Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 tane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar;

    Benim Philips 55PFS8109 tvde de malum sorunlardan mevcut,hatta üstüne aniden seste bozulma(tüm ayarlar değiştirildi,tv defalarca sıfırlandı,oto ses vs kapalı olmasına rağmen açıkmış gibi muamele yapıyor tv) ,dış kenar çerçevede yamukluk,kenarlarda siyahlaşma (sürekli duran) gibi ekstra güzelmi güzel sorunlar mevcut.

    Geldi servis bir güzel benim interneten aldığım için 14gün içinde iade etmemi engelledi(kutuyu deforme etti),bizim raporumuz olmadan zaten yapamazdınız dendi.Bende bir gaflettir,o an tamam dedim. Tam 20iş günü sonra rapor sonucunu kendi çabalarımla öğrendim.Güya istanbul merkez onay vermemiş,normalmiş bu sorunlar,her tvde olurmuş!!! Adam gibi fotoğraf bile çekmediler.ilk geldiklerinden 15 gün sonra,tekrar çağırmama rağmen gelmediler.Bizzat kendim gittim şubeye siz çekmediniz adam gibi fotoğraf, bari ben vereyim diye onlara gönderdim.Öyle bir ilgisizler yani...

    Tvnin görselleri , Allah için arkadaşlar bu tv normal mi?
    http://i.hizliresim.com/DlgbOv.png
    http://i.hizliresim.com/nA06yM.png
    http://i.hizliresim.com/8lRvLn.png
    http://i.hizliresim.com/lk5GNr.png

    Şimdi ben bu işi muhtemelen mahkemeye götüreceğim.Yarın son kez philips müşteri hizmetleri ile görüşeceğim ama sonucun değişiceğini ummuyorum,ilgisiz olmalarıyla philips aldığıma pişman ettiler..Resmen tvden soğudum.Alıp camdan atasım var yani... Gelişmeleri paylaşırım.Umarım hayırlı olur..

    Konu çok yerinde olmuş,buralardan yardım alacağım,konuya destek veren arkadaşlara teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 25 Mart 2015; 1:16:36 >




  • 4-5 8109'u yakinen inceleme şansım oldu. Önce Teknosa'dan sipariş verdim ancak 5-6 ölü piksel olduğu için onu iade ettim. Daha sonra Vatan bilgisayardan aynı Ledi mağaza içinde açtırıp gördükten sonra aldım. Piksel kusuru vs. olmadığından, eşimin dizaynını beğendiği Ledi alıp evime kurdurdum. İnan et aynı yatay siyah bantlanma ve köşelerde olan siyahlıklar gördüğüm tüm 8109 larda mevcut. Evet kamera dikeye doğru hareket ettikçe o bantlanmalara dikkat ediyorsan görüyorsun. Ben yerlerini ezberledim. Ancak eşim çok beğeniyor ve işaret etmeme rağmen görmüyor. Ben de o görmedikçe memnun bir hayat sürüyorum :) 8109'a gelirsek incelediğim LED'ler içerisinde çok başarılı görüntü sunuyor. Söylediğim ve Sizin söylediğiniz eş kusurları görmezden gelirsek 3000-3500 aralığında alınabilecek iyi bir LED. Bence Uzman olan Hocalarımızın da dediği gibi Bantlanma, Bulutlanma ve Işık Sızmasının olmadığı LED i bulmak imkansıza yakın.




  • iyi haftasonları beyler.

    kliksa'dan philips 47pfk6309 almıştım. evde kimse olmadığı için ve yakın olduğu için iş yerimin adresini verdim. iş yerine geldi TV. akşam da taksiyle eve götürdüm. ertesi gün servis geldi ve panelin kırık olduğunu gördük. ama resmen yumruk yemiş gibi kırık. fotoğraflar çektiler, böyle binde bir de olsa oluyor şanssızlık işte, iyi ki bize açtırdınız kutuyu dediler. bana 2-3 gün içinde bişey formu yollayacaklarmış.
    ben de o belgeyle kliksa'ya başvuracakmışım, ürün değişimi yapılacakmış.
    Sorum şu:
    servis tabi evimde açtı TV yi ama geldiği yer iş yerim.
    sen götürürken kırmış olabilirsin fln deme ihtimalleri var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XnetaS

    Merhaba arkadaşlar;

    Benim Philips 55PFS8109 tvde de malum sorunlardan mevcut,hatta üstüne aniden seste bozulma(tüm ayarlar değiştirildi,tv defalarca sıfırlandı,oto ses vs kapalı olmasına rağmen açıkmış gibi muamele yapıyor tv) ,dış kenar çerçevede yamukluk,kenarlarda siyahlaşma (sürekli duran) gibi ekstra güzelmi güzel sorunlar mevcut.

    Geldi servis bir güzel benim interneten aldığım için 14gün içinde iade etmemi engelledi(kutuyu deforme etti),bizim raporumuz olmadan zaten yapamazdınız dendi.Bende bir gaflettir,o an tamam dedim. Tam 20iş günü sonra rapor sonucunu kendi çabalarımla öğrendim.Güya istanbul merkez onay vermemiş,normalmiş bu sorunlar,her tvde olurmuş!!! Adam gibi fotoğraf bile çekmediler.ilk geldiklerinden 15 gün sonra,tekrar çağırmama rağmen gelmediler.Bizzat kendim gittim şubeye siz çekmediniz adam gibi fotoğraf, bari ben vereyim diye onlara gönderdim.Öyle bir ilgisizler yani...

    Tvnin görselleri , Allah için arkadaşlar bu tv normal mi?
    http://i.hizliresim.com/DlgbOv.png
    http://i.hizliresim.com/nA06yM.png
    http://i.hizliresim.com/8lRvLn.png
    http://i.hizliresim.com/lk5GNr.png

    Şimdi ben bu işi muhtemelen mahkemeye götüreceğim.Yarın son kez philips müşteri hizmetleri ile görüşeceğim ama sonucun değişiceğini ummuyorum,ilgisiz olmalarıyla philips aldığıma pişman ettiler..Resmen tvden soğudum.Alıp camdan atasım var yani... Gelişmeleri paylaşırım.Umarım hayırlı olur..

    Konu çok yerinde olmuş,buralardan yardım alacağım,konuya destek veren arkadaşlara teşekkür ederim



    bak şimdi güzel kardeşim,
    o 3. resim önemli. Onun aynısı benim samsung televizyonumda oldu sadece üst sol köşedeydi, servis geldi bu hatalı dedi paneli sıfırıyla değiştirdiler .benim tv 1 yıllıktı yeni değildi.
    bu arada philips tv bölümünü türklerin ortak olduğu bir firmaya sattı hiç ilişkileri kalmadı, kalite de haliyle yerlerde anladığım kadarıyla.

    PHILIPS ELECTRONICS SELLS TV DIVISION TO CHINESE COMPANY
    http://bizmology.hoovers.com/2012/02/24/philips-electronics-sells-tv-division-to-china/

    http://www.hollandturkeytrade.com/tr/companies/1147-tp-vision-elektronik-ticaret-a-s

    The Company is 70% owned by TPV and 30% by Royal Philips Electronics, headquartered in the Netherlands. TP Vision employs almost 3,300 people in several locations around the globe and has an annual revenue of approximately € 140 million in Turkey only and a total revenue of $ 9.2 billion globally.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filips -- 28 Mart 2015; 16:00:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buminmete

    4-5 8109'u yakinen inceleme şansım oldu. Önce Teknosa'dan sipariş verdim ancak 5-6 ölü piksel olduğu için onu iade ettim. Daha sonra Vatan bilgisayardan aynı Ledi mağaza içinde açtırıp gördükten sonra aldım. Piksel kusuru vs. olmadığından, eşimin dizaynını beğendiği Ledi alıp evime kurdurdum. İnan et aynı yatay siyah bantlanma ve köşelerde olan siyahlıklar gördüğüm tüm 8109 larda mevcut. Evet kamera dikeye doğru hareket ettikçe o bantlanmalara dikkat ediyorsan görüyorsun. Ben yerlerini ezberledim. Ancak eşim çok beğeniyor ve işaret etmeme rağmen görmüyor. Ben de o görmedikçe memnun bir hayat sürüyorum :) 8109'a gelirsek incelediğim LED'ler içerisinde çok başarılı görüntü sunuyor. Söylediğim ve Sizin söylediğiniz eş kusurları görmezden gelirsek 3000-3500 aralığında alınabilecek iyi bir LED. Bence Uzman olan Hocalarımızın da dediği gibi Bantlanma, Bulutlanma ve Işık Sızmasının olmadığı LED i bulmak imkansıza yakın.

    sen hiç direkt led aydınlatmalı lcd tv görmemişsin sanırım

    şu an 5 lcd televizyonum var birisi dışında bile ne banding ne ışık sızması ne de blutlanma var.

