Arkadaşlar merhaba. Bugüne kadar NET4 paketindeydim. Bu ay daha ilk 3 günde 7GB kotayı aştım. Bende nasıl olsa olan oldu diye ne var ne yoksa netten indiriyordum. En son dün baktığımda kota 43GB olmuştu. Yani ttnet tarifelerine göre ödeyeceğim fatura maksimum 79 TL olması lazımdı. Bugün akşam üzeri 0312 4440375'ten telefon geldi. Bayan benim adeta beynimi yıkayarak kotanızın yeterli gelmediğini ve isterseniz sizi aylık 32 TL olan NET6 paketine aktaralım mı diye sordular. Normalde kesin reddederdim ama nasıl oldu anlamadım tamam dedim. O andan itibaren NET6 paketindeyim. Ama sonradan içim içimi yedi keşke geçmesemiydim diye. Az önce müşteri hizmetlerini aradım sordum bana sonraki ay fatura nasıl gelir diye?. Bana dediği şu şekilde; 11 Marta kadar Net4 paketi hesaplanır yani 4 gb kota 11 günde = 1,3 GB kota baz alınarak hesaplanır , 11 Marttan sonraki Net 6 paketi de 20 günde = 4 GB olarak hesaplanıp öyle faturalandırılır dedi. Yani şu andan itibaren bu ayın sonuna kadar NET6 paketimden doğan yeni bir 4GB kota başladı. Şimdi size sorum şudur. Acaba bana bir sonraki ay fatura 79+32=111 TL olarak mı gelecek? Yoksa 79 TL'nin de 11 günlük karşılığı + 32 TL olarak mı gelecek? Bu durum karşısında fikirleri olan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Saygılar.
Hocam neden net6 paketine geçtiniz onun da kotası 6gb sanırım onu da geçeceksiniz ve onda da max fatura 79 oluyor.Acaba özel bir kampanya filan mı yaptılar?
Eğer son verilen 4 GB kotayı da aşmazsan gelecek fatura. Tahmini olarak:
79+21+15+32= 147 civarı olacaktır.
Eğer aynen devam edip ay sonuna kadar bir 43 GB daha indirirsen. Tahmini olarak:
79+54+15+32= 180 olur.
Ondan sonraki ayların faturası ise kotayı aşmadığın sürece 32 gelir.
İnşallah daha düşük gelir. Ben yalancı çıkarım.
quote:
Orijinalden alıntı: BertaX
Hocam neden net6 paketine geçtiniz onun da kotası 6gb sanırım onu da geçeceksiniz ve onda da max fatura 79 oluyor.Acaba özel bir kampanya filan mı yaptılar?
Yok hocam kampanya falan değil. Kotayı ilk defa bu ay çok aşırı aştım. Normalde her ay 4,5 - 5 GB oluyordu en fazla. Ben de telefonda bayan sorunca düşündüm nasıl olsa 4 gb yetmiyor diye 6 gb mantıklı gelmişti onayladım. Bir de yeni tarifenin Nisan başından itibaren geçerli olacağını zannediyordum fakat yanılmışım. Yoksa ben bu ay 250 - 300 GB download yapacaktım hazır aşmışken interneti. Fakat lanet olsunki büyük bir hata yaptım.
Bu durumda yanılmıyorsam 3 TL daha ödeyerek 2gb kota daha almış oluyorsunuz.İçiniz rahat etsin diye bence müşteri hizmetlerini arayarak kesin bir cevap alın.
Şimdi aradım müşteri hizmetlerini yine bir bayan çıktı. Sordum fakat bana dediği; kotayı aştığınız miktar bir sonraki ay faturalandırılır dedi. Dedim bu 79 TL lik miktar 11 günlük hesaplanmayacak mı diye sordum biraz düşündü yine başa döndü ve en son sordum ; sonraki ay fatura 79+32 olarak mı gelecek dedim "evet" dedi. Of of müşteri temsilcileri bile konuya tam hakim değil birinin dediği birininkini tutmuyor.
