geçen ay çok gezip dolanıyorum taşınabilir olsun diye avea'dan 8 gb kotalı ve aylık 34 lira ödemeli kartalcell aldım. aldığım avea bayi işlemleri yaptığını, istediğim anda bilgisayara bağlayıp kullanabileceğimi söyledi. neyse aldığım günde dahil 1 ay boyunca dikkatlice kullandım. dikkatli diyorum çünkü kota aşımı yaşamak istemiyordum. malum ters bir durum yaşamamak için. neyse faturası gelmştir ödeyeyim diye avea merkezine gittiğimde faturanın 117 lira olduğunu öğrendim. aradım tabi müşteri hizmetlerini dedim neyin nesi bu, bayan aynen bana şunu söyledi 'hattınız evet 8 gb kotalı yalnız ilk aldığınız gün kota hattınıza tanımlanmadığından ilk kullandığınız 30 mb faturanıza 83 lira olarak yansımış durumda'.. aklımdan türlü düşünceler geçsede sakin olup durumu anlatmaya çalıştım, hanımefendi ben zaten internete girmek için bu hizmeti aldım tanımlanmadı nedemek diye sorunca evt efendim haklısınız ama yapacağım hiçbirşey yok cevabını aldım. yani diyorki haklısınız bir haksızlığa uğramışsınız ve sizin muhattabınız benim ama yapacak hiçbirşey yok diyor...
ne denir ne yapılır bilemiyorum, ödemiyeceğim zaten istedikleri yere başvurusunu yapsınlar. mahkeme-haciz umurumda bile değil. mahkeme kapılarında sorarım bunun hesabını. haklı olduğum davada eyv. yoktur kimseye.
forumda araştırırsanız geri alanlar alabiliyor aynı konuları açıp duruyorsunuz önce ana konuyu inceleyin orada daha faydalı olur size
forumda araştırırsanız geri alanlar alabiliyor aynı konuları açıp duruyorsunuz önce ana konuyu inceleyin orada daha faydalı olur size
nerde mesela ? ne bir ana konu buldum nede benimle aynı sorunu yaşayan birini. bildiğin varsa yolla okuyayım. ben sorunumu çözme derdindeyim, topiç açamak gibi bir kaygım yok.