Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler beyler. Burayı hep birlikte herkesin bildiği, başı sıkışanın başvurduğu bir yer haline getirebiliriz. Bunun yolu burayı herkesin desteklemesi. Bildiklerini, tecrübelerini, bilgi ve fikirlerini paylaşması lazım herkesin.

    Biz bunu başarabilirsek o zaman vestel kırık ürün gönderemez,
    biz bunu başarabilirsek o zaman N11 internet satışı iadesinde servis raporu şartı lazım diyemez.

    Kimse bize sorunlu ürünleri kakalayamaz. Kimse halkımıza 3. dünya pazarı muamelesi yapamaz. İttirin gitsin Türk halkı zaten iki bağırır çağırır, küfür eder sonra sineye çeker, bunlarda hak arama kültürü yok nasılsa diye sorunlu ürünleri Türkiye'ye gönderemez dev firmalar.

    Kabak gibi ayıba rağmen (benim örneğimde olduğu gibi) digicom bu televizyonda sorun yok diyemez, Media Markt biz bunu iade alamayız diyemez.

    Media Markt 2 yıllık teşhir ürününü altı aylık teşhir ürünü diye satmaya kalkışamaz.

    Hep birlikte yapabiliriz bunu. Lütfen destek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaki83

    https://store.donanimhaber.com/f2/61/ca/f261ca8012376be68fcaea35f82b9f8f.jpghttps://store.donanimhaber.com/8f/ff/e1/8fffe12fd2f46caa0a0d575e5af547c6.jpg maviye boyadığım yerde iki yanyana dikey banding var.. arkada gürüntü hareket ederken o öyle duruyor ve keyfimi baltalıyor.. fifa 15 oynayanlar bilir kamera hareket eder hep zaten o zaman cok rahatsız ediyor.. paramız cöp oldu resmen..
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    o değişim yada panelin değişimini gerektiriyor model üretiliyorsa aynısı yoksa dengi ile değişim olur arçelik değiştiriyor... o marka ne?




  • samsung televizyonların servis menüsüne nasıl giriliyor bilen var mı? bir ürünün kullanım saatine bakmak istiyorum. Samsung 64f8500 plazma arıyorum bu arada satmak isteyen olursa.
  • Lg 49ub850v

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    ürünü gg den http://profil.gittigidiyor.com/beyazesyamerkezi bu mağazadan

    alındı. satıcının verdiği cevap şu şekilde MERHABA,ÜRÜNÜN KURULUMU İÇİN SERVİS MÜŞTERİYE 1 HAFTA SÜRE VERMİŞTİR. FAKAT MÜŞTERİMİZ ÜRÜNÜN KURULUMU İÇİN O SÜREYİ BEKMEYİP KENDİSİ KURULUM YAPMIŞTIR.üRÜNÜN SERVİS RAPORU OLMADAN BU ÜRÜNLE İLGİLİ BİR İŞLEM YAPMAMIZ MÜMKÜN DEĞİLDİR.
    ben ürünü alırken biraz olsun hizmet görebildim satış sonrası ise satıcı olsun servis olssun buhar oldu uçtu gitti. parayı sokaktan toplamıyorum ben arkadaşlar. televizyonu açtım kurdum diye panelin üst köşesi çerçeveyi tutmuyo diye ben mi yaptım nohut büyüklüğündeki siyah lekeyi ben mi yaptım ölü pikselleri kullanıcı açtı die mi oldu saçmalıktan öte değil. gerekli yasal süreci başlatıp tüketici hakem heyeti ile birlikte ya da noter huzurunda satıcıya yollayacağım. şimdilik tek sıkıntı tvyi gittigidiyor 14üne kadar iade istiyo sözde satıcıya. o günde servis gelecek tv için olumlu olumsuz ne denilecek bilemiyorum ama. en azından 11inde elime geçti ürün 18ine kadar iade hakkım var sanırım.




  • öncelikle iade hakkınız 14 gün.

    servis gelsin baksın. ölü pikselleri siyah noktayı not ettirin mutlaka servis formuna. Satıcıya ve gittigidiyora şunu sorun; Siz hangi mevzuata göre, kutusunu açtığım için koşulsuz iade hakkından faydalanamayacağımı söylüyorsunuz?

    Israrla sorun hangi kanun hangi yönetmelik hangi tebliğ. Yasal dayanak isteyin.

    Ürün bedeli 3,300 altında mı?

    servis geldikten sonra gittigidiyor iade talebinizi iletin. telefonların kaydedildiği müşteri hizmetleri numarası var mı gitti giidyorun?
    mail atın. iade talebinde bulunduğunuzu ispat etmek sizin göreviniz.

    size bir kaç soru sormuştum. tekrar sorayım:
    1. sitede iade hakları ile ilgili bilgilendirme var mı?
    2. yetkili servis telefon görüşmeleri kaydedilliyor mu? Kiminle ne zaman görüştünüz. Kim size siz de açabilirsiniz dedi kutuyu. Bunları not edin bir yere unutursunuz. Saat gün olarak.

    Aldatıldığınız için ve ürün zaten ayıplı olduğu için kesinlikle iade edersiniz ürünü. Tek sıkıntı o panelin ayrık olması ile ilgili tamir masrafı çıkabilir size. Ürünü siz açtığınız için o şekilde olduğunu ispat etmek size düşebilir.




  • ürün 1000tl civarı. iade hakları demişken gittigidiyorun yazıyormu bakmadım pek. araştırma içerisindeyim tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bizzat uygulayacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hmtdrsn -- 12 Şubat 2015; 15:22:50 >
  • Arkadaşlar biri fikir verebilir mi arıza kaydı oluşturdum 48 saat içinde Size dönüş yapılacak dendi. Servis gelmeden 1 saat önceden arayacak denildi. Servis gelip bakacak 4 gün önce aldım model philips 47pfk6309 açıkcası moralim sıfır oldu tv Bimeks'ten alındı tv değişim olur mu?
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI




  • Buradan tv.nin fotolarini paylasir misin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batucan57

    Arkadaşlar biri fikir verebilir mi arıza kaydı oluşturdum 48 saat içinde Size dönüş yapılacak dendi. Servis gelmeden 1 saat önceden arayacak denildi. Servis gelip bakacak 4 gün önce aldım model philips 47pfk6309 açıkcası moralim sıfır oldu tv Bimeks'ten alındı tv değişim olur mu?
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    Urunu nerden aldiniz. Fotolarda mi belli olmiyor ben mi goremedim emin drgilim ama fotolarin cogunda bi sey goremedim ben.

    Sadece bir fotoda olup piksel var.

    Bir olu piksel dahi iade degisim icin yeterli. 4 olu piksel falan filan diyorlar ama o standartlar degisti. Ilave olarak yargi kararlari var. Bir olu piksel dahi ayipli urun yapiyor tv.yi

    Ilave olarak internet alisverisi ise daha 4 gun olmus alali.kosulsus Iade hakkiniz devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    İnternetten alınmadı. Pazar günü Bimeks mağazasından alındı salı günü kuruldu servis tarafından ölü pikseli fark edemedim sarılık gibi şeyi de bugün fark ettim ekranın ortasında sarılık var dikkatli bakarsanız görünüyor bulutlanma olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknik bilgim yok televizyonlar hakkinda ama galiba o piksel sorunlu. Her renkte belli mi. Ekrani tamamen siyah kirmizi mavi yesil beyaz yapip baktiniz mi. Evet bir de sarilik var belli belirsiz.

    bence servis cagirin. ayipli urun iadesi surecini baslatin bence. Degisim de olabilir isterseniz. Bariz ortada sorun var yani tv.de

    Teknil bilgisi yuksek arkadaslar da degerlendirse guzel olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ölü piksel siyah ekranda 30,40 cm den belli oluyor. Pikselin rengi yeşil uzaktan bakınca ölü piksel görülmüyor bulutlanma sorun beyaz ekranda sarılık inşallah fazla uğraşmak zorunda kalmam midemi bulandırıyor böyle şeyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servis cagirin bence hemen hocam. Kabul etme sorunlu urunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde şöyle bişey yazıyor kullanıcı kılavuzu kitabında saçma geldi bana bu bir kusur değilmiş gibi buna göre Değişim olurmu acaba?

    Piksel özellikleri
    Bu LCD/LED üründe çok sayıda renkli piksel vardır. Etkin piksel oranı %99,999 olsa da ekranda sabit olarak siyah veya parlak ışık (kırmızı, mavi yeşil) noktaları görünebilir. Bu, ekranın yapısal özelliğidir (yaygın sektör standartlarına uygundur) ve bir arıza değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baglayici degil hocam. Standartlari firmalar belirleyemez. Ayrica mahkeme karari var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söylenenlere ek olarak, Philips'in teknik servis elemanları böyle konularda pek bilgili olmuyorlar. Ölü pikselin en az 3 metre mesafeden görülmesi ve ekranın 4 farklı yerinde olması gerektiği gibi bir standart olduğunu zanneden teknik servis elemanı ile karşılaşmıştım. O yüzden sabahattin ali'nin bahsettiği mahkeme kararını teknik servis evinize geldiğinde mutlaka hatırlatın. Hatta mümkünse çıktısını alıp gösterin elemanlara. Yoksa iyice canınızı sıkabilirler.
  • whitelighter W kullanıcısına yanıt
    Güzel söylüyorsunuz mahkeme kararının çıktısı nerde nasıl alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam adini hatirlamadigim bir standart varmis. Orada bir cm.kare icinde 4 adet olacakmis toplam su kadar olacakmis vs. Sartlar varmis ayipli urun sayilabilmesi icin. Ama o standartlar 2010 da degismis yanlis hatirliyor olabilirim tarihi. Yeni standartlarda yok o hikayeler. Ayrica yargi karari var. Aslinda biliyor servis elemanlari bilmez mi
    Yersen muhabbeti...

    teshir vt60 almistim media markttan. Evde kullanim saatine bakim dedim kurulum esnasinda. Panasonic servis elemani "abi bunlarda bakilmiyor" dedi.

    Guldum once. Zorladim bu sefer ben bilmiyorum dedi. Ara ogren servisini dedim. Ayak yaptuklari cok belli olacak sekilde guya bulamadilar hatirlayamadilar.

    Ben googledan arattim. 1 dk.da buldum. Sonuc; alti aydir teshirde dedikleri tv. 20 aydir teshirde cikti :)

    Sharptan onceki hikaye bu. Simdi de sharp. Bu sefer iade edemeyip mahkemelik olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batucan57

    Güzel söylüyorsunuz mahkeme kararının çıktısı nerde nasıl alacağım

    http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=23622410

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.