Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mer.T


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MenemenciogLu

    hiç burma degişim iste gerekirse Tüketici Mahkemesine kadar yolu var sen haklı çıkarsın. Dava ücretinide satıcıya ödetirsin. Yapan yakınlarım var Mahkeme tüketiciden yana .

    Ayipli mal mi bu tv.servis normal falan derse napmam lazim?

    1. Kesinkikle iade etmeye calisin bence. Benim tv. de benzer durumdaydi ve giderek artti problemler.

    2. Mahkemeler tuketicilerden yana kesinlikle.

    3. Urun marka model nedir. Kaca aldiniz.

    4. Onxelikle servis isteyin. Sikayetinizi belirtin gece karanlik sahnelerde rahatsiz edici goruntu diyin. normal derlerse dahi normal olduguna dair servis formu isteyin.

    5. 3.300 tl uzeriyse mahkemeye altiysa hakem heyetine basvuracaginizi kararli bir sekilde belirtin.

    6. Sonuc alamazsaniz ve mahkemeye gidecekseniz mutlaka bir avukata verin. Avukatlarla dava sonunda karsi tarafin odeyecegi ucret uzerinden anlasabilirsiniz. Mutlaka kabul eden bir avukat olacaktir.

    7. 3.300 tl 2.200 tl arasi ise il 2.200 alti ise ilce hakem heyetine basvrun. Basit bir dilekce.

    8. Tv.niN karanlik ortamda fotosunu cekin ozellikle arka plan koyu sahnelerde parliyorken. Servis formu, fatura vb. belgeleri de ek yapin.

    Bizi de bilgilendirirseniz sureciniz hakkinda seviniriz. Tecrubelerin toplami ilerde problem yasayacak arkadaslara yardimci olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mer.T M kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle ayıplı mal. Servis tabikide normal diyecek. Misal ben bu gün LG servisi aradım adam Led tvler sıralı bir şekilde arka aydınlatmalı olarak dizilmişler ve her bir led ışıgın birbirine çarpıp kırılmasıyla patlamalar oluyor bu bu panellerde normal dedi :) Anladım iade edicem yani diye bozdum :D. Eger baktın servis geldi dalga geçer gibi bir tavırla bu çok normal ben birşey göremiyorum derse bulundugun ilin tüketici hakem heyetine başvur. Oradaki arkadaşlar zaten bir hayli üreticilere tavırlı olduklarından el üstünde tutarlar seni her konuda bilgilendirirler ve hakkınıda alırsın Ayrıca Vertical Banding testide yapman taraftarıyım. Dirty Screen testide . Hepsi Youtubede mevcut.
  • 1 ölü pikselim var Allah rahmet eylesin,yanındaki piksel de ağır yaralı yanıp sönüyor. servisi aradım gelin bakın diye.tvde sorun yoksa ücret alırız diyorlar :) siz gelin sorun varsa da para veririm dedim açlar
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    teşekkürler desteğiniz için. sharp 857 modeli 4bine almıştım :(
  • şimdi size 2010 yılında yürürlükten kalkmış eski standartlara göre 1 cm. karede bir ölü piksel sorun değil vs. deme ihtimalleri var. Lütfen hadi oradan diyiniz.
    hem standart değişti hem mahkeme kararı var. Önceki sayfalarda paylaşmıştım.

    Yüzde yüz tartışmasız eliniz güçlü. Hakkınızı yedirmeyiniz.

    ister ücret iadesi ister değişim hakkınız var.
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    inşallah çok uzamadan hallederiz ,gelişmeleri yazıcam burdan bana yardımcı olduğunuz gibi ben de tecrübelerimi aktarıcam.
  • iade yada değişim olursa Q10 alayım mı ya da önerebileceğiniz 55-60 inch tv var mı? tek istediğim kaliteli görüntü özellikle sd yayınlarda karanlık sahnelerde detaylı resimler
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Öncelikle emeğinize sağlık, çok faydalı bir konu olmuş. Sizden ricam davanız ile ilgili yaşanan gelişmeleri ilk mesajınızda güncelleyebilir misiniz? Özellikle tazminat talep etmeniz ve ücreti faiziyle istemeniz ilgimi çekti, nasıl sonuçlanacak merak ediyorum, bizim için de iyi bir tecrübe olur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrahasan

    Öncelikle emeğinize sağlık, çok faydalı bir konu olmuş. Sizden ricam davanız ile ilgili yaşanan gelişmeleri ilk mesajınızda güncelleyebilir misiniz? Özellikle tazminat talep etmeniz ve ücreti faiziyle istemeniz ilgimi çekti, nasıl sonuçlanacak merak ediyorum, bizim için de iyi bir tecrübe olur diye düşünüyorum.

