Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uluslararasi bir proje kapsaminda Fransa'dan buraya uzun sure kalmak uzere geLen Fransiz burada uzun sure kalacagim diye araba almak ister. Fransa'dan arkadasi olan peugeot calisani da ona Turkiye'ye gonderdigimiz arabalardan alma sakin der :)
    Bu olay bir meslektasimin bizzat sahit olup aktardigi bir husus.

    Evet Avrupa ulkeleri ile Abd ve Kanada'da tuketici haklari cok duzgun calistigi icin sorunlar en basindan halloluyor. Fakat yine de sorunla karsilasan insanlarin bunlari forumlarda paylasacagini dusunuyorum. Sorunu cozulse dahi bir bilgi olarak paylasir tuketicilerin hic olmazsa bir kismi.

    Veya soyle bir hususa denk gelmedim. Gelen varsa paylassin lutfen. Bir Ingiliz bir yorumunda sunu demis mi; abi samsung su su modelden aldim. Ilk aldigimda isik sizmasi vardi. Degistirdiler bunda da butlanma cikti. O da degisti tabi gelende de olu piksel var yine biraz isik sizmasi da var. Ancak besinci urunde bulduk dogruyu.

    biz de sorundan gecilmiyor. bakin istediginiz basliga. Avrupa forumlari teknik bilgi tecrube paylasimi uzerine bizimkiler dert kosesi.

    Ayrica bizde bir cok sorun buralara hic yansimiyor. Cogu insan farkinda degil aglayan tv.lerin. Yasi biraz ileri enisteler dayilar amcalari ziyaret edince cok fark ediyorum bunu.

    Albani hoca anlatmis teknik olarak uzun uzun. Naçizane bir fikir; ozellikle teknik detaylar Turkce verilse biraz da sade olsa daha faydali olacagina inaniyorum bu benzeri yazilarin.

    teknik detayini bilmiyorum. Ama nedense ikna olmadim yaziyi okuyunca. En nihayetinde son testlerden daha yuksek basari duzeyi ile gecen urunler oldugunu tahmin ediyorum. yaniliyor olabilirim dedigim gibi uretiminde bulunmadim, teknik olarak da anlamam. Ama en nihayetinde kapitalist bir ekonomi cercevesinde donen bir ticarettir bu tv isi. Bu anlamda tahminlerim var sureca dair.

    Bu noktada iki secenek var. Birinci secenek Ornegin Almanya ile Turkiye'ye ayni urunler gonderiliyor. Almanya'da sorunlu tv.ler iade alindigi icin orada daha az tuketici sorununa sikayetine rastlaniyor. Ikinci secenek Almanya da daha az sorunlu urunler satiliyor ve sorunlular da iade aliniyor.

    Ben hala ikinciye inaniyorum. Dedigim gibi bu kisisel bir tahmin. Tersi olsa illa ki paylasilirdi bence forumlarda. Bilmem kac kez urun degisimi yasadim. bir tv. Alacagim uc degisim nedeniyle 20 gunde anca aldim vs. Illa bilinirdi bu durum ingilizce forumlardan, yurtdisinda yasayan akraba, es, dosttan.
    saygilar

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabahattin ali -- 17 Şubat 2015; 14:10:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Albani hocam uzun ve detayli çok da güzel anlatmış lakin ben yinede bu tvlerde bir çakal lik olduğu kanisindayim ekim 18 de samsung hu7500 alarak başladığım macerada sonrasinda samsung hu8200 lg pb960v plazma lg 65ub980v ve nihayet sharp 60le752 ile bitti 4 tv de en üst modele yakin tv ler ve hepsinde problem olmasi tesadüf olamaz o gün bugün Nerede açık bir tv görsem dikkat kesiliyorum ve istisnasiz hepsinde banding bulut vs sorun görüyorum sahipleri hiçbir şekilde farkinda degil bunun 1 2 sine söylediğim de yayindan vs dediler uzatmadim bende yalnız şöyle birşey dikkatimi çekti bu tv ler en fazla 2 3 yillik tv ler ne olduysa bence 2011 de filan başladı daha öncede birçok led tv kullandim ve son derece titiz dikkatli biriyimdir hiçbir problemle karşılaşmadım banding bulut ışık sizmasi filan ilk hu7500 için gelen samsung fabrika servisi de bu model sikintili biktik artik demişti benim tahminim pazarci mantığı yapiyorlar sağlam ürünlerin arasina belli miktarda daha ucuza aldıkları defolu malları koyuyorlar böylece maliyet düşüyor ayni tvlerin yurtdışı fiyatlarına bakiyorum bizden pahali nasıl oluyorda burada daha ucuza satabiliyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar az önce Servisi aradım. Servis yetkilisinin dediği, philips bölge Müdürlüğüne yazı yazıldı cevap bekliyoruz. Değişim kararı çıkar mı? Sorusuna bir kaç güne cevap gelir ona göre konuşuruz dedi değişim kararı çıkmazsa soluğu hakem heyetinde alacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 17 Şubat 2015; 16:27:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silindi-taşındı+



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 17 Şubat 2015; 22:06:52 >
  • taşındı-silindi+



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 17 Şubat 2015; 22:07:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gijbala44

    quote:

    Orijinalden alıntı: gijbala44

    TEKNOSA dan alınma samsung 46"led tv garantisi 8. ayda doluyor.alındıgı gunden beri çesitli yerlerınde kararmalar var bulutlanma diyosunuz sanırım.cok fazla var artık canımı sıkıyor tv izlerken beyaz zemınde cok belirgin.hatta tam ortasında koca bır yıldız işareti var.sanki dahada arttı gıbı bulutlanma.teknosaylamı bağlantıya gecmeliyim yoksa samsung yetkılı servismi.nasıl bir yol izlemeliyi para iadesi ekran değişimi tv deişimi vs..
    ÖNERİLERİNİZİ BEKLIYORUM TESEKKURLER...

    resim çok net olmaya bılır sizce garanti kapsamına girermi
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    MEVZU KAYNADI BIZIM.benzer bı arızadan sonuc alan oldumu.




  • gijbala44 kullanıcısına yanıt
    Hocam Servisi aradınız mi? Garantiye girmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendeki lg ub980v bu şekilde idi ve maç izlerken sahanın ortasinda lekeler öbek öbek görünüyordu servis normal bu izlenir dedi kavga dövüş aldigim yere geri verdim ben tv yi şansını dene ama olumsuz cevap alinca psikolojik olarak dengen bozuluyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackbauer

    Bendeki lg ub980v bu şekilde idi ve maç izlerken sahanın ortasinda lekeler öbek öbek görünüyordu servis normal bu izlenir dedi kavga dövüş aldigim yere geri verdim ben tv yi şansını dene ama olumsuz cevap alinca psikolojik olarak dengen bozuluyor...


    aynen hemfıkırız moral bozuluyor.servıse gıtmeden normal diyebılme ıhtımalıne bıle kızgınım .serviste bı tanıdık bulup oyle goturmeyı dusunuyorum.
  • Arkadaslar musadelerinizle bir hususa deginmek istiyorum. Lutfen bunu bir elestiri olarak degil tavsiye olarak aliniz.

    Bu basligi gercekten islevsel hale getirebiliriz. Simdiden birkac arkadasa faydasi oldugunu goruyorum. Burada birbirimize ayipli urunler ile ilgili fikir, bilgi, tecrube aktaralim derim. Mevzuat ve degisiklikler hakkinda bilgi sahibi olalim. Bir sinerji yaratalim. Bireysel mucadelelerimizde birbirimize destek olalim.

    Bunlari gorus ve onerilerim olarak alin lutfen. Bu bir elestiri degildir. herkes istedigi sayfada istedigi paylasimi yapabilir neticede ama teknik bilgi paylasimlarini, tv tavsiyelerini ilgili basliklarda yaparsak burayi daha etkin bir sekilde kullanabiliriz.

    Neticede baslik olgunlasma evresinde. gercekten bir gun herkese lazim olabilir. Uc yil sonra bile bir tv alip sorun yasayan kisi buraya gelip bilgi sahibi olabilir. Hakkini bilgili bi sekilde arayabilir. Herkes hakkini ararken daha bilgili olursa da saticilar hala bir olu piksel sorun degil diyemez, inyernet satisi iadesinde servis formu sarttir diyemez. Yani hepimiz birlikte kazaniriz.

    Saygilarimla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • silindi-taşındı+



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 17 Şubat 2015; 22:08:55 >
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Sabahattin hocam sizle mesajlasmistik hatirlarsan samsung tv arizali cikmisti zorlada olsa degisim onaylatmistim simdide samsung aradi elimizde muadili yok ustude yok bu tv de yok yani tv uretimini birakiyolar heralde

    Neyse para iadesi yapalim dediler hik mik ettim baska sansiniz yok dedi bi telefon gorusmesinde karsi taraf ne kadar yok kelimesi kullanilabilirse iki katini kullandi abla

    Elimde olmasada baska secenek birakmadiklari icin para iadesini onayladim tv evde izliyoruz faturanin resmini bize yollayin dedeiler servis gelip tvyi alicak paraniz ibandan yaticak dediler

    Simdi esas problem sikayet varda adamlar destan yazmis 4 aydir para iadesi bekleyen varmis midyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmayalim biraz arastirinca para iadesiyle ilgili kanunda belli bi sure olmadigini netten almadiysak tabi gordum adamlarin keyfi nezaman gelirse ozaman yatirabiliyorlarmis bimekste bizi ilgilendirmez samsung geri odeme yapicak diyo kafayi yedim bukadarmi aciz devletiz biz yabutun kanunlar hirsiz ve dolandiricilar icin ozek hazirlanmis sanki

    Bi yol gosterseniz tv yi alip parayi vermezlerse aylarca kivrandirirlarsa yeminlen basimi yakarlar parayi almadan tvyi teslim etmemdesem kabul ederleemi bole bi hakkim varmi bunada raziyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam benimde hu8200 e para iadesi yazildi şimdiden sakinleştirici ni hazirla samsunv dan 1.5 ayda onay çıktı para servise geldi lakin servis den bana gelmesi 3 haftayi buldu akilalmaz bahaneler vs neredeyse ana avrat küfür etme noktasina getirdiler sonrasinda parayi aldik hesaba yattıktan 1 saat sonra samsung aradi tv yi almaya gelicez diye sabah ezaniyla gelip aldilar gittiler bence kendini 2 ay diye sartlandir erken gelirsede kismetine olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parayi yatırıp tvyi öyle aliyorlar rahat olun 2 ay daha tv sizde geri alirkende sadece kumanda ve gözlüklere baktilar kontrol için...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arastirip cevap verecegim elimden geldigince.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jackbauer J kullanıcısına yanıt
    Valla durum ole olursa iyi evde cocuk var yemin ediyorum cocuk bize sarar bende samsunga
    Bide siz baya ugrastiniz diye hizlanmis sanirim umursamasaniz dahada uziycagini dusunuyorum
    Birde merkezden konustugum abla faturanin resmini hemen atinki isleminizi cabucak halledelim diyo yalana bak sanki bugun gondersem yarin parayi yatiricak gibi anlatiyo bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Hocam cok sevinirim arkadas yukarda aciklamis sagolsun lakin bu durum herkes icinmi gecerli bide bunun kanun kismi nedir yuzup yuzup kuyruguna gelen biz tuketim toplumu fertlerini burda bilgilendirdiginiz icin Allah sizden razi olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gijbala44
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    Umarım kimseyi kırmadan sadece fikrimi yazabilirim;
    Fotoğrafın kalitesi göz önüne alındığında, bu fotoğrafta bile açıkça görülen kusuru, canlı gözle görüp " -normal " diyebilecek birinin, kelimenin anlamıyla KÖR olması lazım.




  • Sabahattin Ali Bey hala arayan soran yok dün Servisi aradığım da yazı yazdık philips bölge Müdürlüğünden sonuç bekliyoruz dedi sizce İstanbul bölge Müdürlüğünü arayıp sorayım mi? Yoksa bir kaç gün daha bekleyim mi? Servise gideli 5 gün oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • satış sonrası hizmetler yönetmeliği 10'uncu madde;

    (6) Malın garanti süresi dışında, servis istasyonları tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetiyle ilgili olarak, bir yıl içerisinde aynı arızanın tekrarı halinde tüketiciden herhangi bir isim altında ücret istenemez. Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar bu fıkra kapsamı dışındadır.
    (7) Malın garanti süresi dışında, garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçasının servis istasyonu tarafından değiştirilmesi veya satılması durumunda, değişen veya satılan parça için altı aydan aşağı olmamak üzere bir garanti süresi verilir.

    Önemli bir bilgi olduğu için paylaşmak istedim.Garantisi bitse bile ürünün yapılan tamirle ilgili olarak aynı sorun bir yıl içinde ikinci kez tekrarlarsa ikinci tamirden ücret alınamazmış. Bilmekte fayda var.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.