Şimdi Ara

baskı balata herhalde bitecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR. ARACIM ESCORT 97 MODEL. BASKI BALATA HAKKINDA BİR KAÇ SORUM OLACAK. İLK ÖNCE ARACIM 198 BİNDE VE İLK KEZ DEĞİŞECEK. DÜN BİRKAÇ DENEME YAPTIM. EL FRENİ ÇEKİKKEN KALDIRDIM KAVRAMA NOKTASINDA İSTOP ETTİ. GERİ VİTESE GEÇERKEN CART DİYE SES GELİYOR VE ARABA SALLANIYOR. ARACI HER KALDIRDIĞIMDA TİTREME OLUYOR. AMA 4 VİTESTE HIZLANMASI NORMAL BALATA KAÇIRMIYOR. USTAYA SORDUM ŞAŞIRDI 200 BİNDEKİ ARAÇ NASIL BASKI BALATA DEĞİŞMEDİ DİYE ACİL DEĞİŞMESİ LAZIM DEDİ.
    DİĞER USTAYA SORDUM ZORLANMAMIŞTIR DEDİ DAHA YARI 15 BİN KM RAHAT GÖTÜRÜR DEDİ. HANGİSİNE İNANAYIM BİLEMEDİM. YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.



  • Motor ve şanzıman kulakları var onları bir kontrol ettirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarı diyor 15bin diyor, 15bin km az nasıl yarı oluyorsa. vites geçişleri sert olur baskı balata değişim zamanı geldiğinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 26 Mart 2016; 20:50:27 >
  • Hocam şöyle diyim. Eğer araç yokuşlarda el freniyle kalkarken dahi kalkmakta sıkıntı yaşıyorsa, daha fazla yanık kokusu geliyorsa, yüksek viteslerde dip gaz yapıldığında devir yükselip hız ona oranla geç artıyorsa ya da aramıyorsa, kalkışlarda titreme başladıysa balatanız uyarı vermeye başlamıştır. Biraz daha götürür aşırı Zorlamadıkça.
    Bu arada 200 bin km de baskı balata değişimine de ilk kez rast geliyorum hocam. Vallahi helal olsun. Ancak yeni balatanızın o kadar kilometreleri görmesi hayal. Çünkü yeni balatalarda asbest kullanımı kanserojen olduğu gerekçesiyle yasaklandı. Bence tamamen kapitalizmin uyduruk bir şeyi daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • değiştirirsen müzeye bağışla ,daçanın balatası kaşar gibi eriyordu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracın ilk sahibi benim öz dayım. bende dayımdan devraldım. evet 2-3 senedir vites geçişleri kemikliydi. titreme yoktu bu son zamanlarda çıktı. escortların balata+işcilik ne kadar tutar.
  • Hocam siz dediğime kulak verin. Kalkışta titreme ve vites geçiş sorunlarını motor / şanzıman kulaklarından da yapabilir. Bizzat başıma geldi 2000 model Polo'da. Aracın her kalkışında titreme yapıyordu. Hatta acemiliğimden dolayı arabayı titretiyorum sanıyorlardı arabama binenler, bilhassa titretecek kadar devri düşürürsem ön konsolda oynamayan yer kalmıyordu. Vites geçişleri de zor oluyordu. İyi bir VW ustası motor kulağının saplama kestiğini bunun da motorun haddinden fazla oynamasına, aynı şekilde şanzımanı da oynatıp vites geçişlerini zorlaştırmasına değinmişti. Motor kulağının saplamalarını değiştirince her şey normale dönmüştü.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.