Şimdi Ara

Baz Model Volkswagen Golf 8 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
3.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    Kol dayama,Usb port ve yükseklik ayarı var olması lazım yanlışınız olabilir.

    Alıntıları Göster
    Motor1 Türkiye benim kaynağım

    Siz incelediniz mi baz versiyon aracı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancar10

    Jant arabanın aktarma ve yürüyenini garanti dışı bırakıyor.
    Sonra salya sümük ağlarsınız serviste saçma bir şanzıman kroniğini garantiye sokmak için. Ha ben serviste taktırırım derlerse, o parayı alırken uzerine ekleyip üst paket almak daha ucuza gelir bunlarda.

    Bu arada iki alttaki konuda 132’lik corollaya 125’lik civice çöp, gitmiyor, bağımsız süspansiyonuna konforsuz, diyenlerin referans gösterdikleri araba bu demek;
    90 hp,
    5 ileri,
    Dingilli
    teneke jantlı,
    köfte gibi balon balon tekerlekli,
    Hız sabitleyicisiz
    Ham vergisiz 19 bin öyro

    Gene de bir şey demiyorum, alınca güzeldir heralde. Ama bir japon kullanıcısı olarak mala dışarıdan bakınca nesi bu kadar para ediyor anlamadım.

    Alıntıları Göster
    Garanti olayını bilmiyordum. Haklısınız o zaman bu şekilde alınmaz araba




  • Yine sadelikle şıklığın harmanlanışını, zerafetin liderlikle montajlanmış halini, mühendislik zirvesinin eserini anlatan bir konu daha.

    “Boşline” olarak nitelenen hali bile rakiplerinin çok ötesinde. Marifet iltifata tâbidir fakat herkesin bildiklerini tekrar edip vakit kaybetmeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tipide iyi değil bu sefer golfün beğenen varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Yine sadelikle şıklığın harmanlanışını, zerafetin liderlikle montajlanmış halini, mühendislik zirvesinin eserini anlatan bir konu daha.

    “Boşline” olarak nitelenen hali bile rakiplerinin çok ötesinde. Marifet iltifata tâbidir fakat herkesin bildiklerini tekrar edip vakit kaybetmeye gerek yok.
    Şimdi bir çalışma yapacağız hocam senle. Önce kendi girdini, sonra benim şu yazdığımI oku. Kendi yazdığın komik gelmeye başlayana kadar devam et. Kurtaracağız seni bu durumdan, hiç merak etme.

    “ Bu arada iki alttaki konuda 132’lik corollaya 125’lik civice çöp, gitmiyor, bağımsız süspansiyonuna konforsuz, diyenlerin referans gösterdikleri araba bu demek;
    1.0, 3 silindir, 90 hp,
    Manueli kısa oranlı 5 ileri,
    Otomatiği kuru kavrama dsg
    Torsiyon Dingilli
    Ufak teneke jantlı,
    köfte gibi balon balon tekerlekli,
    Hız sabitleyicisiz,
    Çoğu sensörü eksik
    Koltuk ayarları eksik
    Hava yastıkları eksik
    Ve ötv, kdv ve ötv’nin kdv’si eklenmemiş hali 19 bin öyro”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Donanımı gayet iyi dedik ama doğuşun en baz versiyonu getireceğini sanmam,getirse bile bu donanımlar olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kapak jantla gelmez passatın boş paketi de Almanya'da kapak jantlı satılıyor fakat Türkiye'de boş paket passat çelik jantlı olarak satılıyor (16" Aragon jant).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LED teknolojili ön aydınlatma grubu derken Full-LED far yok yanlış anlaşılmasın. Gündüz farı ya da sinyal için bir tane LED koymuşlar ona LED teknolojili diyorlar
  • Mis gibi araba almanyada olsak çerez parası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Nisan 2020; 10:28:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yükeklik ayarlı koltuk varmış. VW nin Alman sitesinde öyle yazıyor.

    Baz Model Volkswagen Golf 8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Nisan 2020; 10:45:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Donanımı gayet iyi dedik ama doğuşun en baz versiyonu getireceğini sanmam,getirse bile bu donanımlar olmaz
    araba fabrikadan bu şekilde çıkıyor. Daha alt donanımı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 8 Donanımlar.

    Golf : LED farlar ve LED stoplar, Anahtarsız Çalıştırma, 8,25 inç Bilgi Eğlence sistemi, We Connect ve We Connect Plus mobil çevrimiçi hizmetler ve işlevler, çok işlevli bir direksiyon, Climatronic ( otomatik klima sistemi), Lane Assist şerit tutma sistemi, Front Assist (alan izleme sistemi), öngörülü yaya koruma sistemi ve Car2X (diğer araçlar ve trafik altyapısı ile yerel iletişim).

    Life : 16 inç alaşım jantlar, zemine logo yansıması içeren dış arka plan aydınlatması, Kablosuz şarj ünitesi, Kablosuz telefon bağlantısı, 10 renkli iç aydınlatma, ön kol dayama, ParkPilot park yardımı ve otomatik yanan farlar.

    Style : 17 inç alaşım jantlar, dış krom süslemeler, Elektrikli Spor koltuklar, Adaptif farlar, 3 bölgeli Climatronic, Seyahat yardımcısı ve Şerit tutma yardımcısı.

    R-Line : 17 inç Sebring alaşım jantlar, R-Line özel tamponlar, entegre kafalıklı sahip mikrofiber kumaş döşemeli spor koltuklar, 32 renkli iç aydınlatma, sürüş modları, alüminyum vites topuzu, delikli deri ile çok fonksiyonlu direksiyon simidi.

    We Upgrade özelliğiyle yazılım güncellemeyle yeni özellikler eklenebiliyor. ACC Uyarlanabilir Hız Kontrolü, adaptif uzun far kontrolü, navigasyon sistemi, App-Connect (akıllı telefon uygulamalarını entegre etme), Kablosuz App-Connect (iPhone uygulamalarını kablosuz olarak entegre etme), Wi-Fi hotspot ve ses kontrolü gibi unsurlar aktive edilebilir.

    https://forum.donanimhaber.com/vw-golf-8--136764325



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Nisan 2020; 10:36:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Sonradan takılır, VAG da retrofit imkanı sınırsız.
    E tabi dolu araba olmayınca herşey sonradan "takılıyor"

    Hız sabitleyiciye girmişken arabaya radar filan takıp tesla yazılımı da attık mı otonom da gider bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde Golf baslangic fiyatı 181.400 TL, yeni kasanın satışa sunulacağı fiyat minimum 190.000-200.000 TL olacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Almanya da asgari ücret 1.498 Euro. 19.995 / 1.498 = 13,3 yapar. Yani bu araba kabaca 14 aylık maaş ile alınabilir.
    Türkiye deki satış fiyatına bakıyorum. Golf 1.0 TSI 115 PS Manuel Midline Plus 181.400,00 TL. Asgari ücret 2324 TL. 181.400 / 2.324 = 78,05 yapar. Yani Türkiye de 78 aylık (6,5 yıl) maaşla bu araca sahip olunabilir.
  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    Takılamamsı daha iyi o zaman sizin için. Paranız yetmezse boşunu alırsanız sonradan yükseltme imkanı olması neden kötü bir şey olsun? ACC de takarsın, ön camı kafas kameralı olanla değiştirip şerit takipte eklersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Takılamamsı daha iyi o zaman sizin için. Paranız yetmezse boşunu alırsanız sonradan yükseltme imkanı olması neden kötü bir şey olsun? ACC de takarsın, ön camı kafas kameralı olanla değiştirip şerit takipte eklersin.
    Güzel birşey tabiki hocam ama arabanın donanım paketleri arasında fahiş farklar değil ekipman farkı kadar fark olursa bu kadar uğraşmaya gerek kalmaz.

    Bunu yapan firmalarda var. En dolusunu az bir farkla satın alıyorsun yapacak herşey yapılmış olarak geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    Aslında fahiş fark yok, bizim vergi sistemimizde aptal bir durum var. Markalarla ilgili bir durum değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o kadar para ver 90 beygir araba al, 1.6 doblolardan selektör yersin bu golfle.Golfun en boşunda bile 150lik tsi motor olması lazımdı.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.