Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • muratkalli kullanıcısına yanıt
    Henuz bisey gormedin koskoca samsungun elinde tv yok herkese para iadesi yapicaz diyolar

    Ben 2 aydir bekliyorum 1 ay once tamam para iadeniz onaylandi yapilicak dendi tik yok 2 ay 3 ay bekliyenler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Para iadem onaylanmasina ragmen para iadesini yapmayan samsunga ne gibi bir yaptirim uygulayabilirim

    İcraya verme mahkeme islemleri gibi bir bilginiz varmi musteri hizmetlerini her aradigimda bu durumla genel merkez ilgileniyor bizim bilgimiz yok sizi ariycaklar deniyo en son 1 ay oldu beni ariyali parami alabilmek icin yapilacak bisey varmi yoksa bunlarin keyfinimi beklemek zorundayiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu firmaların rezaletlerine bak.

    Allah kolaylık versin arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bektas34

    Henuz bisey gormedin koskoca samsungun elinde tv yok herkese para iadesi yapicaz diyolar

    Ben 2 aydir bekliyorum 1 ay once tamam para iadeniz onaylandi yapilicak dendi tik yok 2 ay 3 ay bekliyenler var

    hocam bu sure zarfında tv yı alıyolarmı evınızde tv yokmu suanda?
  • muratkalli kullanıcısına yanıt
    Tv yi gecenlerde almaya gelicez dediler ben vermedim okadarda keriz diilim parami verin tvyi alin beni tv siz birakamazsiniz dedim iki kere aradilar param yatmadan vermem dedim tamam dediler olede vermiyolar parayi bolede bari tvsiz kalmayalim evde cocuk var alirlarsa tvyi halimiz duman olur tv nin 2. Taksidini odedik ama hala para yok ortada kutudan bozuk tv cikiyo adamlar sen bastirmazsan hicbisey yapmiyo bunlar zaten kaderine razi olanlardan para kazaniyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bektas34

    Tv yi gecenlerde almaya gelicez dediler ben vermedim okadarda keriz diilim parami verin tvyi alin beni tv siz birakamazsiniz dedim iki kere aradilar param yatmadan vermem dedim tamam dediler olede vermiyolar parayi bolede bari tvsiz kalmayalim evde cocuk var alirlarsa tvyi halimiz duman olur tv nin 2. Taksidini odedik ama hala para yok ortada kutudan bozuk tv cikiyo adamlar sen bastirmazsan hicbisey yapmiyo bunlar zaten kaderine razi olanlardan para kazaniyolar

