Yaklaşık 100 bin lira bütçeyle 2015 model ve üstü, D sınıfı, dizel bir araç arayışımız mevcut.
Seçenekleri daralttığımızda elimde 2015 model yaklaşık 70.000 km civarında Toyota Avensis 1.6 dizel premium plus paket ve 2015-2016 model 1.6 dizel otomatik Opel Insignia Design paket kalıyor.
Yıllık yaklaşık 30.000km kadar kullanılacak, en azından 2-3 sene satış düşünülmüyor.
Elimizde 2 adet daha D segmenti araç olmasına rağmen Astra kullanmak yerine büyük bir araç beni cezbediyor. Sizce hangisini tercih etmeliyim?
Insignia'da hangi pakete bakmalıyım? Önereceğiniz farklı bir araç var mı?
not: Manuel-otomatik birinci tercih önceliğim değil.
Teşekkürler
İnsignia çok daha yakışıklı bir araç. Ben onu tercihe derdim açıkçası.
Insignia cosmo+ sunroof yada sport paket Avensis manuel vitesi ile D segmentinde yok olmaya mahkum.
İkisini de kullanmış birisi olarak (Avensis 2 sene bindim) İnsignia diyorum. İnsignianın arka taraf biraz dar D sınıfı için sadece. Bagaj daha küçük aynı şekilde. Ama 1.6 cdti 136 lık ünite için bile İnsignia alınır. Avensis'in yeni kasa dizelleri çok tutmadı, daha çok 1.6 benzinli manuel elegant extra lar var piyasada. Onu da vatandaş Corolla parasına alıp lpg taktırdığı için alıyor zaten. 100 bin k ya design paket 2015-6 araçlar bulunur diye düşünüyorum. İmkanınız varsa 120 civarına çıkıp Cosmo bakın derim.
quote:
Orijinalden alıntı: bahaman
İkisini de kullanmış birisi olarak (Avensis 2 sene bindim) İnsignia diyorum. İnsignianın arka taraf biraz dar D sınıfı için sadece. Bagaj daha küçük aynı şekilde. Ama 1.6 cdti 136 lık ünite için bile İnsignia alınır. Avensis'in yeni kasa dizelleri çok tutmadı, daha çok 1.6 benzinli manuel elegant extra lar var piyasada. Onu da vatandaş Corolla parasına alıp lpg taktırdığı için alıyor zaten. 100 bin k ya design paket 2015-6 araçlar bulunur diye düşünüyorum. İmkanınız varsa 120 civarına çıkıp Cosmo bakın derim.
Aslında güncel olarak 407 1.6 110 bg dizel araç kullandığım için motor performansı çok gözümü korkutmadı.
Deri koltuk, navigasyon ve diğer opsiyonlar için avensis daha mantıklı gibi geliyordu ancak aklımı karıştırdınız :)
Bütçeyi 120 seviyesine çekmek bana şu ekonomik durumda çok mantıklı gelmiyor ki bütçe artışı yapacaksam 0 bir araç almak için arttırırım gibi geliyor. Ayrıca bu bütçeye 75k seviyesinden geldiğimi de göz önünde bulunduralım
quote:
Orijinalden alıntı: Jestia
Aslında güncel olarak 407 1.6 110 bg dizel araç kullandığım için motor performansı çok gözümü korkutmadı.
Deri koltuk, navigasyon ve diğer opsiyonlar için avensis daha mantıklı gibi geliyordu ancak aklımı karıştırdınız :)
Bütçeyi 120 seviyesine çekmek bana şu ekonomik durumda çok mantıklı gelmiyor ki bütçe artışı yapacaksam 0 bir araç almak için arttırırım gibi geliyor. Ayrıca bu bütçeye 75k seviyesinden geldiğimi de göz önünde bulunduralım
Alıntıları Göster
Ben de 2013 1.6 manuel elegant extra vardı, 30 bin km kullandım. Benzinli motoru kasa ağır olduğu için ani hızlanmalarda biraz sönük kalıyordu ama genel olarak iyiydi diyebilirim. Dizelinde tork çok daha iyi. Yeni Avensis kötü araç değil, donanım olarak çok iyi. Premiuma yakın malzeme kalitesi var içeride. Koltuklar çok konforlu, dizel olanı Bmw'den alınan dizel motoru kullanıyor. Tüketim de iyidir ancak Avensis artık ömrünü tamamladı. Üretimi de durdu zaten. Alsanız kullanıcı olarak sizi üzmez ancak 2.elde insignia ya göre değer kaybı fazla olacaktır. Kolay gelsin.
2012 makyajlı elegant extra paketini kullanıyorum 7 senedir benimki benzinli ben memnunum yukarıdaki arkadaşın dediği gibi kasa ağır olduğu için bayılıyor devirli kullanırsan sıkıntı yok dizelini bilmiyorum tabi
Avensis arayışımda sona doğru yaklaşıyorum. Yorumlarınız için teşekkürler Premium-Premium Plus paketli araçlar radarımda şuan için
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme