Şimdi Ara

[BAŞARDIK] Prime Eksper Aşmayan 10GB Tarifesi >256 KBPS [AKN KALKMASI İÇİN BTK+THH ŞİKAYET EDİYORUZ] (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.603
Cevap
14
Favori
110.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başka kotası bitip de deneyen hızlı kullanan var mı?



    Bende halen bşr miktar kota var ama fatura kesimine de çok var diye rahat harcayamıyorum.



    Bende şikayet ettim bakalım inşallah bizim yararımıza olur sonuç...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanırım tt bu tarifeyi e yapcaklarını düşünüyor olumsuz bi cevap verecek olsalardı hemen verirlerdi

    şikayete devam
  • Tüketici Hakem Heyetine şu içerikle şikayette bulundum. Siz de kendinize göre düzenleyerek şikayette bulunabilirsiniz. THH'nin kararı bireysel olduğundan, eğer talebim kabul edilirse yalnızca benim hattıma uygulanır, ama herkes benim gibi şikayette bulunursa Türk Telekom bu tarifede AKN'yi kaldırmak zorunda kalacaktır.

    Şikayet edilen firma bilgileri:
    Adı/Ünvanı: TÜRK TELEKOMÜNİKASYON A.Ş.
    İl/İlçe: BEŞİKTAŞ/İSTANBUL
    Adresi: Gayrettepe Mah. Yıldız Posta Cad. No:40 Gayrettepe Beşiktaş/İSTANBUL
    Telefonu: 02123099000
    Faksı: 02123529610
    Vergi No: 8760052205
    Mersis No: 0876005220500084

    quote:

    Talep konusu: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun 27/12/2016 tarih ve 2016/DK-THD/518 sayılı kararı doğrultusunda
    Türk Telekomünikasyon A.Ş.'nin uyguladığı AKN sınırının kaldırılması talebidir.

    Açıklamalar: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK olarak kısaltılacak) 27/12/2016 tarih ve 2016/DK-THD/518 sayılı kararının 11. maddesinde "31.12.2018 tarihi itibarıyla AKN uygulamasına son verilmesi" şeklinde karar verilmiştir.
    BTK, AKN uygulamasını şu şekilde tanımlamaktadır; "Kamuoyunda Adil Kullanım Noktası (AKN) veya Adil Kullanım Kotası olarak bilinen ve veri kullanım miktarının belirli bir değere ulaşması halinde indirme hızının düşürülerek, ek bir ücret ödemeden bu hızda internet hizmeti alınmasına devam edilmesi uygulaması"
    Türk Telekomünikasyon A.Ş.'nin (Türk Telekom olarak kısaltılacak) "PRİME EKSPER AŞMAYAN 10 GB TARİFESİ" kullanıcısıyım. Bu tarifenin sözleşmesinde "Prime Eksper 10GB tarifesi için cepten internet hakkı bittiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımı hız düşümlü olarak kesintisiz 256 kbps hızla devam edecektir ve ek ücretlendirme yapılmayacaktır." şeklinde ibare bulunmaktadır. Bu da tarifede AKN uygulandığını göstermektedir. Zira internet kullanımı tamamen kapatılmayıp, BTK'nın ilgili kararının 5. maddesinde belirtilen asgari 128 kbps (Türk Telekom 256 kbps uyguluyor) şeklinde uygulanmaktadır. Yine, BTK'nın ilgili kararının 11. maddesi uyarınca bu hız sınırlamasının 31.12.2018 tarihi itibariyle kaldırılması gerekmektedir ancak Türk Telekom BTK'nın kararına uymayarak 31.12.2018 tarihi sonrasında dahi 256 kbps hız sınırını kaldırmamaktadır.
    Yukarıda açıklanan nedenlerle;
    Türk Telekomünikasyon A.Ş.'nin sunduğu internet hizmetinin BTK'nın 27/12/2016 tarih ve 2016/DK-THD/518 sayılı kararı doğrultusunda, 256 kbps'lik hız limitinin kaldırılarak sınırsız halde yeniden görülmesine karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim.

    EKLER:
    BTK'nın kararı:https://www.btk.gov.tr/uploads/boarddecisions/adil-kullanim-noktasi-akn.pdf
    Türk Telekom tarife sözleşmesi bağlantıları (Tüm bağlantılar Türk Telekom'a aittir):



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İrfan -- 3 Ocak 2019; 15:36:56 >




  • İrfan kullanıcısına yanıt
    Nasil nerden basvuru tapiyoruz tuketici gakem heyetine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dermanxx D kullanıcısına yanıt
    E devlette tüketici hakem heyeti diye arama yapın, sistem sizi yönlendiriyor zaten. Internetten online başvuru yaptım ben.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İrfan kullanıcısına yanıt
    HOCAM SATICININ ADRESİ BİLGİLER MERSİS NO GİBİ BÖLÜMLERE NE YAZDINI?Z
  • Önceki mesajımı güncelleyerek bilgileri oraya ekliyorum şimdi.

