Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rhaegar_Targaryen

    Arkadaşlar merhaba benim sorum ayıplı mal değil aslında ama belki bilen vardır diye buraya yazmak istedim. 14 iade süresi fatura kesilince mi başlar yoksa kargodan ürünü teslim alınca mı? Bilen bir arkadaş cevaplarsa çok sevinirim.

    Kargodan teslim alınca süre başlıyormuş burada dursun belki başkasıda yararlanır.

    Tüketici lehine olan tarih esas alınır. Yani kargoyu aldıktan sonra başlar süre...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrahasan

    Öncelikle emeğinize sağlık, çok faydalı bir konu olmuş. Sizden ricam davanız ile ilgili yaşanan gelişmeleri ilk mesajınızda güncelleyebilir misiniz? Özellikle tazminat talep etmeniz ve ücreti faiziyle istemeniz ilgimi çekti, nasıl sonuçlanacak merak ediyorum, bizim için de iyi bir tecrübe olur diye düşünüyorum.

    Dava sureci basladi. Karsi tarafa gonderildi dosya deliller istendi. Biraz agir isleyen bir surec. Kesinlikle paylasacagim sureci. Herkes paylasirsa hatta guzel bir veri tabani olusturabiliriz burada. Basi agriyan gelir bakar tecrubeleri okur ve faydalanir mutlaka.

    tazminat isini ben de merak ediyorum. Hakim karar verse bile tazminata media markt kesin temziye gotururur o karari. Benim de amacim bu zaten. Yargitaydan boyle bir karar onanirsa bir standart olur ilerisi icin Emsal teskil eder.

    Hocam konuyla ilgili bir gelişme var mı acaba?



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • Yararli bir konu olmus favorilerime ekliyorum.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Rhaegar_Targaryen kullanıcısına yanıt
    Aynı soruyu zamanında yaşadım. TV elinize geçtiği gün başlar Cayma hakkını kullanmak için mutlaka ihtarname çekin Kolay lokma olmadığınızı anlasınlar .
  • Konunun sahibi arkadaş 1 aydır foruma girmemiş görünüyor ama. Eğer davasıyla ilgili bir gelişme olduysa öğrenmek isteriz.
  • arkadaşlar süreç devam ediyor. Tamamlandığında detaylı bilgi paylaşacağım. Tavsiyem mutlaka bir avukat ile götürün benzer davalarınızı. Avukatımla şöyle anlaştık: kazanırsak karşı tarafın ödediği avukatlık ücretini alacak sadece kaybedersek kanuni avukatlık ücretinin KDV'sini vereceğim. 100 TL civarı.

    iyi forumlar
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyu takipteyiz, olumlu gelişmeleri bekliyoruz.

    İyi forumlar.
  • Arkadaşlar iyi geceler .Ben 11.08.2015 tarihinde samsung 55ju7500 model numaralı tv yi 5000 tl ye aldım.TV'de 15 gündür ışık sızması oluyor.Teknik servisi aradım kayıt aldılar.Servis gelecek.Fakat telefondaki kişi tv nin ilk 1 ay içinde arza yaparsa değişebileceğini söyledi.tv 2,5 aydır kulanıyorum.Fakat ben değişim istiyorum.Bu mümkünmü sizce yardımcı olursanız çok sevinirim. Nasıl bir yol izlemeliyim saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali1979

    Arkadaşlar iyi geceler .Ben 11.08.2015 tarihinde samsung 55ju7500 model numaralı tv yi 5000 tl ye aldım.TV'de 15 gündür ışık sızması oluyor.Teknik servisi aradım kayıt aldılar.Servis gelecek.Fakat telefondaki kişi tv nin ilk 1 ay içinde arza yaparsa değişebileceğini söyledi.tv 2,5 aydır kulanıyorum.Fakat ben değişim istiyorum.Bu mümkünmü sizce yardımcı olursanız çok sevinirim. Nasıl bir yol izlemeliyim saygılar...

    sadece ilk ay komple değişim yapıyorlar. sonrası için sadece panel değişimi olabilir sorun varsa.
  • Arkadaşlar merhaba; 20 ekim tarihinde vestel 43fa9000 led tv aldım.Televizyon düzcede olmadığı için internetten aldım.Dolayısıyla televizyonu görmedim.Televizyonun kurulumu yapıldı.Fakat vestel logosu ambalajında , kendi sitesinde gümüş renkte ve güzel duruyor.Bana gelen televizyonda logo siyah renkte ve çok kötü duruyor.Benim de bu durum çok hoşuma gitmedi 9 serisi bir televizyon için.Vestele bu konu hakkında şikayatte bulundum. televizyonunuzu başka bir modelle değiştirelim dedi fakat fark istiyolardı bende kabul etmedim fark falan vermem dedim.Daha sonra tekrar aradılar hiçbir şekilde televizyonunuzu değiştiremeyiz dediler bu konuyu kapattılar.Şimdi tüketici hakem heyetine gitsem bi netice çıkar mı ? Yardımlarınızı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    Değerli forum üyeleri;

