Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • the_Narrator kullanıcısına yanıt
    tvde smart tv desteği varsa youtube uygulamasında
    https://www.youtube.com/watch?v=ZjdrMuKpaCI



    bunu çaldır bak... düzelebilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erol5622

    Arkadaşlar merhaba; 20 ekim tarihinde vestel 43fa9000 led tv aldım.Televizyon düzcede olmadığı için internetten aldım.Dolayısıyla televizyonu görmedim.Televizyonun kurulumu yapıldı.Fakat vestel logosu ambalajında , kendi sitesinde gümüş renkte ve güzel duruyor.Bana gelen televizyonda logo siyah renkte ve çok kötü duruyor.Benim de bu durum çok hoşuma gitmedi 9 serisi bir televizyon için.Vestele bu konu hakkında şikayatte bulundum. televizyonunuzu başka bir modelle değiştirelim dedi fakat fark istiyolardı bende kabul etmedim fark falan vermem dedim.Daha sonra tekrar aradılar hiçbir şekilde televizyonunuzu değiştiremeyiz dediler bu konuyu kapattılar.Şimdi tüketici hakem heyetine gitsem bi netice çıkar mı ? Yardımlarınızı bekliyorum.

    Bu tarz durumlar için 14 günlük cayma hakkı var. Keşke bu süreyi doldurmadan iade etseydiniz. Hakem heyeti ile de çözülebilir. Şansınızı deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn

    Merhaba arkadaşlar sorunum tv ile değil telefonla. Kusura bakmayın bu konuyu uygun gördüğümden buraya yazıyorum. 1 yıl önce almış olduğum xperia m2 telefonum 1 yıl içinde 4 kere arıza yaptı ve ben para iadesi istiyorum mümkün olabilir mi? Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Sonuç ne zaman açıklanır? Teşekkürler.

    İlk arıza 6 ay içinde olursa tüketici haklarıva verip 2 ay içinde para iadesi alabiliyorsunuz
    Benim 2 tane Xperia z2 var 2 sinide yollicam ücret iadesi için
    Kapakları açılıyor
    İhtarname çektim şu an
    Cevap bekliyorum

    mrb hocam benim tel 20 günde arızalandı 25 günlükken yenisi geldi .fakat yeniside arızalı arka kapak yanda açıklık var basınc testinden geçmiyor .
    Tük hak heyetine gitsem ücret iadesi alırmıyım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn

    Merhaba arkadaşlar sorunum tv ile değil telefonla. Kusura bakmayın bu konuyu uygun gördüğümden buraya yazıyorum. 1 yıl önce almış olduğum xperia m2 telefonum 1 yıl içinde 4 kere arıza yaptı ve ben para iadesi istiyorum mümkün olabilir mi? Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Sonuç ne zaman açıklanır? Teşekkürler.

    İlk arıza 6 ay içinde olursa tüketici haklarıva verip 2 ay içinde para iadesi alabiliyorsunuz
    Benim 2 tane Xperia z2 var 2 sinide yollicam ücret iadesi için
    Kapakları açılıyor
    İhtarname çektim şu an
    Cevap bekliyorum

    mrb hocam benim tel 20 günde arızalandı 25 günlükken yenisi geldi .fakat yeniside arızalı arka kapak yanda açıklık var basınc testinden geçmiyor .
    Tük hak heyetine gitsem ücret iadesi alırmıyım.

    %100 alırsın
    hatta hakem heyetinebile kalmayabilir aldığın firmayla görüş hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn

    Merhaba arkadaşlar sorunum tv ile değil telefonla. Kusura bakmayın bu konuyu uygun gördüğümden buraya yazıyorum. 1 yıl önce almış olduğum xperia m2 telefonum 1 yıl içinde 4 kere arıza yaptı ve ben para iadesi istiyorum mümkün olabilir mi? Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Sonuç ne zaman açıklanır? Teşekkürler.

    İlk arıza 6 ay içinde olursa tüketici haklarıva verip 2 ay içinde para iadesi alabiliyorsunuz
    Benim 2 tane Xperia z2 var 2 sinide yollicam ücret iadesi için
    Kapakları açılıyor
    İhtarname çektim şu an
    Cevap bekliyorum

    mrb hocam benim tel 20 günde arızalandı 25 günlükken yenisi geldi .fakat yeniside arızalı arka kapak yanda açıklık var basınc testinden geçmiyor .
    Tük hak heyetine gitsem ücret iadesi alırmıyım.

    %100 alırsın
    hatta hakem heyetinebile kalmayabilir aldığın firmayla görüş hocam

    Firmayla görüştüm telefonu 3 hafta kullanmışsın geri almam diyor.Tekrar servise gönderdim ,yine aynı şekilde kapalı kutu yeni telefon gelmesse
    ne yapabiliriz.değişim Telefonu kabul etmeme hakkım varmı?




  • iyo kullanıcısına yanıt
    Hoca tek tek anlatıyorum
    Firmaya ihtarname çekiyorsun ptt den iadeli tahütlü
    Çektiğind2 verilen kağıdı kaybetme
    Goofigle den arat ayıplı mal ihtar örneği diye yolladın ihtarı gel eve
    Bir kağıda değişim istemediğini onarım istemediğini sadece para iadesi istediğini belirten birşey yaz telefonu servise yolla
    O yazdığın kağıdı da sakın kaybetme
    Atıyorun servis telde onarım yaptı ya da yenisini verdi seni bağlamaz bu delilin var elinde
    Şimdi servis kağıtları
    senin yazdığın kağıt
    İhtar kağıdı
    Fatura garanti
    Alıyrsun hepsi direk tüketici haklarına
    Kaymakamlıkta oluyor o
    Dosya açıyorsun 2aya kadar paran iade inşl bende bekliyorum
    Alo 175 tüketici hakları
    Çok ilgililer ben 3 Kez filanaradım
    Ara sende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666

    Hoca tek tek anlatıyorum
    Firmaya ihtarname çekiyorsun ptt den iadeli tahütlü
    Çektiğind2 verilen kağıdı kaybetme
    Goofigle den arat ayıplı mal ihtar örneği diye yolladın ihtarı gel eve
    Bir kağıda değişim istemediğini onarım istemediğini sadece para iadesi istediğini belirten birşey yaz telefonu servise yolla
    O yazdığın kağıdı da sakın kaybetme
    Atıyorun servis telde onarım yaptı ya da yenisini verdi seni bağlamaz bu delilin var elinde
    Şimdi servis kağıtları
    senin yazdığın kağıt
    İhtar kağıdı
    Fatura garanti
    Alıyrsun hepsi direk tüketici haklarına
    Kaymakamlıkta oluyor o
    Dosya açıyorsun 2aya kadar paran iade inşl bende bekliyorum
    Alo 175 tüketici hakları
    Çok ilgililer ben 3 Kez filanaradım
    Ara sende

    Hocam benim durum şöyle
    23. gün telfonu sevise gönderdim mail atttım ya kapalı sıfır kutu yada ücret iadesi dedim ,cvp geldi ücret iadesi yapamıyoruz sadece tük. hak. yapar diye
    ozaman sıfır kutulu yani tel dedim tamam dediler ama küçük bi kutuda yeni telefon gönderdiler ,
    ben taktım sim kartı falan 2 gün kullandım baktım telefonun arka kapak yine açıldı 1 günde, basınç testi yaptım geçmedi gönderdim tekrar servise yine ya kapalı kutu sıfır bayiden aldığım gibi telfn dedim
    ama bugün baktım telefonu tamir etmişler kargoya vermişler .Şimdi ne yapsam bilmiyorum servis 90 gün alınmayan telden mesuliyet kabul edilmez diyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666

    Hoca tek tek anlatıyorum
    Firmaya ihtarname çekiyorsun ptt den iadeli tahütlü
    Çektiğind2 verilen kağıdı kaybetme
    Goofigle den arat ayıplı mal ihtar örneği diye yolladın ihtarı gel eve
    Bir kağıda değişim istemediğini onarım istemediğini sadece para iadesi istediğini belirten birşey yaz telefonu servise yolla
    O yazdığın kağıdı da sakın kaybetme
    Atıyorun servis telde onarım yaptı ya da yenisini verdi seni bağlamaz bu delilin var elinde
    Şimdi servis kağıtları
    senin yazdığın kağıt
    İhtar kağıdı
    Fatura garanti
    Alıyrsun hepsi direk tüketici haklarına
    Kaymakamlıkta oluyor o
    Dosya açıyorsun 2aya kadar paran iade inşl bende bekliyorum
    Alo 175 tüketici hakları
    Çok ilgililer ben 3 Kez filanaradım
    Ara sende

    tüm belgeler fazlasıyla hazır ,ekran görüntülerini bile resimlerini çıkardım
    yarın vercem.




  • iyo kullanıcısına yanıt
    ürünü al
    onarım yapılması seni bağlamaz
    alo 175 i aramayı unutma çok ilgililer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666

    ürünü al
    onarım yapılması seni bağlamaz
    alo 175 i aramayı unutma çok ilgililer

    tüm belgeleri hazırladım ,satıcıdan ücret iadesi istediğim n11 soru sayfalarını bile çıkardım ,yarın vercem TŞK
  • iyo kullanıcısına yanıt
    tm hoca
    süreci bilgilendir
    hakkını aramayan çok
  • 14 ocakta satın alınan discovery telefon, ilk 6 ay içinde sorun vermezken, garanti süresibitimine 6 ay kala (1.5 yıl sonra) 3 kez servise gönderilerek anakart, dokunmatik ekran vb donanımları değişşiyor. bu durumda ayıpl mal ve ürün bedel iadesi nasıl olur?




  • Hocam benimde su servisle başım belada bana bir yol gosterseniz memnun olurum.. tv aldıktan 3 ay sonra kendi kendine kapanmaya başladı servise verdim. İst genel servisinide aradim 6 ay geçmediği için değişimini ayipli mal olduğunu söylemiştim . Ariza 3 defa tekrarlandigi takdirde bu mumkun dedi. Sikyetvar sitesindede şikayet etmiştim. Urun servisten geldi ama panelde açıklik oluşmus o yuzden kararma meydana geldi.. yani şu 6 ay icinde aradim ve servise gitti tv yapabileceğim birseyler varmi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efsane_300 E kullanıcısına yanıt
    Slm geçmiş olsun
    6 ay dolmadı bunun yenisini istiyorum dediğinize dair bir belge varmı yoksada çok önemlş değil siz onarım istiyorsanız geri yollayabilirsiniz iade için ise tüketici haklarına gidin 3ay içinde bu oldu onarım istemedim tamir ettiler ettikleri halde başka sorun çıktı diyin tv ücreti yüksek değilse mahkemeye gerek kalmadan tüketici gakem heyetinde hallolur. Bi ihtimal aldığınız yerle iletişime geçin onlar da binde bir de olsa değişim yapıyorlar. Alo 175 tüketici haklarını arayın çok ilgililer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savasbaba35

    Bu mesaj silindi.
    İptal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turoktr -- 13 Aralık 2015; 19:21:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savasbaba35

    Bimeks ten 55PUK7100 model UHD4K Tv satın aldım..Satın alırken iki kez TRT4 K kanalını gösteriyor mu diye sordum satış görevlisiiki arkadaş gösterdiğini söyledi..TV eve geldi kuruldu baktık TRT4K kanalının sesi var görüntüsü yok..Sonradan öğrendiğime göre TV nin dahili uydu alıcısı 30P ye kadar olan görüntüleri çözebiliyormuş..Yani ekran 60P görüntü gösterebiliyor ancak uydualıcı 30 P çözebildiğinden görüntü yok..TRT4K da 50 P ya da 60 P değerinde yayın yapıyor tabi sonuç görüntü yok..TV nin kullanım klavuzunda teknik özelliklerde uydu alıcının çözebildiği 30 P değeri yazmıyor..İki ya da üç güncellemeye rağmen hala görüntü yok MH. şimdi de bir sonraki güncelleme ile seyredersiniz demeye başladı.. Ben düz panel almadım 4K gösterir diye lanse edilen bir paneli aldım..Bu TV nin bir aracıya ihtiyaç duymadan uydudan alınan 4K yayınları direkt göstermesi gerekir.
    Oysan ne TURKSAT ne ASTRA ne de HOTBIRD de yayınlanan 4K yayınların hiçbirini göstermiyor.
    Bunlara ek TV de geç açılma, kumanda üzerindeki tuşların yazılarının silinmesi, ekran altındaki alt yazıların titremesi, donma, kumandaya geç cevap verme gibi sorunlarda var..Bakalım haftaya ilk duruşmamız var..Avukatım yok vekilsiz çıkacağım duruşmaya..

    Birkaç soru soracağım:
    1.TRT4K Şuan 60P mi 50P den mi yayın yapmakta?
    60P yayın yapmakta.
    2.TRT4K nin yayınlarının daha kaliteli olmasını, sanki TRT4K yayınında sorun varmış da ondan izlenemiyormuş gibi yansıtıyorlar..Bu TV nin TRT4K yayınını göstermesi için yayının 30P ye düşmesi mi lazım?
    Evet 30P yayın olursa gösterir ama normal yayın 50-60P dir.
    3.TRT4K dan başka hangi kanallar 4K yayın yapıyor?Benim denediğim diğer 4K kanallarıda izleyemedim..
    Hotbird ve ASTRA 19E uydularında 5 adet yayın var.Hepsi de 50-60P yayın.Yani sizin TV göstermez.
    4.30P 4K için yetersiz bir hızmı? Eğer böyleyse neden dahili uydu alıcısını bu hızda yapmışlar?
    Sıkıştırma oranı yükseldikçe P değeri artar. Band aralığı işgal etmemek için yayınlar yüksek P değeriyle yapılmalı. Tunerin de bunu desteklemesi lazım.
    Madem 4K TV sattılar tuner buna uygun üretilmeliydi. Tuner desteklemiyorsa tunerin değiştirilmesini talep edin. Ama bu da yeteli olmayacaktır.
    Zira HDMI standardının 2.0 hızda olması lazım.Bunu bildikleri için tuner değişimi yapmıyorlar.Çünkü işe yaramaz.

    Teşekkürler..

    Aşağıya davalının mahkemeye verdiği cevabı koyuyorum..Konudan anlayan arkadaşların fikirlerini merakla bekliyorum..



    Tam benim durumum. Tıpkısıyla aynı. Sorularınızın her birinin altında cevaplıyorum.
    Yanlız ben ürünü yine Bimeksten geçen sene aldım. Satarken aynı şekilde 4K yayını oynatır dediler.
    Aldığım tarihte 4K yayınlar yoktu. Aldıktan 8 ay sonra TRT de yayın başlayınca LG yi aradım.
    Firmware güncellemesiyle düzelteceğiz dediler. Bu şekilde 4-5 ay geçti. Sık sık aramaya başlayınca bu kez:
    Sizin TV 4K Değil paneliniz 4K o nedenle TRT yi seyredemeyeceksiniz demeye başladılar.
    Hayret ki ne hayret...!!
    Böyle demiyordunuz elemenlarınız güncellemeyle düzeltilecek diyorlardı dediğimde öyle bir şey dememişizdir diye söylediler.
    Eee tabi biz ne dendiğin anlamayacak kadar geri zekalıyız ya.

    Sonra LG nin ürün sayfasından TV nin özelliklerine tekrar bakayım dedim acaba ben mi yanıldım diye!
    Ulan ürünü ULTRA TV kategorisinden çıkarıp düz LED TV klasmanına sokmuşlar.
    Ürün detay izahatlarında belirtilen "HEVC desteği----Var" kısmı komple silmişler üçkağıtçılar.
    Ama ben ilk aldığım sırada inceleme yaparken bu özelliklerin hepsinin ekran resimlerini PC ye indirmiştim, elimde duruyor.
    Bu konuda servis çağırmamızı bile engelliyorlar.
    Sonuçta LG ürünü ne değiştirdi ne de iadeyi kabul etti.
    ========================
    Bu kez BİMEKS'e durumu izah ettim bizzat aldığım yere giderek.
    Orada elemenlar yine evet o TV 4K dediler. Ama Flash belleğe kaydettiğim görüntülerle 4K yayınları gösteremediğini,
    sadece ses çıktığını gösterdim. Üstelik HOTBIRD ve ASTRA 19E de yayınlanan 5 tane UHD 4K yayının hiçbirini de
    oynatamadığını yine görüntüleriyle gösterdim. Bakakaldılar. Tabi biz geri alamayız dediler.
    BİMEKS müşteri hizmetleriyle 3-4 kez konuştum onlar da papağan gibi aynı cevabı verdiler.

    Panel 4K ama cihaz 4K değil, o ne demekse. Yani araba arazi aracı ama şanzumanı arazide sürmeye uygun değil demek gibi bir şey.
    Bu kez tepem attı "Bana kestiğiniz fatura üzerinde kabak gibi (4K) yazıyor kör müsünüz? Cihazın şu tarafı 4K bu tarafı 4K değil ne demek?"
    diye sorunca cevap veremiyorlar.

    Ben şimdi bunları hem ürün iadesi için mahkemeye vereceğim hem de dolandırıcılık ve sahtekarlık davası açacağım.
    savasbaba35 dostum gelişmeleri bana bildir. Ayrıca görüşelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turoktr -- 14 Aralık 2015; 0:45:54 >




  • savasbaba35 S kullanıcısına yanıt
    Davayı açarken hukukçularla görüştünüz mü?
    Sadece BIMEKSE dava açmışsınız. Davalı vekili müteselsil sorumluluğu kabul ediyor ama kendisini tali sorumlu, olarak gösterip esas sorumluluğun ithalatçıya ait olduğunu savunuyor.
    Aslında ithalatçı ve satıcı birlikte müştereken sorumlular. Bana kalırsa Davayı açarken ithalatçıyı da Dvalı olarak gösterebilirdiniz. Böylece ikisini de dava açmış olurdunuz.
    Birkaç sorum olacak:
    1)Faturanızda ürünün 4K olduğu açıkça belirtiliyor mu? Mümkünse faturanın resmini de yükleyiniz.
    2)Servis süreci yaşadınız mı? Servis 4K yayınları göstermediğine dair rapor tuttu mu? Yoksa bende olduğu gibi bu konuda gelmeyi kabul etmedi mi?
    3)İthalatçı ve satıcı firmaların Müşteri hizmetleri ile görüşmelerinizi özetler misiniz?

    Kolay gelsin.
  • Arkadaşlar merhaba internetten 48ua8900 4k led tv aldım.Görüntü kalitesi beni pek tatmin etmedi.internetten alınan ürünlerde koşulsuz şartsız 14 gün iade hakkım var.Bu iade talebini vestele mi açacıgım yoksa aldığım vestel bayine mi açacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Hocam trt 4k nin ilk ciktiginda incelemelerde bu sorunlardan bahsetmislerdi sorunun nedeni ise cihazdaki dahili uydu alicisi olmasi lazim yani harici bir 4k uydu alicisi ile sorunsuz bir sekilde kullanabilirsiniz.

    Tabiki burada en onemli sorun cihaz size satilirken yanlis bilgi verilmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim talebimizde "Madem dahili uydu alıcısı desteklemiyor, tuneri değiştirin destekleyen tuner takın.
    Ama onu da kabul etmiyorlar. Zaten sorun sadece tuner değil, HDMI 2.0 desteği lazım.
    Ayrıca gösteren TV den USB belleğe TRT 4K yayın kaydedip bizim TV lere takınca da göstermiyor.
    Yani 4K TV olmayan tv leri 4K fatura kesip sahtekarlık yaptılar.
    Dürüst üretici/satıcı, hatasını kabul eder gereğini yapar.
    Ama bizdeki çakal firmalar bu şeref ve haysiyetten uzaklar.
    O zaman ne yapmak lazım dava açıp mahkemeyle yola getirmek.
    Kazanınca da ayrıca sahtekarlık, dolandırıcılık davaları açmak gerekiyor bu işten sorumlu olanlar aleyhine.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.