Şimdi Ara

BAYMAK BH 13 HERMETIK SOFBEN SAKIN SAKIN ALMAYIN. ..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BAYMAK BH 13 SAKIN SAKIN ALMAYIN...

    Arkadaşlar, baymak bh 13 kesinlikle almayın. Ben 20 daireli bir lojmanda oturuyorum. Lojmanı yapan müteahhit, dairelere baymak bh13 takmış. Dairede oturanlardan çoğu cihazı takmadilar, fakat 5 kişi bu lanet cihazı taktık ve çok büyük bir hata yaptık. Çünkü cihazlarda kesinlikle üretim hatası var. Bu beş cihazdan dördü çok kısa bir sürede arızlandı. Ne tesadüf ki arızalar hep aynı. Cihazın ısı ayarı hic bir halta yaramıyor ve ısıyı 70 dereceye kadar çıkarıyor. Böylece biz de haşlama tehlikesi geciriyoruz. Servis en az 10 defa geldi, cihazın değişmeyen parçası kalmadı, fakat hicbir ise yaramadı. şahsi malimiz olmadığı için değiştirme gibi bir şansımız da yok. Cihazin değişimi de bir işe yaramayacaktir. Çünkü gelen cihazlar da en fazla bir kac ay içinde arizalanacaktir.Servisler, bunun farkinda oldukları için tamire geldiklerinde herhangibir form düzenlemek istemiyorlar. Inanin banyo yapmaktan bezdim. Böyle iğrenç bir cihaz hayatımda görmedim. BAYMAK BH 13 HERMETIK SOFBEN KESINLIKLE ALMAYIN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayiyin01 -- 7 Eylül 2013; 9:51:11 >







  • dostum en azından site senin konunu kapatmamış ben konu açtım ilgi göünce birilerinin zoruna gitmiş ki konuyu kapatmışlar buraya tekrar yazacağım ama büyük ihtimalle buradan da silecekler

    Sakın BAYMAK KLİMA ALMAYINSAKIN HA SAKIN
    çok uzun araştırmalar sonucu sınunda baymak klima almaya karar verdim. Hem köklü bir firma olması hem de yenilenme sürecine girmiş yeni bir yönetim ile
    eni bir atağa hazırlanıyorlardı...

    Klimayı aldım eve gelen ilk yetkili servis pencere kenarına takmayacağını sadece balkon içerisine takacağını söyleyince bunu reddettim. Bir diğer servislerini çağırdım..

    Gelen ikinci servis takacağını söyledi.
    İşin başında bekledim. Montajı kontrol etmek için.
    İç üniteyi monte ederken duvarımda fazladan delik olmaması için aslında normalde zaten kullanması gerekn su terazisini kullanmayınca talep ettim. Biz işimizi biliyoruz diye küstahça bir cevap verdikleri yetmemiş gibi
    işlerini hiç bilmediklerini zaten su terazisini sırf estetik durması için kullanıldığını söylediler. Oysa klimalarda 1 mm den fazla bir eğrilik bile ciddi sorunlara yol açabilir.
    Montajdan sonra ısrar edip su terazisini ancak iş işten geçtikten sonra kullandırabildim ve evet eğriydi.. klima eğriydi..
    Düzeltilmesini talep ettim.. kızağın bir ayağının arasına bir parça sıkıştırıp eşitlemeye çalıştılar. işlerini bu kadar baştan savma yapıyorlardı.
    Böyle olmaması gerektiğini montajın kendisinin düzeltilmesini talep ettim . homurdanmalar başladı..
    montajdan sonra vakum kullanılıp kullanılmayacağını sordum çünkü yanlarında vakum aletini getirmeye tenezzül ile etmemişlerdi Müşteri hizm aradım durumu bu adam utanmadan müş hizm iki tane böyle müşteri olsa bu işi bırakırım diye söyleniyordu.bildirdim.Elemanı telefona aldı v servisini yetkilisi geldi vakumu da ancak o zaman getirdi. o vakumda olması gereken manifold bile yoktu.
    SOnra dış üniteyi montaja geçtiler. Tahmin edin ne oldu. Dış üniteyi de eğri bağladılar hem de tamamen eğri.Su terazisni kullanmamakta ısrar ettiler sonunda ben teraziyi alıp götürüp klimanın üzerine koyduğumda eğimin ne kadar ciddi boyutta olduğu anlaşıldı..düzeltmiyorlardı da üstelik. vakuma geçtiler sadece 2 dak vakumladılar bunun daha uzun sürmesi gerektiğini söylediğimde bize işimizi öğretmeye kalkıp öğrendiğin kişi boş boş konuşuyor deyince böyle konuşmaya hakkınız yok deyince servis elemanı elini kaldırıp istediğim kişi ile istediğim şekilde konuşurum diye küstahlık yapmaya devam etti. ortam gerildi bunun sonucunda... Klimayı söküp gitmelerini söyledim. bunun üzerine öyleyse bize 100 lira vereceksin diye söylemler oldu. gidip eğri olan dıç ünitenin ayağının altına resimlerde de gördüğünüz gibi nasıl ki biz sallanan masanın ayağına kağıt koyuyorsan bi lastik koyup düzleştirdik dediler. Kabul etmedim kağıdı imzalamaamı istediler imzalamadım ve evde çıkardım.. Üstelik bu servis sürekli bu şehirdeki tek iso belgeli servis olduğunu söyleyip işlerini bildiklerini bu kadar yanlışdan sonra halen söylüyorlardı.
    Müşteri hizmetlerine durumu bildirdim.
    Müş temsilcisine iade talep ettim. Bu olaylardan sonra bu markayı kullanmak istemediğimi söyledim. ELbette iade alırız ancak kişiler yüzünden markamıza olumsuz bakmamanızı isteriz bu yüzden bize bir şans daha verin herşeyi düzeltip gereken cezaları vereceğiz denildi. Sözlerine inandım. BAşka bir servis göndereceklerdi ertesi gün sorun çıkaran servisin yetkilisinden bir tehdit ve hakaret telefonu geldi ve telefonu suratıma kapadı. Müş hizm tekrar arayıp durumu bildirdim artık sınırın aşıldığını iadeyi istediğimi söyledim. müş hizm benden bu konuya dair resim istedi çekip gönderdim resimler. ayrıca yönetim kurulu üyesi ve/veya yetki sahibi birinin bana dönmesini ce vezai işlemlerin sonucu bildirmesini istedim tabii ki sizinle görüştüreceğiz diye cevap aldım.
    Resimleri gönderin bize biz size geri döneceğiz dediler... Günlerce bekledim haber gelmedi. her gün aradım biz size yarın döneriz deyip duruyorlardı 1 hafta sonra
    lafı değiştirip bize eğri olduğuna dair bir rapor göndermeniz gerek biz burdan sizin söyleminizle eğri olup olmadığını bilemeyiz dedilr ya sabır dedim ayrıca servise srmuşlar servis de hakaret ve küfür etmediğini söylemiş. düşünebiliyor musunuz müşterilerinin hiçbir laflarına inanmıyorlar ve elbette ki inkar edeceği belli olan bir durumu sadece sorarark aldıkları inkar cevabıyla konuyu umursamıyorlar
    .kendilerine ait başka bir yetkili servis çağırıp rapor tutturdum.belli ki servislerinin böyle bir rapor vereceklerini beklemiyorlardı. bir kaç gün daha rapor sonucu için geri dönmelerini bekledim. Dönmedikleri için ben aradım.2 defa gülçin hanım meşgul o size geri dönecek diye savdılar ama bir türlü geri dönmedi sonraki günlerde de Sizin görüştüğünüz müş temsilcisi yıllık izinde benim konu hakkımda bilgim yok yarın size dönelim diye 3-4 gün boyunca farklı müş tems telefonuma çıkarak ertesi güne bırakıp durdular bir hafta daha böyle geçti.
    En sonunda arayıp aynı bahaneyi tekrar duyunca bir yetkili ile görüşmek istedim birine bağladılar durumu tekrar anlattım
    bana montajdan kaynaklanan eğrilik için iade sözkonusu değil dediler bana bunun sözünü verildiğini söyledim. yoksa neden resimler gönderip rapor tutturdum 2 haftadır beni oyalıyorlardı üstelik..yetkili şunu söyledi Müş hizm temsilcileri ile ne konuştuğunuzu bilemediğim için size birşey diyemeyeceğim ben görüşmeleri dinleyip sizi tekrar ararım denildi. öyle diyorsunuz ama kimse aramıyor dedim hayır bizzat ben arayacağım sözü aldım. ama o da bir daha geri dönmedi.

