Şimdi Ara

BC2:Teknik silah analizi ve görsel tablosu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Silahların teknik özellikleri şu şekilde:

    Damage (Hasar):
    Oyunda hasar ,kurşunu sıktığınız andan itibaren (havadaki sürtünme ve yer çekimine bağlı olarak) gücünde bir düşmeye uğrayarak hedefe ulaşır.. Uzak mesafede silahın vereceği hasar dolayasıyla farklı olucaktır...Başka bir yönden bakarsak bir silahın tepme kuvveti ne kadar yuksekse silhlağın ateşleme kuvveti fazla olduğundan direk olarak rangide yüksek olur ve uzak mesafede vericeği hasar az tepen silahlara göre fazladır.. M95,GOL ve M24 gibi sniperların yakından tek vuruş yapmasının sebebi budur(red dotlu quick scope)..

    Tabloda damage stünunda silahın mesefaye bağlı olarak verdiği hasar puanı gösterilmiştir...

    Rate of Fire (Atış hızı):
    Silağın kurşun sıkma hızı (sniperlarda bu oran düşerken uzilerde tavan yapar)...

    Tabloda Rate of fire stünunda Rate, dakika başına yapılan mermi sayısı.. Time, ise iki kurşun arasında geçen süredir..

    Reload Time (Şarjör değiştirme süresi):
    Şarjör değiştirme süresi silahın karakteristliğine göre değişir(LMG da değiştirme işlemi sırasında bir yandan yemek yenilebilir)..

    Tabloda Time silahın şarjör değiştirme tuşuna basıldığından itibaren değiştirme animasyonunun tamamlanmasına kadar olan süredir..

    Add/Threshold ise tuşa basıldıktan itibaren alttaki mermi göstergesinde değişim olduğu ana kadar olan süredir..Bunu sağlamak için mermi sayısı değişimi gördükten sonra bir iki adım koşmanızı veya silah değiştirmenizi öneririm..

    Pompalılarda ilk mermiyi doldurmak ondan sonraki mermileri doldurmaktan daha fazla süre almaktadır...
    Tabloda pompalı tüfekler için First ilk kurşunu koyma süresi , Next sonraki ve Ready hazır olduğu zaman şeklinde gösterilmiştir...

    Spread(Yayılım), Spray(Yayılım değeri artışı) ve Recoil(Tepme kuvveti):
    Bu değerler genel anlamda silahın isabitliliğini belirler..

    Tabloda Spread silahın attığı kurşunun ilk attığı kurşuna göre yayılımını gösterir.. Bu stün altındaki Base durduğun zamanki, Move ise hareket ederek ateş edildiğindeki yaylım oranıdır(hip fire)...

    Spray stünunda ise Base silahın aim almadan (hip fire) olarak ve Zoom aim alarak ateş edildiğindeki isabet değeridir...

    Recoil stünü silahın tepme kuvvetini gösterir.. Kick her atışla birlikte artan açı miktarını , Amp ise kick değerinin kuvvetini göstermektedir...

    AMMO(kapasite):
    Mag değeri şarjör kapasitesini göstermektedir..

    Head değeri ise headshot yapmanız halinde silahın kaç kat daha fazla hasar verdiğini gösteren bir çarpandır. Örneğin çarpanı 2.1 olan bir sniper tüfeği ile normalde 70 hasar vereceğiniz mesafede kafadan vurursanız düşmana tam 147 hasar vermiş olur...

    Normal bir askerin 100 canı vardır.
    Ceramic Body Armor(Seramik gövde zırhı) kullanan bir askerin ise 125 canı bulunmaktadır.
    Hasar aldıktan 6 saniye sonra, oyuncu canını saniyede 3'er 3'er doldurur...

    Hardcore modunda ise normal askerin 50 canı bulunmaktadır...
    Zırh giyenin ise 62,5 canı olmaktadır. (50+ %25) Hardcore modunde hasardan itibaren 6 saniye geçse de can medic packler hariç kendiliğinden dolmamaktadır...

    2. tabloda magnum ammunition uzmanlığı ile verilen damage değerlerini gösternmektedir..

    kırmızı ve mavi oklar updateten sonraki değişiklikleri gösterir..

    Bu yeni bilgiler ışığında sanırım oyununuzda biraz değişme olucaktır..İyi oyunlar..
    Not:1. tablo son update 2. tablo updateten önceki bilgilere göre hazırlanmıştır...Tablonun türçesi için
    http://img709.imageshack.us/img709/9875/mcnmcnvcopy.jpg

     BC2:Teknik silah analizi ve görsel tablosu

     BC2:Teknik silah analizi ve görsel tablosu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stuh -- 11 Temmuz 2010; 10:26:11 >







  • Mavi oklar son yama değişiklikleri sanırım değil mi?

    Saol yenisi yoktu iyi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aresmar

    Mavi oklar son yama değişiklikleri sanırım değil mi?

    Saol yenisi yoktu iyi oldu.
    evet son yama ile gelen değişiklikler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stuh

    evet son yama ile gelen değişiklikler..


    Sık sorulan Sorular yazıma ekledim güzel derleme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aresmar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stuh

    evet son yama ile gelen değişiklikler..


    Sık sorulan Sorular yazıma ekledim güzel derleme.

    Alıntıları Göster
    teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stuh

    teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Sağol çok iyi oldu valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_general

    Sağol çok iyi oldu valla

    Alıntıları Göster
    ya ben bu tablodan bişey anlamıyorum :S
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde

    ya ben bu tablodan bişey anlamıyorum :S

    Alıntıları Göster
    seramik setin ne kadar armor(can) sagladigini öğrenmek güzel oldu. bir de magnum merminin etkisini de yazarsan sevinirim. bir de bundan bir önceki yamada magnum ve sniper silahları üzerine bir değişiklik vardi. onu hatırlayabiliyor musun acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaos7

    seramik setin ne kadar armor(can) sagladigini öğrenmek güzel oldu. bir de magnum merminin etkisini de yazarsan sevinirim. bir de bundan bir önceki yamada magnum ve sniper silahları üzerine bir değişiklik vardi. onu hatırlayabiliyor musun acaba?


    teşekkürler..aslında tabloda hepsi var ama biraz bahsediyim..damage-range kısmına bakarsak bir kurşunun verdiği hasar atıldığı uzaklıkla ters orantılı olarak azalmaya başlıyor.. tablodada 4 sniper için yakından(tabloda kırmızı çizgi üzeindeki ilk mavi nokta) 100 hasar puanı gösteriyor yani M24,SV98,GOL,M95 10 metreye kadar tek vuruş.. 10 metreden sonra kurşunun verdiği hasar (sürtünmeden ve yerçekimden) kırmızı hat üzerindeki 2. mavi noktaya kadar azalmaya başlıyor.. bu noktadan(kurşunun serbest düşme noktası) sonrada kurşunun artık minimum düzeyde hasar puanını gösteriyor ve hasar puanı 2. mavi notadan sonra artık yine sabit kalıyor(50 hasar puanı)...

    magnum a bakarsak 5 metreye kadar 40 hasar puanı vermek üzere oda mesafeye bağlı olarak azalmaya devam ediyor..5 metreden sonra gücünde bir azalma oluyor ve 40 metreden sonrada sabit kalıyor(33.4 hasar puanı)...

    yama değişikleri tabloda gösterildi..şöleki kırmızı ve mavi oklar..bulunduğu satır ve sütündeki karelerde kırmızı oklar artışı mavi oklar azalışı temsil ediyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stuh

    quote:

    Orijinalden alıntı: chaos7

    seramik setin ne kadar armor(can) sagladigini öğrenmek güzel oldu. bir de magnum merminin etkisini de yazarsan sevinirim. bir de bundan bir önceki yamada magnum ve sniper silahları üzerine bir değişiklik vardi. onu hatırlayabiliyor musun acaba?


    teşekkürler..aslında tabloda hepsi var ama biraz bahsediyim..damage-range kısmına bakarsak bir kurşunun verdiği hasar atıldığı uzaklıkla ters orantılı olarak azalmaya başlıyor.. tablodada 4 sniper için yakından(tabloda kırmızı çizgi üzeindeki ilk mavi nokta) 100 hasar puanı gösteriyor yani M24,SV98,GOL,M95 10 metreye kadar tek vuruş.. 10 metreden sonra kurşunun verdiği hasar (sürtünmeden ve yerçekimden) kırmızı hat üzerindeki 2. mavi noktaya kadar azalmaya başlıyor.. bu noktadan(kurşunun serbest düşme noktası) sonrada kurşunun artık minimum düzeyde hasar puanını gösteriyor ve hasar puanı 2. mavi notadan sonra artık yine sabit kalıyor(50 hasar puanı)...

    magnum a bakarsak 5 metreye kadar 40 hasar puanı vermek üzere oda mesafeye bağlı olarak azalmaya devam ediyor..5 metreden sonra gücünde bir azalma oluyor ve 40 metreden sonrada sabit kalıyor(33.4 hasar puanı)...

    yama değişikleri tabloda gösterildi..şöleki kırmızı ve mavi oklar..bulunduğu satır ve sütündeki karelerde kırmızı oklar artışı mavi oklar azalışı temsil ediyor..

    Alıntıları Göster
    Aslında ben MAgnum derken Gol Sniper MAgnum'u kastetmemiştim. Bu 3. Özellik olarak seçilen "magnum" eklentisi var silahlara damage veriyor ama ben onun ne oranda eklenti sağladigini bilmiyorum. Örnegin yakın mesafeden 20 dmg vuran an-94 magnum eklentisi ile aynı mesafeden kaç vurur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaos7

    Aslında ben MAgnum derken Gol Sniper MAgnum'u kastetmemiştim. Bu 3. Özellik olarak seçilen "magnum" eklentisi var silahlara damage veriyor ama ben onun ne oranda eklenti sağladigini bilmiyorum. Örnegin yakın mesafeden 20 dmg vuran an-94 magnum eklentisi ile aynı mesafeden kaç vurur?


    sanırım yeni eklediğim tablo yardımcı olucak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stuh

    quote:

    Orijinalden alıntı: chaos7

    Aslında ben MAgnum derken Gol Sniper MAgnum'u kastetmemiştim. Bu 3. Özellik olarak seçilen "magnum" eklentisi var silahlara damage veriyor ama ben onun ne oranda eklenti sağladigini bilmiyorum. Örnegin yakın mesafeden 20 dmg vuran an-94 magnum eklentisi ile aynı mesafeden kaç vurur?


    sanırım yeni eklediğim tablo yardımcı olucak..

    Alıntıları Göster
    Yeni eklenen alttaki tabloya göre ya bir tuhaflık var ya da ben yanlış anladım, şimdi ben de GOL + Magnum var uzaktaki Reconu vurdum ama ölmedi aksine o bana Headshot vurdu, bakıyorum killcam de onun canı 36 görünüyor ve ceramic armor falan da yok, tabloya göre canı 12,5 kalması gerekmiyor mu? ya da ben tamamen yanlış anladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GunsNBeer

    Yeni eklenen alttaki tabloya göre ya bir tuhaflık var ya da ben yanlış anladım, şimdi ben de GOL + Magnum var uzaktaki Reconu vurdum ama ölmedi aksine o bana Headshot vurdu, bakıyorum killcam de onun canı 36 görünüyor ve ceramic armor falan da yok, tabloya göre canı 12,5 kalması gerekmiyor mu? ya da ben tamamen yanlış anladım.

    Alıntıları Göster
    Çok uzaktaki bir recona atiş yaptiginda adamin 50 caninin kalmasi gerek buna +magnum hasarı da katarsan %25'ten 12.5 yapar bu da toplamda 62.5 dmg yapar adamın 36 kalması normal yani...

    Stuh tablo için teşekkürler gerçekten işime çok yaradı hep merak ettiğim bir konu idi. Snipte degil de assaultta vazgeçilmezim magnum artik..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rëaksiyon

    Yeni eklenen alttaki tabloya göre ya bir tuhaflık var ya da ben yanlış anladım, şimdi ben de GOL + Magnum var uzaktaki Reconu vurdum ama ölmedi aksine o bana Headshot vurdu, bakıyorum killcam de onun canı 36 görünüyor ve ceramic armor falan da yok, tabloya göre canı 12,5 kalması gerekmiyor mu? ya da ben tamamen yanlış anladım.


    evet farkettim 2. tabloda sanırım updateki değişmeler yok....çünkü ilk ben assultları kontrol etmiştim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stuh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rëaksiyon

    Yeni eklenen alttaki tabloya göre ya bir tuhaflık var ya da ben yanlış anladım, şimdi ben de GOL + Magnum var uzaktaki Reconu vurdum ama ölmedi aksine o bana Headshot vurdu, bakıyorum killcam de onun canı 36 görünüyor ve ceramic armor falan da yok, tabloya göre canı 12,5 kalması gerekmiyor mu? ya da ben tamamen yanlış anladım.


    evet farkettim 2. tabloda sanırım updateki değişmeler yok....çünkü ilk ben assultları kontrol etmiştim..

