Yaklaşık 2 ay önce reklamlarında Fedon'un oynadığı Beko 2220 IC çaycıyı satın aldım. Herkesin yaptığı gibi ilk geldiğinde dışını bulaşık süngeri ile yıkadım. Sonra fişe taktığımda ya da çalışma tuşuna bastığımda sigorta atmaya başladı. İçine su kaçmıştır dedim kuruması için 1 hafta bekledim yine denedim sigorta attırdı. Servise götürdüm servis yenisiyle değiştirdi. Bu sefer yeni geleni çok dikkatli yıkadım. Sorun olmadan çalışıyordu ancak bu seferde cihaz açık durumda olmamasına rağmen cihazdan cızırtı sesi geliyordu ve çaycı kendiliğinde ısınıyordu. Açma kapama düğmesini oynadıktan sonra ses kayboluyordu. Herhalde temassızlık var falan diyerek servise geri götürdüm. Onlar bir şey bulamadılar. Eve getirdiğimde malum Korona günleri yine ben bu aleti dikkatli bir şekilde yıkadım. Prize takmadan 2 gün kuruması için beklettim. Ama bu sefer su ısıtıcı kısmını prize bağlı olan tablaya oturttuğum anda sigorta atmaya başladı. DAha öncede kettle, çaycı vss kullandım onları da yıkadım ama hiçbirinde böyle birşey olmadı. Muhtemelen tasarımında sorun var bu ürünün. Şimdi ben bunu tekrar servise götüreceğim ama bu ürünü aldığımın üstünden 2 ay geçmesine rağmen paramı geri alıp iade edebilirmiyim acaba? Aldığım yer işinizi servisle halledeceksiniz diyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme