Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar

    Yeni aldığım bilgisayar alındığı ilk 1 ay içinde mavi ekran vermeye başladı, ram arızası olarak görünüyordu ben de ram değişimini çok basit bir sorun olarak düşünüp servise yolladım. Hemen değişti ve geri geldi. Tekrar yolladım. Bu kez tüm anakart değişmiş olarak ve sorunsuz olarak geri geldi.(Çok hızlı bir şekilde onarıldı. Ne işlem yapıldığını ancak kargodan gelip de içinden onarım kağıdını çıkarınca görebildim.)

    Şimdi seri numarası değişmiş, daha 2 ay içinde bu kadar ciddi bir onarım geçirmiş bir bilgisayarı mümkünse geri verip para iadesi almak istiyorum.

    Mümkün müdür ? Süreç nasıl işleyecek bilgi verebilir misiniz ? (cihaz lenovo)
  • Arkadaşlar merhaba. Yazı biraz uzun olacak; ama ben bu başlığı aylarca takip ederek aldım TV'u. Bu şekilde faydalanan arkadaşların işine yaraması için ben de yaşadığım durumu anlatıyorum.

    5.10.2017 tarihinde İzmir'de bir AVM'deki Samsung mağazasından(Hepsiburada'da aldığım TV 3800-3900 TL aralığındayken, daha güvenilir ve sorunsuz olsun diye) 4100 TL' ye Samsung MU8000 49" TV satın aldım. Ürünün 7.10.2017 tarihinde kurulum ve montajı gerçekleştirildi. TV'de aynı günün akşamı yapılan kontrolümde vertical banding (rahatsız edici olsa da aşırı değil), PS4 oynarken aşırı bir dalgalanma ve kumandada ayarlara girmede problemler yaşadım. 8.10.2017 tarihinde 444'lü müşteri hizmetleri numarasını arayıp, durumu bildirerek servis talebimi oluşturdum. 9.10.2017 tarihinde de kurulumu yapan teknik servis gelerek TV'de kendi testlerini yapıp, incelemelerde bulundu.

    Teknik servis, üründe PS4 oynarken aşırı dalgalanma(servis elemanı videoya kaydetti), yayında donma(maç vardı TV'de çok bariz donmalar oldu, servis elemanı videoya aldı bu durumu) ve vertical banding (dediğim gibi çok fazla olmadığını; ama yine de olduğunu söyleyerek onu da videoya aldı) gördü. Ardından yaptığı testte de benim fark etmediğim 2 adet ölü piksel olduğunu fark edip, bunu fotoğrafladı ve bana da durumu gösterdi. Bu durumlar sebebiyle ürünümün değiştirileceğini, Samsung mağazasından aldığım için herhangi bir işlem yapmama gerek olmadığını, yeni ürünü getirip, bu ürünü alıp götüreceğini söyledi. Süreç 2 haftaya kadar sürebilir dedi.

    Buraya kadar her şey normal ilerlerken (elektronik şans işi, her üründe sorun çıkabilir, önemli olan çözüm şekli), 12.10.2017' de tarafıma teknik servis tarafından telefon ile ürün değişim talebinin genel merkez tarafından onaylanmadığı, 5 ölü piksel altını hata olarak kabul etmediklerini, diğer sorunlar için ise yazılım güncelleme yapabileceklerini bildirdi. Ben ürünü alalı bu kadar az bir süre olmuşken ve yetkili teknik servis tarafından ürün değişimi gerçekleştirileceği bana söylenmişken bu durumu kabul etmediğimi söyledim. Ürünü satın aldığım mağaza ile görüştüğümde de, haklı olduğumu; fakat genel merkez kararı olduğu için işlem yapma şanslarının olmadığını bildirdiler. Teknik servisten aldığım servis formundaki yazan açıklamayı direk olarak paylaşıyorum:

    "Cihazda 2 adet ölü pixel mevcuttur. Ölü pixel sayısı 5 ten fazla olmadığı için hata olarak kabul edilmemektedir. Cihaz değişime uygun değildir. Görüntüde dalgalanma ve donma mevcuttur." Servis formunun sıra numarası: G 3648424.
    Şikayetvar sitesinden, Samsung'un Facebook, Twitter ve Instagram sayfalarından ve 444'lü numaradan durumumu tekrar bildirmeme rağmen herhangi bir tatmin edici cevap alamadım.