    Alıntıları Göster
    bu arada şöle bişeyde var tabiki adamı vurduğunuz yere göre azalan bir damage oranıda var referans göğüs bölgesi olmak üzere...şöleki ,tamam tabloya göre uzak mesafede 87.5 hasar veren sniperı adamın topuğuna sıkarsananız 87.5 den aşada bir damage vermiş olursunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stuh -- 9 Temmuz 2010; 16:55:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaos7

    Çok uzaktaki bir recona atiş yaptiginda adamin 50 caninin kalmasi gerek buna +magnum hasarı da katarsan %25'ten 12.5 yapar bu da toplamda 62.5 dmg yapar adamın 36 kalması normal yani...

    Stuh tablo için teşekkürler gerçekten işime çok yaradı hep merak ettiğim bir konu idi. Snipte degil de assaultta vazgeçilmezim magnum artik..


    Benim bahsettiğim alttaki tablo dikkat etmedin herhalde, orada bir tutarsızlık var.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stuh


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rëaksiyon

    Yeni eklenen alttaki tabloya göre ya bir tuhaflık var ya da ben yanlış anladım, şimdi ben de GOL + Magnum var uzaktaki Reconu vurdum ama ölmedi aksine o bana Headshot vurdu, bakıyorum killcam de onun canı 36 görünüyor ve ceramic armor falan da yok, tabloya göre canı 12,5 kalması gerekmiyor mu? ya da ben tamamen yanlış anladım.


    evet farkettim 2. tabloda sanırım updateki değişmeler yok....çünkü ilk ben assultları kontrol etmiştim..


    Evet update ile gelen değişiklikler yokmuş ama merak ettiğim magnum etkilerinin açıklaması güzel olmuş, teşekkürler bilgilendirme için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rëaksiyon


    quote:

    Orijinalden alıntı: chaos7

    Çok uzaktaki bir recona atiş yaptiginda adamin 50 caninin kalmasi gerek buna +magnum hasarı da katarsan %25'ten 12.5 yapar bu da toplamda 62.5 dmg yapar adamın 36 kalması normal yani...

    Stuh tablo için teşekkürler gerçekten işime çok yaradı hep merak ettiğim bir konu idi. Snipte degil de assaultta vazgeçilmezim magnum artik..


    Benim bahsettiğim alttaki tablo dikkat etmedin herhalde, orada bir tutarsızlık var.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stuh


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rëaksiyon

    Yeni eklenen alttaki tabloya göre ya bir tuhaflık var ya da ben yanlış anladım, şimdi ben de GOL + Magnum var uzaktaki Reconu vurdum ama ölmedi aksine o bana Headshot vurdu, bakıyorum killcam de onun canı 36 görünüyor ve ceramic armor falan da yok, tabloya göre canı 12,5 kalması gerekmiyor mu? ya da ben tamamen yanlış anladım.


    evet farkettim 2. tabloda sanırım updateki değişmeler yok....çünkü ilk ben assultları kontrol etmiştim..


    Evet update ile gelen değişiklikler yokmuş ama merak ettiğim magnum etkilerinin açıklaması güzel olmuş, teşekkürler bilgilendirme için.



    tşk..evet bende not olarak koydum 2. tablo updateten önce diye... 1. tabloda bir sorun yok ama sanırım..




  • Güzel çeviri olmuş yabancı bir sitede görmüştüm bu tabloları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufTimur

    Güzel çeviri olmuş yabancı bir sitede görmüştüm bu tabloları
    Yanlış anlama diye konu açmadım kendi elimden geldiği kadar tabloyuda türkçeye çevirdim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1mpossible

    Yanlış anlama diye konu açmadım kendi elimden geldiği kadar tabloyuda türkçeye çevirdim.



    Alıntıları Göster
    Teşekkürler gercekten cok teknik bilgiler vermişsin eline sağlık uzman oyuncular icin cok yararlı olacak.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.