Şimdi Ara

Jabra elite 7 active - 1112tl (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
3
Favori
6.388
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiyat çok çok iyi ama dip ses beni çok rahatsız ettiği için iade etmek zorunda kalmıştım. Buds 2 pro daha iyi gelmişti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • erwinsmith06 kullanıcısına yanıt

    Hocam linkbuds s mi galaxy buds 2 pro mu peki? İkisi de benzer fiyatta.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mugetsuga

    Hocam linkbuds s mi galaxy buds 2 pro mu peki? İkisi de benzer fiyatta.

    Buds pro 2 nin mikrofonunu begenmemistim. Ayrıca bazı özellikler sadece samsungta çalışıyor. Sony de böyle bir sorun yok. O yüzden ben linkbuds s alırdım şahsen. Update ile multipoint de gelmişti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • erwinsmith06 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler cevabınız için.

  • bugün ürün elime ulaştı ve sol kulaklığın ışığı hiçbir türlü yanmıyor :) Aynı sorun başıma jabra elite active 65tde de gelmişti ve sokete iğne sokunca düzelmişti(ara ara yine yapıyordu ama alışmıştım). Şu ürüne tam fiyat vermiş olsaydım 2sn tereddüt bile etmeden iade ederdim ama sırf ucuza aldım diye her türlü tamir etme yolunu deneyecem artık. Zaten aldığım zaman da ağzım yanmıştı ama tekrar alıyorum hayırlısı diye buraya yorum yazmıştım. Jabra net pişmanlıktır 

  • Bana gelen dahil birçok kişinin teslim aldığı üründe sol kulaklık çalışmıyor. Hem Trendyol'daki ürün yorumlarında hem de yurtdışı forumlarda bu kronik soruna ilişkin pek çok yorum var. Bir aşamada ellerindeki ürünlerin çoğunda bu kronik sorunun bulunduğunu fark etmiş olmalılar ki böylesi bir indirimle satışa sundular. Fakat durum bundan ibaret değil: Müşteri temsilcisi, ürünün elektronik olması nedeniyle kutusunun açıldığı andan itibaren "kullanılmış" duruma düştüğünü ve bu nedenle yetkili servisten kulaklığın bozuk olduğuna ilişkin rapor alınmadığı sürece Trendyol üzerinden oluşturulan tüm iade taleplerinin reddedileceğini söylüyor. Kurnazlığa bakın: Bu raporu bizim aracılığımızla teslim almış oluyorlar ve böylece ellerindeki sorunlu ürünleri ilgili firmaya toptan iade edebilmek için bizi bir araç olarak kullanıyorlar. Akıl alır gibi değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bozuk gelmeyen var mı ona göre açmayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sağlam gelen var mı ? bende açıp açmamak konusunda kararsız kaldım

  • Önceki sayfada uyarmıştım alınmaz diye
    Madem alıyorsun kullan
    ucuza alıp sarı siteye ilana koymuşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü dün teslim aldım. Kullandığım sürede herhangi bir problemle karşılaşmadım. Ses seviyesi çok yüksek değil. ANC özelliği gerçekten iyi çalışıyor. Uygulaması da oldukça yararlı. Memnun kaldığımı söyleyebilirim.

  • Bendeki cihazda sol kulaklık çalışmıyor. İade talebi oluşturdum geri yolladığımda kabul etmeyecekler mi yani. Şaka mı bu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hed-pe kullanıcısına yanıt
    Dün müşteri hizmetleri ile görüştüm. Doğrudan bize gönderirseniz iade talebiniz reddedilebilir, önce distribütör firmaya gönderip oradan alacağınız servis raporu ile birlikte bize ulaştırın dedi. Kabul etmedim tabii. Birçok kişinin teslim aldığı anda aynı sorunla karşılaştığı, kusurlu olduğu bilinen bir ürünü kampanya adı altında satışa sunup bir de iade sürecinde müşteriye zorluk çıkarıyorlar. Doğrudan Trendyol'a gönderdim, iade reddedilirse hakem heyetine başvuracağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ludwig13 L kullanıcısına yanıt
    Ben de cumartesi günü geri kargolayacağım iade talebi oluşturdum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben şimdi açtım ikiside sorunsuz çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erwinsmith06 kullanıcısına yanıt

    Multipoint nedir hocam?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Worcestershire

    Multipoint nedir hocam?

    Kulaklığın iki cihaza aynı anda bağlı olması ve sorunsuz geçiş yapması

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sol kulaklik calisiyor ama surekli zir zir konusuyor ve sarji dip gelmis. Halbuki sag tarafta hicbir olumsuzluk yok gibi.
    Diger arkadaslar da sol kulaklik tamamen mi calismiyor??

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yildiz94 kullanıcısına yanıt
    Bende hiçbir tepki vermiyor. 2-3 saat şarjda kaldı sonuç aynı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hed-pe kullanıcısına yanıt
    Trendyol saticili da boyle yaparsa kime guvenecez alisveris yaparken arkadas ya rezillik e bak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yildiz94 kullanıcısına yanıt
    Sırf trendyol satıcı olduğu için sipariş vermiştim ama büyük şanssızlık oldu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.