    klimayı aldığım tekzen mağazasına gittim. Durumu anlattım sağolsun tekzenin müdürü ilgilendi bizzat... elimdeki raporun fotokoisini resimleri şikayet dilekçesini doldurdum .. haber bekliyordum haber gelmeyince tekzen müdürüne mail attım beyefendi bana geri döndü. Meğer baymak tekzenin müdürüne mail atmış ve denilmiş ki biz müşterimizle konuyu görüştük.. nasıl olsa müdür ile benim görüşmeyeceğimi düşündüklerinden ve satım yapan bayiilerini kaybetmemek için yalan bir maille tekzen basyisini kaybetmemek için benle görüştüklerini sonuçlandırdıklarını bildirmişler..
    Müşterilerinin maruz kaldıkları olaylara inanmayıp sırf bayinin inkarına inanarak
    resimle kanıt istendiğinde kanıtlandığı zaman kanıtı yok sayıp kendi servislerinin raporlarını isteyerek
    raporla da kanıtlanınca ağız değiştirip bu geçersiz bi durum diyerek
    müş memnuniyetini hiçbir şekilde umursamamaları nasıl bir marka olduğunu açıkça gösteriyor.
    Oysa ilk şikayetimde baymak ın yenilenme sürecine girdiğini gerekirse o servisle bayiilik anlaşmalarını iptal edeceklerini bizzat kendileri söylediği halde ve ben cezai sonucu öğrenmek istediğimi söylediğimde elbette sizi bilgilendireceğiz denildiği halde hiçbir konuda bilgi alamadım kaldı ki benim mağdur olduğum bir durumda bayii ye para cezası verse de bundan baymak şirketi yani kendileri karlı çıkacak kendilerine bağlı bir hatadan dolayı...
    Ne bir yetkili arayıp özür deilemey müşteri memnuniyetini kazanmaya uğraştılar ne verdikelri sözü tutup iade aldılar hatta günlerce her aradığımda bir tek geri dönüş bile yaptılar ..
    üstelik makinaları o kadar tıkırtı ve gürültü çıkarıyor ki gece boyunca birisai kapının kilitini kırıp zorla içeri girmeye çalşıyormuş gibi sesler çıarıyor (her klimada olan çalışma sesinden bahsetmiyorum ayrı bir ses bu) her bir gece bu ses yüzünden defalarca uyandığım için şimdi bir vantilatör koydum yatak odama ve klimam olmasına rağmen evde vantilatör çalıştırıyorum..
    maddi gelirim izin verse bir çekiç alıp parçalayıp videosunu da nete koyacaktım ki kimse bir daha bu markayı almasın insanlar bu markanın gerçek yüzünü görsün diye.

    anahtar kelimeler:baymak klima nasıl, baymak, baymak klima, baymak klima yorum, baymak klima kullananlar, klima önerisi,




  • Baymak NOVADENS ekstra kombisini de almayın arkadaşlar.
    Ben aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    Baymak NOVADENS ekstra kombisini de almayın arkadaşlar.
    Ben aldım

    Kısaca BAymak dan uzak durmak lazım demeliyiz anlaşılan....
  • Eski evime Baymak'ın yan markası olan Lambert'lerden iki farklı model almıştım, ikisinden de çok memnundum..

    Şu anki oturduğum dairede Demirdöküm Tayros modeli var.. Alev alırken resmen VOMP!! diye bir gürültü çıkıyor.. Aynı demirdökümden üst dairede ablamda var, o da aynı gürültüyü yapıyor.. Kombi resmen gümlüyor ya, hayret bişey..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kombi'de diğer beyaz eşyalarda olduğu gibi biraz şans meselesi herhalde. Bende de Baymak Novadens Extra var ve cihazdan memnunum, Ekim ve Kasım faturalarım geldi havaların iyi gitmesiyle günlük tüketimi 1m³ cıvarında gerçekleşti. Geçen yıl mantolama yokken tüketimi 2-2.5 katı daha fazlaydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zebza -- 21 Kasım 2013; 23:19:03 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.