    Bu forma rağmen işlemim gerçekleştirilmedi için, aynı gün içerisinde kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim. Ürün tutarı 4100 TL olduğu için Tüketici Mahkemesi'ne dava açmam gerektiği söylendi. Bu sabah 13.10.2017 tarihinde fatura, servis formları (kurulum ve yukarıda bahsettiğim arıza) ve dava dilekçesi ile beraber Tüketici Mahkemesi'ne giderek ürünü aldığım yere dava açtım. Şu ana kadar ürün değişimi talep ederken, bu davranışlardan ötürü ürünün yasal faiziyle beraber ücret iadesi ve dava masraflarını talep ettim. Davanın seyriyle ilgili bilgilendirmeleri de sizlere aktaracağım ki başına herhangi bir firmadan bu tarz durumlar gelenler, hakkını aramaya üşenenler için bir nebze de olsa örnek teşkil etsin.

    Hepinize iyi günler diliyorum, umarım sizlere de bir fikir vermiştir yaşadıklarım. Siz de benzer durumlar yaşamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: munchausenbyproxy

    Herkese iyi forumlar

    Yeni aldığım bilgisayar alındığı ilk 1 ay içinde mavi ekran vermeye başladı, ram arızası olarak görünüyordu ben de ram değişimini çok basit bir sorun olarak düşünüp servise yolladım. Hemen değişti ve geri geldi. Tekrar yolladım. Bu kez tüm anakart değişmiş olarak ve sorunsuz olarak geri geldi.(Çok hızlı bir şekilde onarıldı. Ne işlem yapıldığını ancak kargodan gelip de içinden onarım kağıdını çıkarınca görebildim.)

    Şimdi seri numarası değişmiş, daha 2 ay içinde bu kadar ciddi bir onarım geçirmiş bir bilgisayarı mümkünse geri verip para iadesi almak istiyorum.

    Mümkün müdür ? Süreç nasıl işleyecek bilgi verebilir misiniz ? (cihaz lenovo)

    Bilgisi olan ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaart44

    Arkadaşlar merhaba. Yazı biraz uzun olacak; ama ben bu başlığı aylarca takip ederek aldım TV'u. Bu şekilde faydalanan arkadaşların işine yaraması için ben de yaşadığım durumu anlatıyorum.

    5.10.2017 tarihinde İzmir'de bir AVM'deki Samsung mağazasından(Hepsiburada'da aldığım TV 3800-3900 TL aralığındayken, daha güvenilir ve sorunsuz olsun diye) 4100 TL' ye Samsung MU8000 49" TV satın aldım. Ürünün 7.10.2017 tarihinde kurulum ve montajı gerçekleştirildi. TV'de aynı günün akşamı yapılan kontrolümde vertical banding (rahatsız edici olsa da aşırı değil), PS4 oynarken aşırı bir dalgalanma ve kumandada ayarlara girmede problemler yaşadım. 8.10.2017 tarihinde 444'lü müşteri hizmetleri numarasını arayıp, durumu bildirerek servis talebimi oluşturdum. 9.10.2017 tarihinde de kurulumu yapan teknik servis gelerek TV'de kendi testlerini yapıp, incelemelerde bulundu.

    Teknik servis, üründe PS4 oynarken aşırı dalgalanma(servis elemanı videoya kaydetti), yayında donma(maç vardı TV'de çok bariz donmalar oldu, servis elemanı videoya aldı bu durumu) ve vertical banding (dediğim gibi çok fazla olmadığını; ama yine de olduğunu söyleyerek onu da videoya aldı) gördü. Ardından yaptığı testte de benim fark etmediğim 2 adet ölü piksel olduğunu fark edip, bunu fotoğrafladı ve bana da durumu gösterdi. Bu durumlar sebebiyle ürünümün değiştirileceğini, Samsung mağazasından aldığım için herhangi bir işlem yapmama gerek olmadığını, yeni ürünü getirip, bu ürünü alıp götüreceğini söyledi. Süreç 2 haftaya kadar sürebilir dedi.

    Buraya kadar her şey normal ilerlerken (elektronik şans işi, her üründe sorun çıkabilir, önemli olan çözüm şekli), 12.10.2017' de tarafıma teknik servis tarafından telefon ile ürün değişim talebinin genel merkez tarafından onaylanmadığı, 5 ölü piksel altını hata olarak kabul etmediklerini, diğer sorunlar için ise yazılım güncelleme yapabileceklerini bildirdi. Ben ürünü alalı bu kadar az bir süre olmuşken ve yetkili teknik servis tarafından ürün değişimi gerçekleştirileceği bana söylenmişken bu durumu kabul etmediğimi söyledim. Ürünü satın aldığım mağaza ile görüştüğümde de, haklı olduğumu; fakat genel merkez kararı olduğu için işlem yapma şanslarının olmadığını bildirdiler. Teknik servisten aldığım servis formundaki yazan açıklamayı direk olarak paylaşıyorum:

    "Cihazda 2 adet ölü pixel mevcuttur. Ölü pixel sayısı 5 ten fazla olmadığı için hata olarak kabul edilmemektedir. Cihaz değişime uygun değildir. Görüntüde dalgalanma ve donma mevcuttur." Servis formunun sıra numarası: G 3648424.
    Şikayetvar sitesinden, Samsung'un Facebook, Twitter ve Instagram sayfalarından ve 444'lü numaradan durumumu tekrar bildirmeme rağmen herhangi bir tatmin edici cevap alamadım.

    Bu forma rağmen işlemim gerçekleştirilmedi için, aynı gün içerisinde kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim. Ürün tutarı 4100 TL olduğu için Tüketici Mahkemesi'ne dava açmam gerektiği söylendi. Bu sabah 13.10.2017 tarihinde fatura, servis formları (kurulum ve yukarıda bahsettiğim arıza) ve dava dilekçesi ile beraber Tüketici Mahkemesi'ne giderek ürünü aldığım yere dava açtım. Şu ana kadar ürün değişimi talep ederken, bu davranışlardan ötürü ürünün yasal faiziyle beraber ücret iadesi ve dava masraflarını talep ettim. Davanın seyriyle ilgili bilgilendirmeleri de sizlere aktaracağım ki başına herhangi bir firmadan bu tarz durumlar gelenler, hakkını aramaya üşenenler için bir nebze de olsa örnek teşkil etsin.

    Hepinize iyi günler diliyorum, umarım sizlere de bir fikir vermiştir yaşadıklarım. Siz de benzer durumlar yaşamazsınız.

    Arkadaşımda da aynı durum olmuştu uğraşmadı, sonucu ne olcak merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forgot


    quote:

    Orijinalden alıntı: vaart44

    Arkadaşlar merhaba. Yazı biraz uzun olacak; ama ben bu başlığı aylarca takip ederek aldım TV'u. Bu şekilde faydalanan arkadaşların işine yaraması için ben de yaşadığım durumu anlatıyorum.

    5.10.2017 tarihinde İzmir'de bir AVM'deki Samsung mağazasından(Hepsiburada'da aldığım TV 3800-3900 TL aralığındayken, daha güvenilir ve sorunsuz olsun diye) 4100 TL' ye Samsung MU8000 49" TV satın aldım. Ürünün 7.10.2017 tarihinde kurulum ve montajı gerçekleştirildi. TV'de aynı günün akşamı yapılan kontrolümde vertical banding (rahatsız edici olsa da aşırı değil), PS4 oynarken aşırı bir dalgalanma ve kumandada ayarlara girmede problemler yaşadım. 8.10.2017 tarihinde 444'lü müşteri hizmetleri numarasını arayıp, durumu bildirerek servis talebimi oluşturdum. 9.10.2017 tarihinde de kurulumu yapan teknik servis gelerek TV'de kendi testlerini yapıp, incelemelerde bulundu.

    Teknik servis, üründe PS4 oynarken aşırı dalgalanma(servis elemanı videoya kaydetti), yayında donma(maç vardı TV'de çok bariz donmalar oldu, servis elemanı videoya aldı bu durumu) ve vertical banding (dediğim gibi çok fazla olmadığını; ama yine de olduğunu söyleyerek onu da videoya aldı) gördü. Ardından yaptığı testte de benim fark etmediğim 2 adet ölü piksel olduğunu fark edip, bunu fotoğrafladı ve bana da durumu gösterdi. Bu durumlar sebebiyle ürünümün değiştirileceğini, Samsung mağazasından aldığım için herhangi bir işlem yapmama gerek olmadığını, yeni ürünü getirip, bu ürünü alıp götüreceğini söyledi. Süreç 2 haftaya kadar sürebilir dedi.

    Buraya kadar her şey normal ilerlerken (elektronik şans işi, her üründe sorun çıkabilir, önemli olan çözüm şekli), 12.10.2017' de tarafıma teknik servis tarafından telefon ile ürün değişim talebinin genel merkez tarafından onaylanmadığı, 5 ölü piksel altını hata olarak kabul etmediklerini, diğer sorunlar için ise yazılım güncelleme yapabileceklerini bildirdi. Ben ürünü alalı bu kadar az bir süre olmuşken ve yetkili teknik servis tarafından ürün değişimi gerçekleştirileceği bana söylenmişken bu durumu kabul etmediğimi söyledim. Ürünü satın aldığım mağaza ile görüştüğümde de, haklı olduğumu; fakat genel merkez kararı olduğu için işlem yapma şanslarının olmadığını bildirdiler. Teknik servisten aldığım servis formundaki yazan açıklamayı direk olarak paylaşıyorum:

    "Cihazda 2 adet ölü pixel mevcuttur. Ölü pixel sayısı 5 ten fazla olmadığı için hata olarak kabul edilmemektedir. Cihaz değişime uygun değildir. Görüntüde dalgalanma ve donma mevcuttur." Servis formunun sıra numarası: G 3648424.
    Şikayetvar sitesinden, Samsung'un Facebook, Twitter ve Instagram sayfalarından ve 444'lü numaradan durumumu tekrar bildirmeme rağmen herhangi bir tatmin edici cevap alamadım.

    Bu forma rağmen işlemim gerçekleştirilmedi için, aynı gün içerisinde kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim. Ürün tutarı 4100 TL olduğu için Tüketici Mahkemesi'ne dava açmam gerektiği söylendi. Bu sabah 13.10.2017 tarihinde fatura, servis formları (kurulum ve yukarıda bahsettiğim arıza) ve dava dilekçesi ile beraber Tüketici Mahkemesi'ne giderek ürünü aldığım yere dava açtım. Şu ana kadar ürün değişimi talep ederken, bu davranışlardan ötürü ürünün yasal faiziyle beraber ücret iadesi ve dava masraflarını talep ettim. Davanın seyriyle ilgili bilgilendirmeleri de sizlere aktaracağım ki başına herhangi bir firmadan bu tarz durumlar gelenler, hakkını aramaya üşenenler için bir nebze de olsa örnek teşkil etsin.

    Hepinize iyi günler diliyorum, umarım sizlere de bir fikir vermiştir yaşadıklarım. Siz de benzer durumlar yaşamazsınız.

    Arkadaşımda da aynı durum olmuştu uğraşmadı, sonucu ne olcak merak ediyorum.

    Hocam yorumlardan gördüğüm kadarıyla 1 ölü piksel bile "ayıplı mal" kapsamına giriyormuş, servis formunda da bu durum yazdığı için (bazı arkadaşlar servis formuna yazdırmada sıkıntı yaşıyorlarmış; fakat o durumda da mahkeme bilirkişi atayabiliyormuş) mahkeme sürecinin benim lehime sonuçlanacağını düşünüyorum. Tabi ki uzun bir süreç olacak sanırım; ama gelişmeleri buradan da sizlere aktaracağım yol göstermesi açısından.




  •  AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    Vatan Bilgisayarın Grundig marka televizyonlara özel iade değişim politikasını belgeleridir. Beni çözüm için tüketici mahkemesine yönlendirdiler. Mafya düzeni gibi bir durum olmuş artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zipple -- 16 Ekim 2017; 17:17:26 >




  • OKUNANACAK !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaart44

    Arkadaşlar merhaba. Yazı biraz uzun olacak; ama ben bu başlığı aylarca takip ederek aldım TV'u. Bu şekilde faydalanan arkadaşların işine yaraması için ben de yaşadığım durumu anlatıyorum.

    5.10.2017 tarihinde İzmir'de bir AVM'deki Samsung mağazasından(Hepsiburada'da aldığım TV 3800-3900 TL aralığındayken, daha güvenilir ve sorunsuz olsun diye) 4100 TL' ye Samsung MU8000 49" TV satın aldım. Ürünün 7.10.2017 tarihinde kurulum ve montajı gerçekleştirildi. TV'de aynı günün akşamı yapılan kontrolümde vertical banding (rahatsız edici olsa da aşırı değil), PS4 oynarken aşırı bir dalgalanma ve kumandada ayarlara girmede problemler yaşadım. 8.10.2017 tarihinde 444'lü müşteri hizmetleri numarasını arayıp, durumu bildirerek servis talebimi oluşturdum. 9.10.2017 tarihinde de kurulumu yapan teknik servis gelerek TV'de kendi testlerini yapıp, incelemelerde bulundu.

    Teknik servis, üründe PS4 oynarken aşırı dalgalanma(servis elemanı videoya kaydetti), yayında donma(maç vardı TV'de çok bariz donmalar oldu, servis elemanı videoya aldı bu durumu) ve vertical banding (dediğim gibi çok fazla olmadığını; ama yine de olduğunu söyleyerek onu da videoya aldı) gördü. Ardından yaptığı testte de benim fark etmediğim 2 adet ölü piksel olduğunu fark edip, bunu fotoğrafladı ve bana da durumu gösterdi. Bu durumlar sebebiyle ürünümün değiştirileceğini, Samsung mağazasından aldığım için herhangi bir işlem yapmama gerek olmadığını, yeni ürünü getirip, bu ürünü alıp götüreceğini söyledi. Süreç 2 haftaya kadar sürebilir dedi.

    Buraya kadar her şey normal ilerlerken (elektronik şans işi, her üründe sorun çıkabilir, önemli olan çözüm şekli), 12.10.2017' de tarafıma teknik servis tarafından telefon ile ürün değişim talebinin genel merkez tarafından onaylanmadığı, 5 ölü piksel altını hata olarak kabul etmediklerini, diğer sorunlar için ise yazılım güncelleme yapabileceklerini bildirdi. Ben ürünü alalı bu kadar az bir süre olmuşken ve yetkili teknik servis tarafından ürün değişimi gerçekleştirileceği bana söylenmişken bu durumu kabul etmediğimi söyledim. Ürünü satın aldığım mağaza ile görüştüğümde de, haklı olduğumu; fakat genel merkez kararı olduğu için işlem yapma şanslarının olmadığını bildirdiler. Teknik servisten aldığım servis formundaki yazan açıklamayı direk olarak paylaşıyorum:

    "Cihazda 2 adet ölü pixel mevcuttur. Ölü pixel sayısı 5 ten fazla olmadığı için hata olarak kabul edilmemektedir. Cihaz değişime uygun değildir. Görüntüde dalgalanma ve donma mevcuttur." Servis formunun sıra numarası: G 3648424.
    Şikayetvar sitesinden, Samsung'un Facebook, Twitter ve Instagram sayfalarından ve 444'lü numaradan durumumu tekrar bildirmeme rağmen herhangi bir tatmin edici cevap alamadım.

    Bu forma rağmen işlemim gerçekleştirilmedi için, aynı gün içerisinde kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim. Ürün tutarı 4100 TL olduğu için Tüketici Mahkemesi'ne dava açmam gerektiği söylendi. Bu sabah 13.10.2017 tarihinde fatura, servis formları (kurulum ve yukarıda bahsettiğim arıza) ve dava dilekçesi ile beraber Tüketici Mahkemesi'ne giderek ürünü aldığım yere dava açtım. Şu ana kadar ürün değişimi talep ederken, bu davranışlardan ötürü ürünün yasal faiziyle beraber ücret iadesi ve dava masraflarını talep ettim. Davanın seyriyle ilgili bilgilendirmeleri de sizlere aktaracağım ki başına herhangi bir firmadan bu tarz durumlar gelenler, hakkını aramaya üşenenler için bir nebze de olsa örnek teşkil etsin.

    Hepinize iyi günler diliyorum, umarım sizlere de bir fikir vermiştir yaşadıklarım. Siz de benzer durumlar yaşamazsınız.

    İyi günler arkadaşlar. Süreçle ilgili bilgi vereceğimi söylemiştim, durum sonuçlandı aktarıyorum size.

    Davayı açtıktan sonra sosyal medya üzerinden ve Şikayetvar üzerinden daha önce yaptığı şikayetler üzerine Samsung Çözüm Merkezi'nden arandım. Durumu ayrıntılı olarak telefonda anlattım, yetkili kişi dava dilekçesi, servis formu ve faturayı mail atmamı; ama çözüm ile ilgili bir garanti veremediğini söyledi, ben de zaten dava sürecimin başladığını, o süreci bekleyeceğimi söyledim.

    Bu olaydan birkaç gün sonra bu sefer hukuk biriminden olduğunu söyleyen, anladığım kadarıyla daha yetkili bir kişi aradı. Durumun incelendiğini, davayı geri çekersem ücret iadesinin gerçekleştirileceğini söyledi. Ben 1 gün süre istedim, davayı açtığım mahkemenin kalemine durumu sormak için, sorduğumda davayla ilgili hiçbir işlem yapılmadığı için (tebligat vs) ödediğim dava ücretinin tamamını geri alabileceğimi; fakat geri ödeme tamamen yapılana kadar davadan feragat dilekçesi vermemin doğru olmayacağını (konuyla ilgili bütün haklardan feragat ediliyormuş) söyledi. Ertesi gün Samsung'tan arayan yetkili hanımefendi tekrar aradı ve ücret iadesi yapılırsa davayı geri çekebileceğimi söyledim. Yaklaşık 1 hafta sonra ücret iadesi hesabıma yatırıldı ve ben de davadan feragat dilekçesini mahkemeye sundum.

    Benim sorunum bu şekilde çözüldü arkadaşlar. "Hakkını aramanın" yanlış bir şey olmadığını ve sonuç verdiğini görmek benim için sevindirici oldu.




  • vaart44 V kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.Hakkınızı aramanız ve bunu kabul ettirmeniz güzel bir şey.
  • Merhaba kıymetli forum üyeleri..

    Ben de başta konuyu açan bilgi verip cesaretlendiren sabahattin ali adlı kullanicıya çok teşekkur ederek tecrübe paylaşımında bulunacağım.

    Bu gun vatan a giderek 6 ay suren hukuki seruvenimin sonunda dikey bantlarin ( banding) oldugu lg55uf950v televizyonumu iade ettim. 6 ay derken taş atip kolum yorulmadi ben tv yi izlemeye devam ettim avukat 2 kere mesaj cekti bir de bilirkisi gelip tv yi inceledi.. tum muhatapligim bu..

    Arkadaslar firmalara kendinizi ezdirmeyin.. servislerin umursamaz tavirlarina takilmayin.. aman lanet olsun demeyin.. tek yapacaginiz avukata gidip vekalet vermek -ki 100 tl sadece- oturup televizyonunuzu izlemeye devam edin..

    Herkesin gordugu bantlari gormezden gelen lg servis mi dersiniz.. defalarca video ve fotograf yollamak mi dersiniz guney koreye mail atmak mi dersiniz her yolu denedim.. eve gelen servis gorevlisi fotograf video cekip abi sana iki gune doneriz dedi ve ben bir hafta bekledim aranmayi. Aradilar mi peki hayir. gidip televizyon normaldir yazip genel merkeze yollamis.. daha neler neler.. psikilojimi bozdu serefsizler... neyse ozur dilerim..salak yerine konulmaktan baska hic bir ise yaramadi.. guney koreye mail attim onlarda sıkıstırmış olacak ki servisten yetkili biri aradi durumu anlattim..servis yolladilar.. ve tahmin edin ne yaptilar.. yine resim ve video..abi sana iki gune doneriz dediler.. donmediler yine.. neyse kendim gidip sadece bir rapor verin yeter dedim tv nin saglam oldugunu yazan bir rapor alip konu basligini ve tecrube paylasimlarini okudum avukata gittim arkama yaslandim..

    Dileyen olursa bilirkisi raporu ornegi ve mahkeme karari sonucunu fotograf olarak ta yukleyebilirim..

    Izlemeniz gereken yol konu basliginda aynen anlatilmakta.. tekrar tesekkur ederim..

    Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mantıkafa -- 10 Kasım 2017; 22:57:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • forgot F kullanıcısına yanıt
    bundan sonra hiç bir vestel ürününü almayacam. yahudi ürünü bile alsam vestel almayacam.
    geçenlerde çamaşır makinası lazım oldu, Arçelik aldım. Şu an evimde bulunan vestel buzdolabı ve
    bulaşık makinasına her baktığımda, aldığım kusurlu vestel televizyon aklıma geliyor, moralim bozuluyor.
    Gerçi iade işlemi için mahkeme benim lehime karar verdi, tv yi geri alacaklar,
    ama yinede yaşadığım bu tatsız olayı hiç unutmayacam.
  • Işık sızmasi olan bilgisayarımla ilgili firmaya Mail attım bana

    "Cihazınızda donanımsal / fiziksel bir sorun söz konusu olmadığından ayıplı mal kapsamına girmemektedir." Diye cevap verdiler.

    Şunu soracağım ayıplı ürün olması için fiziksel donanımsal arıza mi olması gerekiyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar açmış olduğum konu https://forum.donanimhaber.com/lg-de-inanilmasi-guc-olaylar--129233847#130186099

    Kısaca anlatayım lg marka televizyonum garanti sürecinde arıza verdi yetkili servis bu arızayı yazılımla giderdi fakat asıl sorunu çözmedi yani beni yanılttı lakin aynı hata garanti süresi bittikten sonra tekrarladı yetkili servis telefonda bu sorunun kronik olduğunu anakarttan kaynakladığını söyleyip ücret talep etti.Kısaca ayıplı mal gizlendi.Tüketici heyetine başvurdum.Kendilerine servisin yaptıkları işlemlerin formlarını sundum.Heyet başvurumu zamanaşımı gerekçesiyle reddetti.Ayıbın gizlenmesinde zamanaşımı nasıl olabilir adı üstünde zaten gizlenmemiş olsa zamanaşımı olmadan ben garanti süresi içinde istediğimi zaten alırdım.Tüketici heyeti benim sunduğum ne dilekçeye ne de belgelere bakma zahmetinde bulunmamış galiba.

    Size danışmak istediğim karara itiraz etmeli miyim ?Tüketici mahkemesine başvuruda para ödüyor muyuz? Bilirkişiyi ben mi talep etmeliyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brky1905 -- 4 Aralık 2017; 13:46:0 >




  • Arkadaşlar, HP marka laptopumda birkaç aydır ekranımın ortasında 3-4 bölgede neredeyse toplamda parmak büyüklüğünde ışık sızması var, galiba ölü piksel oluyor. Bu durum beni oldukça rahatsız etti ve tek sıkıntım sadece bu da olmadı, bilgisayarda takılmalar, kendi kendini resetlemeler, birkaç saat çalışınca hard diskten sürekli gelen sinir edici cızırtı sesi gibi problemlerim de var, o yüzden bilgisayarı ölü piksel olduğu gerekçesiyle iade etmek amacıyla servise götürdüm, sıkıntı problem tespit edilsin de elimde kanıt olsun diye. Ancak nasıl işse yetkili servis benden onay almadan bildirmeden kusuru onarma hakkına sahipmiş ve onarım da olduktan sonra ürünü iade edemeyeceğim. Defalarca kez araştırmama rağmen ,sağolsun bu forumda da, kusurlu üründe iade talebi nasıl yapılır tek kelime bilgilendirme bulamadım, aptal aptal gittim kendi ellerimle iade edebileceğim ve iflah olmayacak bir ürünü firmaya onarım için teslim ettim. Ben üründeki kusuru nasıl kanıtlayacağım da heyete iade için talepte bulunacağım? Bunun bir yolu da olmadığı için mecburen servise gidip arızanın onaylanmasını, tespit edilmesini talep edecektim fakat servis böyle bir hizmet sağlamıyor. Ürünü bugün verdiğim için gidip garantiden onarım yapılmadan geri alabilmem, onarım isteğimden cayabilmem mümkün mü? En azından bu konuda biraz yardımcı olabilirseniz sevinirim, teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betabahisci1 -- 13 Aralık 2017; 19:4:4 >




  • Merhaba arkadaşlar vatan computer’dan Samsung 49mu7400 tv aldım 3 hafta önce, ürün’de bir parmak genişliğinde bir Işık süzmesi çıktı, neyse yazışmalar vesaire ürün ayıplı sayıldı ve 2 gün önce değiştirildi, neyse değişen ürün için bugün servis geldi, gündüz vakti birşey belli olmuyor tabi akşam bir baktık tv nin her tarafı ışıl ışıl aşağıdaki fotoğraflarda da görüleceği üzere, bu durumdan feci midem bulandı, 4.000 tl para veriyorsunuz ve ürün sürekli hatalı geliyor, sanki Samsung ile vatan computer arasında bir anlaşma varmış da ayıplı malların hepsini vatan almış gibi.. ama bu durumu şikayetvar a yazacağım, gerekirse dilim döndükçe kore ye de Mail atacağım, vatan’ın ağababasına da Mail atacağım, millet ayaküstü kandırılıyor, vatandaşım da yeni tv aldım diye seviniyor, gelişmeler size yine yazacağım ..







     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    Işık Sızması: Tüketici Hakem Heyeti - Karara İtiraz ve Dava Süreci hakkında konu açmıştım ama görüyorum ki doğru yer burasıymış, bu yüzden konumu buraya taşımak istiyorum.

    Televizyonun durumuna ait fotoğraflar;

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI  AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI  AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI  AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    Ürünün Garanti Belgesi ve Ürüne ait Servis Raporu;

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    Tüketici Hakem Heyeti Dilekçem;

    1/3  AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI 2/3  AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI 3/3  AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    Tüketici Hakem Heyeti Kararı;

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    Teknosa'nın Tüketici Hakem Heyeti Kararına İtirazı;

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI




  • Ayıplı mal ile ilgili olarak başka bir başlık altında bir kaç soru sormuştum. O başlık burda. https://forum.donanimhaber.com/sadece-sony-xe9005-android-tv-ana-konu--127732540-284#127732540. Bilginiz varsa paylaşabilir misiniz?
    Ekstra bir sorum daha olacak. TV'nin ayıplı mal olduğu konusunda kararı aldığımda, TV'nin üretimi kalktıysa ne tür bir uygulama yapılıyor? Örneğin, aldığım TV'nin 2017 yılının Sony 55XE9005 kodlu üretimi. Eğer kararı 2019 da alırsam bana 2018'in aynı üretimi olanı (55XF9005) mı verecekler?
  • howtoreachme H kullanıcısına yanıt
    Aynı tutarda başka bir model alabilirsiniz veya diğer seçim hakkınız olan para iadesini alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım. Yani aynı ürün serisindeki üretim tarihi yeni olanı vermiyorlar. O zaman para alacağız.
  • selamlar
    3 aylık telefonum arıza verdi ve heyete başvurdum. talebim ücret iadesi. tüketici hakem heyeti kararı lehime çıkacak büyük ihtimal. sorum şu: lehime olan karar gereği telefonu karşı tarafa yollamam gerekiyor galiba karşı taraf telefonu almazsa veya alır da zarar verir sonra benim hakkımda şikayetçi olursa nasıl bi yol izlemem lazım. ödeme olmazsa direk ilamlı icra başlatacam icra dairesine yediemin olarak cihazı teslim edebilir miyim?
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.