Şimdi Ara

B sehment bagimsiz suspansiyon otomobiller

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
6.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba,
    Sorum basliktaki gibi B segmenti bagimsiz suspansiyona sahip otomobil veya otomobiller hangileri?
    Ben ufak ve konforlu olsun istiyorum.
    Veya en konforlu b segment araba hangisidir ?
    Bilen kullanan arkadaslar yorumlarsa tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avenue_M -- 19 Temmuz 2018; 12:54:28 >



  • B segmentinde bağımsız süspansiyonlu araç yok. c segmentinde bile çoğu araçta bağımsız süspansiyon yok maalesef.

    Maliyet kaygıları ile tercih edilmiyor üreticiler tarafından.

    B segmentinde en konforlu araç hangisidir tam bilmiyorum ama polo olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 19 Temmuz 2018; 13:1:8 >
  • Uzun süre 2015 Polo kullanan bir olarak b sınıfına göre oldukça konforlu olduğunu söyleyebilirim.

    Ancak yol tutuş, direksiyon tepkileri gibi konularda konfor kadar iddialı olduğunu söyleyemeyeceğim.

    Tamamen tercihe bağlı. Sessiz ve konforlu bir b sınıfı istiyorsan Polo fena bir tercih değil.

    Bildiğim kadarı ile sokaklarda gördüğümüz b sınıfı araçlarda bağımsız süspansiyonlu araç yok. Belki niş modellerde vardır onu bilemiyorum.
  • Doblo al geç
  • Bağımsız süspansiyon = Konforlu araç değildir. C4 Cactus için konforlu deniyor süspansiyon sisteminin farkından dolayı ama bilgim yok. Clio için de gayet konforlu deniyor. Açıkcası HB araçlarda kullanılan süspansiyon ile Sedan araçlardaki genelde farklı oluyor. Aile için kullanım olduğu için B Sedanlar daha konforlu olabiliyor. Ben 207'den Logan'a bile geçtiğimde baya konforlu gelmişti kasisten geçişleri gibi. Tabi yol tutuş daha kötü oluyor bir nebze.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Bağımsız süspansiyon = Konforlu araç değildir. C4 Cactus için konforlu deniyor süspansiyon sisteminin farkından dolayı ama bilgim yok. Clio için de gayet konforlu deniyor. Açıkcası HB araçlarda kullanılan süspansiyon ile Sedan araçlardaki genelde farklı oluyor. Aile için kullanım olduğu için B Sedanlar daha konforlu olabiliyor. Ben 207'den Logan'a bile geçtiğimde baya konforlu gelmişti kasisten geçişleri gibi. Tabi yol tutuş daha kötü oluyor bir nebze.
    bağımsız süspansiyonun temel amacı yol tutuş ve konfordur bilgilerinizi tekrar gözden geçiriniz yada google amcaya sorun o bile yanlışınızı düzeltmeye yardımcı olur
  • konu sahibi arkadaş bazı coupe araçlara bakabilirsiniz genelde bağımsız süspansiyon vardır b segment gibi kullanımı vardır
  • TSY kullanıcısına yanıt
    Ortaokul proje konusu gibi bir sayfa paylaşacağım sizinle. Konfora etkisi oldukça azdır.
    www.modifiyeruhu.com
    Bağımsız Süspansiyon Nedir? Bağımsız Süspansiyon Sisteminin Avantajları | Modifiye Araba Projeleri
    http://www.modifiyeruhu.com/bagimsiz-suspansiyon-nedir-avantajlari.html


    Sizin okuduğunuz kaynak bu olabilir.
    http://www.golftutkusu.com/topic/140-ba%C4%9F%C4%B1ms%C4%B1z-s%C3%BCspansiyon-ve-torsiyon-%C3%A7ubuklu-s%C3%BCspansiyon-farklar%C4%B1/

    Önemli olan süspansiyonun yumuşaklığıdır ki her yumuşak süspansiyon da konforlu değildir. Yol koşullarında çok dalgalı asfalt varsa sekme yapabilir, kasis varsa daha farklı vs gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkprlk35 -- 19 Temmuz 2018; 13:40:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Ortaokul proje konusu gibi bir sayfa paylaşacağım sizinle. Konfora etkisi oldukça azdır.
    www.modifiyeruhu.com
    Bağımsız Süspansiyon Nedir? Bağımsız Süspansiyon Sisteminin Avantajları | Modifiye Araba Projeleri
    http://www.modifiyeruhu.com/bagimsiz-suspansiyon-nedir-avantajlari.html


    Sizin okuduğunuz kaynak bu olabilir.
    http://www.golftutkusu.com/topic/140-ba%C4%9F%C4%B1ms%C4%B1z-s%C3%BCspansiyon-ve-torsiyon-%C3%A7ubuklu-s%C3%BCspansiyon-farklar%C4%B1/

    Önemli olan süspansiyonun yumuşaklığıdır ki her yumuşak süspansiyon da konforlu değildir. Yol koşullarında çok dalgalı asfalt varsa sekme yapabilir, kasis varsa daha farklı vs gibi.
    ben kullanım deneyimimden bahsediyorum hocam arabayı kullanınca oldukça farkediyor hele bozuk satıhlı yollarda ve çukurlarda ciddi derecede farkediyor. konfor sadece uçan halıda gitmek değildir. b segment araçta 15-20 bin euroluk süspansiyon olmayacağından veya kimse araba parası kadar altyapısına para harcamayacağı için en maktıklısı arkadaşın ki bağımsız süspansiyonlu araba bakmak yada çok noktalı bağımsız süspansiyonlu araba almak.




  • B segmentinin en lüks otomobili Audi A1... Olsa olsa onda olur diyorum. Birkaç sitede arka tarafın tam bağımsız olduğunu yazmışlar ama bir yerde de yarı

    bağımsız olduğunu okudum, kararsız kaldım.
  • Audi A1 olabilir.
  • Bağımsız süspansiyon konfordan ziyade yol tutuşa etki ediyor. Son 10 yıl içerisinde üretilen B segmentlerinde torsiyon vardır muhtemelen maliyetten dolayı.
  • Yeni Focus bile torsiyona gecmişken b sinifinda multilink zor, imkansiza yakin..
  • Bağımsız süspansiyon yumuşak değil sert oluyor diye biliyorum. citroen c4 malesef kütük gibi
  • Sertlik ve yumusaklik yay ve amortisor ile alakali.
  • BAYOKAN84 kullanıcısına yanıt
    belki golf gibi her modelinde olmayabilir. mesela 1.4 tsi highline golf'ler arkalar bağımsızdı 1.6 tdi highline'lar arkalar torsiyon'du gibi gibi... ben a1'de bağımsız süspansiyon olduğunu sanmıyorum ama konforludur...
  • b segmentinde bağımsız süspansiyon kullanan araç olduğunu sanmıyorum c de bile belli başlı modellerde var ancak yeni fiestada süslü torsiyon var hoşunuza giderse

    "Önde her iki modelde de bağımsız McPherson kollar mevcut.
    Arkada Mk6 ile pivot açılı burulma kollu arka süspansiyon sunulurken, Mk7’de bunun biraz daha gelişmiş versiyonu olan toe açı düzelticili burulma kollu arka süspansiyon mevcut."


    kaynak




  • Tugralimi tugrasizmi? Bir daha ticari mi,asla:)
  • TSY kullanıcısına yanıt
    Aslinda 2 kisilik kucuk bir aileyiz ,bebek gelene kadar dusunebilirim , teskkurler tavsiye icin.
  • Mini Cooper b segmenti olarak geçiyor olmalı ve bağımsız süspansiyon sistemine sahip.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.