    40a756 (florasan)
    32eh6030(direkt led)
    46f6340(edge led)
    40d6000(edge led ışık sızması mevcut)
    50hu6900(direkt led)

    3 bin lira verdiğin tv de bunlara normal değip kabulleniyorsan sen bilinçsiz bir tüketici oluyorsun. Ya bunlar normal ancak tahtakale eskisi servisçiler söyler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filips

    quote:

    Orijinalden alıntı: buminmete

    4-5 8109'u yakinen inceleme şansım oldu. Önce Teknosa'dan sipariş verdim ancak 5-6 ölü piksel olduğu için onu iade ettim. Daha sonra Vatan bilgisayardan aynı Ledi mağaza içinde açtırıp gördükten sonra aldım. Piksel kusuru vs. olmadığından, eşimin dizaynını beğendiği Ledi alıp evime kurdurdum. İnan et aynı yatay siyah bantlanma ve köşelerde olan siyahlıklar gördüğüm tüm 8109 larda mevcut. Evet kamera dikeye doğru hareket ettikçe o bantlanmalara dikkat ediyorsan görüyorsun. Ben yerlerini ezberledim. Ancak eşim çok beğeniyor ve işaret etmeme rağmen görmüyor. Ben de o görmedikçe memnun bir hayat sürüyorum :) 8109'a gelirsek incelediğim LED'ler içerisinde çok başarılı görüntü sunuyor. Söylediğim ve Sizin söylediğiniz eş kusurları görmezden gelirsek 3000-3500 aralığında alınabilecek iyi bir LED. Bence Uzman olan Hocalarımızın da dediği gibi Bantlanma, Bulutlanma ve Işık Sızmasının olmadığı LED i bulmak imkansıza yakın.

    sen hiç direkt led aydınlatmalı lcd tv görmemişsin sanırım

    şu an 5 lcd televizyonum var birisi dışında bile ne banding ne ışık sızması ne de blutlanma var.

    40a756 (florasan)
    32eh6030(direkt led)
    46f6340(edge led)
    40d6000(edge led ışık sızması mevcut)
    50hu6900(direkt led)

    3 bin lira verdiğin tv de bunlara normal değip kabulleniyorsan sen bilinçsiz bir tüketici oluyorsun. Ya bunlar normal ancak tahtakale eskisi servisçiler söyler.



    Bunlar normal aslında. Bu sorunlar artık her LCD'de var. Ancak bu sorunlardan rahatsız olan kişilerin iade istemesi durumunda firmaların bu problemleri sorundan saymaması normal değil.

    Şu anda bu TV'yi al hiç bir sorun çıkmaz denilebilecek LCD yok. Şansına sorunsuz TV gelirse kafan rahat kullanıyorsun. Kaliteli üretim diye bir şey kalmadı.




  • HERKESE KOLAY GELSİN. Konuyu gorunce katılma ihtiyacı duydum. Ben de samsung un led televizyonundan ışık sızmalari ve lekeler konusunda muzdariptim.
    Gelen servis panel hatasi dedi. 1 hafta sonrada para iadesi olmasi gerektigini soledi. benim tv son 1 ay kala iyice azıttıgı icin. üretimi coktan bitmis bir modeldi.
    martin 13 de para iadesi onaylanmis dendi. o günden beri bekliyoruz.
    Galiba samsungda 1 tane muhasebeci calıstıgı icin 2 ay da yatiyor.
    konulari inceledigimde de para gelince alıcak bir tv ariyordum ama galiba suanda tavsiye edilecek pek tv yok.
    Daha ne kadar bekleriz onuda bilmiyorum. Evde televizyonda yok bütün parcalarini teslim ettik.
    evdekiler beni oldurmeden para iademi almam gerek malesef :S

