Şimdi Ara

Ay Ortasında Abonelik İptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TTnet netlimitsiz üyesiyim aylık 59 lira olanından. Sürekli olarak bağlantı kesilmeleri, hız problemleri (şu an 1.7mbps civarında), çağrı merkezinden doğru düzgün bir yardım alamamam vs nedenlerden dolayı aboneliğimi iptal ettimek istiyorum.
    Kafama takılan soru şu, şu an içinde bulunduğumuz ocak ayı içinde aboneliğimi bitirirsem yine 59 lira mı alacaklar bu ayın bedeli olarak? Yoksa kullandığım gün sayısına göre mi hesaplandıracaklar bedeli? Eğer her halukarda 59 lira vereceksem ayın sonlarına doğru aboneliğimi bitirmeyi planlıyorum mantıklı mıdır?

    Son olarak abonelik iptali için herhangi ek ücret alıyorlar mı? Geçmiş aylara ait fatura borcum yok, taahhüt sürem bitti.
    Teşekkürler.



  • fatura ayın başında kesilir ay sonuna kadar bekle boşa gitmesin paran

    kapatmak ücretli değil hatta ben kapattırdım onlar geri aradı size 1 ay beleşe verelim aman kapatmayın diye bende vazgeçtim internesiz de olmuyor işte..


    çağrı merkezini salla onlar bi halt beceremez ben bağlı olduğum santrali aradım teknik servisin numarasını istedim adamlarla birebir görüştüm hız testi felan yaptılar sorunumu hallettim anlıyacağın.

    Bu arada telekoma telefon için arıza kaydı bırak hattım da parazit var diyerekten şahsen ben denedim ulaşılabilir hızım 8 mbit den 11 mbit e yükseldi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coldnight -- 7 Ocak 2012; 18:10:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coldnight

    fatura ayın başında kesilir ay sonuna kadar bekle boşa gitmesin paran

    kapatmak ücretli değil hatta ben kapattırdım onlar geri aradı size 1 ay beleşe verelim aman kapatmayın diye bende vazgeçtim internesiz de olmuyor işte..


    çağrı merkezini salla onlar bi halt beceremez ben bağlı olduğum santrali aradım teknik servisin numarasını istedim adamlarla birebir görüştüm hız testi felan yaptılar sorunumu hallettim anlıyacağın.

    Bu arada telekoma telefon için arıza kaydı bırak hattım da parazit var diyerekten şahsen ben denedim ulaşılabilir hızım 8 mbit den 11 mbit e yükseldi :)



    yılbaşından önce hiçbir sorunum yoktu 1mb download yapıyordum 1 ocaktan itibaren sapıtmaya başladı internet. çağrı merkezini aradım arıza kaydı vs aldılar sonra beni başka bi adama yönlendirdiler 216 lı bi numaradan aradı belki santraldi o arayan. bana modemin bozuk olduğunu, splitterı çıkarıp modemi direk telefon hattına bağlamamı vsvsvs alakasız şeyler söyledi, 5dk sonra bozuk dediği modemden bağlantı geri geldi ve yine koptu. hız testi yaptım 10mbit civarında download yapıyordum şimdi 1.7 ye düşmüş. beni arayan numarayı aradım tekrar açan olmadı. çağrı merkezini tekrar aradım bana sorun sizden kaynaklanıyor hattınızın sinyal şebekesinde kablo hatlarında sorun var elektrikçi çağırın dedi. elektrikçi nedir abi ya.




  • Ulaşılabilir hızın ne alemde baktınmı hiç ? Eğer çok düşükse adsl teknik servisini değilde benim yaptığım gibi telefon arızayı ara hattın da parazit olduğunu söyle.
    Mahallede telefon hatlarını yenilerken bizimkinide bozmuşlardı olabiliyor böyle şeyler

     Ay Ortasında Abonelik İptali



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coldnight -- 7 Ocak 2012; 22:53:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coldnight

    Ulaşılabilir hızın ne alemde baktınmı hiç ? Eğer çok düşükse adsl teknik servisini değilde benim yaptığım gibi telefon arızayı ara hattın da parazit olduğunu söyle.
    Mahallede telefon hatlarını yenilerken bizimkinide bozmuşlardı olabiliyor böyle şeyler

     Ay Ortasında Abonelik İptali


    Nerden bakabilirim bu ulaşılabilir hıza?
  • Her modemin adresi farklıdır internet explorerda adres kısmına 192.168.2.1 yada 192.168.1.1 olmadı 192.168.0.1 yazıp girebilirsin şifre koymadıysan boş bırak yada modemin varsayılan şifresini girmen gerekirse admin olmadı 12345 i denersin açılan sayfada adsl kısmından hızını görebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coldnight

    Her modemin adresi farklıdır internet explorerda adres kısmına 192.168.2.1 yada 192.168.1.1 olmadı 192.168.0.1 yazıp girebilirsin şifre koymadıysan boş bırak yada modemin varsayılan şifresini girmen gerekirse admin olmadı 12345 i denersin açılan sayfada adsl kısmından hızını görebilirsin

    Böyle bir sayfa buldum rakamlar ne ifade ediyor tam çözemedim:

     Ay Ortasında Abonelik İptali




  • Sinyal zayıflaması çok düşük ulaşılabilir hızın muhteşem ( 22 mbit ) telefon hattında bir sorun yok gibi gözüküyor
    bu değerlere bakılırsa aylık 64 lira verip ultranet 16 mbit tarifesine bile geçebilirsin

    Evden apartmanın girişinde ki bağlantı kutusuna kadar olan kablolar kullanıcıya ait olduğundan elektirikçi çağırıp kontrol ettir demişler ama eğer bir sorun olsaydı ev telefonuda çalışmaz ya da çevir sesinde hışırtılar olurdu ( temiz bir ses duyduğunu kesintisiz konuşabildiğini varsayıyorum )

    Sana tavsiyem tarifeni değiştirip birde öyle denemen biraz fark ödersin okadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coldnight

    Sinyal zayıflaması çok düşük ulaşılabilir hızın muhteşem ( 22 mbit ) telefon hattında bir sorun yok gibi gözüküyor
    bu değerlere bakılırsa aylık 64 lira verip ultranet 16 mbit tarifesine bile geçebilirsin

    Evden apartmanın girişinde ki bağlantı kutusuna kadar olan kablolar kullanıcıya ait olduğundan elektirikçi çağırıp kontrol ettir demişler ama eğer bir sorun olsaydı ev telefonuda çalışmaz ya da çevir sesinde hışırtılar olurdu ( temiz bir ses duyduğunu kesintisiz konuşabildiğini varsayıyorum )

    Sana tavsiyem tarifeni değiştirip birde öyle denemen biraz fark ödersin okadar

    bağlantı kopma sorunum benim splitterdan kaynaklanıyordu galiba, başka bir splitter kullanıyorum şu an ve kopma yaşamadım. bu sorunum çözüldü galiba.

    Şimdi asıl sorunum hız. Arıza için çağrı merkezini aramadan önce 10mbit ti hızım. santral beni aradıktan sonra 2mbite düştü. Arıza olduğunu düşünerek düşürdü hızımı herhalde. Boşu boşuna kendi hızımı düşürttürdüm galiba bu splitter çok yanılttı beni . Şimdi bu hızı nasıl geri kazanacağım? Bu çağrı merkezini arayacağım şimdi hiç umudum olmasa da.

    8mbite kadar tarifeyle 2mbiti zor görüyorken 16mbite geçmem bir fark yaratır mı?




  • Bende bir zamanlar arıza kaydı verdiğim için 8 e kadarken 2 de sabitlenmiştim.
    Şimdi yapıcağın iş çok basit bağlı bulunduğun telekom müdürlüğünün adsl kısmını ara adamla birebir görüş, canlı canlı test edip en fazla hangi hızda bağlanabileceğini söylüyor zaten.
    Kabul edersen verebileceği hıza çıkartıyor seni

    Senin yerinde olsam önce 16 ya geçer sonra arardım çok bi fiyat farkı yok denemek ten zarar gelmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coldnight -- 10 Ocak 2012; 13:09:06 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.