Şimdi Ara

Bakım için yetkili servis mi sanayide usta mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2011 model hitler motor Golf 6 aracım var. 50.000 km de. İlk bakımı dışındaki bakımlarını sanayide ustada yaptırdım. 5 yıl dolduğu için triger değişebilir diyerek yetkili servise sordum, ancak trigerin 90.000 km de değiştiğini, yılın önemli olmadığını söylediler. Yağ, hava, polen filtreleri, motor yağı + bujiler değişecek. Triger değişmeyecekse servise götürmeyeyim diyorum ama iyi niyet garantisi kapsamına sokarlarsa bir 300 tl fazladan vereyim diye de düşündüm. Sizce hangisi mantıklı?



  • Yağ, hava, polen filtreleri, motor yağı + bujiler bunlar basit işlemler fazladan para vermeye gerek yok bence .
    300tl fazladan vereceğiniz para nerdeyse 2 bakım fiyatı.
  • Özel bi almancı ustada yaptır onlar için yetkili servise gitmene gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Columbia-

    Özel bi almancı ustada yaptır onlar için yetkili servise gitmene gerek yok

    Servisten ayrılma ustam var, servisin yapacağı işler çıtır çerez. Almancı değil herhangi bir usta da o işleri yapar ama triger konusu kafamı karıştırıyor. Ustaya göre triger yıldan dolayı değişmeli, servise göre yıl önemli değil 90K km ne zaman dolarsa o zaman değişecek. Orta yol olarak biraz fazla para verip iyi niyet garantisine dahil olayım mı diye düşünüyorum. Triger meselesi olmasa diğer bakımları zaten sanayide yaptırıyorum.
  • Yıldan dolayı triger değişmeli. Zamanında çalıştığım firmada bir abimin Kangoo aracı yıldan dolayı değişmeyen Triger yüzünden Komple üst kapak ve 2 piston yedi.

    Kitapcıkta yazdığından eminim kitapçığa göz atmanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Yıldan dolayı triger değişmeli. Zamanında çalıştığım firmada bir abimin Kangoo aracı yıldan dolayı değişmeyen Triger yüzünden Komple üst kapak ve 2 piston yedi.

    Kitapcıkta yazdığından eminim kitapçığa göz atmanızı öneririm.

    Kitapçıkta yıl yazmıyor 90K km yazıyor. Serviste de şasi nosundan girince yapılacak işlemler arasında triger çıkmıyor. Araç 50K kmde. Ya zorla değiştirin diyeceğim ya da iyi niyet garantisine girip kayış koparsa indirimli işçilik isteyeceğim. Ancak fabrika değişime gerek yok derken zorla değiştirtmek de gereksiz mi olur diye düşünmekteyim.
  • servisin söylediği gibi triger km ile alakalı. yıldan kaynaklanmaz. doğrusunu düşünmüşsünüz. servise götürmeniz daha doğru olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Triger bildiğim kadarıyla sert kauçuk, lastik gibi bir parça.
    Bu parça belli süre sonra esnekliğini kaybeder, yıpranmaya başlar. Ama yıpranmasının sebebi kullanılması değil. İçindeki kimyasalların zamanla değişime uğraması ve kauçuğun sertleşmesi, bunun sonunda yavaş yavaş kenarlarından ufalanmaya başlaması.
    Ama servis de haklı.

    İkiside farklı açıdan haklılar bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GörünmezAdam -- 1 Eylül 2016; 19:07:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trigeri serviste faturalı değiştirin sanayide yaptırırsanız yolda giderken sente kayar kayış kopar felan sonra karşınızda yaptığı kalitesiz işçiliğin ve hasarın masrafını karşılayacak muhatap bulamayabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnız Kurt Yenilmemeli

    Trigeri serviste faturalı değiştirin sanayide yaptırırsanız yolda giderken sente kayar kayış kopar felan sonra karşınızda yaptığı kalitesiz işçiliğin ve hasarın masrafını karşılayacak muhatap bulamayabilirsiniz.

    Biliyorum. Servis değiştirelim dese parası neyse verip trigeri serviste yaptıracağım zaten de, servis değişime gerek yok diyor. Şu anki düşüncem bakımı serviste yaptırırsam iyi niyet garantisine girebiliyorsam, ya da triger koparsa servise çatma hakkım varsa 300 tl fazladan verip serviste bakım yaptırmak. Yalan yanlış triger değişiminden motoru bir daha düzen tutmamak üzere arızalanan çok arkadaşım var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnız Kurt Yenilmemeli

    Trigeri serviste faturalı değiştirin sanayide yaptırırsanız yolda giderken sente kayar kayış kopar felan sonra karşınızda yaptığı kalitesiz işçiliğin ve hasarın masrafını karşılayacak muhatap bulamayabilirsiniz.

    Biliyorum. Servis değiştirelim dese parası neyse verip trigeri serviste yaptıracağım zaten de, servis değişime gerek yok diyor. Şu anki düşüncem bakımı serviste yaptırırsam iyi niyet garantisine girebiliyorsam, ya da triger koparsa servise çatma hakkım varsa 300 tl fazladan verip serviste bakım yaptırmak. Yalan yanlış triger değişiminden motoru bir daha düzen tutmamak üzere arızalanan çok arkadaşım var.

    Ben genel bakımı özel opel servisinde 600 e yaptırdım sanayiye gitsem belki 300 liraya hallederlerdi ama adamlarin ne takacağı ne koyacağı bile belli değil kafasina göre motor yağı degistirenler var.O yuzden o fazladan verdigim 300 liraya hiç üzülmüyorum, internetten filtresiydi yağıydi vs hepsini kendim alıp sanayide taktiririm ugrasacak vaktim var 300 liram cebimde kalsin diyorsan oda senin bileceğin hesap sana kalmis usta, şahsen ben ugrasamiyorum okadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.