    Bu arada BTK'ya da şu şekilde yeni bir şikayet kaydı daha oluşturdum.
    quote:

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun 27/12/2016 tarih ve 2016/DK-THD/518 sayılı kararının 11. maddesinde "31.12.2018 tarihi itibarıyla AKN uygulamasına son verilmesi" şeklinde karar verilmiştir.
    BTK, AKN uygulamasını şu şekilde tanımlamaktadır; "Kamuoyunda Adil Kullanım Noktası (AKN) veya Adil Kullanım Kotası olarak bilinen ve veri kullanım miktarının belirli bir değere ulaşması halinde indirme hızının düşürülerek, ek bir ücret ödemeden bu hızda internet hizmeti alınmasına devam edilmesi uygulaması"
    Türk Telekomünikasyon A.Ş.'nin "PRİME EKSPER AŞMAYAN 10 GB TARİFESİ" kullanıcısıyım. Bu tarifenin sözleşmesinde "Prime Eksper 10GB tarifesi için cepten internet hakkı bittiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımı hız düşümlü olarak kesintisiz 256 kbps hızla devam edecektir ve ek ücretlendirme yapılmayacaktır." şeklinde ibare bulunmaktadır. Bu da tarifede AKN uygulandığını göstermektedir. Zira internet kullanımı tamamen kapatılmayıp, BTK'nın ilgili kararının 5. maddesinde belirtilen asgari 128 kbps (Türk Telekom 256 kbps uyguluyor) şeklinde uygulanmaktadır. Yine, BTK'nın ilgili kararının 11. maddesi uyarınca bu hız sınırlamasının 31.12.2018 tarihi itibariyle kaldırılması gerekmektedir ancak Türk Telekom BTK'nın kararına uymayarak 31.12.2018 tarihi sonrasında dahi 256 kbps hız sınırını kaldırmamaktadır.
    BTK kararına uyularak, uygulanan 256 kbps hız limitinin kaldırılmasını talep ediyorum.




  • İrfan kullanıcısına yanıt
    hocam tt linkleri değiştirilebir screen shot alın
  • thh ye bende şikayet ettim hocam bakalım inşşalah bir an önce olumlu bir karar çıkar
  • sefa000 S kullanıcısına yanıt
    Ben Beşiktaş THH'ye oluşturdum şikayetimi, siz nereye oluşturdunuz? Yarın da arayıp soracağım ne zaman sonuçlanır diye.
  • Muhtemelen şikayet yüzünden bu paket ya 10 GB kotalı olur ya da kapatılır. Taahhüt varsa bile mevcut aboneler devam eder kotalı olarak sonra kapatılır. Ek olarak paket bitiminde 1 GB 10 TL gibi ek paketler tanımlanabilir. Turkcell lifebox pro 50 gb da mesela öyle oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesutzgvn

    Muhtemelen şikayet yüzünden bu paket ya 10 GB kotalı olur ya da kapatılır. Taahhüt varsa bile mevcut aboneler devam eder kotalı olarak sonra kapatılır. Ek olarak paket bitiminde 1 GB 10 TL gibi ek paketler tanımlanabilir. Turkcell lifebox pro 50 gb da mesela öyle oldu.
    tahahuttlu musterilerin paketlerini kotaliya ceviremezler.

    sozlesmelerde tuketici aleyhine degisiklik yaparsan tuketici sozlesmeyi fesih etme hakkına sahip olur.
  • Mesutzgvn M kullanıcısına yanıt
    Kotasız tanımladığı bir paketi kafasına göre kotalıya çeviremez. Hele ki üstüne bir de ek paket falan para ile satmaya çalışırsa kendi topuğuna sıkmış olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesutzgvn

    Muhtemelen şikayet yüzünden bu paket ya 10 GB kotalı olur ya da kapatılır. Taahhüt varsa bile mevcut aboneler devam eder kotalı olarak sonra kapatılır. Ek olarak paket bitiminde 1 GB 10 TL gibi ek paketler tanımlanabilir. Turkcell lifebox pro 50 gb da mesela öyle oldu.
    ayrica bahsettigin turkcell deki paketi şuan kullanıyorum ve sinirsiz oldu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık, ben de THH'ye şikayette bulundum.

    Bugün saat 12 itibariyle tarifeye geçiş yapmış bulunmaktayım ve 12 ay tahattüt verdim. 24 ay boyunca Tivibu+Muud+Wifi+Bulut servislerini sorunsuzca aktifleştirdim. Ama tarife kapsamında sunulan 3 ay 30GB kampanyasına katılmak istediğimde daha sonra deneyiniz mesajıyla karşılaıyorum. ArayanıBil Plus ve Şanslı 2 Gün kampanyalarına ise süresi dolduğu için katılamıyorum bunlar içinde BTK'ya şikayette bulundum sonuç olarak ben kampanya günleri içerisinde tarifeye numara taşıma talebinde bulundum yani numaram taşınmadan nasıl SMS gönderebilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uçan Tosbağa Yoshi -- 3 Ocak 2019; 19:14:42 >
  • abdullahazad kullanıcısına yanıt
    paketin ismi neydi hocam
  • İrfan kullanıcısına yanıt
    ankara/ sincan thh
  • sefa000 S kullanıcısına yanıt
    evde 4.5g 50 gb sonrasi 128 kbps e dusen tarife hocam. 2 yil tahhutlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende turkcellden bu 35 TL lik tarifeye geçmek istiyorum. Tavsiye eder misiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu tivibuyu bu tarifeye ozel sinirsiz yaptilar galiba☺️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.