığını almadğım bir hizmet için (hemde emsal ücreti bu kadar düşükken ) hakkımı arayacağım hem bu dünyada hemde diğerinde .Artık hangisinde makes bulur bunu bekleyip göreceğiz.

    Siz değerli arkadaşları bilgilendirmek ve nacizane tavsiyeleriniz varsa almak için bu konuyu açtım.İyi forumlar....



    geçmiş olsun

    tüketici hakem heyetine yapılacak bir itirazdan sonuç alabileceğinizi sanmıyorum

    bayinin açıklama yapıp yapmadığını zaten ispatlayamazsınız, ispatlasanız da bunun birşey değiştireceğini sanmıyorum

    avea tabi ki daha esnek davranabilir ama burada bir kullanıcı hatası var gözüküyor

    bayiden bilgi almak, ya da bayinin verdiği bilgiye güvenmek malesef yeterli değil

    resmi siteye girip oradaki bilgileri okumanız ve ona göre satın aldığınız paketi kullanmanız daha doğru olurdu

    olay ne????

    yurtdışı konuşma paketi satın alınmış ama paketteki dakikalar bittiği için normal tarifeden ücretlendirme yapılmış...

    belki dakikalarınız bittiğinde bilgilendirme mesajı gelmediği yönünde bir itiraz ciddiye alınabilir

    ama sitede de açıklama yapılmış

    " Paketin kullanım süresi bittiğinde SMS ile bilgilendirme yapılır."
    " Paket kotası sona erdiğinde bilgilendirme SMS'i gönderilememektedir."


    paket kotası sona erdiğinde bilgilendirme mesajı gönderilememektedir diyor

    neden gönderilemiyor bilmiyorum, belki teknik bir sebebi vardır...

    netice olarak bence elinizdeki tek koz, dakikalarınız bittiğinde bilgilendirme mesajı gelmemesi

    başka bir yönden itirazınızdan sonuç almanız mümkün değil bence..........


    http://www.avea.com.tr/web/Destek/YurtdisiKullanim/Yurtdisinda_Kullanim_Roaming/HattimiYurtDisindaKullanirkenStandartOlarakNasilUcretlendirilirim




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: cellad58

    Yaklaşık 5 yıldır avea kullanıcısıyım.30/01/2013 tarihinde eşimle birlikte yurtdışına çıktım ve orada da hattımızı kullanalım dedik.(Hata yaptık sanırım )
    İkimizde aveanın aylık 30 dk paketini aldık 19 tl ye.Ancak ben bayiden bilgi alırken bana 1 sn bile konuşsanız 1 dk nız gider gibi açıklama zahmetinde bulunma gereği duymadı sanırım bende çok dikkat etmedim ve oradaki konuşmalarımızı sn sn hesaplayarak konuştuk.

    Sonuç
    Ben yaklaşık 10 dk aştığımı düşünürken 54 dk paketi aşmışım ve fatura 297 tl eşimin hiç aşmadığını düşünürken ona da 200 tl fatura geldi.

    İşin garibi o kadar müşteri memnuniyetini düşünen avea !!!!!! mesala benim onların hesaplamasına göre dk periyodi ile 54 dk paket aşımına yaklaşık 250 tl alırken aylık 90 dk paketi 45 tl .Bide orada yazan paket bitiminde dünya varmış tarifesini de bi bulamadım aveanın sitesinde !!!!

    En kısa zamanda üzerimdeki tüm hatları kapatıp çevremdeki insanlarada AVEA nın ne kadar müşteri sevdalısı!!!!!! insanlar olduğunu anlatacağım

    İki kere müşteri hizmetleri ile görüşmeme , mail atmama rağmen ellerinden hiç bir şey gelemeyeceğini söylüyorlar. Bende yarın tüketici heyetine başvuracağım.Karşılığını almadğım bir hizmet için (hemde emsal ücreti bu kadar düşükken ) hakkımı arayacağım hem bu dünyada hemde diğerinde .Artık hangisinde makes bulur bunu bekleyip göreceğiz.

