Şimdi Ara

Battlefield 4 (2013) [ANA KONU] (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
40.478
Cevap
150
Favori
1.196.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KFK

    Nedenleriyle açıklarsan daha anlaşılır olur. Koyu fanatikleri var oyunun, linç girişimi olabilir.

    Nedene birkaç örnek vereyim mesela:

    1. Beta ayarında oldukça özürlü çıktı. Saç baş yoluyordu o günlerde herkes, fakat hafızalar balık.

    Fanatiklerin savunması: Motor yeni :) Cem Yılmaz'ın ''makina soğuk'' esprisi gibi...

    2. Motor yeniyse, oturttuktan, hataları ayıkladıktan sonra çıkarırsın, kaçıyor mu millet?

    Fanatiklerin savunması: Biz yapabiliyor muyuz? Yapamıyoruz! O zaman susup razı olucaz.

    Niye ki? Parasız mı dağıtıyorlar? Eleştiri, verdiğimiz paraya dahil değil mi?

    3. Araçların ve silahların hasar dengesi bir türlü oturtulamadı. Her yama bir delikle geldi oyuna. Helikopteri zayıflat, jeti uçur; yerden havaya roketleri hızlandır, at-unut javelini işlevsizleştir, millet atmayı unutsun vs...

    Fanatiklerin savunması: Olsun COD'dan iyi :) Dönüp dolaşıp bu kıyasa gider muhabbet. Kıyas da tam olarak sözün bittiği yerin az berisindeki kavşak.


    Daha uzatabilirim ama ne gerek var. Eğlendirdiği de saç baş yoldurduğu da oldu. Ama buralarda bu tarz konuşunca birileri susturmaya çalışıyor. Avukat bolluğu var. Sanki forum değil baro!

    doğru demişsiniz hocam siz böyle sıralayınca aklıma en basitinden bf2deki helikopter ve uçak kullanımı geldi aklıma ki ben deliler gibi helikopter kullanır çoğu zamanımı onda geçirirdim. Bf3de öyle saçma bir hal almış ki bf2de yaptığın onca tecrübe hiçe sayılıyor




  • Bende sebeplerini belirteyim bari

    BF2'nin oynanış olarak BF3'den daha iyi olmasının sebepleri

    -BF2'de Commander Mode olması
    -BF2'de Spectator mode , Battlerecorder olması
    -BF2'de gerçekten işe yarayan Commo-Rose olması
    -BF2'de squad içi VOIP olması (TS gibi programlar var demeyin kim TS'den squadında tanımadığı insanlarla iletişim kurabiliyor)
    -BF3'de takım oyunu adına hiçbir etkileşim yok
    -BF2'de daha fazla sınıf olmasına rağmen daha iyi bir denge olması. BF3'de şüphesiz en iyi sınıf Assault , denge yok
    -BF2'de Close Quarters gibi bir saçmalık bulunmaması
    -BF2'de haritaların genişliği , yaratıcılığı , birden fazla alternatif yol olması
    -BF3'de Puanların dengesizliği , oyunda takım oyunu adına yapılan şeyler çok az puan alıyor
    -BF2'de server side hit detection varken BF3'de client side hit detection olması
    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması
    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması
    -BF3'de artık araçların ikinci plana atılmış olması
    -BF3'de kendi uçan (!) AC130 ....
    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz
    -BF3'de 3D Spotting olması , nişanınıza bir adam takıldığında üstünde doritos çıkması
    -BF3'de bulunan kilitlenme silahları. Bip bip bip den geçilmiyor oyun

    Daha bu liste uzar gider.
    Daha fazla uzatmak istemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Archangel™ -- 21 Mart 2013; 0:25:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    Bende sebeplerini belirteyim bari

    BF2'nin oynanış olarak BF3'den daha iyi olmasının sebepleri

    -BF2'de Commander Mode olması
    -BF2'de Spectator mode , Battlerecorder olması
    -BF2'de gerçekten işe yarayan Commo-Rose olması
    -BF2'de squad içi VOIP olması (TS gibi programlar var demeyin kim TS'den squadında tanımadığı insanlarla iletişim kurabiliyor)
    -BF3'de takım oyunu adına hiçbir etkileşim yok
    -BF2'de daha fazla sınıf olmasına rağmen daha iyi bir denge olması. BF3'de şüphesiz en iyi sınıf Assault , denge yok
    -BF2'de Close Quarters gibi bir saçmalık bulunmaması
    -BF2'de haritaların genişliği , yaratıcılığı , birden fazla alternatif yol olması
    -BF3'de Puanların dengesizliği , oyunda takım oyunu adına yapılan şeyler çok az puan alıyor
    -BF2'de server side hit detection varken BF3'de client side hit detection olması
    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması
    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması
    -BF3'de artık araçların ikinci plana atılmış olması
    -BF3'de kendi uçan (!) AC130 ....
    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz
    -BF3'de 3D Spotting olması , nişanınıza bir adam takıldığında üstünde doritos çıkması
    -BF3'de bulunan kilitlenme silahları. Bip bip bip den geçilmiyor oyun

    Daha bu liste uzar gider.
    Daha fazla uzatmak istemedim

    Benim katılmadıklarım şunlar

    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması

    Bu kötü aim den daha çok bir taktik bence,gerçektede üzerinize mermi yağdığını düşünün gözünüz ne görür ?

    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması


    Vehicle disable yangınla bağdaştırınca bence mantıklı,tamir olmama olayındada jeti indirip repair tool ile tamir etmek çok zor olur,aynı şey kısmen helikopterler içinde geçerli.

    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz

    Bunun olmasıda mantıklı bence sonuçta ateş edince ses çıkıyor düşman yerinizi tahmin ederdi gerçektede.

    Diğerlerinde haklısın ama bence,güzel tespitler.


    Benim en büyük beklentim oyun içi iletişim kesinlikle artmalı,BF sonuçta TDM temelli bir oyun olmadı olmayacakta,oyun görev bazlı ve takım oyunu üzerine kuruluysa takım kendi arasında daha rahat iletişim kuraiblmeli,hadi takımı geçtim kendi squadınla bile adam gibi iletişim kuramıyorsun.Takım içinde adamın yanına gidip can istiyorsun görmüyor adamda haklı her saniye minimap e bakacak değil yani.

    Ve Çin falan olmaz umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgay007 -- 21 Mart 2013; 1:04:32 >




  • Bf3 ülkemizde orijinal oyun alımını baya yükselten bir oyun oldu ama ea hala client inde ,oyununda ve sitesinde Türkçeye yer vermiyor.olmadık 3-5 kişilik ülkelerin dilleri mevctu ama hala Türkçe yok.Bf4 ile beraber Türkçeye yer vermesi gerekiyor artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgay007

    quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    Bende sebeplerini belirteyim bari

    BF2'nin oynanış olarak BF3'den daha iyi olmasının sebepleri

    -BF2'de Commander Mode olması
    -BF2'de Spectator mode , Battlerecorder olması
    -BF2'de gerçekten işe yarayan Commo-Rose olması
    -BF2'de squad içi VOIP olması (TS gibi programlar var demeyin kim TS'den squadında tanımadığı insanlarla iletişim kurabiliyor)
    -BF3'de takım oyunu adına hiçbir etkileşim yok
    -BF2'de daha fazla sınıf olmasına rağmen daha iyi bir denge olması. BF3'de şüphesiz en iyi sınıf Assault , denge yok
    -BF2'de Close Quarters gibi bir saçmalık bulunmaması
    -BF2'de haritaların genişliği , yaratıcılığı , birden fazla alternatif yol olması
    -BF3'de Puanların dengesizliği , oyunda takım oyunu adına yapılan şeyler çok az puan alıyor
    -BF2'de server side hit detection varken BF3'de client side hit detection olması
    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması
    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması
    -BF3'de artık araçların ikinci plana atılmış olması
    -BF3'de kendi uçan (!) AC130 ....
    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz
    -BF3'de 3D Spotting olması , nişanınıza bir adam takıldığında üstünde doritos çıkması
    -BF3'de bulunan kilitlenme silahları. Bip bip bip den geçilmiyor oyun

    Daha bu liste uzar gider.
    Daha fazla uzatmak istemedim

    Benim katılmadıklarım şunlar

    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması

    Bu kötü aim den daha çok bir taktik bence,gerçektede üzerinize mermi yağdığını düşünün gözünüz ne görür ?