    Dava sureci basladi. Karsi tarafa gonderildi dosya deliller istendi. Biraz agir isleyen bir surec. Kesinlikle paylasacagim sureci. Herkes paylasirsa hatta guzel bir veri tabani olusturabiliriz burada. Basi agriyan gelir bakar tecrubeleri okur ve faydalanir mutlaka.

    tazminat isini ben de merak ediyorum. Hakim karar verse bile tazminata media markt kesin temziye gotururur o karari. Benim de amacim bu zaten. Yargitaydan boyle bir karar onanirsa bir standart olur ilerisi icin Emsal teskil eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mer.T

    iade yada değişim olursa Q10 alayım mı ya da önerebileceğiniz 55-60 inch tv var mı? tek istediğim kaliteli görüntü özellikle sd yayınlarda karanlık sahnelerde detaylı resimler

    Q10 ozellikle siyah srviyesi cok kotu, karanlik sahnelerde cuvalliyor tv. Sd iyi ama sd icin dr tv almayin bence. bende digiturk var izlenen temel kanallarin hepsi hd oldu bile. 1-2 yila tamami hd olur kanallarin. Adamlar 4k nin pesinde o yuzdrn sd yayini iyi diye tv almayin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Q10 bile karanlık sahnelerde kötü ise ne alacak bu millet :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mer.T

    1 ölü pikselim var Allah rahmet eylesin,yanındaki piksel de ağır yaralı yanıp sönüyor. servisi aradım gelin bakın diye.tvde sorun yoksa ücret alırız diyorlar :) siz gelin sorun varsa da para veririm dedim açlar


    Para falan vermeyin çakallara. Bulutlanma zaten ayıplı ürün olması için yeterli ama aydınlıkta fark edilmesi zor olduğu için sıkıntı olabilir. Ölü pixel de varsa tamamdır. sabahattin ali'nin de dediği gibi 5 adet 3 adet deme ihtimalleri yüksek. Önceki sayfalardaki mahkeme kararlarının çıktısını alın. Eğer 3-5 ölü pixel muhabbetine girerlerse önlerine atarsınız belgeyi.

    Peşini bırakmayın. Sonraki resimlerde çok net belli oluyor bulutlanma bence iade edilmeli.


    TV meselesi ise;
    Artık her geçen sene kalite düşüyor. İşletim sistemi ıvır-zıvır gelişiyor ama görüntü kalitesi geriye gidiyor. Arada tek tük iyi modeller olabiliyor. OLED veya plazma bakılabilir, bunlar da sorunsuz değil tabi.




  • bu lg nin projeksiyonu vardı bende, lambası 1 saniye (bakın dk değil) aralıkla kendini açıp kapatıyordu. Afedersin görme engelli adamın önüne koysan ısının saniyede bir değimesinden arızalı olduğunu tespit edebilir. 1 ay sonra arıza yoktur diye geri gönderdiler. Teknosadaki kızda ısrarla imza at al diyor neyse mağaza müdürünü çağırdım o da ısrarla servis yazdıysa öyledir diyor, dedim sen bir priz bul eğer arıza yoksa bunu sana hediye edeceğim , tabi açtık yanıp sönüyor. Ben bizzat ilgileneceğim dedi 3 gün sonra para iadesi verdi teknosa. O gün bugün lg ye bulaşmam.

    sony de 5-6 sene önce bulutlanmalı televizyonum için (bulut demek hafif kalır oda ışığında bile kuzey kutbu gibiydi) için yahu boşver kardeşim ben de ararsam 50 tane hata bulurum diyen bir teknik müdürle muhattab olmuştum. Sony çağrı merkezine göre bu arkadaş 30 yıldır tv tamir ediyormuş(tahtakale tamircisi) o gün bugün sony ye yaklaşmam.

    Samsung biraz toparlandı gibi ama ona da güven olmaz, bir tahtakale tamircisi eskisine denk gelinebilir.




  • Söz konusu Lg olunca dayanamadım,

    27,01,2015 tarihinde servis tarafından montajı yapılan ,60lb870v televizyonum kurulum esnasında teknisyenden teşhir olup olmadığını kontrol etmesini rica ettim, o da bunun özel bir kumanda ile yapıldığını şu an için kontrol edemeyeceğini ve cihazın teşhir olmadığını söyleyerek montajı tamamladı.Televizyonda cursor altında beyaz gölgelenme problemi için servisi aradım ve randevu aldım bu arada yaptığım araştırmada webos tabanlı tv'lerin çalışma saatinin görülebildiği bilgisini alıp yaptığım kontrolde 1170 saat değerine ulaştım ve tv min teşhir ürünü olduğu ortaya çıktı ( 25,02,2015) akabinde servis geldi ve bu durumu rapor ettirdim.Problem ler için tv yi alırken 3 nüsha olan servis fişinin ilk nüshasına tv yi kontrol ettikten sonra hasarsız çiziksiz ve tüm aksesuarlarıyla teslim alındığına dair teknisyen kendi el yazısıyla not düşüp ilk nüshayı bana teslim ettiler.Atölyede yapılan kontrolde anakart arızalı çıktı ve bayii kanalı ile değişimi uygundur raporu verildi tv yi geri isteyip raporu mail ile göndermelerini istedim .Rapor ile Vatanbilgisayara başvurdum ve tek talebimin ürünün arızasız misli ile değişimi olduğunu başka bir şey istemediğimi belirtmeme rağmen bu hususta anlaşamadık servis montajı esnasında tespit etmiş olsaydı o zaman stoklarda olduğunu ama şu an olmadığını söylediler ücret iadesi yapabileceklerini söylediler ,anlaşamadığım için geri döndüm.Neyse televizyon geldi ne göreyim soundbarın önünde vuruklar ayaklarında cizikler arka kapağında cizikler ve tam verdiğim aksesuarları eksik ,bu şekilde kabul etmeyeceğimi söyleryerek servis fişine kendi el yazımla tüm problemleri belirterek kabul etmediğimi beyan ederek servis fişinin 3. nüshasını teslim alarak teknisyenleri uğurlamak üzere iken elimdeki servis fişine baktığımda şok oldum 1.nüshada teknisyenin kendi el yazısı ile yazan tüm aksesuarla ciziksiz eksiksiz hasarsız teslim alındı yazısı
    bendeki ve 2. nüshada yazmyor . Az daha kandırılıyordum resmen özel evrakta sahtecilik teknisyene durumu farkettiğimi söylediğimde adamın rengi attı hiçbir şey diyemedi elinden 1.nüshayı alarak kapıyı gösterdim.Süreç hala devam etmekte tek talebim olan 1/1 değişim yada aynı özellikleri taşıyan bir üst model ürünü bulamadıklarından 60ub850 teklif ettiler ama benim tercih sebebim olan soundbar dahili kamera yok tek artısı uhd olması bu özelliğide,olmayan yayınından dolayı kullanamıyorum bile .Şu an firmaya başvurumun 30 günü doldurması bekliyorum akabinde hem tv için mahkemeye hemde özel evrakta sahtecilik suçundan dolayı suç duyurusunda bulunacağım.Televizyondan geçtim artık gurur meselesi oldu bu saatten sonra onlar itibarlarını düşünsünler yargı sonucunu basın yoluyla duyuracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yluHnSerk -- 19 Mart 2015; 12:56:22 >




  • yluHnSerk Y kullanıcısına yanıt
    çok can sıkıcı bir durum.
    tüketiciyi afedersiniz ama tamamen en.. yerine koyuyorlar. malı satana kadar. sonrasında nasılsa hukuk sürecini bilmezler, uğraşamazlar, mahkeme süreleri yüzünden mahkemeye gitmezler diye düşünüyorlar ürünlerin üreticileri, satıcılar, servis sağlayıcıları .
    bu nedenle artık alış veriş yapmak, eve usta servis çağırmak istemiyorum.
  • Gecen persembe servis geldi arkadaslar.tvnin kumandasini aldi eline resim ayarlarina falan bakti.kanal gecislerindeki bulutlanmalari gordu.resimler cekildi.sonra olu piksellere de bakin dedim.yanlarinda usb yokmus ben pc den actim piksel testi.ben 2 piksel var saniyordum 4 tane buldular.rapor yazmadan gittiler sizi aricaz dediler.

    Bugun telefon geldi.merkeze gondermisler resimleri.merkez bulutlanma normal .arka isigi kısarak bulutlanma gecer demis.olu piksellere de ''6_7 piksele kadar' normalmis!

    Bunlar telefonla soylenenler.yarin servise geliyorum bu konusmayi kayda almistim zaten size zahmet servis raporuna da bana anlattiklarinizi yazin dedim.yarin gidicem bakalim raporu almaya.

    Yardm tavsiye alinir :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu saatten sonra ancak yaratici kufur konusunda destek verebilirim :) hala 6 7 pikselden bahsediyorlar yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    Bu saatten sonra ancak yaratici kufur konusunda destek verebilirim :) hala 6 7 pikselden bahsediyorlar yahu

    Napayim simdi ustad direk dava mi yoksa baska yol deneyek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar yardım. Ölü piksel nedeni ile servisin aldigi tv icin 16 is gününde değişim kararı geldi. Gelen sifir degişim ürününü servis kurarken ekranda içten leke çıktı ve aynen geri götürdüler. Şimdi servis süresi ne olacak? 20 is günü baştan mi başlıyor? Ayrıca nerdeyse 1 aydır televizyonsuzum garanti süresinden 1 ay gider mi? Yoksa serviste ki süre garantiye eklenir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Voodoodream

    Arkadaslar yardım. Ölü piksel nedeni ile servisin aldigi tv icin 16 is gününde değişim kararı geldi. Gelen sifir degişim ürününü servis kurarken ekranda içten leke çıktı ve aynen geri götürdüler. Şimdi servis süresi ne olacak? 20 is günü baştan mi başlıyor? Ayrıca nerdeyse 1 aydır televizyonsuzum garanti süresinden 1 ay gider mi? Yoksa serviste ki süre garantiye eklenir mi?

    ölü piksel kaç adet vardı hocam?
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.