    Başımdan geçen iki sorunlu televizyon alışverişi ve satıcıların, ithalatçıların ve yetkili servislerin akıl almaz tavırları nedeniyle böyle bir başlık açmayı düşündüm. Amacım ülkemizde bu konuda yapılan onca haksızlığa karşı bir birliktelik oluşturabilmek. Bir hakkı savunmak için önce nasıl savunacağımızı bilmemiz gerekiyor. Yaşadığım süreçte gördüğüm kadarıyla tüketiciler olarak bizlerin büyük bir bölümü bizi koruyan kanunlardan yönetmeliklerden haberdar değiliz. Ayrıca "nasıl olsa bir şey elde edemeyiz" şeklinde yerleşmiş adeta bir öğrenilmiş çaresizlik içindeyiz.

    Birlikte hareket ederek satıcı ve ithalatçılara şunu dedirtebilirsek hep beraber kazanacağız;

    "artık Türkiye'de insanlar hakkını arıyor ve genelde mahkemeleri kaybediyoruz, ilave zararlara katlanıyoruz"

    İşte bu noktadan sonra sorunlar azalacak veya sinir harbine dönmeden, mahkemeye taşınmadan çözülecek. Bugün neden çözülmüyor derseniz kişisel tahminim şu;

    Satıcılar örneğin yüz adet sorunlu ürünün sorunlu olduğunu kabul edip iade alırlarsa tamamını zarar yazacaklar. Bu bir standart olacak ve ürünü sorunlu çıkan herkes başvuruda bulunacak. Fakat gelen sorunlu ürünlerin sorunlu olduğunu sonuna kadar kabul etmezlerse, bizi yıldırmak için ellerinden geleni yaparlarsa biliyorlar ki bu yüz sorunlu satıştan en fazla on kişi sorunu mahkemeye taşıyacak. Yüz adet ürünü iade almaktansa, mahkemede kaybedecekleri on adet ürün ile mahkeme masraflarına katlanmak onlar için kesinlikle daha karlı. Sonuçta zararları azalıyor diğer bir ifadeyle karlı çıkıyorlar. Bu şekilde bunlarla uğraşılmaz diyen tüketicilerin büyük bir bölümü ise hakkını dahi aramıyor.

    Bu mekanizmanın böyle çalışabilmesi; sadece ve sadece bizim bir noktada "lanet olsun" diyip sorunlu ürünü kabul etmemize dayanıyor.

    İşte bu başlıkla nasıl hak aranacağı, daha önce arayanların başına neler geldiği, bu konuda tavsiyeler, bilgiler, mevzuat değişiklikleri, mahkeme kararlarını paylaşarak bir hak arama seferberliği başlatabiliriz. Bir çok kişi başına ne geleceğini bilmediğinden ya da hak aramanın çok çok pahalı olduğunu sandığından aramıyor hakkını.

    Bu oyunu hep birlikte bozabiliriz. Bugün değilse de üç beş yıl sonra alacağımız televizyonda kazanırız. Bu yüzden bu başlığa destek vermenizi rica ediyorum.

    Saygılarımla

    Benimde çık ayıplı ürün geçti elimden hakem heyetiyle öttürdüm hepsini verilmeyen parami çatır çatır aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • erol5622 E kullanıcısına yanıt
    İnternet üzerinden yapılan mesafeli satışlarda, müşterinin sorgusuz sualsiz 14 günlük cayma hakkı vardır. Bu süre ürünün müşteriye teslimiyle başlar. Eğer ürünü 20 ekimde teslim aldıysanız, televizyonun logosunu beğenmediğiniz için cayma hakkınız kalmamış demektir.
  • Arkadaşlar merhaba 19.10.2015 tarihinde aldığım Samsung tv de kenarlardan komple ışık sızmaları çıktığı için 31.10.2015 tarihinde servis çağırdım geldi baktılar ama rapor form filan bırakmadılar. 05.11.2015 tarihinde de servis elemanı mesaj yoluyla yazılı olarak telefonuma cihazı değişime aldığını Merkezin beni arayacağını söyledi. Bende kendisine değişim kabul etmediğimi iade etmek istediğimi söyledim ama o günden beri Samsung çağrı merkezini sürekli arıyorum daha sonuçlanmadığını bana geri dönüş yapacaklarını söylüyorlar. Ne yapmamı önerirsiniz arkadaşlar ?
  • Merhaba arkadaşlar sorunum tv ile değil telefonla. Kusura bakmayın bu konuyu uygun gördüğümden buraya yazıyorum. 1 yıl önce almış olduğum xperia m2 telefonum 1 yıl içinde 4 kere arıza yaptı ve ben para iadesi istiyorum mümkün olabilir mi? Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Sonuç ne zaman açıklanır? Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn

    Merhaba arkadaşlar sorunum tv ile değil telefonla. Kusura bakmayın bu konuyu uygun gördüğümden buraya yazıyorum. 1 yıl önce almış olduğum xperia m2 telefonum 1 yıl içinde 4 kere arıza yaptı ve ben para iadesi istiyorum mümkün olabilir mi? Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Sonuç ne zaman açıklanır? Teşekkürler.

    İlk arıza 6 ay içinde olursa tüketici haklarıva verip 2 ay içinde para iadesi alabiliyorsunuz
    Benim 2 tane Xperia z2 var 2 sinide yollicam ücret iadesi için
    Kapakları açılıyor
    İhtarname çektim şu an
    Cevap bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn

    Merhaba arkadaşlar sorunum tv ile değil telefonla. Kusura bakmayın bu konuyu uygun gördüğümden buraya yazıyorum. 1 yıl önce almış olduğum xperia m2 telefonum 1 yıl içinde 4 kere arıza yaptı ve ben para iadesi istiyorum mümkün olabilir mi? Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Sonuç ne zaman açıklanır? Teşekkürler.

    İlk arıza 6 ay içinde olursa tüketici haklarıva verip 2 ay içinde para iadesi alabiliyorsunuz
    Benim 2 tane Xperia z2 var 2 sinide yollicam ücret iadesi için
    Kapakları açılıyor
    İhtarname çektim şu an
    Cevap bekliyorum

    hocam telefonum ilk bozulduğunda daha 3 aylıktı. Ben bilmiyordum 6 ay içinde bozulunca para iadesi alabildiğimi telefonu yaptırmıştım :( yinede şansım varmı para iadesi alabilmem için? :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn

    Merhaba arkadaşlar sorunum tv ile değil telefonla. Kusura bakmayın bu konuyu uygun gördüğümden buraya yazıyorum. 1 yıl önce almış olduğum xperia m2 telefonum 1 yıl içinde 4 kere arıza yaptı ve ben para iadesi istiyorum mümkün olabilir mi? Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Sonuç ne zaman açıklanır? Teşekkürler.

    İlk arıza 6 ay içinde olursa tüketici haklarıva verip 2 ay içinde para iadesi alabiliyorsunuz
    Benim 2 tane Xperia z2 var 2 sinide yollicam ücret iadesi için
    Kapakları açılıyor
    İhtarname çektim şu an
    Cevap bekliyorum

    hocam telefonum ilk bozulduğunda daha 3 aylıktı. Ben bilmiyordum 6 ay içinde bozulunca para iadesi alabildiğimi telefonu yaptırmıştım :( yinede şansım varmı para iadesi alabilmem için? :(

    Hocam üzgünüm şuan için yok gibi
    Peki arızalar hep aynı mı
    Aynı arızayı zatem 3 Kez verirse 4.ye yeni tel alıyorsun
    Gene de ihtar çek
    En fazla 5tl masrafın olur
    Ordan tüketici haklarıva ver zaten ücretsiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn

    Merhaba arkadaşlar sorunum tv ile değil telefonla. Kusura bakmayın bu konuyu uygun gördüğümden buraya yazıyorum. 1 yıl önce almış olduğum xperia m2 telefonum 1 yıl içinde 4 kere arıza yaptı ve ben para iadesi istiyorum mümkün olabilir mi? Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Sonuç ne zaman açıklanır? Teşekkürler.

    İlk arıza 6 ay içinde olursa tüketici haklarıva verip 2 ay içinde para iadesi alabiliyorsunuz
    Benim 2 tane Xperia z2 var 2 sinide yollicam ücret iadesi için
    Kapakları açılıyor
    İhtarname çektim şu an
    Cevap bekliyorum

    hocam telefonum ilk bozulduğunda daha 3 aylıktı. Ben bilmiyordum 6 ay içinde bozulunca para iadesi alabildiğimi telefonu yaptırmıştım :( yinede şansım varmı para iadesi alabilmem için? :(

    Hocam üzgünüm şuan için yok gibi
    Peki arızalar hep aynı mı
    Aynı arızayı zatem 3 Kez verirse 4.ye yeni tel alıyorsun
    Gene de ihtar çek
    En fazla 5tl masrafın olur
    Ordan tüketici haklarıva ver zaten ücretsiz

    arızalar hep farklı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ücret iadesini bu saatten sonra sanmıyorrum ama dene
    İhtar çek aldıpın firmaya atıyorum teknosa
    Bu tel heparıza veriyor para iadesi istiyorum de
    Eğee olumsuz yada hiç cevap vermezlerse tüketici haklarına gider şansını denersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dün gelip kurulumu yapılan 49lg8507 tvimde , servis kurulumu yapıp gittikten sonra sol üstte bir adet yeşil piksel tespit ettim. Ugraşmaya değer mi ? Sonuç alabilir miyim ? İzlemem gereken aşamalar nelerdir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_Narrator -- 25 Kasım 2015; 12:01:01 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.