    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması


    Vehicle disable yangınla bağdaştırınca bence mantıklı,tamir olmama olayındada jeti indirip repair tool ile tamir etmek çok zor olur,aynı şey kısmen helikopterler içinde geçerli.

    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz

    Bunun olmasıda mantıklı bence sonuçta ateş edince ses çıkıyor düşman yerinizi tahmin ederdi gerçektede.

    Diğerlerinde haklısın ama bence,güzel tespitler.


    Benim en büyük beklentim oyun içi iletişim kesinlikle artmalı,BF sonuçta TDM temelli bir oyun olmadı olmayacakta,oyun görev bazlı ve takım oyunu üzerine kuruluysa takım kendi arasında daha rahat iletişim kuraiblmeli,hadi takımı geçtim kendi squadınla bile adam gibi iletişim kuramıyorsun.Takım içinde adamın yanına gidip can istiyorsun görmüyor adamda haklı her saniye minimap e bakacak değil yani.

    Ve Çin falan olmaz umarım.

    Böyle konuşulması gerek işte. Tebrik ederim.

    Mesela benim mantığıma göre de devre dışı (disable) olayı saçma değil. Fakat devre dışı olduktan sonra tamir saçma. Devre dışı olur, topu yahut makineli tüfeği işlevsel kalır. Kişi olduğu yerde bulunduğu bölgeyi, takım arkadaşlarını yahut kendisini savunmaya devam edebilir. Böylesi daha mantıklı geliyor bana.

    Oto tamir mantıksız. Sadece jet olarak düşünmemek lazım. Araçları önüne gelen sınıfın alıp gitmesini engellemek için bilhassa, oto tamir kaldırılmalı. Böylece araçları koordineli bir şekilde kullanma mecburiyeti doğar. Adam sıhhiye, tankın tüm özelliklerini açmış dört dönüyor ortalıkta.

    Aslında problemi konuşmaktan ziyade çözümü konuşmak lazım. Mesela neler değiştirilebilir? Takım oyunu en büyük eksiklik olduğuna göre:

    Mesela ben sıhhiye sınıfıysam sağlığım %100 başlayayım diğerleri %80 başlasın. Yahut sıhhiye sınıfı kendiliğinden iyileşsin, diğer sınıflar iyileşmesin. Bana ihtiyaç duymalarını sağla.

    Yine diyelim ki mühendis sınıfı dışından bir sınıfı seçmişim araç kullanıcam. Aracı bana default, yani özelliksiz, çıplak haliyle ver. Mühendis olarak bindiğim zaman donat o aracı.
    Ya da helikopterin yalnızca topunu diğer sınıfların kullanmasına izin ver. Bir keskin nişancı gelip kaldıramasın helikopteri. Yalnız mühendis sınıfı kullanabilsin.

    Keskin nişancıysam kendimi kollamam için bubi tuzağı kurabileceğim malzeme ver. Çevremi emniyete aldıktan sonra uzanayım. BF3'te çok savunmasız, çaresiz buluyorum keskin nişancı sınıfını.

    Yine, destek eriysem bana verdiğin imkanları arkadaşlarıma verme. Bana verdiğin imkanlar da sınırsız olmasın. Sınırsız mermi oyundaki en göze batan saçmalık (hele o havan topu yok mu). Atıyorum, mesela 500 mermiyle kısıtla destek erinin mermi stoğunu. Ölene kadar, canlı kaldığı müddetçe 500 mermi desteği sağlayabilsin takımına. 500'den sonra kes. Sâfi aksiyondan başka mecralara kaysın oyun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KFK -- 21 Mart 2013; 2:19:17 >




  • Battlefield 2 gerçekten çok güzel bir oyun direk 3 den başlayanlar bunu anlayamazlar ama battlefield 3 de çok güzel bir oyun(yeni sistem aldırması hariç )

    quote:

    Orijinalden alıntı: andelip

    Bf3 ülkemizde orijinal oyun alımını baya yükselten bir oyun oldu ama ea hala client inde ,oyununda ve sitesinde Türkçeye yer vermiyor.olmadık 3-5 kişilik ülkelerin dilleri mevctu ama hala Türkçe yok.Bf4 ile beraber Türkçeye yer vermesi gerekiyor artık.


    Oyunun Türkçe olması bence de çok önemli ve özünü kaybetmemesi

    Şöyle bir şey buldum güzel bir şeye benziyor




    EDİT: Bir imza falan mı yapsak göremedim anasayfada Tabi altına da BF4 Türkçe olsun falan diye kampanya başlatsak süper olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Lymon* -- 21 Mart 2013; 8:30:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KFK

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgay007

    quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    Bende sebeplerini belirteyim bari

    BF2'nin oynanış olarak BF3'den daha iyi olmasının sebepleri

    -BF2'de Commander Mode olması
    -BF2'de Spectator mode , Battlerecorder olması
    -BF2'de gerçekten işe yarayan Commo-Rose olması
    -BF2'de squad içi VOIP olması (TS gibi programlar var demeyin kim TS'den squadında tanımadığı insanlarla iletişim kurabiliyor)
    -BF3'de takım oyunu adına hiçbir etkileşim yok
    -BF2'de daha fazla sınıf olmasına rağmen daha iyi bir denge olması. BF3'de şüphesiz en iyi sınıf Assault , denge yok
    -BF2'de Close Quarters gibi bir saçmalık bulunmaması
    -BF2'de haritaların genişliği , yaratıcılığı , birden fazla alternatif yol olması
    -BF3'de Puanların dengesizliği , oyunda takım oyunu adına yapılan şeyler çok az puan alıyor
    -BF2'de server side hit detection varken BF3'de client side hit detection olması
    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması
    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması
    -BF3'de artık araçların ikinci plana atılmış olması
    -BF3'de kendi uçan (!) AC130 ....
    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz
    -BF3'de 3D Spotting olması , nişanınıza bir adam takıldığında üstünde doritos çıkması
    -BF3'de bulunan kilitlenme silahları. Bip bip bip den geçilmiyor oyun

    Daha bu liste uzar gider.
    Daha fazla uzatmak istemedim

    Benim katılmadıklarım şunlar

    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması

    Bu kötü aim den daha çok bir taktik bence,gerçektede üzerinize mermi yağdığını düşünün gözünüz ne görür ?

    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması


    Vehicle disable yangınla bağdaştırınca bence mantıklı,tamir olmama olayındada jeti indirip repair tool ile tamir etmek çok zor olur,aynı şey kısmen helikopterler içinde geçerli.

    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz

    Bunun olmasıda mantıklı bence sonuçta ateş edince ses çıkıyor düşman yerinizi tahmin ederdi gerçektede.

    Diğerlerinde haklısın ama bence,güzel tespitler.


    Benim en büyük beklentim oyun içi iletişim kesinlikle artmalı,BF sonuçta TDM temelli bir oyun olmadı olmayacakta,oyun görev bazlı ve takım oyunu üzerine kuruluysa takım kendi arasında daha rahat iletişim kuraiblmeli,hadi takımı geçtim kendi squadınla bile adam gibi iletişim kuramıyorsun.Takım içinde adamın yanına gidip can istiyorsun görmüyor adamda haklı her saniye minimap e bakacak değil yani.

    Ve Çin falan olmaz umarım.

    Böyle konuşulması gerek işte. Tebrik ederim.

    Mesela benim mantığıma göre de devre dışı (disable) olayı saçma değil. Fakat devre dışı olduktan sonra tamir saçma. Devre dışı olur, topu yahut makineli tüfeği işlevsel kalır. Kişi olduğu yerde bulunduğu bölgeyi, takım arkadaşlarını yahut kendisini savunmaya devam edebilir. Böylesi daha mantıklı geliyor bana.

    Oto tamir mantıksız. Sadece jet olarak düşünmemek lazım. Araçları önüne gelen sınıfın alıp gitmesini engellemek için bilhassa, oto tamir kaldırılmalı. Böylece araçları koordineli bir şekilde kullanma mecburiyeti doğar. Adam sıhhiye, tankın tüm özelliklerini açmış dört dönüyor ortalıkta.

    Aslında problemi konuşmaktan ziyade çözümü konuşmak lazım. Mesela neler değiştirilebilir? Takım oyunu en büyük eksiklik olduğuna göre:

    Mesela ben sıhhiye sınıfıysam sağlığım %100 başlayayım diğerleri %80 başlasın. Yahut sıhhiye sınıfı kendiliğinden iyileşsin, diğer sınıflar iyileşmesin. Bana ihtiyaç duymalarını sağla.

    Yine diyelim ki mühendis sınıfı dışından bir sınıfı seçmişim araç kullanıcam. Aracı bana default, yani özelliksiz, çıplak haliyle ver. Mühendis olarak bindiğim zaman donat o aracı.
    Ya da helikopterin yalnızca topunu diğer sınıfların kullanmasına izin ver. Bir keskin nişancı gelip kaldıramasın helikopteri. Yalnız mühendis sınıfı kullanabilsin.

    Keskin nişancıysam kendimi kollamam için bubi tuzağı kurabileceğim malzeme ver. Çevremi emniyete aldıktan sonra uzanayım. BF3'te çok savunmasız, çaresiz buluyorum keskin nişancı sınıfını.

    Yine, destek eriysem bana verdiğin imkanları arkadaşlarıma verme. Bana verdiğin imkanlar da sınırsız olmasın. Sınırsız mermi oyundaki en göze batan saçmalık (hele o havan topu yok mu). Atıyorum, mesela 500 mermiyle kısıtla destek erinin mermi stoğunu. Ölene kadar, canlı kaldığı müddetçe 500 mermi desteği sağlayabilsin takımına. 500'den sonra kes. Sâfi aksiyondan başka mecralara kaysın oyun.



    Süper tespitler hocam bunları oyunun yapımcılarına iletmek lazım aslında İngilizcesi iyi olan bir arkadaş ile

    BU BİR TAKIM OYUNU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Lymon* -- 21 Mart 2013; 8:38:08 >




  • Battlefield 3'de doğru dürüst takım oyunu yoktu, uçakta yer bombası yoktu, destroyer gemi yoktu. Bir sürü eksiği vardı, inşallah bunları düzeltirler.
  • Bu resimler için sızdırılmış diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum.














    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 21 Mart 2013; 11:27:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KFK

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgay007

    quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    Bende sebeplerini belirteyim bari

    BF2'nin oynanış olarak BF3'den daha iyi olmasının sebepleri

    -BF2'de Commander Mode olması
    -BF2'de Spectator mode , Battlerecorder olması
    -BF2'de gerçekten işe yarayan Commo-Rose olması
    -BF2'de squad içi VOIP olması (TS gibi programlar var demeyin kim TS'den squadında tanımadığı insanlarla iletişim kurabiliyor)
    -BF3'de takım oyunu adına hiçbir etkileşim yok
    -BF2'de daha fazla sınıf olmasına rağmen daha iyi bir denge olması. BF3'de şüphesiz en iyi sınıf Assault , denge yok
    -BF2'de Close Quarters gibi bir saçmalık bulunmaması
    -BF2'de haritaların genişliği , yaratıcılığı , birden fazla alternatif yol olması
    -BF3'de Puanların dengesizliği , oyunda takım oyunu adına yapılan şeyler çok az puan alıyor
    -BF2'de server side hit detection varken BF3'de client side hit detection olması
    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması
    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması
    -BF3'de artık araçların ikinci plana atılmış olması
    -BF3'de kendi uçan (!) AC130 ....
    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz
    -BF3'de 3D Spotting olması , nişanınıza bir adam takıldığında üstünde doritos çıkması
    -BF3'de bulunan kilitlenme silahları. Bip bip bip den geçilmiyor oyun

    Daha bu liste uzar gider.
    Daha fazla uzatmak istemedim

    Benim katılmadıklarım şunlar

    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması

    Bu kötü aim den daha çok bir taktik bence,gerçektede üzerinize mermi yağdığını düşünün gözünüz ne görür ?

    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması


    Vehicle disable yangınla bağdaştırınca bence mantıklı,tamir olmama olayındada jeti indirip repair tool ile tamir etmek çok zor olur,aynı şey kısmen helikopterler içinde geçerli.

    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz

    Bunun olmasıda mantıklı bence sonuçta ateş edince ses çıkıyor düşman yerinizi tahmin ederdi gerçektede.

    Diğerlerinde haklısın ama bence,güzel tespitler.


    Benim en büyük beklentim oyun içi iletişim kesinlikle artmalı,BF sonuçta TDM temelli bir oyun olmadı olmayacakta,oyun görev bazlı ve takım oyunu üzerine kuruluysa takım kendi arasında daha rahat iletişim kuraiblmeli,hadi takımı geçtim kendi squadınla bile adam gibi iletişim kuramıyorsun.Takım içinde adamın yanına gidip can istiyorsun görmüyor adamda haklı her saniye minimap e bakacak değil yani.

    Ve Çin falan olmaz umarım.

    Böyle konuşulması gerek işte. Tebrik ederim.

    Mesela benim mantığıma göre de devre dışı (disable) olayı saçma değil. Fakat devre dışı olduktan sonra tamir saçma. Devre dışı olur, topu yahut makineli tüfeği işlevsel kalır. Kişi olduğu yerde bulunduğu bölgeyi, takım arkadaşlarını yahut kendisini savunmaya devam edebilir. Böylesi daha mantıklı geliyor bana.

    Oto tamir mantıksız. Sadece jet olarak düşünmemek lazım. Araçları önüne gelen sınıfın alıp gitmesini engellemek için bilhassa, oto tamir kaldırılmalı. Böylece araçları koordineli bir şekilde kullanma mecburiyeti doğar. Adam sıhhiye, tankın tüm özelliklerini açmış dört dönüyor ortalıkta.

    Aslında problemi konuşmaktan ziyade çözümü konuşmak lazım. Mesela neler değiştirilebilir? Takım oyunu en büyük eksiklik olduğuna göre:

    Mesela ben sıhhiye sınıfıysam sağlığım %100 başlayayım diğerleri %80 başlasın. Yahut sıhhiye sınıfı kendiliğinden iyileşsin, diğer sınıflar iyileşmesin. Bana ihtiyaç duymalarını sağla.

    Yine diyelim ki mühendis sınıfı dışından bir sınıfı seçmişim araç kullanıcam. Aracı bana default, yani özelliksiz, çıplak haliyle ver. Mühendis olarak bindiğim zaman donat o aracı.
    Ya da helikopterin yalnızca topunu diğer sınıfların kullanmasına izin ver. Bir keskin nişancı gelip kaldıramasın helikopteri. Yalnız mühendis sınıfı kullanabilsin.

    Keskin nişancıysam kendimi kollamam için bubi tuzağı kurabileceğim malzeme ver. Çevremi emniyete aldıktan sonra uzanayım. BF3'te çok savunmasız, çaresiz buluyorum keskin nişancı sınıfını.

    Yine, destek eriysem bana verdiğin imkanları arkadaşlarıma verme. Bana verdiğin imkanlar da sınırsız olmasın. Sınırsız mermi oyundaki en göze batan saçmalık (hele o havan topu yok mu). Atıyorum, mesela 500 mermiyle kısıtla destek erinin mermi stoğunu. Ölene kadar, canlı kaldığı müddetçe 500 mermi desteği sağlayabilsin takımına. 500'den sonra kes. Sâfi aksiyondan başka mecralara kaysın oyun.



    Aynen bence de böyle birbirine muhtaç bırakılmalı her sınıf.Bunun belki en güzel örneklerinden biri Team Fortress 2 dir,gidipte bütün takım aynı sınıf olursa (ki server çoğunlukla izin vermez buna) mümkün değil alamazsınız o maçı.Resmen her sınıfa muhtaçsınız oyunda hepsi birbirini tamamlıyor çünkü.Bf de böyle bir strateji belirlemeli sizin dediğiniz tarzda özellikler gelmeli sınıflara ki,bir sınıftan az sayıda varsa eksikliğini hissedip "ulan dur ben support olayım olmayacak böyle" diyebilmeliyiz.Ve Disable sonrası can azalma olayı gereksiz biraz katılıyorum.(Hatta ben oyuna ilk başladığımda disable olunca araç gitmiyor ama silahları kullanabiliyoruz diye düşünmüştüm,öyle olmadığını öğrenince şaşırdım)

    Benim anlamadım DICE bunların hepsini bizden iyi görüyor niye yapmıyor anlayamadım.Biraz Cod tarafına çekip onların popülerliğinden mi yararlanmak istiyor acaba,bazı haritalar gerçekten cod haritaları gibi zaten ordan şüpheye düşüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Bu resimler için sızdırılmış diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum.













    Eğer gerçekse çok güzel güzel bir oyun bizi bekliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Bu resimler için sızdırılmış diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum.













    Pek fake gibi durmuyor ama her türlü mükemmel bir oyun olacağına eminim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthblast

    quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Bu resimler için sızdırılmış diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum.













    Pek fake gibi durmuyor ama her türlü mükemmel bir oyun olacağına eminim.

    Askeri taşıma uçakları bombardıman uçakları falan da gelse daha da güzel olur bence.Silah sayısını da artırırlarsa daha iyi olur gibime geliyor.Hem Çin'de ekleniyormuş.Çin'in ordusu da güzel.




  • Çin mevzusu nedir kaçırdım ben orayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmi524

    quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Bu resimler için sızdırılmış diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum.













    Eğer gerçekse çok güzel güzel bir oyun bizi bekliyor

    oyun böyleyse sağlam bi ekran kartı şart o zaman




  • umarım gerçekten BF4 oynadığımı hissederim umarım BF3 ün üzerine 1-2 özellik ekleyip sunmazlar bf serisine hiç yakışmaz bu kadar kısa bir sürede ne yaptılar çok merak ediyorum.

    umarım asker tipleri v.s farklıdır umarım umarım umarım....
  • bf3 deki saçmalıkları saymakla bitmez. bazılarının akılla mantıkla hiç alakası yok

    zamanında bir konu açmıştım bu saçmalıklar için çözüm üretmeye çalıştığımız.
    http://forum.donanimhaber.com/m_63530872/mpage_1/f_/key_//tm.htm#63530872
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QuickTR

    umarım gerçekten BF4 oynadığımı hissederim umarım BF3 ün üzerine 1-2 özellik ekleyip sunmazlar bf serisine hiç yakışmaz bu kadar kısa bir sürede ne yaptılar çok merak ediyorum.

    umarım asker tipleri v.s farklıdır umarım umarım umarım....

    Cod ekimi gibi yapacaklarını zannetmiyorum. Çok iyi şeyler yapacaklardır.
    Asker tiplerinin kesinlikle değişmesi gerekiyor.
    Rusya ve amerikan kıyafetileri aynı olmamalı. Buna güzel bir çözüm bulsalar oyun içi bir farkta olur.
    Bazen karıştırıyorum hızlı olunca :)

    En kötü tarafıda DLC bunlar ne olacak premium için beklersekte tadı olmuyor......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL[e]N -- 21 Mart 2013; 14:17:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    bf3 deki saçmalıkları saymakla bitmez. bazılarının akılla mantıkla hiç alakası yok

    zamanında bir konu açmıştım bu saçmalıklar için çözüm üretmeye çalıştığımız.
    http://forum.donanimhaber.com/m_63530872/mpage_1/f_/key_//tm.htm#63530872


    Hocam listeyi burada da paylaşır mısın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Bu resimler için sızdırılmış diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum.















    Sistem toplamayı erteliyorum nasıl olsa bir daha toplayacakmışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Lymon* -- 21 Mart 2013; 14:21:23 >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.