Şimdi Ara

Baskı Balata Değişimi Garanti Kapsamı Kullanıcı Hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
10.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 2 ay önce 2015 model yarı otomatik Citroen C3 aldım. Aldığımda Eylül ayına kadar garantisi vardı bir de ben üstüne 2 yıl daha uzattım. Araç şuan 25binde. Geçen gün kalkışta ve geri viteste hafif titreme şikayetiyle ilgili nasıl olsa garantisi de var diyerek aracımı servise götürdüm. Yapılan incelemede baskı balatanın değişiminin gerektiği garanti onayı ile ilgili de merkez ile konuşulması gerektiği söylendi. Tamam dedim ve ayrıldım. Bugün aradılar ve merkezin, baskı balatanın sökülüp bakılmasını ve kullanıcı hatası olup olmadığının belirlenmesini söylediğini belirttiler. Hafta içi aracı götürüp baskı balatasını söktürüp bakacağız serviste. Şimdi sorum şu, kullanıcı hatası olması nasıl muhtemel olur? Daha 2 yıllık 25binde araba ve otomatik. Debriyaj benim kontrolümde değil sonuçta. Kullanıcı hatası derlerse kendimi nasıl savunabilirim? Garanti kapsamının dışına çıkarsa hatrı sayılır bir meblağ sonuçta (3000 TL falan demişlerdi). Şimdiden teşekkür ederim. Pek anlamam bu işlerden cahilliğimi mazur görün :)







  • Benim bildigim baski balata sarf malzemesidir. Sarf malzemeleride uretim hatasi haric garantiye girmez. Bunca km de calistigina gore uretim hatasi yok diyecekler, buyuk ihtimal bir kismini size odetecekler iyi niyet vb diyerek.



    Gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C5 lerde garantiden halloluyordu ama siz de durum ne olur bir şey diyemeceğim :/ KM düşürmesi falan olmuş mudur araç da ? Yoksa en kötü 50/60 bin arası gitmesi gerekirdi. Km doğruysa bu kadar erken bittiği için garantiden değiştirirler diye düşünüyorum.
  • yokuşlarda zorlayınca ,balata çabuk bozululuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Benim bildigim baski balata sarf malzemesidir. Sarf malzemeleride uretim hatasi haric garantiye girmez. Bunca km de calistigina gore uretim hatasi yok diyecekler, buyuk ihtimal bir kismini size odetecekler iyi niyet vb diyerek.



    Gecmis olsun.

    Hocam bu araba manuel değil, nasıl sarf malzemesi olsun.

    @burak159 hocam garantiye bastırın, sesinizi yükseltin gerekirse. Değiştirmeleri lazım. Kullanıcı hatası diye bir şey olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Benim bildigim baski balata sarf malzemesidir. Sarf malzemeleride uretim hatasi haric garantiye girmez. Bunca km de calistigina gore uretim hatasi yok diyecekler, buyuk ihtimal bir kismini size odetecekler iyi niyet vb diyerek.



    Gecmis olsun.

    Hocam bu araba manuel değil, nasıl sarf malzemesi olsun.

    @burak159 hocam garantiye bastırın, sesinizi yükseltin gerekirse. Değiştirmeleri lazım. Kullanıcı hatası diye bir şey olamaz.

    tek ve çift kavramalarada baskı balata mevcuttur.

    bu tek kavrama bildiğim kadarı ile
  • Hyundai de şanzımanda sorun vardı

    bulana kadar baskı balatada garantiden değişmişti iyi olmuştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomatik aracın bu kadar zamanda baskı balata bitirmiş olmaması lazım. Düz vites olsa belki debriyajda ayağı tutup çizik atıp balatayı çabuk bitirdi derlerdi ama otomatik. Kullanıcı hatasını arabayı yorduğunuzu ve sert kullandığınızı iddia ederek söyleyebilirler. Geri geri çok dik yokuş veya çok sert mi kullandınız gerçekten ? yokuşlarda frenden ayağınızı çekip d de filan beklediyseniz oda yapmış olabilir bunlardan başka aklıma bir şey gelmiyor. Eğer bu şekillerde kullanmadıysanız o parçanın garantiye girmesi gerek onun için garantiyi zorlayın km çok az . Bunlara rağmen yine de kolay kolay birşey olmaması lazım ama garantiyi zorlayın geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    otomatik aracın bu kadar zamanda baskı balata bitirmiş olmaması lazım. Düz vites olsa belki debriyajda ayağı tutup çizik atıp balatayı çabuk bitirdi derlerdi ama otomatik. Kullanıcı hatasını arabayı yorduğunuzu ve sert kullandığınızı iddia ederek söyleyebilirler. Geri geri çok dik yokuş veya çok sert mi kullandınız gerçekten ? yokuşlarda frenden ayağınızı çekip d de filan beklediyseniz oda yapmış olabilir bunlardan başka aklıma bir şey gelmiyor. Eğer bu şekillerde kullanmadıysanız o parçanın garantiye girmesi gerek onun için garantiyi zorlayın km çok az . Bunlara rağmen yine de kolay kolay birşey olmaması lazım ama garantiyi zorlayın geçmiş olsun

    Normal kullandım ya. Öyle çok sert yokuşlar vs yok. Şehir içinde dur kalk çok yapmışımdır en fazla. Onda da vitesi boşa alıp frenle bekliyorum. Bütün bunlara rağmen yine de 25binde bitmemesi gerek diye düşünüyorum.




  • Tamamen üretim veya montaj hatası ancak size yıkacaklardır.

    Yarı otomatik olduğunu ve performans arabası olmadığını günlük kullanılan bir aracın bu şekilde bitirmesinin imkansız olduğunu ve internetten bi kaç forumdan da bu şekilde kısa sürede baskı balata problemi olduğunu varsa garantiden değişenleri gösterin. Ayrıca yabancı forumlarda da bununla ilgili bir kaynak bulursanız iyi olur. Hala sokmuyorlarsa dışarıda yaptırın madem garanti kapsamına girmiyormuş. Baskı balatanın değiştiğini anlayacak halleri yok. Ayrıca uzattığınız garantinin de iadesini isteyin. Şikayetvar'a yazın.

    Ağlamayana meme yok derler. Biraz dişinizi göstermeniz lazım.
  • Üşenmeyin tüketici mahkemesine dava açın. Avukat ve mahkeme parasını da onlar öder, paranız da cepte kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik araçta baskı balatada kullanıcı hatası diye bir durum söz konusu olamaz. Tamamen şanzıman sisteminin kusurudur. Manuel olsa anlarım ama otomatikte sisteme zaten müdehale şansınız yok. O yüzden kullanıcı hatası diye kesitirip atarsanız tüketici mahkemesine başvurun, öpe öpe yapacaklardır o tamiratı.
  • bence de bitmemesi gerek. Garantiden halletmeye çalışın mail filan atın olmadı tüketici hakem heyetine gidin
  • Araçta sıkıntı var gibi bu kadar erken bitemez.
  • Mutlaka kullanici hatasi diyeceklerdir ki aksi olursa sasiririm.Ispat sansida cok zor, tek seferde isterseniz sisteme zarar verebilirsiniz.Uarim debriyaj yapilmis ferler yine bir yolunu bulurlar.

    Gecmis olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 5 Haziran 2017; 19:11:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar merhabalar. Buradaki her şeyi okuyup ezberleyip gittim bugün servise. Ama hiç gerek kalmadı. Direk garantiden hallettiler. Kullanıcı hatası görmemişler

    Şaşırdım açıkçası tam tersini bekliyordum. Belki de buraları okumuşlardır
  • Gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helalolsun.reno servisi hayatta kabul etmezdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarı otomatiklerde de kullanıcı hatası olabiliyor ..

    aynı anda fren+gaz pedalına basmak gibi,

    yokuşta hafif gaz vererek geri kaçırmamaya çalışmak gibi,

    veya aracın özel kullanım senoryaları varsa uymamak gibi,

    yani direkt servisi de suçlamamak lazım, müşteriyi de küstürmemek lazım tabi
  • Kullanıcı hatasi olup olmadığını hangi teknoji ile anlayacaklar acaba ?



    Yersen kullanıcı hatasi..ulan oto otomatik araç nasil kullanıcı hatasi olur anlamış degilim.



    Muz cumhuriyeti olunca firmalar geçirmek için herşeyi yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.