Şimdi Ara

BAZEN ARAÇ 2000 DEVİRİ GEÇMİYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
16.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2012 MODEL AUDİ A6 DİZEL ARACIM VAR BAZEN D KONUMUNDA 2000 DEVİRİ GEÇMİYOR. PEDALA BASIYORUM. HİÇBİR ŞEKİLDE GAZ YEMİYOR. D KONUMUNDA VE TRİPTONİK KONUMUNDA AYNI SORUN VAR FAKAT S KONUMUNA ALDIĞIMDA 4800 DEVİRDE VİTES ATMAYA BAŞLIYOR. YANİ S KONUMUMDA SORUN YOK D KONUMINA TEKRAR ALDIĞIMDA SORUN AYNI FAKAT SORUN SEYİR HALİNDE EN FAZLA 5 DK YAPIYOR SONRA D KONUMUNDA VE TRİPTONİK KONUMUNDA DÜZELİYOR. HİÇBİR ŞEKİLDE ARIZA LAMBASI YANMIYOR. AKIŞMETRE TEMİZLENDİ SORUN DÜZELMEDİ. TURBODA SORUN OLSA S MODUNDA ŞAHLANMAZ BAZEN ARACIN NEDEN 2000 DEVİRİ GEÇMEMESİNİ ANLAMADIM. ARACI ALALI 2 AY OLDU 1 AY ÖNCE YAZILIM UYGULAMASI YAPTIRDIM. YAZILIM İLE İLGİLİ OLABİLİR Mİ? YAZILIM YAPTIRDIĞIM ARKADAŞ HAVA AKIŞMETRESİNDE OLABİLECEĞİNİ SÖYLEDİ. ARACIMI TESTE ALDILAR. WİFİ İLE ARACIN BEYNİNE APARAT BAĞLAYIP ARACI SÜREN ARKADAŞ PC İLE LOG ALDI. TEST ESNASINDA ARAÇ HİÇBİR SORUN ÇIKARMADI TURBO BASINCI ÇOK İYİ VS. GERÇEKTENDE ARAÇ HEO 4600 4800 DE VİTES DEĞİŞTİRDİ. YAZILIMI YAPTIRDIĞIM FİRMA KURUMSAL VE ÇOK PROFESYONEL ÇALIŞIYORLAR. ÇOK LÜX ARAÇLAR GELİYOR. SORUN NERDE ACABA DAHA ÖNCE BÖYLE BİR SORUN İLE KARŞILAŞAN ARKADAŞLAR VARSA BİLGİLERİNİ PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Araban 2000 Deviri Geçmiyorsa, İşte Nedenleri ve Çözümleri

    Arabanızın 2000 devri geçmemesinin çeşitli nedenleri olabilir. Bu sorun hem dizel hem de benzinli araçlarda görülebilir. İşte olası nedenler ve çözümleri:

    • Yakıt Filtresi Tıkanıklığı: Tıkanmış bir yakıt filtresi, motora yeterli yakıt gitmesini engelleyerek devir sorunlarına neden olabilir. Yakıt filtresini düzenli aralıklarla kontrol etmeli ve gerekirse değiştirmelisiniz.

    • Hava Filtresi Tıkanıklığı: Tıkanmış bir hava filtresi, motora yeterli hava gitmesini engelleyerek performans düşüklüğüne ve devir sorunlarına yol açabilir. Hava filtresini düzenli olarak kontrol etmeli ve gerekirse değiştirmelisiniz.

    • EGR Valfi Arızası: Egzoz gazı devridaim (EGR) valfi, egzoz gazlarının bir kısmını motora geri yönlendirmek için kullanılır. Arızalı bir EGR valfi, devir sorunları da dahil olmak üzere çeşitli performans sorunlarına neden olabilir.

    • Turbo Arızası: Turboşarjlı araçlarda turbo arızası, devir sorunlarına ve güç kaybına neden olabilir. Turboşarjı kontrol ettirmeli ve gerekirse tamir ettirmelisiniz.

    • Enjektör Arızası: Arızalı enjektörler, motora yeterli yakıt püskürtmeyerek devir sorunlarına yol açabilir. Enjektörleri kontrol ettirmeli ve gerekirse değiştirmelisiniz.

    • Yakıt Pompası Arızası: Arızalı bir yakıt pompası, motora yeterli yakıt sağlayamayarak devir sorunlarına neden olabilir. Yakıt pompasını kontrol ettirmeli ve gerekirse değiştirmelisiniz.

    • Bilgisayar Arızası: Aracın bilgisayarı, motorun performansını kontrol eder. Arızalı bir bilgisayar, devir sorunları da dahil olmak üzere çeşitli sorunlara neden olabilir. Bilgisayarı arıza tespit cihazıyla kontrol ettirmeli ve gerekirse tamir ettirmelisiniz.

    Eğer aracınızın 2000 devri geçmemesine neden olan sorunu kendiniz teşhis edemiyorsanız, bir oto tamircisine başvurmanız önerilir. Sorunun doğru bir şekilde teşhis edilmesi ve çözülmesi, aracınızın performansını ve güvenliğini sağlayacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • dsg güle güle
  • ooo dsg konusu alırım bir dal
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Araç dsg değil multitronic bide arada sırada yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Multironic--》CVT

    S-tronic--》 Çift Kavrama

    O yüzden konunun dsg ile alakası olmadığı aşikar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt sanziman olduğu için bence hiç oynatmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede öyle oluyordu megersem LPG bitmiş tak dedi istop etti :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu cozebildinizmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce bu problemi yaşadım bir sürü usta dolaştıktan sonra kendim çözdüm. Yalnız benim araç manueldi. Yinede yazayım belki faydası dokunur. Aracım 3000 devri hiç bir şekilde geçmiyordu.Motorda arıza kaydı yoktu. İlk gittiğim usta turbo dedi ama turbo o esnada daha 6 aylık bile değildi turbo takıldıktan sonra aylarca bu problem yoktu. Hava akışmetre dediler geçici olarak yenisini denedik sorun bu değildi iade ettik. Krank konum sensörü dediler denedik oda değil. Mazot pompası dediler kontrol ettik sorun yok. Araçta duman düzensiz çalışma vs olmadığından enjektör olamaz dediler. En son beyinde dediler. Bu arada bende internetten araştırırken yabancı bir forumda enjektör ya da yakıt hattındaki tıkanmanın buna sebep olacağı söylenmiş ve çözüm önerisi olarak araca az mazotla yoğun bir biçimde enjektör temizleyici yaktırmak olduğunu yazmışlar. Yakıtı iyice bitirip iki kutu würth enjektör temizleyici koydum depoya ve gazladım. 5 dk 3000 de gittikten sonra aniden açıldı araç ve sorun çözüldü bir daha da yapmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ama sizin durum biraz daha farklı. S modunda araç devirlenebiliyor. Bu durumda iki seçenek var ya şanzuman ya da esp arızası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Dpf ışığı hiç yanmadı sorun olduğunda s mode da gayet araç devirleniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeniuye Y kullanıcısına yanıt
    Aracın vites geçişleri çok iyi ne sarsıntı var nede geçiş sorunu var arıza durumunda d modunda iken araç şafe mode (koruma durumuna) geçiyor turbodan o kükreme sesi gelmiyor 2000 devirde gidiyor bu esnada gene vites geçişi oluyor ama aracın atikliğinden eser Yok bu durum 3 4 dakika sürüyor. Sonrasında d modunda araç düzeliyor. Yazılımı olmazsa stok haline geri çevirttirecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeniuye Y kullanıcısına yanıt
    Ara sıra yapıyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Robert Lewandowski RL9 kullanıcısına yanıt
    Devam ediyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılımla alakalı gibi.

    Yazılım yapan yerde aracınızın orijinal yazılımını yükletip deneyin muhtemelen düzelcek sorununuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alisilin07 -- 9 Mayıs 2018; 1:10:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılımdan sonra bu problem baş gösterdi ise büyük oranla yazılımsal bir sıkıntı gibi. Birde yakıt aldığınız yer devamlı aynı mı? Birde farklı bir istasyondan almayı deneyin. Önerim shellin katkılı yakıtı. Ben şirket adına kiralık araçta devamlı shell den alıyodum 1 sefer podan aldım. Dediğiniz problemin aynısını yaşadım. Ancak bende arıza ışığıda yanmıştı ve araç devir çeviremiyordu. Birde aracın yağına ve suyunada baktırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senged kullanıcısına yanıt
    Bugün aracı stok yazılıma çevirdim 1 hafta böyle denicem bakalım gene ayni sorunu yapacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.