Şimdi Ara

B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
8.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


(En Son Oy Tarihi: 13.2.2025)
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnerman

    Japonlar adam akıllı piyasası olan dizel yaptı da biz mi almadık

    Aracım 6 yaşında ve 102 bin km de bakımları haricinde sıfır sorun akü ve marş motorunun kömürü kullanımdan dolayı değişti başka da bir sorun çıkarmadı.

    Yaptığım yakıt tasarrufu ise cabası

    Alıntıları Göster
    Birincisi zaten hiç bir aracın ömrü 150-200 bin km değildir yada 100 bin km ye geldiğinde tonlarca sorun çıkartmaz.Tabii bakımları düzgün yapılıp araç insan gibi kullanıldıysa.Ayrica dizel motorun hiç bir zaman motor endüstrisinde büyük bir yeri olmadı.Bizim ülkemizdeki akaryakıt fiyatları yüzünden insanlar dizel tercih ediyor.Yoksa dizelin hiç bir zaman bir çekiciliği yok.4 senedir Kktc de öğrenciyim 4 senedir bir çok araba değiştirdim.İçlerinde 1.4 v4 klasik motorlu araçta vardı 3.2 V6 araçta vardı.Benzinli arabanın konforu,rahatlığı,herhangi bir sorun anında basitliği ve en önemlisi performansı eşdeğeri hiç bir dizel makinede yoktur.Tek artısı dizelin yakıttır.
    Ayrıca Hybrid 1.5 yarisler var ülkemiz için biçilmiş kaftan yakıtları da dizelerin altına düşebiliyor sakin kullanırsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Chevrolet Aveo(Sonic) diyorum

    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


    B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emperor Karl Franz -- 30 Ekim 2019; 18:16:23 >




  • b sınıfı araç hem de sıfır alacak olsaydım kesinlikle motoru 1.3 ve altı olması gerekirdi. ki yanlış hesaplamıyorsam 1.3 altı motorun yıllık mtvsi 1054 lira, 1.3 ve 1.6 arası ise 1837 lira olacak.
  • 2 hafta önce corsayı verdik clio aldık (0.9 tce joy donanım) tek tercih sebebimiz vardı oda, en uygun koşulları sağlayan marka olmasıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir anket koysaydın hocam bare, ayrıca görsel olarak hangsiini tercih ettiklerini de ayrıca anket olarak ekler misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah_gk

    Yol tutuşu, yakıt performansı, teknolojik donanımı f\p oranında toplarsak fabia ilk sırada benim gözümde. Diğerlerinde ya çok yakıyor ya pahalı ya da sadece ayakların yerden kesiyor.
    Yol tutuşu ve fabia. Hmm iyiymiş.

    Bu sınıfta yol tutuşu olarak çok şey beklememek lazım. Ama fiesta, corsa, mazda 2 hatta polo ve i20 varken fabia yol tutuşundan bahsedilecek son arabalardandır. Jazz da bu konuda iyiydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Slim Charles -- 30 Ekim 2019; 18:54:2 >
  • Kardeşimle aynı zamanda araçları almıştık. Ben 1.0 ecotsi dsg Seat Ibiza aldım. O Dizel edc clio aldı. 1 senenin sonunda Clio'nun vites topuzu değişti, direksiyon mafsalı değişti, sağdan soldan ses geldiği için 3 kere serviste trimlere işlem yapıldı. Seat Ibiza'da hiçbir sıkıntı yaşamadan sattık. Malzeme kalitesi bir polo değil belki ama Ibiza 1.0 ecotsi 110bg motor için bile alınır.
  • Paraya bakmazsan polo tercih edilir. Fiyat performans olsun dersen de i20. Fiestanın donanımlısı C sınıfı araç fiyatı gibi mübarek, eskiden hatırladığım bi teyp farkına, renk farkına 3-5 bin ekliyorlardı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhaan

    Bir anket koysaydın hocam bare, ayrıca görsel olarak hangsiini tercih ettiklerini de ayrıca anket olarak ekler misin?
    Mobilde nasıl anket koyariz bilginiz var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Micra da var, donanımı da iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiesta kullandım
    B3nce polo v.s..almaktansa fiesta derim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    Punto evo devam etseydi muhtemelen onu seçerdim hoşuma gidiyordu... Fiatın b sınıfında şimdiki aracı ne acaba... Listede fiat markası yok
    Egea hatchback var, o da b sınıfı sayılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: willyyyyy

    b sınıfı araç hem de sıfır alacak olsaydım kesinlikle motoru 1.3 ve altı olması gerekirdi. ki yanlış hesaplamıyorsam 1.3 altı motorun yıllık mtvsi 1054 lira, 1.3 ve 1.6 arası ise 1837 lira olacak.
    986 lira hocam.

    Clio dizel otomatiğin fiyatına baktım da 150 bin olmuş. O paraya hibrit corolla alınır.
  • Tabiki de boyun kıran i20

    1.4 Crdi Style Pan olacak

    Clio V ile yeni 208 helebi gelsin bi bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap vermeden şu videoya bir bakın.İbiza kullanıcısıyım ama şu 208 bence sınıfının lideri.

  • yeni 208 bu sınıfta çıtayı çok yükseltmişe benziyor i20 çok sönük kalıcak.
  • 2020 corsa ve 208
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Birincisi zaten hiç bir aracın ömrü 150-200 bin km değildir yada 100 bin km ye geldiğinde tonlarca sorun çıkartmaz.Tabii bakımları düzgün yapılıp araç insan gibi kullanıldıysa.Ayrica dizel motorun hiç bir zaman motor endüstrisinde büyük bir yeri olmadı.Bizim ülkemizdeki akaryakıt fiyatları yüzünden insanlar dizel tercih ediyor.Yoksa dizelin hiç bir zaman bir çekiciliği yok.4 senedir Kktc de öğrenciyim 4 senedir bir çok araba değiştirdim.İçlerinde 1.4 v4 klasik motorlu araçta vardı 3.2 V6 araçta vardı.Benzinli arabanın konforu,rahatlığı,herhangi bir sorun anında basitliği ve en önemlisi performansı eşdeğeri hiç bir dizel makinede yoktur.Tek artısı dizelin yakıttır.
    Ayrıca Hybrid 1.5 yarisler var ülkemiz için biçilmiş kaftan yakıtları da dizelerin altına düşebiliyor sakin kullanırsa

    Alıntıları Göster
    Dizelin tek artısı yakıt değildir.

    Dizelin en büyük avantajı az yakıt ile benzinli hantal çağ dışı atmosferik motorlu araçlara göre iki katına varan çekiş gücü (tork) vermesidir ki bence Hp yüksek olmasından ise tork değeri yüksek olması daha önemlidir.

    Sizin övdüğünüz sorunsuz argümanı olarak gördüğünüz japon araçlarının (corolla, civciv Vb.) tutulmasının tek nedeni ülkemizde, lgp uyumlu motorlara sahip olmasıdır.

    Corolla 2019 modelde bile 150 tork veriyor en fazla.
    Clio dci 220 tork.

    Bilmem anlatabildim mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Listede jazz yok ek olarak ekonomi istiyorsam clio, rio zevk konfor için fiesta.

    Bide clio rs fiesta st koysaydın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.