Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servis geldi ekrandaki sarılık için kendileride gördü psikolojik olmasın diyor kalkmış dedim 2 bin TL vermişim siz kendi yerine koy sustu çocuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar servis alıp götürdü bir birçok açıdan fotoğraf çektiler piksel yırtık olabilir sanırım dedi adam sarı leke için de fotoğraf çektiler bir üst servise fotoğraflarını göndericez dediler bugün fabrika servis Müdürü gelecekmiş galiba dedi oda bakar fabrika değişime onay verirse değişim olur dedi onay vermezse aldığımız gibi iade ederiz dedi servisci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    ışık sızması ya led panelin tam yerine oturmamasından yada besleme devresinin tam dengeli çıkış yapmamasında yada ledlerin hepsi aynı ışık yoğunluğunda olmamasından olabilir... bazısı geçebiliyor diyorlar... arka aydınlatma otomatik olunca ışık sızması yoksa elektriksek dengesizlikten demek... kondansatör değerlerinden kaynaklı olduğunu tahmin ediyorum...
  • hadi hayırlısı bakalım. Ölü piksele çok direnemiyor servisler. Mahkeme kararından falan bahsetseydin. Reddederlerse buradan yine yardımcı olmaya çalışırız arkadaşlarla. Hakem heyeti dilekçeni yazarız birlikte. Rahat kazanacak durumdasın. Değişim derlerse kabul edecek misin ona karar ver bence. Marka modelden memnun muydun
  • Mahkeme kararından bahsetmedim ürünün ayıplı olduğunu söyledim onlarda bana bunun kararını onların veremeyeceğini bir üst kuruma gideceğini söyledi telefonda servis Müdürü mü yoksa serviste yetkili Kişi midir bilmiyorum cihazı getirin inceleyelim dedi servisciye duydum. Servisci normalde bu durumlarda cihazı götürmeyiz sadece fotoğraflarını çekip gideriz ama bugün sanırım fabrikanın servis Müdürü gelecek onun görmesi için getirin demiş olabilir dedi bana. Bende tamam o zaman dedim Fotoğrafların fabrikaya gönderilecek fabrika onay verirse değişim olabilecek dediler pazartesi geri dönüş yapacaklar sanırım değişim olmazsa 1 ölü piksel için muhabbeti yaparsa o zaman mahkeme kararını söylerim sarı leke göze baya batıyor, ışık sızmasını da söylediğimde bunun her tv de olabileceğini söyledi bende benim samsung tv de bunun olmadığını söyledim. Benim istediğim para iadesi olmazsa değişim istediğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 13 Şubat 2015; 13:18:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Sabahattin Ali Bey ben bimeks arasam ürünü iade etmek istediğimi söylesem kabul ederler mi sizce 5 gün oldu alalı sonuçta. Şansımı birde öyle deneyim diyorum yinede servis Raporu isterler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • durumu anlatın şansınızı deneyin ama sonuç alacağınızı sanmıyorum. servis raporu bi çıksın bakalım derler bence. Ama arayın
  • Aradım ayıplı ürünler için servis raporu gerekiyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar temmuz 2014'te incehesap'tan alınmış samsung tr garantili 64f8500 ikinci el plazmasını satıyor biri.

    Gidip bakmadım bakacağım tabi ama genel olarak sizce ikinci el plazma alınır mı?

    Burn in, ölü piksel, aşırı buzzing ya da ısınma problemi yoksa, çiziği kırığı yoksa alınır mı?

    Başka ne tip problemleri olabilir plazmanın ya da genel olarak bir televizyonun.

    Büyük geldiği için sattığını söylüyor. Şeytana avukatlık yapacak olursak başka neden satıyor olabilir.

    Tamir edilmiş bir arızası olabilir mi, varsa nasıl anlarız? Serial numarasından kontrol edilebiliyor mu bu durum Samsung Türkiye'den.

    Kararsızlık yaşıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
    Saygılar
  • Cok fazla elektrik tuketimi var plazmalarin onu goz onunde bulundur ustad. Fiyat ne istiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayda 10 lira fark eder elektrik faturası. Yüzde doksanı sorunlu ledlere bulaşmak istiemiyorum bir daha.
    4,000 fiyatı
  • aynı ebatta led ile 2 kat fark var tüketimde. gerçi görüntü kalitesini göz önünde bulundurunca o kadar da olsun :)

    tv konusunda bu kadar sıkıntı çekmişken 4 bine 2. el cihaz alman da şaşırttı beni :) adam tanıdıksa güveniyorsan sen bilirsin geri dönüşü olmayacak bir alışveriş olacak bildiğin üzere.
  • Karar vermedim daha ama alirsam saglam arastirip alirim. Tv cok iyi bir tv. Led almak istemiyorum artik. Bu olmazsa sifir stw60 var onu alacagim gibi. Bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    Karar vermedim daha ama alirsam saglam arastirip alirim. Tv cok iyi bir tv. Led almak istemiyorum artik. Bu olmazsa sifir stw60 var onu alacagim gibi. Bakalim

    Hayırlısı olsun inşallah sorun yaşamazsınız tip olarak belirtmiş olduğunuz samsung güzel ama plazmaların üretiminin de durdurulduğunu söylemek isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici danışma merkezinden gelen e-posta

    Sayın Müşterimiz,
     
    Tüketici Danışma Merkezi’mize göndermiş olduğunuz e-mail için teşekkür ederiz.
     
    Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili olarak; Öncelik ile ilginizden dolayı siz değerli tüketicimize teşekkürü bir borç biliriz. Bu konu hakkındaki bilgi, istek, öneri ve şikayetleriniz ilgili birimlerimize aktarılmıştır.
     
     
    Her türlü konu ve önerilerinizde size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG G2 telefon kullanıyorum,kullananlar bilir belli bir süreden sonra sarı leke oluşuyor ekranda bazılarında bunun için tam zamanını hatırlamıyorum ama 2-3 ay önce teknik servise götürdüm telefonu ekran değişimi yapacaklarını söylediler. ufak tefek araştırmalar sonrasında ekran değişiminin sorunu halletmediğini bir süre sonra tekrar aynı sorun olduğunu öğrendim ve lg müşteri hizmetlerini arayıp değişim ya da para iadesi istediğimi belirttim. çağrı görevlisi bana para iadesi işlemlerinin olmadığını değişim için ise aynı hatadan 4 kez ya da iki farklı hatan teknik servise gelen ürünlerin değişimi yapılacağını söyledi. ben bu konuşmayı lg çağrı merkezi ile 4 - 5 hatta fazla yaptım farklı farklı görevlilerle. dün telefonumu gps ve şarj problemi için yeniden teknik servise götürdüm. telefonda ana kart değişimi olmuş. lg çağrı merkezini yeniden aradım para iadesi talebi için bu kez bana ürün değişimi olması için 3 mekanik parçanın değişmesi gerektiğini söylediler :D . 3 ayda prosedür bir anda değişti. servis detaylarını incelerken anakartın yanında MİKROFONLU FLEX diye bir parçanında değiştiğini gördüm yine aradım çağrı merkezini bu kez aldığım cevap ise farklı günlerde üç mekanik değişimi olması gerekiyormuş . kafalarına göre prosedür uyduruyorlar . 3 ay önce bana farklı bilgi verildi (hemde 4-5 kere aramama rağmen aynı cevabı aldım) dediğimde onlar yanlış bilgi vermiş denildi. resmen dolandırıcılık yapılıyor. eğer lg marka ürün alacaksanaız bir milyon kez düşünün şatış sonrası hizmet 0.


    şimdi ben bu problem için tüketici mahkemisne başvursam para iadesi alabilir miyim?

    kararın çıkması ne kadar sürer?

    bilgi verir misiniz.




  • Arkadasim oncelikle satis sonrasi hizmetler yonetmeligine bakin kac ariza icin degisim var. Urunun fiyati 2.200 alti ise ilce 2.200-3.300 arasi ise il hakem.heyeti 3.300 uzerine mahkemeye gidebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEKNOSA dan alınma samsung 46"led tv garantisi 8. ayda doluyor.alındıgı gunden beri çesitli yerlerınde kararmalar var bulutlanma diyosunuz sanırım.cok fazla var artık canımı sıkıyor tv izlerken beyaz zemınde cok belirgin.hatta tam ortasında koca bır yıldız işareti var.sanki dahada arttı gıbı bulutlanma.teknosaylamı bağlantıya gecmeliyim yoksa samsung yetkılı servismi.nasıl bir yol izlemeliyi para iadesi ekran değişimi tv deişimi vs..
    ÖNERİLERİNİZİ BEKLIYORUM TESEKKURLER...
  • Oncelikle servise basvurmalisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gijbala44 kullanıcısına yanıt
    Fotoğraf paylaşırsanız daha yardımcı olunabilir. Köşelerden ışık sızması doğal olarak kabul edilir. Sonuçta bu tvlerin hepsi aynı LED panel ışık sızması olmayan LED panel olamaz.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.