Geçenlerde kasa üzerindeki tuşlar bir bir kendini bırakmaya başladı.
Önce tepedeki mute tuşunun yarısı koptu, yarısı duruyor diye sesimi çıkarmadım. Şimdi de sağ fonksiyon (fotoğraf çekme) tuşu koptu. Tuşun olduğu yer kasanın içini gösteren bir delik olarak kaldı. Kasa üzerinde bulunan bütün tuşlarda da tırnakla bir kez bile basmamış olmama rağmen tırnakla çizmişim gibi çizikler oluşmuş. Bu da yakında o tuşları da kaybedeceğimin habercisi.
Bunların üzerine dikkat ettim ve bir süre kullanılmış 8520 veya 9300'ların ortak problemi bu, neredeyse hepsinde kasa tuşları kopuk. Zaten ortada bir kullanıcı hatası olmadığı için (tuşa basmak bir kullanıcı hatası olmasa gerek!), malzeme dandikliğinden kaynaklandığı için ortak bir problem olmasına şaşırmadım.
Gel gelelim internette kabaca bir araştırma yaptım ve bir Allah kulu bu konuda şikayette bulunmamış yardım danışmamış, bulamadım.
Bazı sorularım var.
Vodafone'dan kontratlı aldım cihazı ve kontratım devam ediyor. Vodafone'a götürdüğüm saniye dükkandan dışarı kullanıcı hatası bu naralarıyla kovalanacağımı düşünüyorum. Ne yapmalıyım?
Cihazın kasa değişimi videolarını izledim, oldukça kolay gözüküyor. Ancak gidip de orjinali bile dandik olan kasanın daha dandiğini takıp telefonun canına okumaya hiç niyetim yok. Blackberry orjinal yedek parçalarını nerede nasıl bulabilirim?
Geçenlerde kasa üzerindeki tuşlar bir bir kendini bırakmaya başladı.
Önce tepedeki mute tuşunun yarısı koptu, yarısı duruyor diye sesimi çıkarmadım. Şimdi de sağ fonksiyon (fotoğraf çekme) tuşu koptu. Tuşun olduğu yer kasanın içini gösteren bir delik olarak kaldı. Kasa üzerinde bulunan bütün tuşlarda da tırnakla bir kez bile basmamış olmama rağmen tırnakla çizmişim gibi çizikler oluşmuş. Bu da yakında o tuşları da kaybedeceğimin habercisi.
Bunların üzerine dikkat ettim ve bir süre kullanılmış 8520 veya 9300'ların ortak problemi bu, neredeyse hepsinde kasa tuşları kopuk. Zaten ortada bir kullanıcı hatası olmadığı için (tuşa basmak bir kullanıcı hatası olmasa gerek!), malzeme dandikliğinden kaynaklandığı için ortak bir problem olmasına şaşırmadım.
Gel gelelim internette kabaca bir araştırma yaptım ve bir Allah kulu bu konuda şikayette bulunmamış yardım danışmamış, bulamadım.
Bazı sorularım var.
Vodafone'dan kontratlı aldım cihazı ve kontratım devam ediyor. Vodafone'a götürdüğüm saniye dükkandan dışarı kullanıcı hatası bu naralarıyla kovalanacağımı düşünüyorum. Ne yapmalıyım?
Cihazın kasa değişimi videolarını izledim, oldukça kolay gözüküyor. Ancak gidip de orjinali bile dandik olan kasanın daha dandiğini takıp telefonun canına okumaya hiç niyetim yok. Blackberry orjinal yedek parçalarını nerede nasıl bulabilirim?
Ben Blackberry Bold'un iki tane tuşunu kırdım yanlışlıkla. KVK derhal garanti kapsamında onardı cihazı. Bence Vodafone'a değil, yetkili servis noktasına götürün. Tercihiniz de KVK olsun. Şayet forumu takip ediyorsanız Teleservice sıkıntı yaratıyor.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme