Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Devam ediyor hala surec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu üst sıralarda tutmakta fayda var.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Kendim başlık açacaktım ama böyle bir konu görünce buraya yazmamın daha faydalı olacağını düşündüm.

    6 Haziran'da doğum günüm için hediye olarak alınmış bir fotoğraf makinam var. Makinamda yeni farkettim video çekerken lcd kısmında mavi bir nokta var ilk önce ölü piksel var sandım. Ama çektiğim videoları bilgisayarıma attığımda ilginç biçimde orada da mavi noktaların olduğunu gördüm. Fotoğrafta yok ama videoda var. Sonuçta bu ürün ayıplı bu şekilde. Ürünün değişim kartı var 20 Haziran'a kadar geçerli olmak üzere ama kartın üzerinde ambalajı açılmamış ürünler için geçerlidir yazıyor.

    Buna benzer durum yaşayanlar var mıdır? Mediamarkt ın tutumu ne oluyor? Yarın götüreceğim biraz uzak olduğu için buradaki tecrübelerden faydalanmak istedim. Mesela para farkı varsa karşılamak üzere başka model falan talep edebilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dulcet -- 13 Haziran 2015; 0:41:35 >




  • dulcet kullanıcısına yanıt
    Merhaba direkt internet üzerinden aldıysanız 14 gün içinde koşulsuz iade hakkınız var. Mağazadan alınan ürünlerde servis raporu ile değişim yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batucan57

    Merhaba direkt internet üzerinden aldıysanız 14 gün içinde koşulsuz iade hakkınız var. Mağazadan alınan ürünlerde servis raporu ile değişim yapabilirsiniz.

    Teşekkürler, dediğiniz gibi mağazadan alındığı için servise gönderildi. Para iadesi talep etmiştim. Hediye çeki verirlerse başka model veya ürün bakmayı düşünüyorum. Gelişme olursa paylaşmaya çalışacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadadan tv aldım vuruk çıktı.Hasarlı geldi.Bugün servisle açınca fark ettik.Servis fotografını çekti biz belgeyi hazırlayıp vericez dediler.belgenin gelmesi televizyonu yolla et falan filan uzun sürer mi sizce ne kadar zaman alır?

    Bir de bu site bana yeni tv mi yollayacak yoksa geri ödeme mi yapacak?

    Son olarak ödeme nasıl olcak kart borcunu mu kapatacaklar?

    Yardımcı olursanız sevinirimm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargo ile geri yollican.3-5 gunde kredi kartina odeme yaparlar gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar

    Başımdan geçenı anlatayım.

    Beko MD 1610 Mikrodalga Fırını n11.com satın aldım.
    Aldıktan 10 gün (Ramazan bayramı tatiline denk geldi) sonra kurulum
    için Beko yetkili servisini aradım. Antalya Dokuma Şubesinden 2 adet
    teknik servis elemanı geldi.

    Ününün montaj esnasında hasarlı olduğu tespit edildi. (Kasa eğik içindeki parça kırık)
    Servise götürülmesi gerektiği söyledi. bizde kabul ettik.
    Servis oluşan hasarın garanti kapsamına girmediği bunların değişimi için bizden para istedi
    bizde kabul etmedik ürünü iade aldık.

    N11.com firması ile irtibata geçtiğimde satıcı firma ile görüş diyor.
    Satıcı BEKO servisinden tutanak alın diyor.

    BEKO Servisi aradığım zaman ise böyle bir raporun verilmediğini söylendi. İnanmadım
    BEKO Genel Merkezlerini aradım. Öyle bir tutanak verilemezmiş.

    Hergün n11.com arıyorum. bugün ise kargodan tutanak alın dedi.
    15 gün olmuş olay olalı kargo tutanak verir mi dedim.

    Şimdi ise n11.com
    BEKO servisinden alınan ürün hasarlı çıkmıştır iade edilebilir raporu isteyin diyor.
    BEKO Servisi aradığım zaman ise böyle bir raporun verilemeyeceği söylüyor.

    n11.com ve firmaya söylüyorum böyle bir tutanak yokmuş.
    adamlar otomatiğe bağlamış illaa tutanak diyorlar.

    Arayın diyorum siz sorun BEKO'ya yok biz soramayız diyorlar.


    burda kimden şikayetci olmak gerekir. n11 den mi yoksa faturayı kesen tedarikciden mi?

    nasıl cözümleyebilirim. Elimde sadece Ününün montaj esnasında hasarlı olduğu tespit edildiğine dair
    yazar kasa fişinin biraz genişi bir fiş var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mihmander -- 27 Temmuz 2015; 9:54:31 >




  • Mihmander kullanıcısına yanıt
    Merhaba Mihmander,

    Size kapalı olarak kargodan gelen ürünün ,ambalajını siz açtıysanız veya ambalajında hasar var ve bu şekilde ürünü teslim aldıysanız o zaman hasarlı olan bölüm garantiye girmez .Şayet ambalaj sağlam teslim alıp açmadıysanız Yetliki servis tarafından sağlam ambalajlı ürün açılıp da kontrol edildiğinde bir hasar görüldü ise o zaman servis tarafından ürünün değişmesi gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yluHnSerk

    Merhaba Mihmander,

    Size kapalı olarak kargodan gelen ürünün ,ambalajını siz açtıysanız veya ambalajında hasar var ve bu şekilde ürünü teslim aldıysanız o zaman hasarlı olan bölüm garantiye girmez .Şayet ambalaj sağlam teslim alıp açmadıysanız Yetliki servis tarafından sağlam ambalajlı ürün açılıp da kontrol edildiğinde bir hasar görüldü ise o zaman servis tarafından ürünün değişmesi gerekir.


    aha sorun burda başlıyor..

    Kutuyu beko açtı. ancak kargo geleli 10 gün olmuştu.
    bekonun elemanaları diyorki kargodan dolayı kargocuya tutturun tutanağı

    bende kargoya gittim. kargocuda 10 gün olmuş alalı nasıl tutanak tutayım.
    ancak kutunun dışında herhangi bir vuruk kırık kutu bozukluğu yoktu
    kargo firmasi diyorki kutu bozuk değilse içinin kırıklığı için ben tutanak tutamam diyor.
    fırının içindeki parçalar kırık cıktı.

    bende bilemedim ki.

    kargocunun yanında kutuyu açsan bir dert, açmasan başka bir dert.

    al işte
    kutuyu kargonun yanında açtık diyelim,
    BEKO bu sefer kutu niye açıldı diyecekti..

    BEKO bayisi iseniz bir yardım ediverin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mihmander -- 27 Temmuz 2015; 14:08:23 >




  • Mihmander kullanıcısına yanıt
    Biraz daha durumu özetlermisiniz .Yukarıda detayalarını yazdığım durumlardan hangisi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yluHnSerk

    Biraz daha durumu özetlermisiniz .Yukarıda detayalarını yazdığım durumlardan hangisi oldu.


    - 07.07.2015 tarihinde n11.den mikrodalga şipariş ettim.
    - 10.07.2015 tarihinde ürün ARAS kargo tarafında eve getirildi.
    - Ramazan bayramı dolayısı ile bizde tatile çıktık.
    - 20.07.2015 tarihinde BEKO servisini aradık
    - 21.07.2015 tarihinde BEKO servisi kurulum için eve geldi.
    - Kutuyu ilk kez açtı ve fırının en içindeki cam tepsiyi eviren yeri kırık olduğunu gördü. Fırının kasası da eğikti.
    - Tutanak tutmalarını söyledim. BEKO servisi tutanağa gerek yok servise götürürüz garantiden biz hallederiz dedi.
    - BEKO servisi yazar kasa fişinin biraz büyüğü bir fiş verdi teslim alındığına dair. (EKTE VAR)
    - Ertesi gün beni aradılar. Bu garanti kapsamına girmezmiş. 80 TL ücreti var.
    - Bende itiraz ettim bu fırını 118 TL aldım dedim. Bana tutanak tutun dedim. Tutanak tutamayız dediler.
    - BEKO servisi fırını iade etti. Kargo tarafından olduğunu söyledi.
    - Bende kargoya gittim. Ancak üzerinden 10 gün geçmiş tutanak tutamayız dediler.
    - BEKO Genel merkezini aradım ancak ordaki de bu durumlarda böyle bir tutanağı tutulmadığını söylediler.
    - n11.com tutanak tuttur diyor.
    - Tedarikci firma tutanak tuttur diyor.
    - BEKO tutanak tutamayız diyor.

    Bu tutanak yeterlimidir?


     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI




  • beyler ben geçen hafta hepsiburadadan televizyon aldım hasarlı çıktı.Servis biz sana belge çıkartıcaz yollarız dedi.Ben hepsiburadayı aradım.Hepsiburada da siz belgeyle tvyi yollayacaksınız dedi.Ben de servise bunu söyledim.Servis belgeyi verdi ama hatalı ürünü adrese gönderiniz yazıyor.Acaba bunlar yanlış belge mi verdi.
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI




  • Mihmander kullanıcısına yanıt
    Beko'nun çağrı merkezini arayın ,ambalajı sağlam olan ürününüzün yetkili servis tarafından açıldığında hasarlı olduğunun tespit edildiğini, onarım için servis atölyesine aldıklarını ve yaşadığınız durumu özetleyip servis hakkında şikayetçi olun bu durum Beko 'nun değil o servisin münferit tutumudur kesinlikle onarım istemeyip hasarsız yenisi ile değişim isteğinizi belirtin Ambalajın sağlam olduğu durumlarda sorumluluk Beko ya aittir .
  • Beyler bi yardımcı olun lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zycnn Z kullanıcısına yanıt
    LG servis, cihaz için hasar tespit raporu düzenlemiş siz tv nizi servisten geri isteyip aldığınız bayiiye geri kargolamalısınız rapordaki ifade servis kanalı ile yapılan değişimlerde servisin eski tv yi göndereceği adrestir yani sizin ile alakası yok.Aslında kutusu hasarlı olan ürünü hiç teslim almamanız gerekiyor.
  • Kardeşim vuruk zaten belli olmuyordu.elle tutulcak yeri hafif zedelenmis gibiydi.Bariz bisi olsaydı kargoyu teslim almazdım.yardımın icin teşekkürler.

    Belgenin fotoğrafını siteye yükledim kolay iade başvurusu yaptım

    1 gün sonra onay geldi ücretsiz kargo koduyla yolladım

    umarım hemen para iadesini alabilirim

    edit:beyler pazartesi parayı yatıracaklarmış 1haftada hallettik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zycnn -- 3 Ağustos 2015; 2:26:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba benim sorum ayıplı mal değil aslında ama belki bilen vardır diye buraya yazmak istedim. 14 iade süresi fatura kesilince mi başlar yoksa kargodan ürünü teslim alınca mı? Bilen bir arkadaş cevaplarsa çok sevinirim.

    Kargodan teslim alınca süre başlıyormuş burada dursun belki başkasıda yararlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rhaegar_Targaryen -- 29 Temmuz 2015; 13:42:32 >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.