Şimdi Ara

baymak ı nasıl bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
12.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkim her ne ürün alacaksa alsın ama asla baymak almasın.

    Klima resmen çalışmıyor. servis geldi ve birşeyi yok diye 25 ytl para aldı. resmen soyguncu bunlar ve genel müdürlük dahil hiçbiri tatmin edici bir açıklama yapamıyor. İyice yüzsüzleşmiş hepsi.

    Kahretsin. Çok sinirliyim.







  • Ben Türk malı sanıyordum İtalyan Baxi gurup satınalmış...Alman Bröje ve İtalyan Baxi kombilerini getirip satıyorlar. Nedense hep poblemli kombiler yolunu şaşırıp Türkiye ye geliyor demekki... Şu forumun 11 sayfasını okudum. Baymak aldım memnunum diyen bir Allah ın kulu çıkmadı...Neden ? Bilmiyorum.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 18 Şubat 2007; 18:21:43 >
  • Baymak yerliyken de durum farksızdı zaten.Hiçbir zaman beğenmemişimdir.Bizde Türk sahipleri olduğu dönemde(1993-2000) termosifonu vardı 7 senede deposu delindi.Şimdiki evimiz de yapılırken müteahit Baymak veya Demirdöküm kombi takacaktı babam zorla kavga ederek ikna etti Vaillant takmaya,yoksa yine başımız yanacaktı.Çoğu komşumuzun aspiratörü de Baymak dökülüyor adeta,hiçbiri memnun değil.Bendeki Profilo aspiratör hepsinden iyi durumda şu an.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi candogan62 -- 18 Şubat 2007; 23:26:42 >
  • Maktek hichde yeni degil - tarihchesi nerdese yetmishlerden geliyor...
  • http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=BAYMAK&loc=ara ha sana baymak hakkında ki şikayetkler




    buda benden
    Baymak Teknik Servisinin Tekniksizliği! huseyin34 [19 Şubat 2007, 09:00]
    Kombi arızası nedeniyle BAYMAK 7/24 teknik servisini çağırdık. Çağırmaz olaydık. Bizi üzdüler, karşılaştığım olumsuzluklar şunlardır:

    1-Yaygın bir yetkili servis ağları bulunmamakta bu nedenle servis işlerine yetişemeyip, randevularına geç gelmektedirler.

    2- Teknisyen adı altında gelen elemanın hiç bir ehliyeti ve vasfı bulunmamaktadır.

    3- Arıxa tespit formu altında 4 kalem arızalı parça listesi ve tamir masrafı olarak 550.YTL fatura çıkardılar.

    Kombiyi bu kadar masrafla tamir ettirmeyi düşünmediğim için değiştirmeye karar verdim. Almayı düşündüğüm kombi için araştırma yaparken, bir özel servis elemanı kombiye bakarak (Hermetik Fanın) bozuk olduğunu fan ve değişimi içinde; 100 YTL masraf alındığını öğrendim!
    Bu durumu BAYMAK’a yakıştıramadım.

    Tabii ki servis biraz, pahalı olacaktır bu oldukça normal! Fakat işin tuhafı 4 kalem arıza içinde; (Fan Değişimi)de yoktu.

    Yani söyledikleri tamiratı yapsalar da kombi çalışmayacaktı.
    BAYMAK servis, bu yaptığı hatalı tespitede,’ geldik baktık yapamasak ta zahmet ettik’ parası olarak 20.YTL aldılar.

    Yetkili olarak gelen servis elamanının eksikliği ve yapılan yanlış tespit ile doğru tamirat BAYMAK’ın şikayet hattına iletildi.


    Konuşması düzgün bir elektronik mühendisi olduğunu söyleyen ama laftan ve halde anlamayan bir müşteri temsilcisi şikayetimize baktı.

    Üstelik, yapılan işin haklılığına bizi de inandırmaya kalktı ya işte bu hepsinden kötü!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Candogan Arkadaşım... BAYKAN ve MAKTEK Kombileri bir araştır. İkiside yeni firma ve yerli üretim....İnternet siteleri var..Kullananlardan havadis alırız....

    Ben Baymak'tan bahsediyorum.O markalardan değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: huseyin34

    http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=BAYMAK&loc=ara ha sana baymak hakkında ki şikayetkler




    buda benden
    Baymak Teknik Servisinin Tekniksizliği! huseyin34 [19 Şubat 2007, 09:00]
    Kombi arızası nedeniyle BAYMAK 7/24 teknik servisini çağırdık. Çağırmaz olaydık. Bizi üzdüler, karşılaştığım olumsuzluklar şunlardır:

    1-Yaygın bir yetkili servis ağları bulunmamakta bu nedenle servis işlerine yetişemeyip, randevularına geç gelmektedirler.

    2- Teknisyen adı altında gelen elemanın hiç bir ehliyeti ve vasfı bulunmamaktadır.

    3- Arıxa tespit formu altında 4 kalem arızalı parça listesi ve tamir masrafı olarak 550.YTL fatura çıkardılar.

    Kombiyi bu kadar masrafla tamir ettirmeyi düşünmediğim için değiştirmeye karar verdim. Almayı düşündüğüm kombi için araştırma yaparken, bir özel servis elemanı kombiye bakarak (Hermetik Fanın) bozuk olduğunu fan ve değişimi içinde; 100 YTL masraf alındığını öğrendim!
    Bu durumu BAYMAK�a yakıştıramadım.

    Tabii ki servis biraz, pahalı olacaktır bu oldukça normal! Fakat işin tuhafı 4 kalem arıza içinde; (Fan Değişimi)de yoktu.

    Yani söyledikleri tamiratı yapsalar da kombi çalışmayacaktı.
    BAYMAK servis, bu yaptığı hatalı tespitede,� geldik baktık yapamasak ta zahmet ettik� parası olarak 20.YTL aldılar.

    Yetkili olarak gelen servis elamanının eksikliği ve yapılan yanlış tespit ile doğru tamirat BAYMAK�ın şikayet hattına iletildi.


    Konuşması düzgün bir elektronik mühendisi olduğunu söyleyen ama laftan ve halde anlamayan bir müşteri temsilcisi şikayetimize baktı.

    Üstelik, yapılan işin haklılığına bizi de inandırmaya kalktı ya işte bu hepsinden kötü!




    Baymak şikayet servisine ıletince iş bittimi ? TUKODER e git mahkemeye ver. Kombinin neyi vardı ? Bana ne dediler ? Kaç lira istediler ? Bunları tesbit ettir. Dolandırıcılıktan şikayetçi ol....Ya yeni kombi alacaktın yada 550 lira ödeyecektin....Oysa masraf 100 Liraymış....Bu dolandırıcılıga tam teşebbüs....Gözünü açtın yutmadın...Ya yutsaydın o parayı alacaklardı ? Bu dolandırıcılık degilmi ? Onlarda ne diyeceklerdi ? Gelen servis bizim yetkili servisimiz degil.....Bizi baglamaz.... Sat malını al parasını, alan ne yaparsa yapsın....Bunun adı ne ? Bilemiyorum....




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Huawei 'yi nasıl bilirsiniz?
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • BAYMAK kombi servisi kadar rezil bir servis görmedim.
    2007 yılında Kombi arızası için çağırdım. Ana kart değişecek dediler. 300 lira verdim. Gene sorun çözülmedi. Ertesi gün tekrar çağırdım. Voltaj düşük, regülatör alın dendi ve tekrar servis ücreti istendi.
    Kesinlikle baymak kombi almayın.
  • beyaz eşya merkeziadlı internet sitesi üzerinden Baymak 12 chs 12 lik premium klima aldım. klima kargo ile geldi klimayı teslim alırken sağını solunu kontrol ettik göze çarpan birşey olmadığı için teslim tutanağı imzalandı, (sıfır paketi açamazdık dimi! bu sefer servis diyecekki paket açılmış garanti dışıdır!) yetkili servisi aradım servis geldi paket açıldı iç ünite bir köşesi üzerine düşmüş ve gözüken dış plastiklerinde muhtelif kırıklar var içini bilmiyoruz Baymak servisi servis formu hazırladı ne gördüyse onu yazdı Yurtiçi Kargo ben teslim ettim teslimatta itiraz olabiliyor denildi (tabi yaaa xray gözlerimiz var aq) Baymak müşteri hizmetleri ile görüştük ilk gün anlattım herşeyi sonra aradım konu neydi diye sordular!!! anlattım daha sonra aradım servis formu bekliyoruz dediler birdaha aradım kargo ödesin demeye getirdiler çıktılar işin içinden. Satıcı sağolsun uğraşıyor ben tamir ettireyim dedi ama tamirden sonra garanti ne olacak dünya para verdim kırılmış bir ürün mide bulandırıyor, velhasıl konunun özeti Baymak banane kargoda olmuş diyor, Kargo banane ben teslim ettim baksaydın diyor, Satıcı hallederiz abi diyor! yılan bize gaçtı yani :( Evde ufak bebek var mecbur yeni klima alacağım kanuni olarak ama neye malolursa olsun uğraşacağım hata kiminse ödesin




  • faydası olur mu bilmem ama ben de bir katkı yapmak istedim. ankarada oturuyorum, baymak marka kombi almıştık. elektronik şans işi, garanti süresi bittikten bir süre sonra sonra kombi arızalandı. kalorifer çalışınca kombiden su damlıyordu, sıcak su akarken ise daha az olsa da damlama oluyordu. soğuklar çıktığından çok fazla sorun edinmedik ama yine de tamir ettirmek istedik. ismini hatırlamadığım bir yetkili servisi çağırdık, kazan delinmiş değiştirmemiz lazım dedi, 300 lira istedi. kombi sadece çalıştığında su damladığından, kazanın delinmesi ihtimali (bu işte pek bilgimiz olmamakla birlikte) bize pek mantıklı gelmedi. Düşünelim dedik adam gitti. Başka bir yetkili servisi aradık, o baktı. kombi içinde bir parça gösterdi, o bozulmuş dedi, parça için (ki üç parmağımızın orta boğumu büyüklüğünde plastik bir parça), geçmiş gün ya 225 ya da 275 gibi bir fiyat verdi. Ona da düşünelim dedik. 1 yıl kombiyi kullanmayacağımızdan, rakamlar da makul gelmediğinden, sonra yaptırırız dedik. fasıla geçti, bu kez öncekilerden farklı bir yetkili servisi aradık. Genç bir çocuk geldi, baktı, önce gelen servisin gösterdiği parçayı gösterip, bunda sorun var değiştirmemiz gerekiyor dedi. kaç lira dedik, telefonla patronundan sordu, 85 lira dedi. İyi tamam dedik, taktı, kombi eski formunda çalışmaya başladı, damlama kesildi. kazandaki deliğin hikaye olması bir tarafa, konulan parça fiyatı, diğerinin söylediğinin neredeyse üçte biri. Sonuncu gelenin ismini özelden sorarsanız söyleyebilirim, ama diyeceğimin özü şu; elektronik şans işiymiş, ama yetkili servisin de şans işi olduğunu bu vesileyle öğrenmiş olduk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Ben Türk malı sanıyordum İtalyan Baxi gurup satınalmış...Alman Bröje ve İtalyan Baxi kombilerini getirip satıyorlar. Nedense hep poblemli kombiler yolunu şaşırıp Türkiye ye geliyor demekki... Şu forumun 11 sayfasını okudum. Baymak aldım memnunum diyen bir Allah ın kulu çıkmadı...Neden ? Bilmiyorum.....

    Baymak alman brötje ya da italyan baxi kombilerini satmıyor. sadece markaları kullanıyor. alman brötje diye aldığın kombi tuzlada montajı yapılan bi kombi.

    Baymakın tüm kombileri tuzladaki montaj fabrikasında yapılıyor.

    O firmadan müşteri memnuniyeti adına bir dönüş olmaz, açıp şikayetvar yorumlarına ve sonuçlarına bakarsanız görebilirsiniz.




  • Eski evde buderus kullanıyorduk tam yoğuşmalı gayette memnunduk. Bu evi aldığımızda baymak aldık. Buderus nere baymak nere yani. Buderustan gerçekten çok memnunduk
  • Ahbe kral yasiyonmu doğduğum sene yazmışsın 16 sene geçmiş vaybee iyi akşamlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.