ÇOK BUYUK HATA YAPMISSINIZ 12 GB 39 TL IDI BILGINIZE
quote:
Orijinalden alıntı: rizakar
Şimdi aradım müşteri hizmetlerini yine bir bayan çıktı. Sordum fakat bana dediği; kotayı aştığınız miktar bir sonraki ay faturalandırılır dedi. Dedim bu 79 TL lik miktar 11 günlük hesaplanmayacak mı diye sordum biraz düşündü yine başa döndü ve en son sordum ; sonraki ay fatura 79+32 olarak mı gelecek dedim "evet" dedi. Of of müşteri temsilcileri bile konuya tam hakim değil birinin dediği birininkini tutmuyor.
Tarife değişikliğiniz hemen uygulamaya geçti mi? Bugun benide aradılar bana değişikliğin 10 gün içinde olacağını soylediler. Gerçi o telefonda ki kişilerin hiçbir şeyden haberlerinin olduğunu zannetmiyorum. Ay içinde tarife değiştirirsem ücretlendirmenin nasıl olacağını sordum alakasız şeyler söylemeye başladı.
quote:
Orijinalden alıntı: becausefor
quote:
Orijinalden alıntı: rizakar
Şimdi aradım müşteri hizmetlerini yine bir bayan çıktı. Sordum fakat bana dediği; kotayı aştığınız miktar bir sonraki ay faturalandırılır dedi. Dedim bu 79 TL lik miktar 11 günlük hesaplanmayacak mı diye sordum biraz düşündü yine başa döndü ve en son sordum ; sonraki ay fatura 79+32 olarak mı gelecek dedim "evet" dedi. Of of müşteri temsilcileri bile konuya tam hakim değil birinin dediği birininkini tutmuyor.
Tarife değişikliğiniz hemen uygulamaya geçti mi? Bugun benide aradılar bana değişikliğin 10 gün içinde olacağını soylediler. Gerçi o telefonda ki kişilerin hiçbir şeyden haberlerinin olduğunu zannetmiyorum. Ay içinde tarife değiştirirsem ücretlendirmenin nasıl olacağını sordum alakasız şeyler söylemeye başladı.
Evet arkadaşım internet online işlem merkezinden kontrol ettim abonelik paketi NET 6 yazıyor ve başvuru tamamlanmış yazıyor. Yani uygulamaya geçmiş. Ne yapalım artık olan oldu. İnsan bazen öyle gafil avlanıyorki hayret ediyorum. Normalde asla böyle bir tongaya düşmezdim ama neyse bunun acısını elbet bir gün telekomdan çıkartırım inşallah
quote:
Orijinalden alıntı: becausefor
quote:
Orijinalden alıntı: rizakar
Şimdi aradım müşteri hizmetlerini yine bir bayan çıktı. Sordum fakat bana dediği; kotayı aştığınız miktar bir sonraki ay faturalandırılır dedi. Dedim bu 79 TL lik miktar 11 günlük hesaplanmayacak mı diye sordum biraz düşündü yine başa döndü ve en son sordum ; sonraki ay fatura 79+32 olarak mı gelecek dedim "evet" dedi. Of of müşteri temsilcileri bile konuya tam hakim değil birinin dediği birininkini tutmuyor.
Tarife değişikliğiniz hemen uygulamaya geçti mi? Bugun benide aradılar bana değişikliğin 10 gün içinde olacağını soylediler. Gerçi o telefonda ki kişilerin hiçbir şeyden haberlerinin olduğunu zannetmiyorum. Ay içinde tarife değiştirirsem ücretlendirmenin nasıl olacağını sordum alakasız şeyler söylemeye başladı.
Ya mesele 32'lik ya da 39'luk paket'e geçip geçmemek değil. Asıl hatam ay ortasında tarife değiştirmek. Yoksa benim için 29 yada 39 tl vermek arasında fark yok ama ikisi birden tahsil edilme durumu hele hele birde kota aşım ücreti de eklenince biraz insanı geriyor doğrusu.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme