Şimdi Ara

B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
8.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

B sınıfı araç tercihiniz ? (Clio/Fiesta/Polo/Ibiza/Corsa/208/i20/Fabia/C3/Rio/Yaris) (Anket Eklendi)


(En Son Oy Tarihi: 13.2.2025)
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-74F84D677

    yeni 208 bu sınıfta çıtayı çok yükseltmişe benziyor i20 çok sönük kalıcak.
    i20 eskidi artık, 6.yaşına girecek yeni yılla beraber. Yeni kasası hazırlanıyordur yavaştan.
  • Tasarım, 2. el, yürütme kolaylığı, genişlik gibi tüm kavramlar birlikte ele alındığında i20 ve Polo öne çıkıyor benim için. Biraz daha geniş iç hacme sahip olsa Clio da diyebilirdim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Tasarım, 2. el, yürütme kolaylığı, genişlik gibi tüm kavramlar birlikte ele alındığında i20 ve Polo öne çıkıyor benim için. Biraz daha geniş iç hacme sahip olsa Clio da diyebilirdim .
    Merhaba hocam. Konuya anket ekleyebilir misiniz acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiesta kullanicisiyim, arabayi yeniledigimde b sinifi alacak olsam ilk tercihim gene fiesta olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagun@

    Moueson clio neden en başta 😈
    hayır bir de clio'ya b sınıfı yazmak çok yanlış. clio görüntüde b sınıfı olan ancak esasında c sınıfının bütün modellerine kafa tutan üst düzey bir renault modeli. tıpkı diğer renault'lar gibi.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forum olarak boşuna c d e segmenti ile uğraşıyoruz. Alamayacağımız fiyatlardalar malesef.
    Bugün sıfır araç diyince ne yapalım deyip b sınıfı araç bakıyoruz. Bence artık ciddi ciddi bu konuya değimilmeli.

    Şahsen bu sınıfta ekonomi önemli olduğu için atmosferik+otomatik aracı direk çöpe atardım.
    Genişliği ve uzunluğu önemli.
    Donanım olayına girmiyorum.
    Bu açılardan bakınca yeni kasaların iyi oldukları görülüyor.

    Mevcut araçlardan fiesta ve polo
    Gelecek araçlardan ise 208 ve clio.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Nissan note da B mpv idi yanlış değilsem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-74F84D677

    yeni 208 bu sınıfta çıtayı çok yükseltmişe benziyor i20 çok sönük kalıcak.
    Biraz onu fiyatı belirleyecek hocam. Araç güzel duruyor ama uçuk bir fiyatla gelirse cidden anlamı kalmaz.

    E-208 ise bence asıl yargı dağıtacak gibi duruyor. 250 km menzil, çok iyi performans + ütopik saçma tasarım yerine günümüz tasarımı. Normal bir fiyattan girerse çok iyi satabilir.

    Ben mesela 2 araba kullanıyorum. Uzun yolda 1.6 atmosferik benzin, şehir içinde 1.3 multijet. Uzun yolda aradığım performansı alıyorum yakıt olarakta yormuyor, şehirde de dizel ile ekonomi yapıyorum. E-208 ise menzili ile birçok koşulda şehirde iş yapar. Benim kullanımımda neredeyse bütun haftalık şehir yolumu tek şarjla gidebilme imkanı sağlıyor. Evde şarj imkanımda var

    Arkadaşta 2015 yaris hybrid var normal kullanımda 3.4 litre ile şehirde dolanıyor. Hybrid bile çok iyi rakamlar elde ederken full elektrikli bedavadan az pahalıya gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gönlüm Fiesta dan yana. Muhtemelen İlk arabam da o olacak ileride.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rio veya Clio veya i20. Bayan içinse Yaris. Diğerleri türlü sıkıntılar ihtiva ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 30 Ekim 2019; 22:29:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçlar artık bütün modellerde olduğu gibi segment boyutlarını zorlayarak büyüdüğü, konfor ve donanımları ciddi şekilde geliştirildiği, hatta güvenlik anlamında da ortalama puanlar alabildiği ve en önemlisi yürütme maliyetleri üst segmentlere göre oldukça ekonomik olduğu için ve bütün bunlar hesaplandığında çoğu insana yeterli geldiği için alınıyor sadece ucuz oldukları için değil. Polo, fiesta gibi araçları tutkulu şekilde seven insanlar bile çoğaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fabia için yapılmış test
    km77.comyoutube
    Škoda Fabia 2019 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
    https://www.youtube.com/watch?v=pYnDQ0Bymo4
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Merhaba, anket eklendi.
  • 2010 dizel 3008 ve 2015 dizel opel astra K dan sonra benzinli 1.4 atmosferik 6 ileri tork konvektörlü 2018 Kia Rio aldım, Lpg taktırdım. Arkadaşın dediği gibi C den B ye kaydırıldık. Mademki ekonomiden dolayı bu sınıfa geçtik donanıma çok para vermenin anlamı yok. Klima var, sorunsuz konforlu otomatik vitesi var hız sabitleyici var, bağajı nispeten diğerlerinden büyük (325 lt), iç hacmi 1.85-1.90 luk ailemiz için yeterli. Suzuki Swift ve Baleno da bu sınıfta en iyi alternatiflerden. Swift için 15 bin daha vermek istemedim, yakıt ve donanım olarak daha iyiydi. Kia Rio lpg ile 4.45 litre dizele ve 4.25 litre benzine eş değer tüketimi var şuanda. Peugeot 3008 dizel 5.8 litre. Astra K 5.5 litre tüketti ortalama kullandığım dönemde. EDC DSG DCT ve benzeri çift kavramalı araçları tavsiye eden arkadaşlar tekrar düşünsünler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnerman

    Dizelin tek artısı yakıt değildir.

    Dizelin en büyük avantajı az yakıt ile benzinli hantal çağ dışı atmosferik motorlu araçlara göre iki katına varan çekiş gücü (tork) vermesidir ki bence Hp yüksek olmasından ise tork değeri yüksek olması daha önemlidir.

    Sizin övdüğünüz sorunsuz argümanı olarak gördüğünüz japon araçlarının (corolla, civciv Vb.) tutulmasının tek nedeni ülkemizde, lgp uyumlu motorlara sahip olmasıdır.

    Corolla 2019 modelde bile 150 tork veriyor en fazla.
    Clio dci 220 tork.

    Bilmem anlatabildim mi?

    Alıntıları Göster
    1.4-1.6 araçlarda evet belki daha fazla tork veriyor olabilir ama 2.0 üstüne çıktığınızda dizelin esamesi okunmaz.Buda işte ülkemizdeki vergiler ve para biriminin değersizliğinden dolayı bu şekilde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O dehşet paralar çekilen jazz bakalım ankette ne olacak çok merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea b+ diye biliyordum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3 senedir fiesta kullanıyorum.2014 model 1.5 dizel titanium modeli. Bir çok b sınıfı aracı tecrübe etme şansımda oldu.Tabi güncel kasalar için konuşmuyorum. 2010-2015 aralığındaki kasalar için konuşuyorum. Bence bütün araçlardan daha tatminkar bir araç. C sınıfına geçme düşüncem olmasa muhtemelen uzun yıllar kullanırım
  • Şu an Polo ve Clio tercih ederdim.


    Fazla değil 1- 1,5 sene sonra Corsa ve 208 listenin en başına otururlar.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.