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler bi sorum olacaktı ben 7 martta vatan bilgisayardan lg 55lb670v aldım kurulumdan 3 gün sonra bozuldu ses var görüntü yok. servis geldi değişim raporu verdi bayi değişecek şeklinde fakat vatan bilgisayarda ürün yok para iadesi yapalım diyorlar bende kabul etmiyorum çünkü ben çok uygun fiyata almıştım bu durumda ne yapabilirim. lg servisini aradım onlarda servis yeni rapor yazsın lg merkez değişecek şeklinde ama kaç gündür bekliyorum bi sonuç yok eğer merkezin değişim yapması onaylanmazsa ne yapabilirim ? vatan bilgisayar hiç bir öneri sunmuyor sadece iade diyor üst modelde indirim yapsa farkını verip alacağım ama yanaşmıyor her söylediğim şeye lg merkezi yapacak diyor
  • selam arkadslara ocak ayında 2399 tl samsung ue48 ınc 3d smart tv led aldım teknosadan mart ayının sonunda tesadufen kanal degısımınde sıyah olunca odadan cıkarken kırmızı nokta tv ortasında gordum olu pıksel yanı hementeknosa gıttım teknosa samsung ıle gorusmem gerektıgını soyledı samsung ıle gorustum servıs degısım raporu verırıse degısırız dedıler servıs ıle yaptıgım gorusmede degısım raporu tuttular ancak bu sefeer samsung onaylamamıs gerekce 1 ay ıcerısınde olsaydı olurdu samsung sırket polıtıkasımıs ama tuketııcı kanunu maddde 10 altı ay ıcınde ayıplı mal cıkarsa deıgısm ıade olur yazıyor kendılerıne polıtıklarının kanunlardan ust olmadıgını hatırlATmama ragmen susuyorlar mahkemeye ver dıyorlar yarın hukukı surecı baslatıyorum hayatımda bır daha asla almayacagım marka samsung kanunları gormezden gelmeye calısarak kendı polıtıkalarını ust planda tutan musterısıne onem vermeyen fırmaymıs
  • leodinas023 L kullanıcısına yanıt
    Hocam gecmis olsun. 2399 tl icin mahkemeye gitmenize gerek yok. Sizin icin daha avantajli. Kesinlikle hakkinizi alirsiniz. Aleni bir duzenleme var lehinize. 6 ay kurali. Ilce hakem heyeti siniri 2.200 o yuzden il hakem heyetine gitmelisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet dun il hakem heyetine gittim ihtaname cek dediler 15 gun sonra gel dediler bende dedikleruni yaptim ancak hayatimda samsung urun isimli hic bir sey almam kanunlari gormezden gelen bir firma musteri menbuiyeti sifir oldu bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz önce annem aradı. Televizyonu izlerken tv den ses gelmiş ve kapanmış. Servis bu darbe almış vs. 750 liraya yaparız demişler. Şimdi televizyonda herhangi bir darbe yok. Annemin anlatışına göre iç ekranda renk değişikligi felan varmış. Televizyonu düşürmedik hiç birşey yapmadık ve bizden 750 lira istiyorlar. Arkadaşlar ne yapalım ? Tv darbe almış olsa tv nin dışında çizik, dış camda kırıklık olur .
  • aynen garanti li mi ne kadar oldu alali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilk alti ay tv.de cikan sorunlarin alindigi gun var oldugu kabul edilmektedir. bu noktada sorunla ilgili bir tuketici hatasi oldugunu satici ıspat etmek zorundadir.

    Kafasina gore darbe almis diyemez servis. Nerden almis ne siddette. Izi nerde. Ispat yukumlulugunun inlarda oldugunu hatirlatin, ucretsiz degisim tamir hatta iade hakkiniz oldugunu; aksi halde yasal yillara basvuracaginizi iletin servise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler herkese selam ve sorun yaşayan herkese geçmiş olsun.

    benim şöyle bir sorunum var. kliksa'dan aldığım ve ekranı kırık çıkan tv'im değiştirildi, yenisi yollandı. Servis geldi açtı yine kırık ekran.
    ben böyle bir döngüye mi girdim, bana haftalarca hep kırık ekranlı tv mi yollayacaklar : )
    bu konuda benim yine tamam deyip değiştirip 3. ye kırık çıkmamasını mı ummam gerekiyor?
    3 haftadır tv ünitem zavallı gibi duruyo evde
  • An itibarı ile aylardır verdiğim mücadele sonuca kavuştu ve arızalı olan 60lb870v yerine 60uf850v +LG AN-VC500 ile değişim sağlandı.Herşeye rağmen vazgeçmeyin haklı mücadelenizi sürdürün ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yluHnSerk -- 24 Nisan 2015; 17:13:04 >
  • selam bugün gelecek 49pus7909 televizyonum, acaba nelere kontrol etmem servis kurulumunda? ölü piksel falan nasıl anlarım?
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Merhaba Mahkeme kararı sonuçlandı mı? Değişim oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.