Bazı araçlar yıllar geçse de çok diriyken bazıları neden sıfırken bile yıkık görünüyor? (4. sayfa)
-
-
Cruze Opelin ecotec motorunu kullanıyor, opel bu motor da sorunsuzken nasıl oluyor cruzda sorunlu oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Yüzde 90 kullanıcıdan kaynaklı oluyor. 3 senede aracı haşat ediyorlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Opel, ecotec ve sorunsuz mu?
Bize mi hep turşu olmuslari denk geldi, şu sorunsuz opeller nerede acaba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: electrunOpel, ecotec ve sorunsuz mu?
Bize mi hep turşu olmuslari denk geldi, şu sorunsuz opeller nerede acaba.
1.3 cdti manuelleri düzgün bakıldığı müddetçe 0 sıkıntı. Zaten ustalar ezberlemiş motoru, hangi parça sıkıntıya yatkın ise değiştiriveriyorlar km'si gelince.
Ecotec benzinli derseniz ayrı hikaye, kağnı gibi yokuşta bayılıyor özellikle 1.2'ler bir de mekanik olarak sıkıntıya yatkın gözlemlediğim kadarıyla.
Benim tecrübem böyle, senelerdir kullanıyorum daha bir kere yolda kalmadım veya sarf malzemesi bir masrafı çıkmadı. Bir iki hortum değişti sadece, onlar da artık kaç yaşında araçta çürüyor zamanla, normal karşılıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtesHırsızı -- 24 Temmuz 2021; 0:5:11 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: farukkk
Yan yana gelince anlıyorsunuz, Fotoğraf herşeyi anlatıyor sanırım. ikiside aşağı yukarı aynı para. Arabalarda tasarım malzeme kalitesi çok önemli.Açıkçası dirilik konusunda bir fark göremedim. İkisi de tertemiz duruyor. Çizgileri gayet yerinde. İkisi de salmamış kendini.
Tasarım yüzü eski sadece.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu işin kaliteyle de alakası var tabii. Ama daha çok kullanıcıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Gördüğüm kadarıyla daha çok paraları olsa dahi Audi BMW sahipleri araçlarının daha çok üstüne titriyor. Ufak kazalarda bile en iyi ustayı araştırıp gidiyorlar. Egea Symbol gibi araçları kullanan insanlar ise daha çok yürüsün yeter kafasında bakım ya da kaporta konusunda en ucuzunu yaptırma derdinde. Kaportada değişmesi gereken parça ya yan sanayi takılıyor ya da mağcunla düzeltiliyor. Mekanik aksamda da durumlar benzer.
-
Bakımla ilgisi oldığu kadar kesinlikle malzeme/boya kalitesi ile de ilgisi var. Örneğin bir PSA aracı o leş boyası ile daha 2. yıla girmeden basınçlı yıkama yapılmamasına rağmen kendi kendine ve birçok kimsede olduğu gibi soluyor, hasar görüyor ve verniği atıyorsa (ki atıyor başıma geldi), kalitesiz boya prosesi söz konusudur. Öte yandan 17 yıllık W211 Mercedes boya/kaporta ve karoser dışarıdan hala ilk günkü gibi duruyor. İç bölümde yıpranma elbette olacaktır. Üstelik W211 hayvan gibi KM yapmış ve feleğin çemberinden geçmiş olmasına rağmen yol macerası anlamında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Temmuz 2021; 23:31:44 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben sadece yaşa göre (eskilik) örnek verdim, yoksa şu iyi bu kötü manasında demedim.
-
Mühendis adamın yorumu ve bakışı bir başka oluyorquote:
Orijinalden alıntı: Polestar191Ozellikle Fiat bavo cok cabuk döküldü alfalarda eklenebilir egeada uretim kalitesiyle alakali olabilir fakat bahsettiğin gibi volvonun dökülen araci yok özellikle o kasa s40 ve s60 lar 1400 kilonun uzerinde ciddi malzeme ve kaporta kalitesine sahip araçlar focus 1 ve 2 yede katılmıyorum.
Bmw e38 e60 eklenebilir mercedes b class ve ilk nesil c örnek olabilir hatta e46 e36 e34 un kule kapanma sorunu meşhurdur aracın Şirazesi kayar e60 inda önü alüminyum çabuk yoruluyor belliki ben daha rijit e60 a pek denk gelemedim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
O yipranma da sadece deri koltuk döşemelerinde söz konusu. O kadar da olacak 17 senede kaç kere binilip inilmiştir.quote:
Orijinalden alıntı: programmer_onur
Bakımla ilgisi oldığu kadar kesinlikle malzeme/boya kalitesi ile de ilgisi var. Örneğin bir PSA aracı o leş boyası ile daha 2. yıla girmeden basınçlı yıkama yapılmamasına rağmen kendi kendine ve birçok kimsede olduğu gibi soluyor, hasar görüyor ve verniği atıyorsa (ki atıyor başıma geldi), kalitesiz boya prosesi söz konusudur. Öte yandan 17 yıllık W211 Mercedes boya/kaporta ve karoser dışarıdan hala ilk günkü gibi duruyor. İç bölümde yıpranma elbette olacaktır. Üstelik W211 hayvan gibi KM yapmış ve feleğin çemberinden geçmiş olmasına rağmen yol macerası anlamında.
Onun dışında ön konsolda, kapı iclerinde vs zerre deformasyon olmuyor. Gerçi araba birebir benim w220 nin ufağı gibi bişey zaten. İc mekanda kalite olarak hicbir fark yok S ile arasinda, koltukları hariç tabii.
Ôyle böyle değil aşırı kaliteli bir otomobil. Şakası yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: parker48Ben sadece yaşa göre (eskilik) örnek verdim, yoksa şu iyi bu kötü manasında demedim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
egea yı civic ve corolla ile aynı kefeye de koymazsın reis
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler 👍
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X