    Siz değerli arkadaşları bilgilendirmek ve nacizane tavsiyeleriniz varsa almak için bu konuyu açtım.İyi forumlar....



    geçmiş olsun

    tüketici hakem heyetine yapılacak bir itirazdan sonuç alabileceğinizi sanmıyorum

    bayinin açıklama yapıp yapmadığını zaten ispatlayamazsınız, ispatlasanız da bunun birşey değiştireceğini sanmıyorum

    avea tabi ki daha esnek davranabilir ama burada bir kullanıcı hatası var gözüküyor

    bayiden bilgi almak, ya da bayinin verdiği bilgiye güvenmek malesef yeterli değil

    resmi siteye girip oradaki bilgileri okumanız ve ona göre satın aldığınız paketi kullanmanız daha doğru olurdu

    olay ne????

    yurtdışı konuşma paketi satın alınmış ama paketteki dakikalar bittiği için normal tarifeden ücretlendirme yapılmış...

    belki dakikalarınız bittiğinde bilgilendirme mesajı gelmediği yönünde bir itiraz ciddiye alınabilir

    ama sitede de açıklama yapılmış

    " Paketin kullanım süresi bittiğinde SMS ile bilgilendirme yapılır."
    " Paket kotası sona erdiğinde bilgilendirme SMS'i gönderilememektedir."


    paket kotası sona erdiğinde bilgilendirme mesajı gönderilememektedir diyor

    neden gönderilemiyor bilmiyorum, belki teknik bir sebebi vardır...

    netice olarak bence elinizdeki tek koz, dakikalarınız bittiğinde bilgilendirme mesajı gelmemesi

    başka bir yönden itirazınızdan sonuç almanız mümkün değil bence..........


    http://www.avea.com.tr/web/Destek/YurtdisiKullanim/Yurtdisinda_Kullanim_Roaming/HattimiYurtDisindaKullanirkenStandartOlarakNasilUcretlendirilirim

    Acaba diyorum bu yurtdışına hattımı mesaj ile açtırdım yani sözleşmede geçen
    "ULUSLARARASI DOLAŞIM (ROAMING)halinde; arayan ve cevaplayan durumundayken yaptığı tüm görüşmeler, gönderdiği mesajlar ve data kullanımı için AVEA
    tarafından belirlenen ULUSLARARASI DOLAŞIM (ROAMING) ücreti tahakkuk ettirileceğini ve AVEA tarafından sunulan ULUSLARARASI DOLAŞIM (ROAMING) uygulamalarını kabul etmiştir. "
    maddesindeki avea tarafından belirlenen diyor ya ben bu ücretleri bilmiyordum ve herhangi vir imza ile tahakkuk etmedim sadece mesaj ile böyle bir ücretlendirme yapılabilir mi bunu da dedilil göstersem mağdur olduğuma dair. Çünkü mahkeme imza olmadan hiç bir şekilde mesaj yolu ile felan tahakkuku kabul etmiyor.

    Siz ne dersiniz?




  • ULUSLARARASI DOLAŞIM (ROAMING) ücreti ne kadardır ve ne şekillerde ücretlendirilir, araştırmanız gerekiyor bu madde sonucunda. Orudu saniyelik düşüm yapılır diyorsa araştırmadığınızdan sizi suçlu çıkarırlar.
  • Adam oturup ucretlendırme perıyodunu tek tek anlatmaz oyle bı dunya olmadıgını sızde ıyı bılıyosunuz pekı sıteden aldıgınız veya kullandıgınız paket veya tarıfeyı ınceledınızmı? Sahsen tuketıcı hh oluyum boyle konularla ılgılenmem dahı
    suan turkcell kullanıyorum tarıfe ozellıklerını okudum gecmeden once zaten gecıs yaparken ben dedım su tarıfe olsun dıye ondan once vodafondum cekmıyo dıye ondan cıktım hıc mh ı aramam ısım dahı olmaz vakıtlerını calmaya da gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juske -- 9 Mart 2013; 11:38:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.