    Bi avukata gidip icra islemi baslatabilirsiniz hocam. banka dosya masraflari iadesine benzemis mesele. Bankalar da oyaliyor aylarca bazen. icra islemi baslatinca ayni gun yatiriyorlar paranizi. cuzi bir icra islemi masrafi var sanirim. avukatsiz bile olabilir belki de emin degilim. Size en yakin icra mduurlugune gidip icra islemi baslatmak istediginizi soyleyin. Sanirim teblig masrafi kesiliyor sizden. samsunga tablig gidince de yedi gun sure veriyorlar ve o sure icinde yatirirlar paranizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aradılar gene benı ürünün sıfır acılmamıs kutusunda bulmuslar yarın ıstersenız yollayalım dedıler bende kabul ettım. gene bı macara baslıyor hayırlısı bakalım .
  • MUTLAKA OKUYUN !! bakın arkadaşlar 1 sene önce alğım SAMSUNG ( adları batsın) 3100 liraya aldığım led tv 6 ay sonra arızalandı..servis geldi baktı gitti,tekrar geldi,kumandayı eline aldı yazılımı yükselti,çıkınca kapıdan tekrar arıza vedi..arıza sürekli kendini açıp kapaması..elimizde parçası yok sipariş vericez dediler ,1 ay sonra gelip parça yok belki bu parçadandır deyip sağlam parçayı söküp sağlamını taktılar,tabiki arıza yine aynı.1 ay sonra arayıp paranızı iade ediecez dediler..2 veya 4 hafta içerisinde kesin alırsınız dediler..genel servisden geldiler tabiki bunlar 1 er ay arayla olan şeyler..sonuçda 4 ay evde bozuk durdu tv..geri alıcaz lafından 2 gün sonra gelip servis aldı televizyonu..ardından 2 hafta geçti ses yok 3 hafta ses yok 4 hafta ses yok..bu süre zarfında belki 150 defa müşteri hizmetlerinden hep aynı sözü duydum. '' işleminiz muhasebe aşamasında size geri dönüş sağlıycalar '' 5nci hafta samsungun eyüpde genel merkezi var..banada yakın büyükde bi yer..girişde tüketicimisin diye önce soruyolar..ardından nasıl olduysa beni yukarıya .ağırdılar..gittim..ufuk diye bi beyfendi var aldı beni bi odaya '' yok ben yetkiliyim yok nasıl olur,nasıl sizle ilgilenmemişler felan filan..1 hafta içerisinde ücretiniz yatıcak..ben yetkiliyim burda dedi..dedik iyi bari..bir hafta geçti ne arıyan var ne soran..kalktım yine gittim..bu sefer yukarı almadı..girişde konuşalım dedi..dedim ufuk bey hani para felan yatmadı..bu hafta kesin alın benim telefonumu..cuma günü yatmassa arayın ..mutlaka yatıcak..hatta gidin şimdiden bi tv alın evinize cuma günü çekersiniz parayı..dedim tmm ozaman..bugün cuma..sabahdan aradım telefona bakmadı..mesaj yazdım beyfendi bankalar kapanmadan yatırırsanız gider çekerim diye..saat 4 oldu yatan yok..dedim geliyorum yanınıza..ben dışardayım dedi..telefonunuda açmıyo ..sadece mesaj..sona bi mesaj geldi..biz paranızı servise topluca yatırdık..iş onların insiyatifinde diye..bende kalkıp yine eyübe gittim..girişde adımı verince..güvenlik müdürü geldi apar topar..sizi alamayız lütfen burdan gidin diye..bakın ben sesimi kesinlikle yükselten beyefendilikden çıkmayan bir insanım..SATTIKLARI ÜRÜN BOZULDU.YENİSİNİ VERİN DEDİM OLMAZ DEDİLER 4 KERE PARÇA DEĞŞİMİ OLUCAKMIŞ..PARÇA DEĞİŞTİRİN DEDİM PARÇA YOK DEDİLER..PARA VERİYİM ÜST MODELİNİ VERİN DEDİM..OLMAZ DEDİLER.PARAMI VERİN DİYORUM..GÜVENLİKLE DIŞARI ÇIKARIYOLAR..BU SAMSUNG FİRMASI..şimdi bu benim başıma gelenler..tv mi yapmadılar..tvmi evden aldılar..faturayı aldılar.paramı vermiyolar..4 aydır evde bozuk durdu tv.7 haftadan beride ücret iadesi yapmıyolar..telefonla arıycak şikayet edicek kimse yok..allahınızı seviyosanız şu firmadan ürün almayınki benim durumuma düşmeyin..servis yok,parça yok,müşteriyi mağdur etme var.muhatap yok..ben yandım siz yanmayın..samsung kötü demiyorum,sizin ürününüzde iyi çıkabilir..ama allah göstermesin bi bozulursa yandınız..ananızdan emdiğinizi burnunuzdan getiriyolar..bunlar başıma gelenler.hala paramı alamadım..tüketici mahkemesinemi gidiyim,avukatmı tutuyum,icrayamı veriyim.bilemiyorum..tvmi aldılar faturamıda aldılar.elimde bişide kalmadı..valla çıldırıcam..herkese okuduğunuz için teşekkür ederim..saygılar..




  • ecom78 E kullanıcısına yanıt
    Bir avukata danışsanız daha iyi sonuç alırsınız danışma ücreti fazla almıyorlar 100 TL olması lazım. Avukata verirseniz işin ciddiyetini anlarlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 6 Mart 2015; 19:38:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecom78 E kullanıcısına yanıt
    hocam geçmiş olsun. TV.nizi aldıkları için ücret iadesini yapmaları lazım hemen hem de tv.yi aldıkları günden itibaren işleyen faizi ile birlikte. Hemen yarın bir avukata gidip icra işlemi başlatabilirsiniz. Elinizde tv.yi iade etmenizle ilgili bir form vardır sanırım.
  • Kuruluma gelen yetkili servisin kutusundan çıkardığı SAMSUNG 64F8500 model plasma tv, ekranı çizik çıktı. Ellerinde aynı model kalmadığı için para iadesine karar verildi. Paramı geri vermek konusunda, bayi ve merkez defalarca topu birbirlerine attılar. Bu arada benim tv de daha olayın başında evimden gelip alındı. Yanlız ben, ne olur ne olmaz diye, faturanın bir kopyasını almıştım. Bizim 6000 TL civarı parayı 2 aya yakın süre işlettikten sonra, en sonunda kavga dövüş parayı yatırdılar. Bakın, münferit bir servisin ya da bayinin sorumsuzluğundan bahsetmiyorum, benim ve yukarıdaki arkadaşın yaşadıkları bir talihsizlik değil, direkt olarak SAMSUNG'un satış sonrası politikasıdır. Satış sonrası SAMSUNG ile muhattap olmak zorunda kalırsanız, işiniz bitmiş demektir, açık ve net!
  • Konuyu güncellemesi yapalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben davayı bir avukata verdim. Avukat dava sonunda karşı tarafça ödenecek vekalet ücretini alacak sadece.

    ayrıca bizim adımıza da fatura kesmeleri gerekiyormuş, onun için de 100 TL. KDV için ödeyeceğim dava sonunda.
    Yani benzer işlerinizde hiç ücret ödemeden davayı bir avukata verebilirsiniz.

    Kesinlikle tavsiye ederim. Bir sürü duruşma, yazışma bizim altından kalkabileceğimiz işler değil, hem zaman hem tecrübe olarak.

    Dava açmak için ödediğim toplam ücretler

    145 TL dava avansı
    250 TL. bilirkişi avansı

    bu rakamları dava sonunda geri alıyoruz kazandığımız takdirde.

    olmaz ya diyelim ki kaybettik karşı taraf avukat ücreti 600 TL.
  • Bu tvyi iade ediyim mi arkadaslar AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mer.T

    Bu tvyi iade ediyim mi arkadaslar AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    Rahatsız ediyorsa iade edebilirsin ama bu süreçle uğraşarak iade edersin ancak. Firmalar bulutlanmayı sorundan saymıyor; en azından Türkiye'de.




  • Magazadan aldim bir ay oldu alali.napsam bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 07/03 te Kliksadan 55LB670V aldım. Vertical Banding ile Dirty Screen var. Servsi aradım Tam yetkili birisine yönlendirdiler Adam açık açık degişimde isteseniz bu Lg de var dedi. iade edin çok rahatsız oluyorsanız dedi. Benimde 14 günlük Klksaya cayma hakkım vardı yarın ups kurye isteyip göndericem. Yerine Biraz daha para verip Philips 55PFS8109 alıcam kafam rahat Panel perfect :) İndirime aldanıp 2300 e almıştım LG yalan.

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI




  • Mer.T M kullanıcısına yanıt
    hiç burma degişim iste gerekirse Tüketici Mahkemesine kadar yolu var sen haklı çıkarsın. Dava ücretinide satıcıya ödetirsin. Yapan yakınlarım var Mahkeme tüketiciden yana .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MenemenciogLu

    hiç burma degişim iste gerekirse Tüketici Mahkemesine kadar yolu var sen haklı çıkarsın. Dava ücretinide satıcıya ödetirsin. Yapan yakınlarım var Mahkeme tüketiciden yana .

    Ayipli mal mi bu tv.servis normal falan derse napmam lazim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.